Keresés

Részletes keresés

Feri BPO-576 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 63631
A 400-asokból még a Hatvani Volán is vehet :) - ha abból indulunk ki, hogy az Albától vettek 2 db 415-öst.
Előzmény: SmallG (63612)
M.VIII Creative Commons License 2010.07.17 0 0 63630
Hali!

Nekem van egy oldalról, ott ordítva látszik a díszléc magassága:


Előzmény: BPO-804 (63629)
BPO-804 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 63629
"A fotó szerzőétől elnézést kérek, amiért beszúrtam a képét, de csak így tudom szemléltetni a kérdéses dolgot."


A szemléltetés akkor is sikerült volna, ha az oldalon található kérésnek is eleget teszel!
Idézném:

- Az oldalakon szereplő képeket, kizárólag pontos linkkel (gy.k.: oldalra mutató hivatkozással) illeszd bárhova!

BPO804
Előzmény: cly-142 (63602)
petivicc Creative Commons License 2010.07.17 0 0 63628
OFF
Szia!
Fura mert nekem működik mindig.
Próbáld a fórumnevem kukac citromail.hu -ra vagy a megadott fw.hu -ra!
ON
Előzmény: BPI-553 (63627)
BPI-553 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63627
Küldtem már két mailt is, de mindkettőt visszadobta. :-(
Előzmény: petivicc (63620)
robbanómotor Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63626
OFF

"Conectok mehetének Szfv-ra, úgyis sok rohangál már a térségben."

Máshol is sok szaladgál, az Alba Volán pedig történetesen egy egészen másik használtbeszerzéssel van el köszöni szépen, úgy-ahogy. Felejtős.

"De szerintem Románia max a 400-asokat fogja még megvenni."

Nem típustól függ, bármit megvesznek, ami mozdítható. De nem mindent.

"Nem hiszem hogy Mercedest fognak venni."

De, hidd csak. Az ott még nagyon fasza autó lesz.

"És hogy ON is legyek, az Ikarus 246-ot nem tartják meg az utókornak?"

Na, ez még eszembe se jutott. Jó kérdés, de az szerintem nem fog vastelepre menni, ahhoz túl jó.

ON
Előzmény: SmallG (63612)
Mihál Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63625
M.VIII magyarázatát kiegészítve:
A képen látható gumidíszléc nem az eredeti díszléc helyén van, hanem annál följebb. Az eredeti díszléc a ládaajtók felső élének vonalában volt, ami a fényszóró melletti fehér-zöld színhatár magasságával egyezik meg.
A 260-assal összehasonlítva: a két díszléc (az ablak alatti és az alsó) egymástól mért távolsága a két típusnál azonos, viszont az alsó díszléc és az oldallemez alsó éle a 266-osnál kisebb távolságra van egymástól, mint a 260-asnál.
Előzmény: cly-142 (63602)
M.VIII Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63624
:D Neem, image2 felirattal helyettesítette a képet....
Előzmény: R.odriguez (63623)
R.odriguez Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63623
Az index tette oda azt a rudat? :D
Előzmény: M.VIII (63622)
M.VIII Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63622
A p*csába már ebbe az indexbe...

M.VIII Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63621
Hali!

Az egy dolog, hogy kisebb az ív, de a díszléc is feljebb került. A 266-os alacsonyabb egy kicsit, ami az első lökhárítónál (rövidebb a szoknya), és a középső ajtó feletti sávnál (az is keskenyebb, mint a többin) látszik. Tulajdonképp "derékig" megegyezik, az alatt alacsonyabb, azért harap bele a díszléc a kerékjáratba.

[image2]
Előzmény: D 20 (63603)
petivicc Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63620
Kedves Fórumozók!

Felvetődött néhány fórumos kollégában az az ihlet, hogy az AKD-707-es, Miskolc egyetlen ráncajtós Ikarus 280-as buszával utazgatni kéne a városon belül augusztus közepén-végén.
Közben fotómegállókat tartani érdekesebb helyeken.
Előzőlegesen néhány ötlet ilyenre:
-az Avasi kilátó töve -előtte a parkoló-,
-az ex 1-es végállomás, Papírgyár közben a Varga-hegyen átutazón, ott a remek kilátással kép exponálása,
- Lillafüred, stb.
A kirándulás időtartalma megengedhet akár egy egész napot is (8 óra). A nap függvényében lehetne megtervezni logikusan az utat, még nyílt dolog lenne a fotómegállók és útvonal tervezete is. Várjuk az ötleteket!
Előzőlegesen mérnénk fel az érdeklődők táborát.
20 főnél már csak 1700 Ft lenne a költség, ami bőven fedezné nem kis időre és kilométerre az utazást.

Várjuk a jelentkezők táborát Eládi kollégával az elérhetőségeimen, petivicc(kukac)gmail(pont)hu

Petivicc
cly-142 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63619
Köszi az eligazítást.
Engem eléggé megfogott a Kárpát Expressz mai adása, tele van Magyarországról vásárolt Ikarus-szal, én ex VB-s 260-ast, ex Kisalfőld Volános 256-osokat, és ex Szabolcs Volános 266-ost fedeztem fel az adásban.

http://videotar.mtv.hu/Kategoriak/Karpat%20Expressz.aspx
Szajci Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63618
MJT topik: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9184358
Szajci Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63617
Az idősebb mercik 10 évesek a többi 4-6 éves. Azokat nem is fogják most. csak 140 buszt, a legtöbb természetesen Ikarus. EKF miatt kell egy kis frissítés, igaz októberben jön az első és mire vége az EKF-nek még mindig fognak rohangálni Ikarusok, mert tavasszal jön le az utolsó MJT
Előzmény: cly-142 (63615)
SmallG Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63616
Debrecen tele van Alfabusszal. Félreértettél. Úgy értem, hogy lecserélik az egész állományt, és megbíznak egy külsős céget. Debrecenben a Cívisbusz, Pécsen a Mecsekbusz. Ők tartják karban ezeket a buszokat. Ezt az önkormányzat támogatja. Am meg sztem 1 darab MJT szaladgál Magyarországon csak a Kunságnál. De törökökhöz sokat exportáltak.
Előzmény: cly-142 (63615)
cly-142 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63615
Debrecenben közlekednek MJT-k? Nem igazán ismerem ezeket a buszokat, nem tudom őket megítélni, azt tudom, hogy sok emeletest gyártottak Törökországba, de mi az értelme a pécsi flottacserének, tavaly voltam lent, mindenfelé Mercik szaladgáltak, elég fejlett az állomány.
Előzmény: SmallG (63613)
cly-142 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63614
Jó cikk, jó hogy ideírtad, most nézem a neten, egyedül a buszbarátoknak lenne érdekes ott körülnézni...
Előzmény: Szajci (63608)
SmallG Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63613
Az egész járműparkot lecserélik MJT-re.

Mint Debrecenben.
Előzmény: cly-142 (63611)
SmallG Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63612
Conectok mehetének Szfv-ra, úgyis sok rohangál már a térségben.

De szerintem Románia max a 400-asokat fogja még megvenni. Nem hiszem hogy Mercedest fognak venni.

És hogy ON is legyek, az Ikarus 246-ot nem tartják meg az utókornak?
Előzmény: Szajci (63610)
cly-142 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63611
Mi van most Pécsen, már többen is emlegették a pécsi buszok eladását?
Előzmény: Szajci (63610)
Szajci Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63610
Lehet a pécsi buszokat is el lehet adni akkor oda....
Előzmény: 18-09 (63609)
18-09 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63609
Ez szép és jó lenne, de most elég nagy trutyiban vannak gazdaságilag. Nem véletlenül megy iszonyatos mennyiségű használt nyugati busz ki. Arra van pénzük, meg néha-néha amikor valamelyik Volán selejtezést rendez, pár 260-as, meg 280-as gazdára talál a határ másik oldalán.
Előzmény: Szajci (63608)
Szajci Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63608
Most nézem a Kárpát Expresszt és ott vagy 30 éves Ikarusokat mutatnak, amelyek Romániában működnek, oda kéne exportálni a mostani ARC-Ikarusokat
SmallG Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63607
Remélem vigyáz majd rá az új gazdája is.

Jó lenne ha valami volánhoz kerülne :D
Előzmény: Törölt nick (63605)
torqmatic Creative Commons License 2010.07.16 0 0 63606
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.15 0 0 63605
Attilasound Creative Commons License 2010.07.15 0 0 63604
Tisztelt buszkedvelők.

Ajánlom figyelmetekbe az alábbi linket, ahol a 2010-es polgári Ikarus találkozón készült filmem részleteit láthatjátok.

 

http://www.attilasound.hu/ikarus.html

 

Üdv

Attilasound

 

D 20 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 63603
A 266 és 255-ösök eredeti kerékjárati íve nagyobb, mint a többi 2xx-asé.
Fehérvári specialitás, de olvashattunk olyat is, ami a laprugóval hozza összefüggésbe,
ami az átalakításokat látva megdőlt.

Utólagos átalakítás.

(Kis esti megszakértés end of fájl:)
Előzmény: cly-142 (63602)
cly-142 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 63602
Heló. Egy kérdésem lenne. Az IKARUS 266-osoknak nincsenek olyan kerékjárati ívei, mint a többi 200-asnak, tudtommal azért, mert alacsonyabban van a padlójuk, mégis több alkalommal találkozok, -élőben és fotókon is- olyan példánnyal amin vannak ívek, -nekem kicsit jobban is tetszik így-, arra szeretnék választ kapni, ez miért van így, gyárilag olyanok, vagy utólag lettek így átalakítva. A fotó szerzőétől elnézést kérek, amiért beszúrtam a képét, de csak így tudom szemléltetni a kérdéses dolgot.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!