Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

daVeFR Creative Commons License 2009.10.27 0 0 6905

Ahogy potyi írta, szabályozza a beszívott levegő hőmérsékletét. ezt úgy teszi, hogy egy termosztát van benne, ami a hő hatására elmozdítja a csappantyút. Így, ha túl hideg a külső levegő, a kipufogó csonkról engedi szívni a motort, de ha elég meleg, akkor a mársékelten forró külső levegőt szívja inkább, mert azért abban több az oxigén.

 

DEM992! Mailt remélem, megkaptad a telefonszámmal!

Előzmény: PeterStyle (6902)
potyi20 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 6904
en ugy tudom h az szabalyozza a hideg,levego beáramlásat a szurobe,es a motorba!
Előzmény: PeterStyle (6902)
András52 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 6903
hivjál a06 47320124-es számon /este/ beütögetni hosszú
Előzmény: GGB445 (6894)
PeterStyle Creative Commons License 2009.10.27 0 0 6902
Hali! Van egy 1.3 MPI motoros Feliciám és az érdekelne mi a szerepe a légszűrő alatt található pillangószelepnek a betét alatt.
potyi20 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 6901
koszi !
Előzmény: Adm (6900)
Adm Creative Commons License 2009.10.27 0 0 6900
1. Felejtsd el, hacsak nincs tengernyi időd és pénzed.

2. Ha mégsis belefogsz: felesleges a 15-ös kerék, inkább valami 13 kellene neked kisebb átmérővel, mindenképpen slick. De ki kéne számolni, hogy az adott motorral váltóval hogy jössz ki a legjobban.

3, A sport mindenféle dolgokat felejtsd el, max csak ronta helyzetem, egyél sportszeletet, az legalább finom.

4. Golf3-ban nem volt 1.8T, az golf 4-töl jött. De amugy bele lehet hegeszteni, láttunk már feliciát VR6 motorral is.

5. Vegyél egy erősebb autót, ha már mindeképpen gyorsulgatni akarsz, amiben kasztni és futómű is van a motorhoz.
Előzmény: MiNiPiDi (6898)
Adm Creative Commons License 2009.10.27 0 0 6899
Valahogy így kéne kinéznie:

Előzmény: potyi20 (6897)
MiNiPiDi Creative Commons License 2009.10.27 0 0 6898
Szijasztok át szeretném alakítani a Skoda Felicia 1.3 MPI-kocsimat gyorsulási versenyre.
Több kérdésem is lenne hozzátok mert annyira nem értek hozzá persze van tudásom de inkább segítséget kérek minthogy utólag kelljen sírnom.
Az a pár dolog:
Most 13 colos gyári felnik vannak rajta. Lenne egy garnitúra 15 colos felni peres gumikkal. Megoldható lenne-e a felrakása úgy, hogy nyomtáv szélesítők is vannak rajta ami kb 2-3 centiméter vastagságú.De úgy halottam, hogy a nagyobb kerekek teljesítmény csökkenést is okozhatnak lécci erősítsétek meg ha igaz.
A második dolog, hogy van itthon egy 1.8 as turbós 3.as Golf motorom váltóval minden ketyerével együtt. És A beszerelés lehetséges-e belefér vagy nem máshol vannak a dolgok még nem volt időm utána nézni de megteszem csak a ti véleményeteket kérem.Sport kipufogó,Gyorsító patron,Sport légszűrő, Sport gyertya, Ezek kb mekkora teljesítmény növekedést idézhetnek elő?..kb hány LE-t. Előre is köszönök mindent választ a kérdéseimmel kapcsolatban.
Sziasztok

Szűcs Gergő
potyi20 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 6897
koszi a valaszodat.nemtudsz veretlenul kuldeni olyan kepet hogy hogyan is tevodnek ossze azek a dolgok?a heverom csinalta,es en nemfigyletem oda anniyra,de elkepzelheto ha tanyer lesz rossz!elkepzelheto hogy a csapagy atmegy a tányeron?
Előzmény: svgyula (6896)
svgyula Creative Commons License 2009.10.27 0 0 6896
Még valami a sorend azt hiszem ugy van hogy rugó, rugó tányér, csapány ami nem csúszhat rá a leggéscsillapító tengelyére!!!, csapány felső rész, a felfogató lemez, majd még egy alátét utánna a csavar az utólsó alátétben nem vagyok biztos de szerintem neked rácsúszik a csillapító tengelyére a csapágy mert az alátét nem fogja meg azért tud felemelkedni a csapágynak szorosan kellene rögzülni ahoz a lemezhez ami az egészet a kasznihoz fogja (kiláll belőle két csavar).
svgyula Creative Commons License 2009.10.27 0 0 6895
Hali! Én kb három hete cseréltem a lengéscsillapítókat de felül a csavar és a kaszni között nem volt gumi lemez?? a csavarok direkt a kasznihoz szorítják a lengéscsillapítót. Szerintem meg kellene nézni egy másik felin a sorrendet és kiderülne a hiba nem buherálta valaki előtted?
Előzmény: potyi20 (6890)
GGB445 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 6894
Sziasztok a íFeliciában szeretnék (Diesel 1,9-es 98.as év végi)  üzemanyagszűrőt cserélni és hűtőfolyadékot valaki le írni hogyan kell, szívesen vennék diesel üzemeltetésével kapcsolatos tanácsokat is valakitől. köszönöm az eddigi segítségeteket a fórúmban!

Alapjáraton nagyon hangosnak tűnik a diesel, ez normális?

Adm Creative Commons License 2009.10.27 0 0 6893
En nem altam be :P

De amugy az en autom volt az.
Előzmény: daVeFR (6886)
Adm Creative Commons License 2009.10.27 0 0 6892
Sorry hogy csak most valszolok. Sajna most is eppen meloban, a manual pedig otthon, de nem remlik hogy kipu lekotes lett volna benne. Remelem, kozben csak kijott.

Szerencsere az 1.6-nal nincsenek ilyen problemak :)

Előzmény: tysonkacsa (6883)
DEM992 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 6891
Említettél anno valami Feliciagurut. El tudnád küldeni az elérhetőségüket és/vagy címüket mailben? Köszönöm!
Előzmény: daVeFR (6886)
potyi20 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 6890
hellotok!segitsegre volna szuksegem aki ert a felicia elso futomuvehez.mar 1 eve kopog az elso futom,a lengescsillapito feletti gumit kicsereltem es megszunt,200 km utan mindig elkezdett kpogni,es mindig cseréltem.1 hete elakpott a mereg,es vettem tiszta uj 2 elso lengescsillapitot,csapagyakkal,gumikkal,porvedokkel!tiszta jo is volt 3 napig,mig nem megint kopog az elo futom.Mar nagyon elszomorit,hogy feleslegesen oltem bele a penzemet,igysem lett jo.mi lehet ennek az oka?mindig attfordul a gumi ami a lengescsilapito felett van,es a motorhazbol nezve a tornyok 3-4 cm re feljonnek!mi okozhassa ezt?
arthur877 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 6889
Mondomén...... :D
Előzmény: sergio1966 (6888)
sergio1966 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 6888
BÄREN Polar Plus 12V a tesztek szerint a világ egyik legjobb aksija az enyémben ez van,idáig bevált. Az előzmény egy Bosh Silver volt 7 évig az se olyan rossz eredmény.
Előzmény: stemplis (6887)
stemplis Creative Commons License 2009.10.25 0 0 6887

Mindenkinek más a tapasztalata, kinek mi vált be jobban ... nem kellenne ebből az akksis dologból ekkora ügyet csinálni...

daVeFR Creative Commons License 2009.10.25 0 0 6886
Ádi! Te álltál be ma délután szembe az autómmal itt az utcá(nk)ban? ;)
Előzmény: Adm (6882)
hotib Creative Commons License 2009.10.25 0 0 6885

 

 

  A szar Száz 55ös akku a fater T4Kjában 7évet birt ki , benne volt télen is mert ha az út engedte azzal járt a hegyre.A favortba is az voltneki öt évig.  

Előzmény: arthur877 (6884)
arthur877 Creative Commons License 2009.10.25 0 0 6884
Én csak kb. 30 év magán illetve autószerelői tapasztalatát tudom veletek megosztani akku ügyben.
Mostanában az általam igen hosszú életünek tapasztalt akku az a Bosch( de abból a drágább mint most a Silver) az Exide, a Barner...A Varta pl.-ul NEM, hiába ismert!
A cégemnek a járműparkja kb. 500 járműből áll(a 3/4-e Diesel) tudom mi vált be...
Szinte minden magyar akkut egyfajta előregyártott cellákból építik össze a kis cégek(Jászakku, Unitecnika, Perion, és egyéb Hot meg madaras cégek...) így a minőség is csak kiegyenlített(magyarán sz@r) lehet ezek után...
tysonkacsa Creative Commons License 2009.10.25 0 0 6883

Szia!

 

Haynes nem ír olyasmit, hogy a kipufogót le kell kötni? Mert az behatárolja az emelést, és így még nem jön ki.

 

Köszönöm!

Előzmény: Adm (6880)
Adm Creative Commons License 2009.10.25 0 0 6882
Már ha 1.3-ra gondoltál.
Előzmény: Adm (6880)
Adm Creative Commons License 2009.10.25 0 0 6881
Volt Trabantom, az akkori Perionok tényleg szarok voltak, csak elfelejted hogy azóta eltelt 15 év és változtak a dolgok. Mint ahogy egy 120-as skodát se lehet hasonlítani minőségben egy Feliciához vagy egy Octaviahoz.
Előzmény: tomi 01 (6879)
Adm Creative Commons License 2009.10.25 0 0 6880
Haynes szerint kissé meg kell emelni a motort és kijön.
Előzmény: tysonkacsa (6873)
tomi 01 Creative Commons License 2009.10.25 0 0 6879
bocsi már tudom mért vált be neked a perion akkumlátor mert egy 6 voltos kombi trabantod van aba jo volt :)
Előzmény: Adm (6872)
tomi 01 Creative Commons License 2009.10.25 0 0 6878
még mindig megvan az mpi komplet inyektor és még mindig eladó
tomi 01 Creative Commons License 2009.10.25 0 0 6877
igen mindenki arra esküszik ami beváltneki vagy bemegy egy autos boltba és érdeklödik és azt mongyák ez jó, az nem anyira, de az olcsobb, de a perion szar de lehet mindeki akkumlátor szakértö a tudással kitörölheti a tapasztalattal szemben neked is bevált valami és ha tönkremegy olyat veszel mert jó volt, nekem az öreg dizel mercibe volt bosch, volt jászakku és panasonic kisgép akkulátor volt a tökéletes most is azt vettem volna ha kaptam volna
Előzmény: tysonkacsa (6875)
tomi 01 Creative Commons License 2009.10.25 0 0 6876
jolvan autovollamoság + meg akkumlátor szerelö
Előzmény: Adm (6872)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!