Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Degeczi Creative Commons License 2007.02.15 0 0 2652
ezt a céget pedig azért ajánlom, mert az országban mindenütt vannak szerződött partnereik, így Bp-en kívül is könnyen beszerezhető
Előzmény: mam1969 (2651)
mam1969 Creative Commons License 2007.02.15 0 0 2651
Namégegyszer :o( itt
Előzmény: mam1969 (2650)
mam1969 Creative Commons License 2007.02.15 0 0 2650
Most találtam. Multishoz ISO rádió-keret. <a href="http://www.kopeautohifi.hu/portal/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=618&category_id=144&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1" target="_blank">itt</a>
Csubakkka Creative Commons License 2007.02.15 0 0 2649
újabb Multipla a térképen!
Degeczi Creative Commons License 2007.02.15 0 0 2648
de, az ISO csatlakozók ritkán használt, harmadik aljzatához (egyik a táp+hasonlók, másik a hangszórók 8 vezetéke, harmadik az ilyen extrákhoz) kell keresni ellendarabot

a CD váltó csatlakozna oda, és ha az analóg (márpedig ebben az esetben asszem az), akkor van esély ilyen bemenetet másra is használni
Előzmény: Kácsé (2647)
Kácsé Creative Commons License 2007.02.15 0 0 2647

Ez típusfüggő dolog. Átalában RCA aljzatot építenek be a hátlapra. Ha ott nincs ilyen, akkor szerintem nincs bemenet a cuccon. A csatlakozón (a táp és erősítőkimeneteken kívül)  jelkimenet szokott lenni a külső erősítőnek.

Előzmény: multiplas (2644)
T.Ervin Creative Commons License 2007.02.15 0 0 2646

Kösz a tippet, ma megyek a szerelőhöz érte, mostanra nézte meg az általatok is javasolt toronycsapágyakat. Ha ez nem válik be, akkor folytatom a javaslatoddal. A kopogás engem zavarni szokott, mert "kis" hibákból lesznek a nagyok.

Üdv: Ervin

Előzmény: multiplas (2641)
Csubakkka Creative Commons License 2007.02.14 0 0 2645

Szerintem is elfogadható állapot, én azt mondanám, ha +2-300K-ból jó autót tudsz csinálni belőle, akkor az szuper, de az árból szerintem is alkudhatsz még akár.

 

A motorról mondtak valamit az olajfolyásokon kívül? Kompresszió? Az még fontos lehet. A turbó nem nagyon szokott szétmenni ezeknél állítólag, bár szerintem ennyit még kevés itthoni autó futott. A tömítések akár azért is engedhetnek, mert lazulnak a csavarok, vagyis egy jó alapos átnézés/húzogatás a vétel után nem árt máshol sem. Olajat, olaj-, gázolaj- és légszűrőt cserélj egyből ha meglesz, na meg tudd meg a tulajtól, mikor cserélte a vezérműszíjat ÉS a feszítő/vezetőgörgőt, bár talán a szervízkönyvből ez kiderül. Mindennel együtt nekem látatlanban ez jobban hangzik, mint a boldizsáros téma. Az árak, amiket a Slussznál mondtak, szvsz nem is olyan rosszak egyébként. Remélem happy-end lesz :) Drukkolok.

Előzmény: jagi (2642)
multiplas Creative Commons License 2007.02.14 0 0 2644
r.andras, te miről vezetted ki a kábelt? Nézem a rádióm lábkiosztását, de nem látok értelmezhető audio bemenetet.
Előzmény: r.andras (2636)
multiplas Creative Commons License 2007.02.14 0 0 2643
Ez korrekt állapot a megtett kilométerekhez, ha tetszik, érdemes megvenni kis alkuval.
Előzmény: jagi (2642)
jagi Creative Commons License 2007.02.13 0 0 2642
Sziasztok!

Pozitív fejlemény van, a fehér dízel Multiplának van már műszakija, sőt ma a Slussz szervízben is jártunk (még egyszer köszönöm Csubakka). Adtak hibalistát is, árajánlatokkal, talán érdekes lehet:

Hátsó lengéscsillapító félig el van kopva, de szimmetrikusan
Első alsó trapézkar cserére szorul, lógnak a szilentek (oldalanként kb. 50.000)
Kormánymű csere, 41.000 + munkadíj
Hátsó főtengelyszimering szivárog, és a kartertömítés is.

Azonnali cserére csak a fékolajat mondták, a többiről inkább csak érdemes tunom szerintük.

Magamtól azt gondolom, hogy ezek teljesen elfogadható problémák egy 197.000-et futott autónál, főleg, hogy nagyon olcsón jutok hozzá.

Van-e a fentiek között olyan, ami miatt mégse szabad megvenni az autót?

Egyébként van holland szervízkönyve 180.000-ig, rendes tulaja lehetett.

Pénteken vagy hétfőn fogunk üzletet kötni, addig még azt is ki kell találnom, hogy kihez viszem szervízbe az autót, ha az enyém lesz.

Jagi
multiplas Creative Commons License 2007.02.13 0 0 2641
Én lecseréltem a lengőkarokat, stab pálcákat, csak egyet nem, az összekötő rúd szilentjeit. Szerintem az lehet a ludas a rendszertelen, apró kopogásban, ami nálam is megvan, de nem érdekel annyira.
Előzmény: T.Ervin (2615)
szenyor Lopez Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2640
Nem gondoltam komolyan, hogy elrekvirálom a lejátszójukat;) Csakhát pendriveom van pár... Mindenképpen megnézem, hogy van e audio-in, jól hangzik ez az mp3lejátszós téma. Kívülről (a tolvajok számára) gagyi magnónak néz ki, de funkciónalitásban mégis ott van.
Előzmény: Degeczi (2639)
Degeczi Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2639
cserébe lényegesen gyengébb a hangminősége mint a közvetlen csatlakozásnak, szóval adják csak oda a kölkök :)
(egyébként már 10e körül kapsz olyan 1G-s pendrive-ot, ami egyben MP3 játékos is)
Előzmény: szenyor Lopez (2638)
szenyor Lopez Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2638
Nem gyári a rádióm, hanem egy Grundig, ami szépen harmonizál világítás színben a Multi színeihez. De jó ötlet, utánanézek, hogy van e bemenete. CD váltót tud kezelni. Az FM modulátor annyiban jobb, mint az általad vázolt megoldás, hogy elég egy pendrive is. Csak nem veszem el a gyerekeimtől az mp3 lejátszójukat... ;)
Előzmény: r.andras (2636)
Degeczi Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2637
bemenete van a CD-snek is, kimenete sajnos nincs - ez is egy ok volt, amiért lecseréltem
Előzmény: r.andras (2636)
r.andras Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2636

Nem kell FM modulátor, hogy mp3-at le tudj játszani.

A rádiós magnó (talán a cd-s is) hátulján van audio bemenet.

Mi is így hasznéljuk, egy szimpla jack dugót vezettem ki amit mp3-ba laptopba stb betudunk dugni.

 

3,5mm jack
Előzmény: szenyor Lopez (2626)
bojo Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2635
Ílyennel volt a Kenwood fejegységem bekötve. Viszont a mostani JVC ISO-s.
Előzmény: Degeczi (2634)
Degeczi Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2634
illetve sok japán gyártó nem ISO aljzatot tesz a rádió hátuljára, hanem adnak egy illesztőkábelköteget (amit nem kis móka begyömöszölni a kis helyen - nőgyógyászok előnyben...)
ezen a kábelen aztán szintén gyakran gyorscsatlakozóval választható ki a két bekötés vmelyike
Előzmény: bojo (2633)
bojo Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2633
A készülék hátulján az ISO csatlakozás mellett van a tápbiztosíték. A márkásabb készülékeknek két állásba lehet betenni a bíztosítékot. Alapban ugye az ISO úgy van kiépítve, hogy csak gyújtás, egyes tipusoknál a gyújtás előtti kulcs állásban szól a rádió. Mivel a Multiba egyből gyujtás van, így ha azt akarom, hogy mindig szóljon a készülék, akkor vagy az ISO csatlakozót kötöm át, vagy a készüléknek ha van ilyen funkciója, akkor azt használom.
Előzmény: szenyor Lopez (2632)
szenyor Lopez Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2632

"Elviekben a jobb márkáknál a biztosíték átdugása után megkapja az állandó 12 V tápfeszt, így az ISO csatit nem kell bántani."

 

Ezt nem értem:)

Előzmény: bojo (2630)
szenyor Lopez Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2631
Akkor ezek alapján vagy egy mp3-as fejegység lesz vagy tényleg marad a modulátor egy pendrive-val.
bojo Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2630
Nekem is van infra kiépítése, de nincs hozzá távvez. Ez most nekem is csak gyujtással megy, de ha majd jobb idők jönnek, akkor majd megnézem a lehetőségét, hogy gyujtás nélkül is szóljon. Elviekben a jobb márkáknál a biztosíték átdugása után megkapja az állandó 12 V tápfeszt, így az ISO csatit nem kell bántani.
Előzmény: Degeczi (2629)
Degeczi Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2629
ez viszont jogos, tényleg borzasztóan hivalkodóak a mai cuccok :(
ráadásul infra táv vevő is van némelyikben (sose értettem minek...), ami kikapcsolt állapotban is nagyobb fogyasztást jelent, ha nem úgy van bekötve, h csak gyújtásról működjön
ezért csináltam annak idején azt a relés megoldást, ami az ajtók lezárása és kikapcsolt gyújtás mellett elveszi a vezérlőtápot a rádiótól

amúgy az ergonómiája sem éppen ügyes a linkelt gyárinak: a nyomogatós hangerőgomb lehet, h csak nekem nem fekszik, de egyébként a többi szolgáltatása is elég nehezen elérhető, kényelmetlen
Előzmény: bojo (2627)
Degeczi Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2628
"csak audio cd-t játszik, annyira nem is baj"

annyiban baj, h nagyon gyenge a kiolvasófejének hibatűrése, így könnyen megugrott egy kisebb útegyenetlenségen is
egy MP3-as cuccnál ez eleve kizárt, hiszen az mindenképpen memóriába pufferel előbb

másrészt kisgyerekek mellett mindenképpen hasznosabb egy lehajló előlap, abba kisebb eséllyel tennének be aprópénzt
Előzmény: szenyor Lopez (2624)
bojo Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2627
Én is abban gondolkodtam először, de jött ez a cd-s lehetőség és azt vettem meg. Az igaz, hogy ezek a mai modellek elég csiricsáré színekben világítanak. nekem is ez a JVC elég karácsonyfa.
Előzmény: szenyor Lopez (2626)
szenyor Lopez Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2626
Nekem ez azért tetszik, mert gyári:) Az mp3 tudás nem lenne rossz, de nem mindenekfeletti. A mostani kazettás azért tetszik, mert totál visszafogott designja van, szép zöld a világítása, nem csiricsáré, mint a mostaniak. Egy fm modulátorral meg máris játszik mp3-at;)
Előzmény: bojo (2625)
bojo Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2625
A keret kivehető, csak be van pattintva. Én most cseréltem le a kazettás fejegységemet, egy CD-s egységre. Egy ismerősöm váltott, és jutányos áron jutottam hozzá. Igaz ez mp3-at is tud.
Előzmény: szenyor Lopez (2624)
szenyor Lopez Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2624
Azt tudom, hogy csak audio cd-t játszik, annyira nem is baj. Csak a magassága zavar egy kicsit, nekem most egy  normál autórádió van bent. A keret kivehető?
Előzmény: bojo (2623)
bojo Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2623
Szerintem belefér. De ez nem játszik le MP3-at.
Előzmény: szenyor Lopez (2622)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!