Ez nem jó nekem ez 0,6-tól indul az enyém meg 0,25 tehát még véknyabb szálacska kéne ,vannak itt nekem olyan kis kulcsok azokon vannak ilyen vékony drót szálak ,valamelyik kocsié volt !
De akkor mit tudnék vele itt az isten háta mögött tenni ,mérni még tudok van is mivel ,vagy várjak amig valahonnan tudok venni kalibrált tűket hozzá ? Amúgy nem lényeg ! Én igy csinálom máskor is ,eddig bevált !
Én nem is szoktam, csak közlöm amit a gépkönyvben olvastam a fúvókát úgy kell tisztítani hogy kalibrált tükkel ki kell piszkálni a lyukból a kormot ,de mivel ez nincs igy marad a 0,25 alatti drót szál ,bovden vagy ami könnyedén bele megy ! A 3011 gépkönyv igy hozza ! Ha gondolod be linkeltetem a gyerekkel !!
Nem ilyen gond van velük a számsor megegyezik csak ha kihúzod a hegyet belőle a régiek két lépcsős heggyel rendelkeznek az újak meg olyan mint egy pontozó . És pontozónak jó is de, már a vadi újat se lehet be állítani a padon sem hogy szép roppanósan lőjön ! Volt amit vissza kellet vinnem mert egyszerűen nem lőtt csak csepegett meg ,csorgatott ,és bármit tettünk vele nem lett belőle semmi !
De akkor ha a korom bedugította mit lehet vele tenni ? Ne hogy aszt mond hogy dobjam ki ,mert amiket most árulnak cnc-n készítve a közelében se jár a jó csúcsnak ! A vaterán vett maradvány csúcsok vannak benne, az két zsír új volt. És vettem még egy régi komplett porlasztót, annak van így kitakarítva a csúcsa, és az a harmadik, és azóta hidegben is megy, előtte meg 12 biztos cseréltem de egy se ment 10-20 óránál többet !
Arra vigyázz nem biztos hogy egy lyuk van rajta ! A zetoré 3-4-5 lyukas lehet . Az össze szereléshez is jelek vannak a házon és a csúcson is általában !
Ki kell szerelni és gázolajban kimosni tisztára a kis lyukakat ki szoktam bovden szálával tisztítani ,vagy ami belemegy ,csak bele ne törd !! Aztán próba padon újra be kell állítani ,ha nem jó akkor csere !
Nos a porlasztót kiszereltem a helyéről, de a porlasztócsúcsot tartó anyát az istenért se tudom leszerelni, de ahogy látom korábban is volt már gond ezzel a porlasztóval, mert elég sz@rul néznek ki az anyák ennél a porlasztónál. Befújtam WD40-el, de nem engedett, most áztatom nyakig gázolajban, de szerintem dugulás lesz a gond itt, porlasztókat le kellett volna kötni és a csonkon kicsit kiengedni rajt a gázolajat, had tisztuljon a rendszer,adagoló. Porlasztócsúcsot lehet tisztítani valahogy vagy dobjam ki a francba?
Igazából azért nem volt járatva, mert felújítás alatt áll a gép több mint egy éve, előtte gyönyörűen ment a kicsike. Azóta szét le lett bontva róla a hengerfej, üzemanyagellátás. Most vagy leragadt valami, vagy dugulás, mivel előtte ahogy már írtam nem volt szűrő a poharakban, és az is félig volt rozsdás trutyival... Ha NEM esik az eső, megpróbálom kiszedni a porlasztót hátha tényleg nincs nagy gond (amit kétlek), meg ahogy hallom ha egy csúcs eldugul, vagy valami ilyesmi gond van vele, nem igazán lehet kipucolni csak kizárólag cserélni lehet.