Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bastiano21 Creative Commons License 2009.09.28 0 0 6478

Szervusz Nagyember!

 

Én tavaly raktam be Vika lengéscsillapítókat, ez volt a legolcsóbb, amit akkor találtam, akkor voolt 5500 Ft/db a Skoda Radius-nál.

 

Ettől olcsóbbat én nem tudok a piacon és nekem jó lett, igaz kb 8-9000 km-t mentem azóta vele.

üdv

 

Előzmény: nagyember! (6471)
svgyula Creative Commons License 2009.09.28 0 0 6477
Még egy kérdés ha a motortérben levő csavarokat a középsőt kévéve leveszem akkor lefele kijön egybe a gólyaláb? Úgy értem gumistól csapágyastól?
reszelozsir Creative Commons License 2009.09.28 0 0 6476
Nem nagy cucc. Rugóösszehúzó helyett két erősebb spanifer is megteszi :)
Legyen csavarlazítód, esetleg valami melegítő eszközöd, mert a gólyaláb alján lévő csavar tuti be lesz rohadva (mi kalapáccsal sem tudtuk kiütni, csak miután lánggal rápirítottunk). Esetleg ilyen csavart előbb szerezz be kettőt. Toronygumi és toronycsapágy csere is ajánlott, ha már szétszedi az ember (a csapágyban ellenőrizd a zsírmennyiséget). Asszem ezek a legfontosabbak.
Előzmény: svgyula (6475)
svgyula Creative Commons License 2009.09.28 0 0 6475
Tisztelt uraim!
Azt szeretném kérdezni hogy valaki cserélt-e már első lengéscsillapítókat otthon. Emelő, szerszám van, talán rugóösszehúzót is sikerül csinálnom ha valaki megosztaná velem tapasztalatait megköszönném! Ja és ha rugóösszehúzóról rajz lenne az jól jönne szerszán van megtudom csinálni!
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.28 0 0 6474
Hátttt.....nem lesz olcsó, mert párban kell cserélni és ha nem akarod rövid időn belül megint szétszedni, akkor ne vegyél használtat.
Előzmény: nagyember! (6471)
arthur877 Creative Commons License 2009.09.28 0 0 6473
Először kiemeled a műszerfalat, majd lecsattintod azokat a fém füleket róla, és szétcsavarozod a műszeregységet. Leveszed az "üveget", és a km. óra mutatót, az előlapját, hátulról a nagy anyát, és már a kezedben is van...
Előzmény: Fischi (6472)
Fischi Creative Commons License 2009.09.27 0 0 6472
És hogy kell kiszerelni?? Meséld el.. Köszi! :)
Előzmény: homa78 (6459)
nagyember! Creative Commons License 2009.09.27 0 0 6471
Üdvözlök Mindenkit! Egy kis problémám volna, tavaly decemberben a roppant megbízható Magyar utaknak köszönhetöen sikerült egy szép kátyút fognom. Elvittem szerelőhöz, ott megállapították hogy gömbtámasz és torony gumi cserére szorul ez meg is történt. Egy ideig jó is volt de most valószínűleg a lengés csillapító adta meg magát mivel szinte nulla a lengés csillapítás. Érdeklödnék hogy tudtok e olcso megbizható lengés csillapítót ? Elöre is köszönöm
Tizedes82 Creative Commons License 2009.09.27 0 0 6470
Drutka,Ződfelicsita köszi a segítséget...
Holnap megjavítom...
Előzmény: drtuka (6468)
Tizedes82 Creative Commons License 2009.09.27 0 0 6469
Valószinű a 16év megkoptatta...
Remélem lehet külön kapni őket és nem kell komplett zsönerator fezsszabályzót cserélnem...
Na meg hogy elmegy e egy két napig így....(15 perc autóút 3 perc város)
Előzmény: ZödFelicsita (6467)
drtuka Creative Commons License 2009.09.27 0 0 6468
hát igen, ha mákod van fesz.szab
ha nincs akkor diodasor
Sajna nekem az utóbbi volt így ~15eHUF-ban fájt(diodasor+fesz.szab)
Előzmény: Tizedes82 (6463)
ZödFelicsita Creative Commons License 2009.09.27 0 0 6467
és ezek azok "szénkefék", melyek bronzból vannak...
Előzmény: ZödFelicsita (6466)
ZödFelicsita Creative Commons License 2009.09.27 0 0 6466

A fesszab a generátorrra van felszerelve 2 csavar fogja fel és egy vezeték csatlakozik rá.  Fém lapon kis kiemelkedő fém dobozka.

 

És általában 14.4V feirat van rajta.

 

Innem benyúlik a generátorba a két szénkefe, ha kiszereled akkor látod.

 

 

Előzmény: Tizedes82 (6465)
Tizedes82 Creative Commons License 2009.09.27 0 0 6465
Nekem egy kocka (14V felirattal) a fesszabályzóm...alatta van szénkefe?
ZödFelicsita Creative Commons License 2009.09.27 0 0 6464

hello !

 

Nekem akkor volt ilyen, amikor a fesszabályzómban a szénkefék felakadtak, meg az egyik el is volt kopva nagyon.

 

A saját porától beragadt a helyére és az elkopott rész már nem érintkezett kicsi fordulatnál a forgórészhez.

 

Nagyobb fordulaton rezgett annyira, hogy volt töltésem

 

Mivel nem drága és amúgy is kihalós a fesszabályzó, így érdemes egyben cserélni.

 

Vagy 1.2eFt volt és 10 perc a csere....

 

Jó szerelést !

Előzmény: Tizedes82 (6463)
Tizedes82 Creative Commons License 2009.09.27 0 0 6463
Hali!

Van egy kis gondom a felivel...
Jövök hazafele és alapjáraton világít a töltésjelzőm...
Gázadásra fokozatosan halványodik és kb 1500-nél alszik el...
Az ékszij nem csúszik a generátoron...
Kábelek meghúzva...
Mi lehet a baja?
andras3220 Creative Commons License 2009.09.27 0 0 6462
Köszönöm, ezzel a válasszal már sokkal előrébb vagyok :)
Előzmény: arthur877 (6444)
picifutár Creative Commons License 2009.09.27 0 0 6461
Hali sziasztok. Lassan 1 éve használok egy 99-es felicsitát. Eddig " lekopogom " semmilyen komoly gond nem volt vele. Hátsó kipufdob csere 3 szor elsö egyszer hátsó fékpofa csere féltengely gumiharang csere, ja és másfél havonta olajcsere.
Igénytelen megbízható kis autó. pedig használom rendesen. :D
homa78 Creative Commons License 2009.09.27 0 0 6460
Egyébként nagyon kis szeretni való kocsi ez!Nekem volt már cseppkadett ,ladaszamara,suzukiswift1.6sedan,de idáig ezt szeretem a legjobban!Mondjuk részben köszönhető ez az előző tulajnak!:)
Előzmény: homa78 (6459)
homa78 Creative Commons License 2009.09.27 0 0 6459
Uraim!Rájöttem,hogy kell szétszedni a műszerfalat,és megcsináltam a nemműködő kilóméterórát!:)))))))))))) Most nagyon büszke vagyok magamra!!!
CharlieNK Creative Commons License 2009.09.27 0 0 6458
Ahogy Zsolti, úgy Én is vettem tegnap egy 2001-es Feliciát. Üdv mindenkinek!
Előzmény: zsolti1013 (6415)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.27 0 0 6457
na ja 86-os volt...
Előzmény: ó-vodás5407070 (6449)
stemplis Creative Commons License 2009.09.26 0 0 6456

Ez a fagyállós téma elég képlékeny, mert mindenki mást mond...

Saját tapasztalataim:

Az enyémben Glicosan  nevű van, kék színű és most lesz 3. éve, hogy benne van. Ja és nem evett meg semmit, nem ment tönkre semmi benne.  A régi 120-asba pl 13 éven keresztül Eszkimó márkájú volt, és azzal sem volt semmi baj.

Szerintem , ha egy normális (pl nem tesco gazdaságos) fagyállót felhigitasz 25-30 fokosra, akkor nem lesz semmi gond vele. Általában azzal szokták elrontani, hogy túl töményen teszik bele, pl. egy 40 fokos lehet, hogy már belkóstol a blokkba..

Előzmény: jazzati (6453)
hubo44 Creative Commons License 2009.09.26 0 0 6455
Enel a motornal ez normališ ez nem oyan mind a benzin motor. Ha ujbol ki čereled a olajat par km. utan megin nadon šotet les a olajad.
Előzmény: GGB445 (6454)
GGB445 Creative Commons License 2009.09.26 0 0 6454

Sziasztok !

Nemrég vettem egy diesel Feliciát és olajat cseréltettem bene, de van egy gyanúm, hogy régi olajat tettek bele. Az olaj színe nem áttetsző kell, legyen csere után frissen? Mert nekem ez sötét színűnek tűnik. A  segítséget előre is köszönöm....

 

jazzati Creative Commons License 2009.09.26 0 0 6453

Ezt a vízcső tisztító, zsírozó módszert ismerem, most már csak egy kérdésem van ezzel a témával kapcsolatban. Milyen gyártmányú, és tipusú fagyállót vegyek bele, hogy az jó legyen, ne zabálja meg az öntvényt. Gondolom nem kell a márkaszervízben kapható "gyári" lötyi bele, van alternatíva.

Illetve köszönöm, hogy válaszolgatsz a bajaimra.

Előzmény: stemplis (6447)
daVeFR Creative Commons License 2009.09.26 0 0 6452
1.3MPI Felicia 50kW - olajszűrő, ezt beletennéd?
Előzmény: ó-vodás5407070 (6451)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2009.09.26 0 0 6451

hengerfejtömítést a Favorit,Feliciánál inkább az Elringet tegyétek

 

ránézésre jobb minőségű,igaz drágább

 

Bárdinál lehet venni,úgy ismerik hogy Fabia,Octavia 1.4Ltr. 2V

PoisonDart 86 Creative Commons License 2009.09.26 0 0 6450
Original blokk volt szal nem hiszem hogy szar cuccokat tettek volna bele a gyárban. viszont azt tudom hogy a lötty beleöntés előtt semmi baja nem volt aztán meg kb 2 hónap és annyi neki. lehet nem az okozta a gondot hogy több fontos átömlő nyílás eltömődött a tömítésben ki tudja. Lehet nem is kellenek oda :))) Fagyálló mindig prelix van benne, most az új motorba is azt raktam semmi baja. Hf tömítést temac-ot tettem azzal sincs gondom. Lehet jó ha az ember saját maga rakja össze a motort és nem "szerelőkre" bízza :))
Előzmény: Törölt nick (6448)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2009.09.26 0 0 6449

de hisz 1988ban már nem is volt GLS

 

1987 tavaszán megszűnt a gyártása

Előzmény: Törölt nick (6448)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!