Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bocinyuszi Creative Commons License 2012.12.07 0 0 63600
ami a tüzfalon van szelep, az a tankban képzödö gázt vezeti vissza a motorba, vàkuum vezérli. összesen 3 csö megy rá. egy vékony vákuumcsö, ez vezérli a szelepet. ha ez a csö lyukas vagy ki van repedve, ez is okozhat alapjárat gondokat. van két vastagabb. egyik a befecskendezöre megy. ezen engedi be a gázt/benzingözt. próbaképp lehuzhatod, és a helyét dugózd le, vagy fogd be. ha ettöl helyreáll az alapjárat, akkor a szelep lehet rossz, valószinü folyamatosan nyitva van.
Előzmény: ZsoZol B. Good (63599)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.12.07 0 0 63599

Szakik!

Valaki mondjon nekem valamit legyen szíves a 63590 hsz.-emre.

Biztos találkoztatok már ilyennel és szerintem nincs túl nagy baj.

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.12.07 0 0 63598

Én is úgy kaptam, és nem sokkal nagyobb az eredetije, mint ez. Mindösszesen 600 x 600-as.
A postafiókodban megtalálod :-)

Előzmény: imi972 (63597)
imi972 Creative Commons License 2012.12.07 0 0 63597

Üdv!

 

A képet elküldenéd eredeti méretben a publikus email címemre!

 

Köszönöm!

Előzmény: ZsoZol B. Good (63596)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.12.06 0 0 63596

°< :-)

 

 

 

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.12.06 0 0 63595

Most már megkaptam, köszönöm.

Tetszik, szerintem be is neveznék rá.

Részleteket mailban.

Előzmény: x25xe (63594)
x25xe Creative Commons License 2012.12.06 0 0 63594

Elküldtem a zsozol-ra

 

Előzmény: ZsoZol B. Good (63593)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.12.06 0 0 63593

Próbáld meg mégegyszer kérlek, mostanra már rendbe tették a freemailt.

ha a 'kukacz' cím nem hagyja magát, akkor próbáld meg a zsozol@ -ra is, ugyanott.

Előzmény: x25xe (63592)
x25xe Creative Commons License 2012.12.06 0 0 63592

Nem tudtam képet küldeni mert azt dobta vissza a freemail hogy rossz az e-mail cím........

Ilyenem sajna nincsen, csak bc-m van.

 

Előzmény: ZsoZol B. Good (63589)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.05 0 0 63591

Sziasztok,

Opel Astra G 1.4 16v befecskendező szelep.

Csere otthon megoldható, vagy szerviz?

Nem tudom, hogy opelnél össze kell-e hangolni a computert az új alkatrésszel, stb...

Bonyolult amúgy kicserélni?

Előre is köszi, ha valakinek van infoja

kovimiki

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.12.05 0 0 63590

Fejvakarászás...

 

A mútkor meséltem itt a C14NZ Astráról, aminek fennakad az alapjárata.


Kiegyeztünk EGR szelepben, hát ma ránéztem.

Kiszereltem, nem mondhatnám, hogy túlzottan el lett volna szennyeződve.

Mindegy, kipucoltam és visszaraktam.
Indítás - de semmi változás nem történt.

 

A tűzfal előtt futnak el vákumcsövek, bele egy fekete műanyag kör alakú valamibe.

A legvékonyabbat ha lehúzom és befogom, akkor lassan lejjebb esik az alapjárat.

Ha kap egy szisszantásnyi féktisztítót, akkor pedig feljebb mászik.

 

Motorkód hibajelző persze virít.
Kivillantottam, 35-öt mond - "Alapjárati vezérlőszelep" 

 

Vélemény?
Mihez kellene nyúlni?

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.12.05 0 0 63589

Ma bal lábbal kelhettek freemailéknél, mert egész nap nem értem el a fiókomat, így nem tudom, hogy mit küldtél.
Viszont újabb kérdésem volna:

Egy ilyened nem volna elfekvőben?

 

Előzmény: x25xe (63583)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.12.05 0 0 63588

Előzmény: Phnx (63584)
akyy Creative Commons License 2012.12.05 0 0 63587

Tiszteletem Opelosok!

 

Kérdésem volna a gurukhoz.

 

Adott egy 95-ös 3 ajtós B Corsa, amibe központizárat és elektromos ablakot szeretnék!

 

Kérdésem, hogy kp-i zárból a gyári bontottat érdemes-e kereseni vagy inkább univerzálisat?

Ha gyárit veszek, a kp-i zár csak a 3 ajtósé jó hozzá vagy az ötajtós is ugyanaz?

 

Vezérlők vannak külön a gyári zárhoz és a villanyablakhoz, hol keressem ha bontani kell donorból??

 

köszönöm!

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.12.05 0 0 63586

A nickemhez tartozó kukacz@ 'frímélponthu' címre küldheted. Köszi!

Előzmény: x25xe (63583)
ha4nz Creative Commons License 2012.12.05 0 0 63585

Még annyit  tegyél meg, ha megtaláltad a benzinszivattyút, hogy mielőtt szétkapod, csak a csatira mérj rá. Ha ott kijön a fesz, akkor szivattyú kiszed és megtakarít, megjárat. Ha meg se moccan, akkor csere. Bizti rendben volt? Új szivattyúnál új tömítés, új alátétek, menettömítő is kel!

Előzmény: Phnx (63584)
Phnx Creative Commons License 2012.12.05 0 0 63584

Köszönöm, megnézem.

 

Az autó továbbra sem indul, nekem sajnos nagyon gyanús, hogy a pumpa adta meg magát, mert nem hallom azt a bizonyos megszokott hangot. Csak a relé kattanását gyújtásráadás után 1-2 másodperccel, ami gondolom leállítaná a pumpát?! De az a megszokott "szívó" hang nincs. Szerintem.

 

Előzmény: ha4nz (63580)
x25xe Creative Commons License 2012.12.05 0 0 63583

Adj légyszi e-mail címet mert nem tudom ide feltölteni.

 

Előzmény: ZsoZol B. Good (63581)
x25xe Creative Commons License 2012.12.05 0 0 63582

Imhol la:

sajna nem tudtam jobb képet csinálni róla.

 

Előzmény: ZsoZol B. Good (63581)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.12.04 0 0 63581

x25xe

 

Megnézted nekem a cuccot?

ha4nz Creative Commons License 2012.12.04 0 0 63580

A 2. számú 20A-es a belső biztitáblában.

Előzmény: Phnx (63579)
Phnx Creative Commons License 2012.12.04 0 0 63579

Köszönöm Nektek az ötleteket. Most kicsit kellemetlen idő van a szerelgetéshez, úgyhogy elnapolom a dolgot (addig legalább töltöm kicsit az akkut, ha már úgy is áll az autó pár napig). Nagyon valószínű, hogy a pumpa halt meg, vagy a szűrő van eltömődve.

 

A bizti táblában melyik a pumpa biztosítéka? :)

 

Köszönöm!

 

bocinyuszi Creative Commons License 2012.12.04 0 0 63578
a benzinszüröben simán össze tud gyülni a viz ami meg is tud fagyni,pláne ha már amugy is jó régi a szürö,
de attól a szivattyúnak mennie kellene. a szivattyú a hátsó ülés alatt van a tankban. nézd meg a csatlakozóján megy e ki áram inditózás alatt. megpróbálhatod megütögetni a tankot alul, van hogy attól is beindul a szivattyú, de ha ettöl helyrejön, akkor a közeljövöben valószinü hogy ki kell cserélned. sajnos ez a tapasztalat.
ha4nz Creative Commons License 2012.12.04 0 0 63577

Elöszőr a tápszivattyú biztijével kezdd, aztán a motorral. Ha jól emlékszem valahol a fenéklemeznél van egy gumidugóval lezárt rész, és azon keresztül lehet kiemelni. Csomagtartó vagy hátsó pad alatti részen. Ha a szűrő eltömődött akkor nem jön benzin, rendben, de akkor ha sokat indítózol akkor az meg ki fogja verni a tápszivattyú biztijét. Legalábbis remélem hogy csak a biztid ment ki. Fagyást szerintem kizárhatjuk, kondenzvíz csak a dízeles szűrőben szokott képződni.

Előzmény: Phnx (63576)
Phnx Creative Commons License 2012.12.04 0 0 63576

Sziasztok!

 

Megtudja nekem valaki mondani, hogy F-Astra kombiban hol találom meg a benzin "szivattyút"?

 

Megkéne néznem, mert nem indul az autóm :(

 

Illetve, az lehet, hogy valahol "befagyott" a benzin? Most, hogy jött ez a hirtelen hideg, nem indul az autóm. 2-3 napja használtam utoljára, és most nem indul. Akku jó, van rendesen "indítózás".

 

Először egy pillanatra beindult (talán 2 másodpercre), aztán leállt és azóta nem indul.

 

És olyan furcsa nekem gyújtásráadáskor a hang, mintha nem hallanám a szivattyút, mint máskor. Tehát lehet, hogy nem tud benzint szívni?! Benzin van az autóban, igaz, nem sok, de egy 70-80km-re való még biztosan.

 

Mit, hol érdemes megnéznem, hogy ha fagyásról van szó?

 

A benzinszűrő speciel csereérett, az biztos. Ha az régen volt cserélve, az okozhat ilyet?

 

Köszönök minden tippet, ötletet, tanácsot!

 

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.12.04 0 0 63575

Hát, nagyjából arra gondoltam, hogy minek a 8-as, ha a kocsi 'el sem lát' addig.

A 6-os meg kevés, ha azon meg túl tud futni, ha egyszer ki van húzatva.
Egyébként nem lényeges kérdés, sem én, sem haverom nem vagyunk azok a taposós fajták...egyszerűen csak felvetettem.

 

De úgy vettem észre, hogy az a 'reális' típus ezekhez a motorokhoz, ami 7-ig van skálázva, de 6-tól piros csík van...vagy 6,5-től.

 

 

Előzmény: ha4nz (63574)
ha4nz Creative Commons License 2012.12.04 0 0 63574

Optikai??? Magyarul sokáig menjen a mutató, ne csak díszelegjen ott pl egy 8-as?

Előzmény: ZsoZol B. Good (63573)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.12.03 0 0 63573

Nyilván.
A kérdésem csak 'optikai' jellegű volt :-)

Előzmény: ha4nz (63572)
ha4nz Creative Commons License 2012.12.03 0 0 63572

Emlékeim szerint 6500-nál van a tiltás, de úgyis a max nyomatékhoz mekkora fordulat tartozik? a lényeges kérdés, nem?

Előzmény: ZsoZol B. Good (63571)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.12.03 0 0 63571

Kérdésem a motorokban rutinosakhoz: Egy C 14 NZ, vagy egy X 16 SZ meddig forgat ki egy fordulatszámmérőt?


Teszemazt egy 7000-ig skálázott óra jönne jól, mert 7000-nél szabályoznak? Vagy el sem jutnak addig?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!