Tömegről tudok csak különbséget, meg fűtés, légszűrő elhelyezése, ami a fülke másságából adódik, jelentéktelen dolgok. A súlypont magasabb a panorámásnál.
Pedig meg vannak fizetve rendesen, meg a rengeteg kiegészítő juttatás, csak ők meg a maszekokról gondolják azt, hogy ki vanna tömve pénzzel.... Külön lélek kell a közalkalmazottnak...mindig a megfelelő szélirányba hajoljon.
Nem akarlak megbántani, de az idióta írásaidon hülyére röhögtem magam. :DDDDDDDDDDDD de gondolom, nem én vagyok, leszek az egyetlen.... Mindenesetre köszönöm az élményt.
Sok szabályozásra szoktam mondani, hogy olyan csinálta, aki a műanyag irodájában nézi a műanyag Ficus benjaminat és írja a szabályokat minden életszerűséget mellőzve. Ilyen helyekre a legnagyobb seggnyalók, meg az ismerőseik kerülnek be. Mindegy, ha tök hülyék.
Elviszed műszaki vizsgára és ott kapsz egy igazolást, hogy megfelelt. (ha megfelel persze)
Aztán irány az okmányiroda és mondod mivan. Ha papirok rendben, (régiek) fizetsz mint a katonatiszt és kapod a rendszámtáblákat és az új forgalmit. De előbb biztosítást kötni kell!
Új LTZ-n fél év alatt a harmadik vezérműtömb volt. Ekkor elegem lett belőle és addig nem engedtem a harmadikat feltenni, amíg szét nem szedtük az egész rendszert a csőcsatlakozásoknál. Az átfúráskor a végén keletkező ,,kerek lapka" mindegyiknél ott volt, meg a sok sorja. ezeket levagdaltam és átfújtuk kompresszorral.Utána sose volt ilyen gond.
Talán negyed százada készítettem, ez volt az első emelőszerkezetem, erdőben fát szoktam vele vonszolni, de MTZ-t is húztam vele haza (aminek az eleje hiányzott). Most kiegészítettem egy "gumiszerlő szerszámmal". Kitűnően bevált, a nagy Kirovec gumikat is (annak sérülése nélkül) könnyedén "letapossa". Sajnálom, hogy nem korábban csináltam, mennyit faékeztem már! Ajánlom mindenkinek.