Szkennelést ecuscan-nel melyikőtök vállal (Bp-en, környékén)? Szerelőhöz, inkább utána mennék csak el.
Tegnap megint nem akart beindulni. Bikázás után semmi gond.
Előző nap elmentem Bécsbe oda-vissza gond nélkül, még a klíma is ment, hőmérséklet négy csíkon, semmi gond. Hegyre fölfelé megjelent az 5. csík is, rám is jött a para.
Álló helyzetben most alaposabban is megnézve: a ventilátor klíma bekapcsolás után valamivel bekapcsol, majd ki, azaz viszonylag folyamatosan ki/bekapcsol. Akkumulátor úgy néz ki, rendben. Termosztátcsere az mindenképpen meglesz.
(Elég gáz, hogy kezd egyre bizonytalanabb lenni, hogy mikor mi miatt nem tudom használni egyik pillanatról a másikra...)
Eddigi autóimon meg amiket hajtottam amibe a csukló meghalt, jól kitekert és tökig kitekert kormánynál volt hangja. Nemrég egy parkolóban elém álló autónak egyenesbe és minimális kormánynál is hallottam a kattogást.
Kollégám tán két hete húztam haza, melóba jövet megrottyant a nála csukló egyenes úton, nem hajtós lassú tempónál.
Jellegzetes összetéveszthetetlen hangja van, ha már rendszeresen adja a hangot.
Sziasztok! Ha kell valamilyen bontott Multipla alkatresz Budapestre szoljatok, mert tesom jon fel holnap Pestre es fel tudja hozni. Kopasz Zsolt 30-4974165
Köszi a tanácsot, meg fogom próbálni. De egyelőre azóta nem hallottam azt a bizonyos kattogó hangot, ami miatt a féltengely csukló esélyes lehet (még reménykedem, hátha mégis kavics volt)....
Nekem piszok mákom volt, négy sávos út amiből a szélsőn parkolhatnak is. Ha ez a vasúti alagútnál van, akkor cumizok, illetve én annyira nem mint akit akadályozok.
Talán hiányzik Ric4?! :D Miután nem jött össze a várva-várt profit egy több százezer km-t futott motorhibás autóval el is tűnt a süllyesztőben.Talán egy szép napon a történelem megismétli önmagát.
Majd, ha nagyon mazochista kedvemben leszek, visszateszem! :) De amilyen Qva nagy szerencsém van, biztosan a körforgalom kellős közepén törik el! :)))))))
Ez kurvajó, ha elfogadsz egy jó tanácsot, tedd vissza az eredetit. Ha eltörik levágod azt a fehér izét, utána pillanatok alatt fel tudod tenni a gyártottat. Ma én is ezzel szaroztam, csináltam egy Rudiféle cső+alátét meg szemescsavarosat, viszont mivel nem vágtam le teljesen a fehér izét, ezért nagyon nehezen tudtam fölrakni. Utána csináltam egy hasonló mint te, lefűrészeltem a fehéret annyira, hogy beleférjen a köracélba, aztán próba. Elbasztam a méretet, még három alátétet kellett ráhegesztenem, így a pedál pozíció is maradt és a bowdenen se kellett állítanom.
Ez azért szerencsés, mert nagyobb kiszerelésben olcsóbb a zsír is. Ha összegyűltök még páran, akkor tarthattok külön utálós talit, amin rekordkísérleteket szervezhettek. Vagy egyéb büntetés van kilátásban ? Kevesebbet fogsz ide írni ? :)
Én is megoldottam, mert féltem, hogy eltörik! A régi nincs útba, sajnáltam levágni onnan! :) Van még egy + ha valakit érdekel! postaköltségért elvihető! (kuplungbovden után-állítás szükséges )
Igazándiból nem nagyon van ebben érzelem. Valóban nyersen írok, de abban a környezetben, ahol képes valaki azon lelkizni, hogy valaki nem intett neki vissza, máshogy nem nagyon esik le a lényeg.
A szándékod nyilván jó volt, csak az időnként kevés és más esetleg joggal lett volna dühös rád.
Ti milyen ablaktörlő lapátokat használtok a Valeon kívűl?
Az egyébként 12 000 ft a pár a Bárdinál, szerintem irreálisan drága. Esetleg valami köztes megoldás? Mármint a gagyi, nem minőségi 1500-as és a Valeo között?
Neked remélem nem kell elmagyarázni, hogy egy autó elhasználódik, van tapasztalatod bőven:) a képeidet nézve a futóművel jól beleválasztottál, meg is írtam. Nem azt írtam jó az még szinte új, simán kiszolgál.
A fórum mentett meg itt rengeteg ember horribilis alkatrész meg munkadíj kifizetésétől.Logikus, ez csak úgy lehet ha valaki ideírja a problémát, a másik meg a megoldást, akinek vagy kvajó az agya, vagy ő is találkozott a problémával. Dicsérgetve fényezgetve egyértelműen ez lehetetlen.
Neked is ez az utolsó. "fölkörüli, minden szép és jó neki,tudod a hibamentes, járulék..........stb"
minden hiba le van itt írva, aki rejtegeti nem ír ide, nem tudom miről beszélsz milyen dícséret jó vezetni vagy mi
csak a tisztánlátás végett egy újonc kérdezett valamit, Rudi leírta a tutit! erre egy cng-s beírta az intelmét a fordulatra, Rudi nem akarta elmagyarázni ő így vezet, ezért korrigálta a számokat. Az újonc gondolom lesett, hogy most akkor hogy használja. Én meg beírtam jó lenne ha már eldöntené valaki mi a jó a dízelnek a 2000 alatti vagy fölötti csak legalább olyan aki dízeles. Odaírtam, hogy tök mindegy hogyan pörgeti mikor vált. Nyilván nem alapjáraton meg üveghangon.
Sajnos gyors voltam és megnéztem a bárdit, ahol hidrotőke van írva az összes alkatrészhez.beírtam következő hszbe
Megnéztem az első bubis és az utolsó újarcút, a cikkszámok ugyanazok tehát alkatrész egyezik.beírtam a szintén következőbe. Erre kiakadt valaki, inkább arra kellett volna, hogy akinek nem dízele van az minek okosít, alapvető dolgokra meg pláne, csak a fordulattal tévedett óriásit.
Utána írták nem hidrotőkés, odaírtam bocs ez van írva rá, ennek ellenére elhiszem neki bár nem tudom ki az. Mivel nem értek hozzá ő biztos jobban tudja. Utána belinkeltem az összes alkatrésznagyker hidrotőkének nevezi, nem pontosan.
szval nem miattam hanem saját maga miatt sértődött meg, csak a pontosság kedvéért