Keresés

Részletes keresés

kavicsos64 Creative Commons License 2017.02.21 -1 0 93932

A teflon tűzkarika védőt rakd bele ,a tömítés akkor már mindegy lesz !

Előzmény: alatau (93931)
alatau Creative Commons License 2017.02.21 0 0 93931

Meg tudná mondani valaki, hogy ez mitől jobb, mint a sima?

 

https://webshop.keletagro.hu/mtz-hengerfejtomites-50-es-rez-boritassal_id802?visit_source=search

 

SPetya_ Creative Commons License 2017.02.20 0 0 93930

Kedves Kollégák!

Segítségeteket szeretném kérni.Egy 82es MTZn kuplung csere után nem hajt a fordulatszámmérő(hűtő felöl lett a bowden kiszedve).
A bowdent meghajtva tökéletesen működik. Valaki járt már így? Tudtok rá megoldást? Robbantott rajzon nem igazán tudtunk eligazodni.

lajoska82 Creative Commons License 2017.02.16 0 0 93929

Szia!

JHogy vagy megelégedve a zetorral,olvastam nemrég vetted,én is akarok majd ősz körül ha lesz rá keret,a két 82 es mellé,3as fortschritt ekét húzna,3.2 es nehéz tárcsát,meg ,ajd idővel kombinátort akarok rá,4 m körülire gondoltam!Most egy hódmezővásárhelyen van eladó 2.2 ért de 2 ért ideadná képről tetszik,de most nincs rá lé!amúgy nagy a szórás 1.8-3.5 ig lehet kapni 12145öt,sőt 16145 ösök sem drágábbak de szerintem azok már nagyok nekem bocs az offért!

Előzmény: csoppika (93926)
kavicsos64 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 93928

Több mint egy hete nem láttunk napot, szürke borongós, ködös ,zúzmarás, fagypont alatti ,még nappal is !

Előzmény: kornél1982 (93927)
kornél1982 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 93927

Felénk meg jó idő van nyálkás sáros minden a gépek csak sarat dagasztanak az erdőn....

Előzmény: kavicsos64 (93925)
csoppika Creative Commons License 2017.02.15 0 0 93926

Le van festve minden... 4 lapát helyett 8 lapátos venti...

A gép sokáig sztenderen lehetett, az elsőhíd bele itt-ott rozsdás volt...

A motor nem 122-es, hanem 121-es...

Abban bízom, hogy csak a megmelegítés miatt ment el a gumigyűrű...

Előzmény: mtz1221 (93924)
kavicsos64 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 93925

Legfeljebb annyi most nincs melóm ! Meg van fagyva a föld !

Előzmény: kornél1982 (93922)
mtz1221 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 93924

Amúgy fagyásra utaló jelek nincsenek rajta?Pl új fagydugók,új hűtő?

Előzmény: csoppika (93923)
csoppika Creative Commons License 2017.02.15 0 0 93923

Kompresszió mérésen kívül nem babrálnám...csak hát belemegy a víz az olajba:-(((

Előzmény: kornél1982 (93922)
kornél1982 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 93922

Mért mi baj a zetorral?? MTZ-n csináltunk ennél kacifántosabb csapágyazást is.

Előzmény: kavicsos64 (93906)
kornél1982 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 93921

Igen felül alapméretes alul az 1-es.

Előzmény: mtz1221 (93905)
alatau Creative Commons License 2017.02.14 0 0 93920

Köszönöm mindenkinek a sok hasznos infót! Lassan összeáll a fejemben hogyan lesz ez a szétbontás és vizsgálat ...

Előzmény: Józsi73 (93902)
csoppika Creative Commons License 2017.02.14 0 0 93919

Nem szereltem még ilyet... Macera, mert a zetrónál a karter a váz... Körülményes "lekapni"... Ha jó a kompresszió, akkor érdemes pepecselni... 

Előzmény: mtz1221 (93918)
mtz1221 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 93918

Te tudod,én biztos nem venném ki a főtengelyt ilyen olajnyomás mellett. De ha már kiveszed és átcsapágyazod,akkor vegyél bele egy új olajpumpát is.Levett olajteknőnél nem lehet valahogy hűtő nélkül,bedúgózni és megnyomatni levegővel ?

Előzmény: csoppika (93917)
csoppika Creative Commons License 2017.02.14 0 0 93917

Oké... De ha nem lesz meg konkrétan, hogy melyik henger mellett jön a víz, akkor mindenképp hüvelyezés lesz... Egy hüvely még elmegy, de kettőt nem rakunk vissza kihúzás után... Ugyanúgy úgysem tudjuk visszanyomni... És hüvelyezett mocihoz nem ártana a jó főtengő, nem??? Persze majd a kompresszió mérés dönt először a hogyan továbbról...

Előzmény: mtz1221 (93916)
mtz1221 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 93916

Én is,van itt egy havernak több darab is.161-45-ös 7 éve úgy megy neki hogy 700-800 fordulaton 0.5 az olajnyomása.És ennyi idő alatt még egy vacak turbót sem cserélt!Pedig az évi 500-600 órát belenyomják.

Előzmény: csoppika (93915)
csoppika Creative Commons License 2017.02.14 0 0 93915

Zetorról beszélek... És a motort bontani kell a víz/olaj probléma miatt... Ha kiveszünk hüvelyt, akkor már generál lesz... Előtte kompressziót mérünk azért...

Előzmény: mtz1221 (93914)
mtz1221 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 93914

Én ki nem venném a főtengelyt jó nyomás mellett.De viszont az olajpumpát szét szedném,és ha ház meg a fogaskerekek között több mint 0.2mm van akkor cserélnem.Ha meg kevesebb,akkor meg tennék be 1+ alátétet a nyomástartó szelep alá.

Előzmény: csoppika (93913)
csoppika Creative Commons License 2017.02.14 0 0 93913

Lehet rosszul emlékszem...fordulaton 3.8... alapjárat asszem 2? Sokszor nem melegedett meg nálam 80-90-ig, mert a termosztát gyengélkedik. Generálig nem teszem bele az újat(meg hűtőkupakot sem) hátha nagyobb nyomás lesz és több vizet nyom le a karterba... A gyár fordulaton üzemmelegen a minimum nyomást 3.75bar-ra adta meg...(3.75-6.3?)

Előzmény: mtz1221 (93910)
dracke Creative Commons License 2017.02.14 0 0 93912

van valakinek olyan szántáselmunkálója a mi egyes gyürüshengert húz? arra lennék kíváncsi hogy hogyan oldotta meg a felfogatást stb házi módszerel normál hármas ekére :D

 

kavicsos64 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 93911

Néztem én is a 3,8-at csak vártam hátha elírta !

Előzmény: mtz1221 (93910)
mtz1221 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 93910

Haha de vices kedvedben vagy,majd ha alapjáraton 0.8 bár lesz új olajpumpával akkor köszörülhetsz. 

Előzmény: csoppika (93908)
kavicsos64 Creative Commons License 2017.02.14 -1 0 93909

Ezt én nem jelenteném igy ki ! Az MTZ-nek lett a minősége csaknem 0 ! 5 üzemóra után a 920-on főtengelyt kellett cserélni ! De sokat nem ment ,rá két napra egy dugattyú benne szószerint elporladt ,és telenyomott mindent aluforgáccsal a motor nagy részét a szemétbe kellett dobni ! Talán egy 30 órát ment és csak a blokk volt benne eredeti ! De az egész egy kókány volt mert a hengerfej szerintem nem rá való volt ,mert a turbó és a szívó cső közzé szűkítőt kellett esztergálni mert nem stimmelt sehogy sem ! Nem is hittem el amit láttam ,és azt mondtam ilyen nincs ! A hengerfej kétszer járta meg az agrokert oda vissza ,ugyanis jeleztük hogy ez nem a géphez való ,de vissza küldték hogy ez a géphez való hengerfej ! És akkor hogy lehet így valamit szakszerűen megszerelni ? És akkor még a turbós kipufogókat nem is említem ,a sima szívós kipufogót adják a turbóshoz más csatlakozással !

Előzmény: dutrancs (93907)
csoppika Creative Commons License 2017.02.14 0 0 93908

Tanácsot kérnék. Off téma itt. Zetor 12145 motor. Olajnyomás határértéken. (Melegen alapjárat 3.8) Ha nincs csíkozás a csapágyakban,akkor a köszörülés kihagyható és új ugyanolyan csapágyakkal jó lehet? (Errefele 1 zetorost tudok, aki javított is, az azt tanácsolta, ha jó a kopott csapágy felülete, akkor elég az új csapágy)

A motorral annyi gond van, hogy hüvelyezés is lesz, meg most belemegy a víz az olajba vszínű a hüvely gumigyűrű mellett... (csak indulás előtt van a víz betöltve)

Előzmény: dutrancs (93907)
dutrancs Creative Commons License 2017.02.13 0 1 93907

Akkor az olyan TSZ is volt!

 

Előzmény: kavicsos64 (93903)
kavicsos64 Creative Commons License 2017.02.13 -1 0 93906

Ez az MTZ-s fórum ne szólj semmit meghallják((:: !! Nekem is olyan van de azt szoktam mondani: a nem MTZ-m ,és akkor a témánál maradunk !

Előzmény: kornél1982 (93904)
mtz1221 Creative Commons License 2017.02.13 0 0 93905

Felül a gyári ,alul az 1.-es.??

Előzmény: kornél1982 (93904)
kornél1982 Creative Commons License 2017.02.13 0 0 93904

Én egyszerűen megoldottam vettem 1 garnitúra 1-es túlméretes csapágyat és alulra beraktam a hajtókarba is meg a nyugvókba is. Nekem bevált zetor 3011 es motoron.

Előzmény: alatau (93896)
kavicsos64 Creative Commons License 2017.02.13 -1 0 93903

Pedig csak logikai úton következtettem a tszben nem mérnek ilyet ! A gyerek megerősítette, és a valóság is ez lett !

Előzmény: Józsi73 (93902)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!