Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

liszgab Creative Commons License 2011.03.23 0 0 11024

Istenkirály vagy!

Köszi szépen!

Előzmény: Nelson admirális (11021)
mandras79 Creative Commons License 2011.03.23 0 0 11023

Nem TE nem tudod:O)

Amúgy ez nem az enyém.Sajnos .Ez kb 100km-t mehetett életében földúton,és 15-öt sárocskában.

Egyébként a keréktartó stb projektre készülődök....majd ....ebben az évben:O)

Előzmény: terrano1 (11009)
mandras79 Creative Commons License 2011.03.23 0 0 11022

Ba..meg gondoltam felrakom.Méis milyen a gyári megoldás .Mé Te szétvágod majd a nem rohadó küszöböd??HEE??

Előzmény: terrano1 (11007)
Nelson admirális Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11021

Szia Gabi

A "b nagy" kolega oldalán találsz prototipust:

 

http://w3.externet.hu/~nbarna/mod/kodlampatarto-konzol/discovery-kodlampatarto-konzol.htm

 

Előzmény: liszgab (11013)
terrano1 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11020

Így van!De nem árulom el,hogy milyen lesz mert aztán megköveznek a többiek!:-)

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (11018)
terrano1 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11019

Upsz,ezt benéztem!Mégsem tudom,hogy hol van!:-)

Előzmény: terrano1 (11009)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11018

á, valld be, hogy téged is elkapott a küszöb-láz   :-))))))

Előzmény: terrano1 (11017)
terrano1 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11017

Bocsánat a helyesírási hibákért és az összevisszaságért de szörnyen szaggatott a gépem!Kénytelen voltam restartolni!

terrano1 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11016

Úgy van!Szerintem kérdezzrá,hogy mennyiért csinálná meg!Már ha egyáltalán helyileg közel vagy hozzá de biztosan találsz valakit aki megcsinálja ha nem akarod magad!

Előzmény: liszgab (11014)
terrano1 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11015

Természetesen csináltatásra gondoltam!Prototípúsnak pedig itt van a kép!Nincsen ebben semmi bonyolult!Egy darab cső lefelé konyuló végekkel,ha nincsen csőhajlító akkor vágni kell vagy 45 fokos patentívekkel meg lehet csinálni!A két végére fenék lemez amibe persze előzőleg lyuk és csavar vagy anya kerül hegesztett kötéssel!A tetejére két darab vízszintese lemez darab vagy laposvas darab lyukkal a lámpáknak és lehet festeni lökhárítót kifúrni és felcsavarozni!

Előzmény: liszgab (11013)
liszgab Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11014

Szemes Feri Nagymester

Előzmény: terrano1 (11011)
liszgab Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11013

Hát, nem egészen annyi lenne. Az anglikánok 75 fontért akarják adni a csövet...

Pilácsok vannak:

Persze lehet, hogy csináltatásra gondolsz. Akkor meg prototipusra lenne szükségem...:)

 

Előzmény: terrano1 (11010)
terrano1 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11012

Egyébként jó ötlet!Legalábbis nekem tetszik!El is mentettem a képet hátha szükség lesz valami ilyesmi megoldásra egyszer!

Előzmény: liszgab (11006)
terrano1 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11011

Van itt valaki lakatos a fórumon!Ritkán szokott írni és nagyon szégyenlem de nem ugrik be a neve!Csinált itt valakinek első lökhárítót is azthiszem!Szerintem neki semeddig sem tart egy ilyet megcsinálni!

Előzmény: liszgab (11006)
terrano1 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11010

Ez egy max.5000 Huf-os project!Legalábbis a tartó,lámpástól persze azért több!:-)

Előzmény: liszgab (11006)
terrano1 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11009

Tudom a címet ahol megtalálható!:-)

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (11005)
terrano1 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11008

lyen van neki még!De lehet,hogy elborul az agya és a nyáron lökhárító,külső pótkeréktartó és küszöb projektbe kezd!

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (11004)
terrano1 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11007

Mit akarsz a gyári küszöbbel?Ez amúgy is inkább fellépő mint küszöb védő!

Előzmény: mandras79 (11003)
liszgab Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11006

Sziasztok!

 

Nincs valakinek eladósorban lévő ilyen lámpatartó apparátja D2-höz? Kicsit sokallom, amit a szigeten kérnek érte...

 

pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11005

hmmm, kéne róla a tanksapka fedele ..... :-)))

Előzmény: mandras79 (11003)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11004

szép. terranonak nem ilyen van szintén?

 

egyébként ez is az alvázhoz van rögzítve, még  ha nem is olyan brutál módon.

az a tíz centi (vagy coll ?? :-))   ) a negyedik képen nem az erő karja, az erőkar egészen a végéig van.

 

amúgy nekem nem kell, én nem terepezek. én? - á, dehogy  :-)))))

Előzmény: mandras79 (11003)
mandras79 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11003

Range Rover 4.6 Vouge 2001 gyári küszöb:

mandras79 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11002

És mi mekkora örömmel,olvasunk benneteket!:O)

Előzmény: fejes.i (10995)
mandras79 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11001

Igazad van nem kell túlmisztikálni ezt a fellépőt.Amire neked nekünk kell arra megfelel.Meg amúgy  is ha már elsőre tökéletes utána mit csinálnánk ,nem?

Előzmény: fejes.i (10990)
terrano1 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 11000

Az enyém is 27-es hasonló okokból mint a tied!A gyári kerékőrök már akkor is odavoltak amikor vettem a kocsit de most nem raktam vissza őket mert az egyikkel nagyon megszenvedtem!

A csavarokkal nincsen bajom a gyári kulcsal szoktam szerelni de a kerekeket sokat kellett emelgessem hajlított derékkal mire ki és vissza vadásztam a nyavajásokat!:-)

Előzmény: fejes.i (10999)
fejes.i Creative Commons License 2011.03.22 0 0 10999

Ezzel eleinte én is nagyon szenvedtem, mert részben szorult a 27-es dugó a kerékanyáimon (van rajtuk valami hülye krómozott borkolatféleség - mondjuk kerékőrnek így majdnem jók :) , részben meg nem megfelelő szerszámokkal küzdöttem. Mióta van egy rendes 45 centi hosszú csuklós fejű hajtószáram, amire rá is tudok állni, ha kell, azóta sokkal könnyebb. Ez előtt elhajlítottam a gyárit, eltörtem egy kihúzhatós Auchan gazdaságos fajtát. A kerekeket meg talicskával szoktam tologatni kettesével :), mert otthon jó messze vannak az utcától és főleg ott szoktam kereket cserélni, mert az udvar apró köves és nem szeretem emelgetni a kocsit.

 

Előzmény: terrano1 (10998)
terrano1 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 10998

"leszedegetem a pehely könnyű kerekeket"

 

Erről jut eszembe!A múlthéten felraktam a nyári kerekeket de előtte lemértem őket,31 kg/db!El vagyok szokva a fizikai munkától így egy kicsit meg is viselt a mutatvány mire előbányásztam őket meg lecseréltem és elraktam a télieket!

Tehát 4,5 kg-al nehezebbek a gyáriaknál és 7 cm-el / ezt nem mértem csak számítások alapján / nagyobbak átmérőre is!Hazudnék ha azt mondanám,hogy szétszaladt a ménes de azért megérezni,hogy nincsen akkora menetdinamika!:-(

zöldvas Creative Commons License 2011.03.22 0 0 10997

Köszönöm az ötletelést! Nekem a "minek a biztosíték" a legszimpatikusabb. Lehet, hogy kipróbálom. :-)  Meg ha lesz időm, leszedegetem a pehely könnyű kerekeket és a végére járok a fekete madzagnak is!

Előzmény: fejes.i (10996)
fejes.i Creative Commons License 2011.03.22 0 0 10996

Kicsit gyakorlatiasabban: ha leveszed az első kereket, akkor a féktárcsa mögött megérkezik a hajékony fékcső, meg egy másik, kb 4-5 mm vastag fekete vezeték -ez az utóbbi végződik az ABS szenzorban. A szenzor teteje is gumi-műanyag borítású, annál fogva felfelé ki lehet húzni a szenzort. Passzosnak kell lennie, de kijön. Akkor kiderül, hogy a szenzor maga illetve az egész "üreg", amiben van, mennyire koszos, olajos - esetleg ellenkezőleg, rozsdás. A szenzor tisztítása ideig óráig javulást hozhat. Én kétszer megtisztítottam, egy-egy napig pöpec volt utána. Talán kettőig is :)

Előzmény: zöldvas (10991)
fejes.i Creative Commons License 2011.03.22 0 0 10995

Már megszoktam, hogy mindent csak Tie tud jól. Mintha magamat látnám :))

Előzmény: terrano1 (10994)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!