Mesztegnyőn. Írjál már egy emailt a címemre, nem akarom itt közzé tenni a számát, nevét. Persze mindenkinek, ha kell elküldöm levélben. Meg leírnám, hogy kire hivatkozz.
A váltóra szerintem egy 100 ezer.A hátuljára meg 60 ezer meg persze még pár nem előre látható dolog ami kelhet.Szerintem az egész olyan 400 ezerben lenne.
Vannak ilyen Rubint Rékás CD-i és azokat szokta egy héten 2-3 alkalommal végigtornázni. Kibaszott kemény, én nem bírnám. Meg hát fáj a derekam, lábam, vállam.
Szia.Hát a motor generál:hüvely-dugó-gyürü-csapszeg és a hajtókarok perselyeinek cserélye mert akkormár ugy teljes a dolog plussz tőmitések mindenhova,ja és a főtengely ellenőrzése nem -e kopott.Kell egy kuplung is ami uj meg főtengely szimering,adagoló beálitás vagy javitás,porlasztók cseréjeés beálitása.Hát igy a Motor javitása cirka 200 ezer legalább.
Az, hogy mennyibe kerül, az tényleg akkor látszik, ha már szét van szedve, és látod mit kell cserélni benne. Az árak a boltonként változóak, az alkatrész minőségével együtt.
Én 2010-ben vátójavításra 80000Ft körül költöttem, ebből az összes csapágy ki lett cserélve a váltóban és a hátsó hídban (a TLT kivételével), és a váltó fogaskerekek kb 70%-a.
Motor: főtengely 100000Ft+ csapágysor 5-8000Ft
hüvely+dugó+gyűrű:+csapszeg 40-60000Ft
tömítések, olajak, stb
de lehet, hogy egy olcsóbb használt traktor árát is bele lehet tenni egy teljes felújításba.
Ennyi idős gépnél, számíthaszt egy 5-600 ezer forintot a motorra, váltóra, hátsóhídra, állapottol függően persze. mert az összes csapágyat cserélni kell + fogaskerekek meg tengelyek, nagy valószinüséggel.
Motornál nem várt meglepetés is érhet. (repedés, hüvely süllyedés, hengerfej....)
Kuplung, TLT hajtás, Fék, de akkor már ne maradjon rossz a kormány, hidraulika....
Bővebbet csakis a szétszerelés és állapotfelmérés után lehet mondani.
Hát ez nagyon rendes tőled ,hogy kész vagy megmutatni a gépeidet.Jó persze az ember nem azért kiváncsi az ilyenekre mert gyári ujjak hanem azért mert fantázia van az ilyen masinákban.Én most érdeklődtem egy 1000 Dutra iránt teljesen eredeti állapotu csak az ára nagyon huzós.Igy aztán felejtős a gép,legalábbis számomra.Egyébként melyik megyében laksz?Nem Zala vagy Somogy megye körüli vagy,mert mintha emlitetted volna egyszer.
Minden rendes ember előtt /előre egyeztetett időpontban/ nyitva áll a kapum, de csodákra ne számítsatok! Sajnos idő hiányában nem úgy néznek i a gépeim, ahogy én szeretném.
Még új vagyok itt. Azt következőt szeretném megkérdezni tőletek. Van egy 1976-os MTZ 50-esem.
Szeretném felújítani a motorját, váltóját és lehet a hátsó hajtást is. Nektek biztos van már benne tapasztalatotok mibe kerülhet ez nekem? Arra gondolok, hogy olvasgatom itt, hogy felújított váltóval árulják a gépeket, mit takar az magában? Egy két fogaskereket kicserélnek vagy mit, tudom minden gépnél mást de körülbelül mennyibe kerülhet. Azt is tudom, hogy akkor derül ki minden ha belenézek, vagyis szét van szedve, de biztos van valaki aki egy megközelítő értéket tud mondani. Beszéljünk egy általános felújításról. Poén gyárosok kérem kíméljenek!!!!
Aha ,lényegében ezzel az emeléssel lejjebb csökkent a távolság a taposólemez és az ülés felfogatása között ,..ami kedvez a magasabb ülés elhejezés lehetőségének, pl. IFA ...