Valóban nem lesz örökké útzár, utána a belső sávból szembe 2 sávon kell a busznak ,,átvágtatnia"... ez tényleg eléggé biztonságos.
De én nem kételkedem a sofőrökben, aki arra szokott járni azt ismerem is csak bosszantja a helyieket és engem az a tény, hogy lehetne jobb buszjárat arra felé is, ha az illetékes személyek ezt nem vennék fél vállról. E helyett most még a meglévő buszjárat is még rosszabbá vált, több utazási idő, több km, drágább jegy ár, stb.
Gyakorlatilag amit leírtál, abban benne is van a válasz a felvetett kérdésedre. Ne kérje már senki számon a szolgáltatótól, hogy miért nem fordítja a járatot egy kereszteződésben, ha az elkerülhető.
Ott jelenleg félpályás zár van az útépítés miatt, tehát ha ott fordul be a busz az az mellett, hogy nem túl biztonságos még akadályozza is 2 irányból a forgalmat.
Az útépítés nem fog örökké tartani. A szembeforgalmat annyiban akadályozza, mint bármelyik balra kanyarodás. A mögötte jövők meg majd lassítanak vagy megállnak, mint bárhol, ahol nincs kanyarodósáv. Kereszteződésben megfordulni, na, az a nem biztonságos.
Én ebben látok keresett ürügyet, mintsem a DAKK hozzáállásában.
A buszok mikor, hogyan, hová kérdéskör nem közvetlenül az NKH hatásköre. A KTI területileg illetékes Regionális Közlekedésszervező Irodája (RKI), jelen esetben Szegeden foglalkozik vele.
Igen, mivel ugye most járt le volna janurában a szerződése a Tiszavolánnak, és ugye 2 évvel meghosszabították (túl magas árat kínált elvileg a Volán és a város nem fogadta el, csak a volán pályázott). Minnek vegyenek új buszokat amikkor lehet hogy 2017-től nem is a DAKK fogja szállítani az utasokat (bár remélhetőleg marad a Dakk, mert jó, színvonalas szolgáltatást nyújt)!? 2017-től várhatóak új helyis buszok Szegeden, remélhetőleg a DAKK fog maradni.