Ma bekerült az E85 elektronika a kis Felibe. Srácok!!!! Ez így már más dimenzio! Úgy megy mint a távirat. Érzésre mintha +10LE szökkent volna a motorba. Potival állítható a "keverék aránya", így mindig megfelelő a befecskendezési ídő.
Képeket még majd mellékelek a beszerelt elektronikáról.
Hello mindenkinek.Infora lenne szuksegem,remelem tudtok segiteni.azt szeretnem tudni hogy 97 es 1.3 mpi feliciamban valto olajat szeretnek cserelni,tudja valaki hogy mennyi olajra lessz szuksegem? A valaszokat koszi elore is.
Ez attól függ, hogy mennyire megbízható az a szerelő... Egy jobb minőségű lánc kb. 5-6 ezer forint. Szóval ha jól meg csinálja, akkor szerintem elfogadható az ár, de ha kontár és valami olcsó anyagot tesz bele, ami nem sokáig fogja bírni, akkor lehet, hogy nem .
Úgy néz ki, hogy pár héten belül én is egy 2000-es Skoda Felicia 1,3 kombi tulajdonosa leszek. Az autón 1-2 javítást kellene eszközölnöm, erre kérnék tőletek tanácsot.
1. Sajnos az előző tulajnak sikerült valamire ráhajtania, így kompletten sérült a kipufogórendszer (katalizátorostól, mindenestől). Ezt kellene cserélnem. Kb. milyen összegre számíthatok? Hol lehet olcsón megvenni az alkatrészt?
2. Az anyósülés alatt kellene küszöböt cserélnem (csak külső). Hol találok hozzá a legjobb áron anyagot?
Nálam ékszíjhang a motor felől, ékszíjat leszedve is adja, főleg ha hirtalan gázfröccsöt adok, vagy terheléskor már alcsonyabb fordulaton! Sokat tapasztalt szerelőnél már volt, de nem találta az okát. Gyengébb lett a motor, alig húz. Magas fordulaton durrog. Most VIhetem a mazdaszalonba, biztosan olcsó lesz :
Szevasztok! Néha nyikorgást hallok a vízpumpa vagy a feszítő körül,általában enyhe gázadásra,de alapjáraton is.Nem mindig hallani!Szíj nem csúszik!Szerintetek mi lehet?
epeter megen elkezdte! :DDDDDDDDDDD Basszus- adjatok már neki egy V8- as 600 lovas biturbós blokkot hadd szágulgggyon vagy 500- al maga alá gyűrve az ebugatta- Bugatti Veyronosokat! :PPPPPPPPPPPPP
Szia Adam Jay! A váltórúd kilengése az én kocsimat is súlytotta anno, de sikerült megcsinálnom. Ezt itt a fórumon is olvashatod, hogy hogyan sikerült az enyém esetében. A 4337. és a 4432. hozzászólásoknál találod. Szerintem nem igényel nagy kézügyességet. Sok sikert hozzá! Üdv.
A lengéscsillapítók cseréjénél alapesetben nem kell piszkálni a kormányrudazatot, így nem valószínű, hogy attól menne el a futómű beállítás. Az már lehet hogy korábban kapott egy ütést, és az eldeformálódást a futómű állításával "javították"
Bár ezzel meg az a probléma, hogy egy ilyen ütésnek máshol is lenne nyoma pl a gumi kopása, vagy az elgörbült, nehezen járó lengéscsillapító.
Örülök, hogy tudtam segíteni,de akkor kihasználom a lehetőséget és még egy kicsit beleugatok. :)
A váltókar kilengése valóban tipushiba, olyannyira, hogy erről illetve ennek javításáról is ment egy pár hozzászólás. Bár most sajna nincs időm megkeresni, de valahol ott találod, ahol a kopogásról szólót (illetve nem sokkal az után)
Ha elolvasod, akkor megúszhatod az egész szerkezet cseréjét.
88°C-osat vegyél. Ha ez is olyan, mint amint a Bárdinál árulnak, akkor felejtős, mert ra szerint) 100°C környékén kapcsolja be a ventit. Inkább drágábbat, mint az olcsó csináljon egy költséges kárt - bár ez egyéni vélemény.
Poén, de késésben voltam... az eleje megvan, h piros aztán kék :S, Tudom hülye voltam, de akkor nem láttam a méregtől, mert ahogy húztam ki őket, és láttam hogy mindegyik kiégett felment bennem a pumpa...
Oké, köszi az infot. Nekem gyanus volt, hogy van benne vmi rendszer, mert az elején voltak a pirosak, aztán meg a kékek. Vagy hogy... :P
Az a helyzet, hogy most nagyon nem vagyok abban a helyzetben, hogy a hibát így "házilag" megkeressem. Mert ahhoz, h megkeressem a hibát, valahogy haza kéne jutni a koliból :P (70 km) és a legközelebbi szervíz is cirka 6 kmre van... na most "letolni" a Mátrából még nem gond :S de a zseton része húzós :s