A felújítást én magam csináltam. Nem volt sokat használva előtte kb. 1000 üzemórát ment összesen.
Cserélni kellett rajta pár fagydugót, kapott új szelepeket, szelepszár szimeringet. A szelepvezető az maradt a régi. Van kézi szelepfészekmaróm azzal ki lett javítva a szelepfészek.
A csiszolást úgy oldottam meg, hogy a maróra finom csiszolópapírt tettem és azzal csiszoltam meg a fészket.
Az ellenörzést úgy csináltam, hogy beleraktam a szelepeket a rugók nélkül és benzint öntöttem a szelepekre.
Ha a benzin nem folyik át a szelepek mellett akkor jó.
Egyik haverom onnan vett vagy tíz éve egy malacorrú Passatot és mentünk este nézni. Akit kérdeztünk egy úton, az azt mondta helységnévnek, hogy ,,FÁBIAHÁZA".Akkor is qrvajót röhögtünk. Van ott valami gócpont:DDDDDDDDDDDDDDDD
Megértem, hogy nem Szürke Állomány nevet választottál. :DDDDDDDDDDD Bocsi, de ez nekem olyan magas labda volt, viszont a saját poénomon megint röhögtem egy jót...
ja kevés volt benne a kompesszió amit mért a szaki ez a szaki jó értette a dolgát csak elköltözött kiskörösre beinditam a gépet és azt mondta a porlasztó szar benne 5 lyukast tettek bele a 3 lyuku helyet ezt is kitalálta ! kárhogy elment akkor jó trakit vettem volna ha ö nem megy el nem szeretett falun lakni igaz azt mondta ott kolbászból lesz a kerités!
azért kellet mert a motorban komogott valami és amikor a szaki szétszedte akkor generálozni kellett! nem az befolyásolja hogy 1800üzemóra addig sokat dolgozott de sok mindent elhuzott azt mondták a szártépövel megöltem a motort 2soros piszok sok erö kell a szártépöhöz! de volt hogy egy ismerösömnek megvette a cucot a géphez és beletette és ment szántani és ujból kellet szétszedni gyárihibás volt mtz-50 és összefolyt viz a olajjal nem volt valami jó dolog ez ennyit birt a henger de a gazdája majd vigyázzan rá
Na azt azért megnézném hogy április elején jó csapadékviszonyoknál ,feketébe te milyen magágyat csinálsz tárcsával és mennyi gázolajból. Úgy kell földet művelni hogy ne legyenek rizómák meg egyéb szarságok. Az őszön leszántott kukitarlót is tudjuk kombizni,..
Én is tervezem a hengerfejet javítani vagy cserélni mert még nem volt mióta nálam van és már ideje szerintem. HA jár a motor a tömítés környékén buborékokat fúj néha némi gázolaj maradványtól meg szivárog az olaj is a szelepdeknikörnyékén kicsit és néha látok a tömítésnél bubikat pedig levannak a hengerfej csavarok húzva:S meg már vagy 2x kiégett a tömítés úgy hogy megse volt melegítve a víz benne..
Szerintetek most mit csináljak?. Vegyek egy újat vagy a régit marassam fel és szelepeltessem át? AZ újakról hallottam h nem mind válik be. De a régit felújítani az is 20-30ezer biztos van.
Keresek 2.8m kombinátort dupla rögtörövel elfelezve 300000ft aki lát ilyen és jó kombinátort és hozzám nincs messze linkelje ide mtz-fórumba SZABOLCS -MEGYÉBEN lakom! KÖSZÖNÖM FÓRUM TÁRSAIM!
(Zetor)..:) adagolónál hol lehet állítani az anyagot ?..Az LKT leeszi a fejünket mióta egy felújított adagoló lett rátéve ,..de amúgy tökéletessen működik, jól is indul...
Sziasztok és üdvözlök mindenkit.Most valamit nem értek,de lehet ,hogy én vagyok a gáz.Most ki a Szürke herceg?Szemi30 vagy valaki más,vagy mivan most itt.Ez nekem nagyon ködös,mondjátok már el ,hogy mi a szitu..........???????????