Nem nagy cucc. Rugóösszehúzó helyett két erősebb spanifer is megteszi :) Legyen csavarlazítód, esetleg valami melegítő eszközöd, mert a gólyaláb alján lévő csavar tuti be lesz rohadva (mi kalapáccsal sem tudtuk kiütni, csak miután lánggal rápirítottunk). Esetleg ilyen csavart előbb szerezz be kettőt. Toronygumi és toronycsapágy csere is ajánlott, ha már szétszedi az ember (a csapágyban ellenőrizd a zsírmennyiséget). Asszem ezek a legfontosabbak.
Tisztelt uraim! Azt szeretném kérdezni hogy valaki cserélt-e már első lengéscsillapítókat otthon. Emelő, szerszám van, talán rugóösszehúzót is sikerül csinálnom ha valaki megosztaná velem tapasztalatait megköszönném! Ja és ha rugóösszehúzóról rajz lenne az jól jönne szerszán van megtudom csinálni!
Először kiemeled a műszerfalat, majd lecsattintod azokat a fém füleket róla, és szétcsavarozod a műszeregységet. Leveszed az "üveget", és a km. óra mutatót, az előlapját, hátulról a nagy anyát, és már a kezedben is van...
Üdvözlök Mindenkit! Egy kis problémám volna, tavaly decemberben a roppant megbízható Magyar utaknak köszönhetöen sikerült egy szép kátyút fognom. Elvittem szerelőhöz, ott megállapították hogy gömbtámasz és torony gumi cserére szorul ez meg is történt. Egy ideig jó is volt de most valószínűleg a lengés csillapító adta meg magát mivel szinte nulla a lengés csillapítás. Érdeklödnék hogy tudtok e olcso megbizható lengés csillapítót ? Elöre is köszönöm
Valószinű a 16év megkoptatta... Remélem lehet külön kapni őket és nem kell komplett zsönerator fezsszabályzót cserélnem... Na meg hogy elmegy e egy két napig így....(15 perc autóút 3 perc város)
Van egy kis gondom a felivel... Jövök hazafele és alapjáraton világít a töltésjelzőm... Gázadásra fokozatosan halványodik és kb 1500-nél alszik el... Az ékszij nem csúszik a generátoron... Kábelek meghúzva... Mi lehet a baja?
Hali sziasztok. Lassan 1 éve használok egy 99-es felicsitát. Eddig " lekopogom " semmilyen komoly gond nem volt vele. Hátsó kipufdob csere 3 szor elsö egyszer hátsó fékpofa csere féltengely gumiharang csere, ja és másfél havonta olajcsere. Igénytelen megbízható kis autó. pedig használom rendesen. :D
Egyébként nagyon kis szeretni való kocsi ez!Nekem volt már cseppkadett ,ladaszamara,suzukiswift1.6sedan,de idáig ezt szeretem a legjobban!Mondjuk részben köszönhető ez az előző tulajnak!:)
Ez a fagyállós téma elég képlékeny, mert mindenki mást mond...
Saját tapasztalataim:
Az enyémben Glicosan nevű van, kék színű és most lesz 3. éve, hogy benne van. Ja és nem evett meg semmit, nem ment tönkre semmi benne. A régi 120-asba pl 13 éven keresztül Eszkimó márkájú volt, és azzal sem volt semmi baj.
Szerintem , ha egy normális (pl nem tesco gazdaságos) fagyállót felhigitasz 25-30 fokosra, akkor nem lesz semmi gond vele. Általában azzal szokták elrontani, hogy túl töményen teszik bele, pl. egy 40 fokos lehet, hogy már belkóstol a blokkba..
Nemrég vettem egy diesel Feliciát és olajat cseréltettem bene, de van egy gyanúm, hogy régi olajat tettek bele. Az olaj színe nem áttetsző kell, legyen csere után frissen? Mert nekem ez sötét színűnek tűnik. A segítséget előre is köszönöm....
Ezt a vízcső tisztító, zsírozó módszert ismerem, most már csak egy kérdésem van ezzel a témával kapcsolatban. Milyen gyártmányú, és tipusú fagyállót vegyek bele, hogy az jó legyen, ne zabálja meg az öntvényt. Gondolom nem kell a márkaszervízben kapható "gyári" lötyi bele, van alternatíva.
Original blokk volt szal nem hiszem hogy szar cuccokat tettek volna bele a gyárban. viszont azt tudom hogy a lötty beleöntés előtt semmi baja nem volt aztán meg kb 2 hónap és annyi neki. lehet nem az okozta a gondot hogy több fontos átömlő nyílás eltömődött a tömítésben ki tudja. Lehet nem is kellenek oda :))) Fagyálló mindig prelix van benne, most az új motorba is azt raktam semmi baja. Hf tömítést temac-ot tettem azzal sincs gondom. Lehet jó ha az ember saját maga rakja össze a motort és nem "szerelőkre" bízza :))