Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

karbert2 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 3620
Helló nekem HDI-m van de minden autóban az olajszűrő közel van az olajszivattyú hoz,tehát a generátor szíj körül keresd,a motor elején és hátulján.....Szia!
doci.607 2.2i Creative Commons License 2010.05.02 0 0 3619

Sziasztok!
Valaki tudna segíteni, hogy az olajszűrőt merre keressem?:S

Mikky59 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 3618
Fagyálló szag? Én valami apró kis hülyeséget keresnék. Gyári hibás vizcső,ami ha megnő a viznyomás akkor átereszt. Valami meleg helyre csöpögés,vizpumpa szivárgás stb...Ezeknek nyoma van. Szerintem,ha hengerfejes,akkor sokkal sulyosabb a tünet és folyamatosan rosszab lesz.
Előzmény: karcsi607hdi (3617)
karcsi607hdi Creative Commons License 2010.05.02 0 0 3617

Nem tapasztaltam nedvesedést az utastérben, de attól még megnézem azt is.

 

Köszi

Előzmény: Adsa (3614)
karcsi607hdi Creative Commons License 2010.05.02 0 0 3616

Szia!

 

Tudod, az az érdekes, hogy nem mindig veszít a vízből. Próbáltam megfigyelni, hogy milyen körülmények közt csinálja, de eddig nem sikerült. Meg aztán, rohadtul idegesítő, hogy azt kell figyelni, hogy mikor villan föl a figyelmeztető jelzés. Tök égő, egy hordó vízzel a csomagtartóban közlekedni, meg az útszélén, vagy a benzinkútnál nyitott motorházfedélnél vizet töltögetni.

Nincs nyomás a tartályban, legalább is a normálistól nagyobb biztosan nincs. Nem vizes az olaj, nem olajos a hűtővíz. Passz. Szivárgást nem látok, pedig már a burkolat sincs fönt, az is a szervízben figyel.

Reggel ott kezdek, délután ott végzek. Aztán csak állunk fölötte és nézzük:-)

 

Gőzöm sincs, hogy mi lehet a gond.

 

A költségek? Eddig 200 000.- Ft ban van a hengerfej gyanú óta.... de azt látom, hogy nem itt a vége.

 

Előzmény: Mikky59 (3615)
Mikky59 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 3615
Hát ennyit a szervizekről! Az hogy hengerfejes-e kb. 5 perces munka,mivel csak meg kellett volna mérni a kiegyenlitő tartályban azt,hogy emelkedik-e járó motornál a nyomás. Erre a rohadt haramiák ezt művelték veled? Gondolom nem 20 ezer volt a vége. Tipikus,hogy most meg vonogatják a vállukat. Nehogy a következő ajánlatuk komplett motor csere,és ha az se segit,akkor komplett autó csere legyen az ajánlatuk. Én azt csinálnám,hogy mivel fagyálló van benne,ezért nem párolog el tökéletesen,megpróbálnám megkeresni,azt hogy hol megy el. Nyoma kell hogy legyen! Millió apró helyen elszivároghat a hütőfolyadék. Ha nincs akkor meg megeszi valami. Az sincs ám kizárva,hogy hengerfejes volt,de nem sikerült valamelyik taknyosnak megcsinálni. Ezt hagynám legutoljára. Ezek a motorok 500 000km-et elmennek egy Boxerben,amit a melósok halálra gyilkolnak. Mindegy az meg már garanciális. Tehát,vedd le a kiegyenlitő sapkáját. Alapjárat,aztán a segitőd pörgesse fel néhányszor a motort. Minden felpörgetésnél csökkennie kell a folyadékszintnek. Ha gejzirszerűen kilövell,akkor hengerfejes,ha alapjáraton jár és néhány másodpercenként buggyan egyet,akkor kezdődő hengerfejes. Vidd vissza ha ilyesmit csinál. Ja és ne hagyd magad! Majd küldik a megmagyarázó-szerelőt,aki beléd beszéli,hogy te vagy a hülye. A munkalapon,ha vizvesztés javitás áll,akkor nyerő lehetsz. A létező legdrágább okkal kezdték. A fogyasztóvédelem halálra bünteti őket,ha elzavarnak te meg bepanaszolod őket. Hidd el,ha valamelyik hatóságtól rettegnek,akkor ez az. Ha meg hagyod magad,akkor a bőrt is lehúzzák rólad.
Előzmény: karcsi607hdi (3611)
Adsa Creative Commons License 2010.05.01 0 0 3614

szia,

 

bár lehet hogy elég naiv leszek, de a fűtés-rendszerben minden ok? nekem is volt hűtő víz szivárgásom, és a végén szerencsére az utastérbe is folyt a víz.

 

csak akkor ette-itta a vizet, ha ment a fűtés, egyébként meg semmi.

 

üdv,

 

Adsa

Előzmény: karcsi607hdi (3611)
bajusz68 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 3613

Szia!

 

Ha megvannak még a felnik, érdekelne, h mennyiért adod.

 

Üdv!

Előzmény: cassius2.2HDI (3527)
karbert2 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 3612
Köszönöm a tanácsokat! Hamarosan ki fog derülni,és akkor majd megosztom veletek,hogy mi volt a probléma! Sziasztok!
karcsi607hdi Creative Commons License 2010.05.01 0 0 3611

Sziasztok!

 

Nagy problémám van, kérem segítségeteket, javaslataitokat.

 

2,2 HDI motoros 607-esem van, 2005-ös évjárat. Kb két hete elkezdte enni a hűtővizet abszolút rapszódikusan. Volt, hogy egy hétig semmit, volt, hogy egy nap alatt 1 litert is. Persze szervíz (MÁRKA), ahol hengerfej tömítés, hengerfej síkolás, hengerfej megnyomáspróbázás, vízpumpa és ha már szét volt szedve, vezérlőszíj, görgő csre is meg lett ejtve. Aztán a boldogság nem tartott még egy napig sem. Újra előjött a jelenség. Ez idő alatt háromszor csinált olyat, hogy indulás után egyet rántott a motor és elkezdett fehér füstöt, gőzt kifújni a kipufogón. Ez pár másodperc múlva megszűnt és a motor tökéletesen működött tovább.

A múlt héten belgiumban voltam vele, odafele kb. 1-1,5 liter vizet evett meg. Visszafelé egyáltalán semmit, pedig 1400 km-t mentem egyhúzomban.

 

A szervízben is tanácstalanok. Most az EGR szelepet kötötték le, hátha onnan, vagy azon keresztül szedi el a vizet. Ez sem járt sikerrel, mert azóta is evett kb. fél litert.

 

Tudtok segíteni? Szívesen vennék minden javaslatot, esetleg tapasztalatot.

 

Köszi előre is

 

K

 

 

Mr.Dimitrij Creative Commons License 2010.04.30 0 0 3610
Szerintem cserélni kell. Legalábbis a többi márka autóiban kell, itt miért lenne másképp?
Mikky59 Creative Commons License 2010.04.30 0 0 3609
Hát nem egyszerű okosat mondani. Ezekkel bármi előfordulhat. Agyon van elektronizálva,ráadásul egy csomó minden össze tud zavarodni. A katalizátor-részecskeszűrő után van egy érzékelő,ha az túl sok károsanyagot mér,akkor visszaveszi a teljesitményt. Talán az a szenzor döglődik.
Előzmény: karbert2 (3608)
karbert2 Creative Commons License 2010.04.29 0 0 3608
Utána olvastam rengeteg helyen! Elvileg 80 000 km ne ként ki kell tisztítani,jó regenerálja magát de egy idő után ki kell takarítani...És állítólag az élettartama megegyezik az autóéval,tehát stabil,csak nekem ez nem akar összejönni!Most ott tartok,hogy hétfőn elviszem a szervizbe és szétszedik át nézik teljesen! De ha nincs benne FAP akkor azt ki is jelzi és le is áll mikor kifogy,valószínű hogy megkapja az FAP t mert mikor megtankolok akkor el megy a hiba,de ha meghajtom és aztán alapjáraton járatom megint hiba van. Már élgtömegmérőt is cseréltem benne,mert azt is kihozta hibára bezavarta, raktam a tankba isopropylicus alkoholt ami még jobban lehuzza a lerakódott szén égéspontját,meghajtottam ahogy elő van írva,de nem tisztul.....vagy lehet tiszta de hiba jel van és lecsökken a teljesítménye....nem tudom,hogy a hőmérséklet érzékelő bezavarhatja e,vagy a nyomásmérő........Ha tudna valaki valami okosat,szívesen venném!Sziasztok
Mikky59 Creative Commons License 2010.04.29 0 0 3607
Mi az a sok minden,amit elkövettél már vele? Ha egyszer eltömődik rendesen,akkor már csak az ultrahangos tisztitás,vagy a csere javitja meg. A FAP folyadékot egy elektromos kütyü adagolja bele. Ha nem kap FAP-ot akkor városi használatnál rövid időn belül jelentkezik. Ha pályán jársz vele,akkor később jelentkezik,de nem képes soha kitisztulni tökéletesen.
Előzmény: karbert2 (3606)
karbert2 Creative Commons License 2010.04.29 0 0 3606
Sziasztok Oroszlánok! Én már sok mindent elkövettem a részecskeszűrővel,de még most sem tudom mi lehet a baja,én is arra kezdek gyanakodni,hogy egy vezeték beteg lehet....Bár mit csinálok vele mindig kijön a részecskeszűrő hiba,lecsökken a motor teljesítmény,le kell állítanom újra indítani aztán megint megy mint a golyó...Nem tudom mi lehet a baja,de tuti nem eltömődés,már minden szert megkapott,az alapjáraton is emeltem,mert mindig alapjáraton jön be a hiba...Ha az alapjárat 1000 fordulaton megy akkor meg jó a rendszer......
pkatka2 Creative Commons License 2010.04.28 0 0 3605
Sziasztok!

Megjavították a macskám:)

Szerencsére nem volt nagy baja, csak macerás.
A visszajelentés szerint a gázpedál felől jöttek a hibajelentések.
Egy vezeték tört el és hol érintkezett, hol nem.
Nem volt nagy hiba, csak mire konkrétan megtalálták hibás vezetéket a kötegekben, idő volt.
Úgy hogy most dorombol a cica:))))

Nálatok , macskások, mi a történés?:)))
Adsa Creative Commons License 2010.04.27 0 0 3604

Tisztelt Uraim, Hölgyem!

 

Ez a nap is eljött... Tudtam, hogy el fog jönni, de nem hittem, hogy 9 év csak így pikk-pakk elmúlt. Elment a 607... Szép volt jó volt. Kicsit sajnálom. De így volt ésszerű. A kisebbik fiam sírt amikor elvitték! (3 éves)

 

 

Itt azért még maradok, hátha tudunk segíteni egymáson.

 

 

A C6 super auto. Bár az ülései nagyon kényelmesek, szerintem a 2001-es 607-é kényelmesebb volt. Ez most szivacs az meg ugyebár rugós ülés. A C6-nak kagylós ülései vannak, ami az én méreteimnek egy kevésbé kényelmetlenebbek, mint a 607, de ez tényleg elhanyagolható. A felszereltsége messzemenőkig sokkal jobb, mint a 607-é volt. A HUD tök jó találmány, a sávelhagyó is hasznos ködben, vagy rossz látási viszonyok közt. Az új térképpel a GPS is super. Ebben is van 4 ülésfűtés és motorosan mindegyik minden fele állítható. A gyerekek nagyon élvezik, hogy a hátsó ülések is dönthetőek és fűthetőek, így hosszú úton kényelmesebben tudnak aludni (majdnem fekszenek). A keret nélküli ajtók jó pofák, de a gyakorlatban inkább hátránya van, mint előnye.

Ez egy 2.7 V6 hdi. Chippelve vettem 500nm és 250 ló. Brutál a 2.2i-hez képest. A váltót sport állásban szoktam használni. A fogyasztást képtelen vagyok 10 liter alá vinni.

A csomagtartó lényegesen kisebb, főleg mivel a hátsó ülések is villanyosan állíthatóak, ezért nem lehajthatóak. Kevesebb a rekesz is hátul.

 

A beltér viszont mindenért kárpótol. tárolórekeszek minden fele és elöl - igen uraim - van 2 (kettő!!) pohártartó amit a műszerfalból gombnyomásra lehet elővarázsolni.

A hifi 10 hangszórós 6-os cd váltóval + mp3. A hifi az rádio és Cd text-es és támogatja a GPS TMC-csatornát is.

 

A bi-xenon fényszórók kanyarfényt is tudnak és van nappali fény ami teljesen automata. Soha nem kell baszakodnom a fényszóró kapcsolóival.

 

hát ennyi dióhéjban.

 

 

üdv,

 

Adsa

Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2010.04.27 0 0 3603
Nem, nincsenek egy helyen.
A fékolaj a motortérben a szervó előtt van.
A váltóolaj csavarját (szintjelző) pedig a váltóházon találod. Ha a kocsi alatt állsz, és előre nézel, akkor a jobb oldalán.

Remélem tudtam segíteni
Előzmény: pkatka2 (3602)
pkatka2 Creative Commons License 2010.04.26 0 0 3602
Szia Mate!

Rég néztem be ide , és most látom a segítséged!!

Mostanság nem sokat mentem a kocsival, mert a szervizben nem tudtunk időpontot egyeztetni.
Akkor rakoncátlankodik, ha melegszik már a motor. Hidegen semmi baja.
Minap pl egy lámpánál le is állt, tulajdonképpen, mind ha lefulladt volna. Szóval vagy felpörög a motor, mind ha a gázra léptem volna, vagy leesik a fordulat és le akar állni.

A váltó olajhoz hol kell azt a csavart kitekerni?
A szervízkönyvnél én úgy értelmeztem, hogy a fékolaj és a váltóolaj szintjelző, utántöltő az egy helyen van.

Köszi
Kata
Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (3578)
joci 2.2hdi Creative Commons License 2010.04.22 0 0 3600
Köszi Tom607!!! De peströl már rendeltem darabja 2000ft volt bár a fém jobb lett volna bisztos csak ugye sürgös volt azt mondták jól zsirozzuk be azt 5-6évig jó lessz talán birja ha nem akk majd fémet veszek. mégegyszer köszi a válaszod
Előzmény: tom607 (3588)
karbert2 Creative Commons License 2010.04.22 0 0 3599
Sziasztok!
Valakinek nincsen bontott gépe,mert a középső konzolról kellene a műagyag famintás borítás,ami a középső szellőzőrácsokkal van egyben? Köszi! Hali mindenkinek!
karbert2 Creative Commons License 2010.04.20 0 0 3598
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni,hogy nem tudjátok hol keressem a kp zár (+,-) pontját,az ajtókon kívül,vagy hogy hol van a riasztó vezérlő egség,mert egy relét kellene rá tennem,valamelyik zár pólusaira? Sziasztok!
Mr.Dimitrij Creative Commons License 2010.04.20 0 0 3597
Köszönöm!
Igazából nincs konkrét kérdésem, nem nagyon ismerem a típust, eddig más pugokat használtam, azokat szerettem.
A 3.0 V6 leginkább a felszereltség miatt vonzó, nomeg a hangja isteni. :-)
Előzmény: doci.607 2.2i (3594)
Mr.Dimitrij Creative Commons License 2010.04.20 0 0 3596
A ti autótok volt az egyetlen a Használtautós kínálatból, amire azt mondtam, hogy bevizsgálás nélkül is elvinném. Simán lejön a megfogalmazásból, hogy ki mennyire viselte gondját az autónak...
Sajnos pont ez a belső tetszik a legkevésbé (fekete+fabetét), így egyelőre hagyom "parkolni".

A C6 kényelmesebb?
Előzmény: Adsa (3595)
Adsa Creative Commons License 2010.04.19 0 0 3595

Szia Dimitrij!

 

A feleségem 607-ese eladó! 2 évvel ezelőttig én használtam tökéletesen karban van tartva, bármelyik kereskedésben lekérdezhető szervíz múltja van. (én most egy C6-ot hajtok és nincs szükségünk két batárra, és a feleségem is boldog lenne egy 407/C5-el)

2.2i manuális váltó 152eKm. stb

ha gondolod nézd meg: http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/607/peugeot_607_2.2_s_titane-3704637

 

üdv,

 

Adsa

Előzmény: Mr.Dimitrij (3593)
doci.607 2.2i Creative Commons License 2010.04.19 0 0 3594

Szia Mr. Dimitrij !
Akkor előre is üdvözlünk a 607-eseknél! Nekem 2.2 benzines van, manuális váltóval. Én ezt ajánlanám!Nagyon jól megy és az eddigi szervíztapasztalataim is elég jók! Fogyasztás vegyesbe 8,9-9,4 között van, ami szerintem nem rossz! Luxusadó nincs :D szerencsére alatta vagyunk pár lóval:) . Ebből a szempontból előnyösebb mint a 3.0 v6.

Ha bármi kérdésed van szívesen válaszolok!

Üdv.

Doci.

Mr.Dimitrij Creative Commons License 2010.04.19 0 0 3593
Köszi, ez értékes info. A fogyasztás nem érdekel, ha 20L alatt van. :-) Az a lényeg, hogy a következő 3 év és 15-20ekm alatt csak üzemanyagot kelljen venni hozzá.
Meg hogy vajbőr belseje legyen. :-))))
Előzmény: karbert2 (3591)
karbert2 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 3592
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni,hogy valaki meg tudná nekem mondani hol helyezkedik el a riasztó(központi zár) vezérlő egység! Előre is köszi! Hali mindenkinek!
karbert2 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 3591
Szia Mr.Dimitrij! Nekem 2,2 es HDI van,manuális!Én nagyon meg vagyok vele elégedve,főleg a fogyasztással,8.5 tő akár,hogy taposom nem eszik többet,és mivel manuális szerintem jobb a nyomatéka,mert ültem ugyanilyen automatában,mintha lustább lenne...Az automatával meg az a baj,ha 2002 től öregebb akkor elég beteges fajta...legalább is ami az ismerősömnek van az elég beteg.Ezért vettem én is manuálisat....A benzinest nem ismerem! Szia!
Mr.Dimitrij Creative Commons License 2010.04.19 0 0 3590
Sziasztok!

A közeljövőben szeretnék egy 607-est venni. Második autó lenne, évente max. 5000km-t gurulnék vele. A piac aljáról válogatok, már ami az árat illeti. Melyik motorizáltságút ajánljátok? A preferenciám a 2.2 benzines, aut. váltóval. Esetleg a 3.0 V6, de a vagyonadó miatt nem biztos, hogy ilyen minimális futásteljesítménynél megéri lapátolni a kincstárba a pénzt egy másfélmilliós autó után.
Nincs gondom a dízellel sem, csak valamiért úgy érzem, az kényesebb.

Előre is köszönöm a véleményeket!
Üdv,
D.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!