Ha emelés már van, akkor én a 235/85-öt tenném fel, a 255/70-nél minimálisan nagyobb, viszont a 255 nagyon széles, azzal borzasztó rosszul fog kanyarodni.
Szerencséd van, tavaly előtt én is ezeket törtem össze télen csak a másikm oldalon. Bajuszt bontottba találni elég nehéz, de nem elképzelhetetlen. Nekem a Horváth Dávid hozta, a bajusz 8700 pénz volt a spricni meg 2000. Viszont a bajuszt színre kell fújatni mert az alapból fekete műanyag. A dávid itt érhető el, http://www.landrovercenter.hu/ ,de ha az embered a Fejes Pistihez hasonló beállítottságú, angliából is berendelheti.
(Ajaj... nem csak a 255-ös kerék gurul, hanem a gyógyszer is... Persze anno nálam is elgurult, de most már megtaláltam, mert a 205/80-as MT virslivel is fos khm, harmatos az autó, nemhogy a nagyobbakkal. Na meg persze olvastam az itteni remek beszámolót a 285-ös akcióról, s így végképp letettem, hogy optikailag is helyreállítsam az autót - marad tehát a gyári méret. Azért a tiéd biztos penge lesz!)
Ilyen alkatrészt keres az állatorvosunk:Disco 1 1998-as
Tehát az autó bal oldalát szeretné olyan állapotba hozni mint a jobbat:O)A lámpa alatti rész hiányzik ami ugye alá megy az indexnek,meg a spriccelő gumiházra lenne szükség.
Mekkora a legnagyobb kerékméret a D2-n, ameddig fúrás-faragás/átkötés/lekötés/zsírleszívás/ráncfelvarrás nélkül lehet növekedni?
A jelenlegi 235/70/16 kicsit kicsinek tűnik az emelés után. A 255/70/16-tal kacérkodom. Ez +28 mm-es átmérőkülönbséget jelentene. Csinál ez a méretkülönbség valami rosszaságot az angol beteggel?
Azért gondoltam savállóra, mert az jól néz ki, feltéve ha olyan mint ez a szar kupakos ami kívülről ugye zárt, persze most a könnyűfém felnire való csavarokról beszélek, mivel nekem mindegyik garnitúra az. Így hogy a kupakok levágódtak, most lyuk van mindegyik közepén, de nem tragédia ahogy kinéz.
Hát nem igazán értem,hogy itt most mire gondolsz!Ha szétrohad a küszöböm akkor is inkább a gyárira hasonlító pótlás lesz a cél nem pedig az,hogy annálfogva lehessen emelni az autót!Arra ott lesz a küszöbvédő!A gyári fellépőnél fogva viszont nem biztos,hogy meg merném emelni a kocsit!Ráadásúl könnyen pudvál a vékony anyag amiből van!
Már a 28-as dugónál járok rég, ez egyelőre jó. Van amúgy odahaza acél garnitúra, de végül is ez így műxik és viszonylag sokszor cserélgettem az utóbbi időben. Mondjuk most télig nem nagyon fogom.
Angoloknál tuti van saválló csavar, de végül is megéri? Különösebben nem fogja elmarni a rozsda a nem savállót sem.
Na majd most jön az, hogy a kupakok különböző módon fognak elnyalódni pár le-fel szerelés után. Aztán rá kell kalapálni a 27-est, hogy le tudd szedni és mikor kiütögeted a kulcsból némelyik kupakja is lejön. Aztán a 27-es már sehogy se megy rá és jön a 28-as, de ez is így lesz mint az előbb írtak és lesz olyan mikor már 2 kulcs kell ahoz, hogy levegyél egy kereket:)))). Én kezdtem a rendes kerékkulccsal, az eltört:( utána kaptam egy kicsit kikopott 27-es teherautó kulcsot amin át kell dugni egy pajszert, egy darabig jó volt, aztán már jött a 28-as dugókulcs egy kihúzható szárú 20év garanciás B&D hajtószárral. Kihúzottan leszedés betolva meg a felszerelés. És ebbe untam most bele mikor a gumisnál rakták fel az új téliket. Hazajöttem, levágtam az összes anyáról a kupakokon megigazítottam az elnyalódásokat, lefújtam keréktárcsa ezüsttel meg lakkal, leginkább a végei miatt. És most egy hosszú 26-os fejjel teljes faszányosan jár, ráadásul lassú menetnél megszűnt a a kupakok csilingelése, ahogy lötyögtek olyan volt mintha egy birkanyáj szaladgálna a kocsi körül. Viszont ha valahol lenne tömör savállóból csavar arra lehet vevő lennék, bár lehet horror ára van, mert ezeknek a sima kupakosoknak is darabja olyan ezres körül van asszem.
Egyenlőre nem készülök terepre, így eladó sorba kerül 4 db Bf Goodrich Mud Terrain 235/70 R 16 -os gumi. Csere-bere is érdekelne, 205/80 R 16 méretben. Négyévszakos vagy nyári.
Eddig tökéletesen működik. a 30" (H2O) típus a legnagyobb a telítettségjelzők közül. (mármint ez jelez a legnagyobb nyomáskülönbségre, vagy mondhatjuk azt hogy ez a legérzéketlenebb)
van még 25" és 20"-as is
Ha ez jó a szívódízelhez, akkor jónak kell lenni a turbóshoz is, mivel a turbós több levegőt szív be, így nagyobb nyomáskülönbség keletkezik, ha eltömődött a szűrő.
Olvasgattam a Landys honlapodat és kérdezném, hogy jól működik-e a levegőszűrő eltömődés-jelződ? Az általad megadott cikkszámúra azt írja az eladó az E-bay-en, hogy 2,5-ös szívódízelhez való! A 2,5-ös turbó dízel defenderhez az RCC2800 cikkszámút hozza a Microcat, vélhetően a Td5-höz is ez kellhet?
Úgy van!Szerintem kérdezzrá,hogy mennyiért csinálná meg!Már ha egyáltalán helyileg közel vagy hozzá de biztosan találsz valakit aki megcsinálja ha nem akarod magad!