Ahogy potyi írta, szabályozza a beszívott levegő hőmérsékletét. ezt úgy teszi, hogy egy termosztát van benne, ami a hő hatására elmozdítja a csappantyút. Így, ha túl hideg a külső levegő, a kipufogó csonkról engedi szívni a motort, de ha elég meleg, akkor a mársékelten forró külső levegőt szívja inkább, mert azért abban több az oxigén.
DEM992! Mailt remélem, megkaptad a telefonszámmal!
1. Felejtsd el, hacsak nincs tengernyi időd és pénzed.
2. Ha mégsis belefogsz: felesleges a 15-ös kerék, inkább valami 13 kellene neked kisebb átmérővel, mindenképpen slick. De ki kéne számolni, hogy az adott motorral váltóval hogy jössz ki a legjobban.
3, A sport mindenféle dolgokat felejtsd el, max csak ronta helyzetem, egyél sportszeletet, az legalább finom.
4. Golf3-ban nem volt 1.8T, az golf 4-töl jött. De amugy bele lehet hegeszteni, láttunk már feliciát VR6 motorral is.
5. Vegyél egy erősebb autót, ha már mindeképpen gyorsulgatni akarsz, amiben kasztni és futómű is van a motorhoz.
Szijasztok át szeretném alakítani a Skoda Felicia 1.3 MPI-kocsimat gyorsulási versenyre. Több kérdésem is lenne hozzátok mert annyira nem értek hozzá persze van tudásom de inkább segítséget kérek minthogy utólag kelljen sírnom. Az a pár dolog: Most 13 colos gyári felnik vannak rajta. Lenne egy garnitúra 15 colos felni peres gumikkal. Megoldható lenne-e a felrakása úgy, hogy nyomtáv szélesítők is vannak rajta ami kb 2-3 centiméter vastagságú.De úgy halottam, hogy a nagyobb kerekek teljesítmény csökkenést is okozhatnak lécci erősítsétek meg ha igaz. A második dolog, hogy van itthon egy 1.8 as turbós 3.as Golf motorom váltóval minden ketyerével együtt. És A beszerelés lehetséges-e belefér vagy nem máshol vannak a dolgok még nem volt időm utána nézni de megteszem csak a ti véleményeteket kérem.Sport kipufogó,Gyorsító patron,Sport légszűrő, Sport gyertya, Ezek kb mekkora teljesítmény növekedést idézhetnek elő?..kb hány LE-t. Előre is köszönök mindent választ a kérdéseimmel kapcsolatban. Sziasztok
koszi a valaszodat.nemtudsz veretlenul kuldeni olyan kepet hogy hogyan is tevodnek ossze azek a dolgok?a heverom csinalta,es en nemfigyletem oda anniyra,de elkepzelheto ha tanyer lesz rossz!elkepzelheto hogy a csapagy atmegy a tányeron?
Még valami a sorend azt hiszem ugy van hogy rugó, rugó tányér, csapány ami nem csúszhat rá a leggéscsillapító tengelyére!!!, csapány felső rész, a felfogató lemez, majd még egy alátét utánna a csavar az utólsó alátétben nem vagyok biztos de szerintem neked rácsúszik a csillapító tengelyére a csapágy mert az alátét nem fogja meg azért tud felemelkedni a csapágynak szorosan kellene rögzülni ahoz a lemezhez ami az egészet a kasznihoz fogja (kiláll belőle két csavar).
Hali! Én kb három hete cseréltem a lengéscsillapítókat de felül a csavar és a kaszni között nem volt gumi lemez?? a csavarok direkt a kasznihoz szorítják a lengéscsillapítót. Szerintem meg kellene nézni egy másik felin a sorrendet és kiderülne a hiba nem buherálta valaki előtted?
Sziasztok a íFeliciában szeretnék (Diesel 1,9-es 98.as év végi) üzemanyagszűrőt cserélni és hűtőfolyadékot valaki le írni hogyan kell, szívesen vennék diesel üzemeltetésével kapcsolatos tanácsokat is valakitől. köszönöm az eddigi segítségeteket a fórúmban!
Alapjáraton nagyon hangosnak tűnik a diesel, ez normális?
Sorry hogy csak most valszolok. Sajna most is eppen meloban, a manual pedig otthon, de nem remlik hogy kipu lekotes lett volna benne. Remelem, kozben csak kijott.
Szerencsere az 1.6-nal nincsenek ilyen problemak :)
hellotok!segitsegre volna szuksegem aki ert a felicia elso futomuvehez.mar 1 eve kopog az elso futom,a lengescsillapito feletti gumit kicsereltem es megszunt,200 km utan mindig elkezdett kpogni,es mindig cseréltem.1 hete elakpott a mereg,es vettem tiszta uj 2 elso lengescsillapitot,csapagyakkal,gumikkal,porvedokkel!tiszta jo is volt 3 napig,mig nem megint kopog az elo futom.Mar nagyon elszomorit,hogy feleslegesen oltem bele a penzemet,igysem lett jo.mi lehet ennek az oka?mindig attfordul a gumi ami a lengescsilapito felett van,es a motorhazbol nezve a tornyok 3-4 cm re feljonnek!mi okozhassa ezt?
BÄREN Polar Plus 12V a tesztek szerint a világ egyik legjobb aksija az enyémben ez van,idáig bevált. Az előzmény egy Bosh Silver volt 7 évig az se olyan rossz eredmény.
A szar Száz 55ös akku a fater T4Kjában 7évet birt ki , benne volt télen is mert ha az út engedte azzal járt a hegyre.A favortba is az voltneki öt évig.
Én csak kb. 30 év magán illetve autószerelői tapasztalatát tudom veletek megosztani akku ügyben. Mostanában az általam igen hosszú életünek tapasztalt akku az a Bosch( de abból a drágább mint most a Silver) az Exide, a Barner...A Varta pl.-ul NEM, hiába ismert! A cégemnek a járműparkja kb. 500 járműből áll(a 3/4-e Diesel) tudom mi vált be... Szinte minden magyar akkut egyfajta előregyártott cellákból építik össze a kis cégek(Jászakku, Unitecnika, Perion, és egyéb Hot meg madaras cégek...) így a minőség is csak kiegyenlített(magyarán sz@r) lehet ezek után...
Volt Trabantom, az akkori Perionok tényleg szarok voltak, csak elfelejted hogy azóta eltelt 15 év és változtak a dolgok. Mint ahogy egy 120-as skodát se lehet hasonlítani minőségben egy Feliciához vagy egy Octaviahoz.
igen mindenki arra esküszik ami beváltneki vagy bemegy egy autos boltba és érdeklödik és azt mongyák ez jó, az nem anyira, de az olcsobb, de a perion szar de lehet mindeki akkumlátor szakértö a tudással kitörölheti a tapasztalattal szemben neked is bevált valami és ha tönkremegy olyat veszel mert jó volt, nekem az öreg dizel mercibe volt bosch, volt jászakku és panasonic kisgép akkulátor volt a tökéletes most is azt vettem volna ha kaptam volna