Nekem is bukólámpás van, tavaly márciusban vettem 7 évesen, azóta a "kötelezô" dolgokon kívül (olaj, légszűrô, stb...) összesen 10 ezer forintot kellett költenem rá (hátsó lengéscsillapítókra valami gumi porvédô kellett). Ebbôl is látszik, hogy hihetetlenül jól összerakott és megbízható az autó, két embernek (de négynek is) bôven elég hely van benne.
Eléggé off-nak tünik a topik, de sebaj. Lesz ez még igy se:)
Koriel. A petőfi hidon valószinüleg engem láthattál, mivel minden reggel 9 tájban azon megyek keresztül. De állitólag van mégegy csont ugyanilyen gép valahol budán, a haverom összefutott vele. Ha esetleg valaki látná, kérem szóljon hogy hol és mikor. Szivesen felkutatnám.
A járgány azóta is megy:) Fogyasztása beállt 7-8 liter közé ami automata létére egész jó. (és a korához képest is:)
Koriel egyébként van egy figura akinek van a Te verdádhoz mindenféle alkatrésze, ha esetleg szükséged van rá irj, és megadom a cimét.
Láttam tegnap egy narancs színű 323-ast,olyat mint a tiéd,a Petőfi hídon ment át!Nem te voltál esetleg?Ha nem,akkor van még 1 hozzád hasonló őrült :),mer' azér' nem mindenkinek van ilyesmi gépe:
Üdv. Márkatársak!
Az a 323 GT 1.6 DOHC 16V szerintem nem biztos, hogy 4WD. Ennek ellenére megfeleloen dinamikus és ésszeru választás. (Tudomásom szerint a GT-X és a GT-R volt akkoriban 4WD, de 1,8 Turbo motorral. A korábbi évjáratokban volt 1,6 Turbo 4WD)
A Mazda Klub jó 5let, én is keresem a GT-R tulajdonosokat tapasztalatcsere céljából.
Köszi,hogy írtál emailt+ide is.A te Mazdid bizony elég ritkaság Mo-n.Én eddig 3db-ot láttam belőlük,de szegények eléggé le voltak strapálva...Szóval egy ilyen jó állapotú az bizony kuriózum,még ha sokan legyintenek is egy 21 éves autó hallatán,pedig szerintem ez az autók lexebb kora :)
Az egyel újabb változat(ilyen az enyém is) meg '80-ban lett az év autója Japánban,nem véletlenül.Ezek ugye már elsőkerék hajtásuak.
Láttam ma egy eladó '81-eset, szerintem 1.5,mert 175/70 gumik voltak rajta,és a belseje is olyan.Legszívesebben rögtön megvenném(iá:135000,kicsit lepusztult,de nem rozsdásodik nagyon), csakhát itt van az enyém,amiben azt sajnálom,hogy 1.3-as,igaz gazdaságosabb,de lehetne 1-2 pacival több!!
Ha tudsz küld képeket róla,vagy írj a sajátosságairól..
Koriel!!
Nekem egy 1979-es 323-asom van. 1,3-as automata Hathcback. (1,4 es motorral) Ebben is benne van a gyári mono Clarion (nyomógombos)rádió.
A váltó nagyszerüen müködik, szépen vált, városban csodás. A fogyasztása is türhető úgy 7-9 liter között van vegyes használatban. (naponta járok vele) A komfort egész jó a korához képest. A járgányt tavaly összel vettem, féltem is tőle de azóta annyira megszerettem hogy nem cserélem le az tuti. Kardános, a kasznija pedig régi szokás szerint valami bevonattal védett, úgyhogy alig rohad. Ez még a kereklámpás típus. Egy szerelő azt mondta mikor vettem hogy elnyühetetlen, és kezdek rájönni igaza volt. :) Nemhiába volt 1977-ben az év autója :)
Olasz autó után kész felüdülés. Ég és föld gyerekek, ég és föld!
Egy ilyen gép van eladó a vezess.hu-n 700ezer...
Szerintem egyszerű véleményt mondani róla:ha nem széthajtott példány akkor nagyon megbízható, megy rendesen, és ugyebár ott van a négykerékhajtás.
Ez a klub dolog már rég eszembe jutott,hiszen Mo.-n nincsen Mazda Club (mondjuk Miata, meg Rx-7 baráti körök vannak).Kéne egy ilyen minden Mazda típust átfogó is, ahol tök mindegy milyen, csak Mazda legyen, azonbelűl meg mindenki megtalálná azokat,akinek ugyanolyan kocsija van...
Hát ennyi...
Tudtok velemenyt mondani egy '89 -es 323 GT 1.6 16V DOHC mazdarol? Velemenyeket, tapasztalatokat ide a forumba vagy a csypike@freemail.hu cimre kuldjetek legyszi! Tovabba lenne egy kerdesem: nem kene csinalni egy Mazda klubot?
Bár régen írtad,de m323-nak üzenem,ha még nem lenne meg a könyv,akkor menj el a maróti könyvesboltba (1205 Nagykőrösi út 91. tel:285-6608).Ott van olyan könyv ami kifejezetten a '80-'85-ös 323-ok szerelési útmutatója(igaz,hogy angolul,és 8ezres :((,de adnak hozzá szak-szótárt is.
Nekem '83-as 323-om van,de tervezem,hogy lecserélem szegénykét egy '84-es 1.5-re.De azt 100%-osan felújítanám+egy kis tuning,és állat lenne a gép.M323, jó lenne,ha írnál,hogy mi van a '81-es gyönyörűség felújításával!!Addig is üdv minden Mazdásnak és egyébb autóőrűltnek!:)
Váoo.
Nagyon szépen köszönöm.Ez volt az elsö használható info.
Ismerem a totalcar-t , de sajna nem tudom mi okból még nem kaptam választ a leveleimre tőlük.
Mégegyszer köszi Vesztprémet .Nincs is messze tölem.
Nekem is volt efféle Mazdikám, nehéz volt olyat találni, aki sokat tudott róla (általában persze minden szakember tudta "naggyábul" állítgatni, de az a mester nekem három perc alatt 30% benzinmegtakarítást /nem-pocsékolást/ állított be rajta. Egy Veszprém megyei Mazda-szerviznél, bár lehet, hogy ő már nincs ott, háromszáz! forint volt, igaz, zsebbe: na bumm ;-).
Mindenesetre, bár én nem ezzel kerestem meg, a totalcar (www.totalcar.hu) autódoktora elég félelmetes tudású, bármiről legyen szó, és a humora sem utolsó... Kérdezz rá nála (ilyen hézagmilliméterekre nem biztos, hogy válaszol, de amit mond, márpedig valamit fog, az mérvadó...)
Hali mindenkinek.Egy kis segitségre lenne
szükségem.Jelenleg egy 1981-es gyártmányú 323-as mazdát újitok fel.Az a problémám,hogy fogalmam sincs milyen olaj kell a váltóba, motorba ennél a tipusnál.Esetleg a szelephézag méreteit ha tudná valaki annak nagyon tudnék örülni.Egyébként minden infó érdekelne erről a tipusról.Mindenkinek köszi előre is.Ha esetleg tudok én is segitek szivesen mindenkinek.
Jó nap! A munkahelyemről nem bírok hozzászólni, otthon meg ritkán van időm rá.
Elvittem 60000-es szervizre a Mazda Profi-hoz. Kiszolgálásban korrektek voltak, a hátsófék tisztításával együtt 35K-t fizettem. Utána érezhetően jobb volt a hátsófék, kéziféket behúzva is hamarabb és határozottabban fogott. 2000 kilcsi után viszont újra kezdtem érezni, hogy nem teljesen kóser, most meg már megint hallom, hogy nyikkan, asszem elviszem egy szerelőhöz, de nem márkaszervizbe. Kaptam már egy ajánlatot egyik munkatársamtól, de ha van valaki akit konkrétan ajánlani mertek, csak bátran.
Sürgősen (holnap) szükségem lenne egy tetőcsomagtartóra, de mint másban is, a Mazda itt is igen spéci megoldást talált ki, semmi más nem jó rá. Az enyém '98-as. Állítólag 95-töl kezdve a 323 és 626 felfogatása ugyanaz ajtószámtól függetlenül (4 kis kipattintható fülecske a tetőn és az alatt a menetes lyuk). Venni nem nagyon akarok, mert csak most kell. Van valakinek kölcsön esetleg egy napra. Ha igen levélben is értesitsen. Kösz.
A Mirairól nekem sajnos semmi tapasztalat, csak egy számlám van a szervízkönyvben még az első tulaj idejéből. Nekem ők sajna elég messze vannak. Ott a 70 000-es kötelező szerviz 12 ezer körül jött ki igaz nem is kellett sokat matatni vele, mert baja nem sok volt. Olajcsere meg ilyenek. Tényleg: van itt a 3-as közelében ez a Mazda Szabó vagy kifene. Róluk valaki hallott már valamit? Meg van még egy közvetlen a 3-as (kerepesi) út mellett is - azok nem tudom, hogy kicsodák. Jó lenne tudni, hogy Pesten hol vannak megbízható Mazda szervízek....
Hali.
Bocs, hogy ilyen sokára válaszolok, de mikor probaltam, nem birtam hozzaszolni, maskor meg nem ertem ra.
Szoval ez Pecsett volt a Schneider-nel. Életemben nem jartam naluk, de akkor pont sikerült utbaejteni oket. Első fékbetét-csere (cicergett mar hetek ota). Telefonba 25 ezret mondtak, örültem mint majom a farkanak, mert Bp-en mindenütt 32 ezret mondtak. Pentek delutan 4-re volt megbeszelve, epphogy odaertem, nem kerdeztem ra megegyszer. Melo 20 perc alatt kesz, szamla 36 ezer. Rakerdeztem, visszakerdeztek kivel beszeltem telefonon, fingom nincs, stb. Kifizettem, elmegyek, na, most meg nyikkanik valami, ha fekezek, gyorsan vissza, meg kell vasalni. Azota kifigyeltük, hogy a hatso fektől jön a hang.
Most kell elvinnem sürgősen 60000-es szervizre meg a jövő hét elején kéne. A Budafoki uton Mazda Mirairol van valami tapasztalat. Az van a legközelebb.
Nekem ugyan 626, de melyik márkaszervízben szívtad meg és hogyan? Engem is érdekelne, merthogy éppen most vinném majd a gépet egy-két fogyóeszköz cseréje miatt márkaszervízbe. Szóval avass be, ha lehet.