Nincs köztünk vki, aki elsőülés/eket cserélt más autótípuséra? Én 195 cm vagyok, és a gyári háttámla alacsony-kényelmetlen. NEm tudom milyen más típusé lenne beépíthető a feliciába, ezért kérdem. Esetleg jó áron állítható magasságú sofőrülése ha lenne vkinek? Köszi! B.
Apumnak van egy 2000-es 1.3-as Felíciája. Most van egy kis gond vele. Egy alkatrész kellene hozzá, de a szerelő azt mondta, hogy kb. 70 rongy, ami elég horribilisnek tűnik.
Valami ilyet mondott a szerelő, hogy az "alapjárati motor fojtószelep egység komplett 1-4 epi" (hengerenkénti befecskendezés). Na, ez nekem kissé kínaiul van, ja és apu írta le, tehát az elírás benne van. Valami ilyen kütyű kellene...
Mond ez itt valakinek valamit? S nem tudtok segíteni, hogy hol lehetne ilyet beszerezni (gondolom itt az ország minden részéről vagytok), bontóból is jó lenne, csak persze működőképes legyen és ne 70 rongy!!!
Köszönöm előre is, ha tudtok valami okosat mondani.
Nem az injektor miatt ingadozik az alapjárta, hanem a tisztítás miatt, gépre kell tenni, ahogy Hubo is írta. Az akksisaru levétel MPi-nél nem mindig működik, mert elég nehezen "felejt".
Pontosan nem tudom, mennyi lehet, a beálítás... hibakód kiolvasás+törlés, kb. 6-8ezer Ft és kisebb műhelyekben is megtudják oldani,ezért nem kell márkaszervízbe vinni.
Az enyémnek kellett vagy 800km, mire normálisan helyreállt...
Ahogy HUBO is irta,torolni kell a tarolot.A folytoszelep tiszitasakor ingadozo alapjárat jon letre, neha 600 neha akar 2500 korul is tud mozogni .Gepre kellene tenni es uj alapbeállítast csinalni.A sarukban en nembizok,mar volt dolgom 1-2 vel,sajatomon is azt tapasztaltam h 2000-km utan sem állt be rendesen az alapjárat.Mostmar okosabb vagyok,mert vettem Wag comot,es be tudom allitani 10 perc alatt.En 3-4 havonta megcsinallom magamnak.Ha van egy kis idod visszaolvasol egyket oldalt,allando tema ez a folytoszelep dolog..!! Amugy udvozletem HUBO !!Látom visszatért a forumra!! koszonom a mutkori hibakod jelzest....
Helló hubo44! Ma körülérdeklődtem a munkahelyemen,és a feszszabályzót gyanítják hibának ami kb. 1200-1500ft szlovákoknál állítólag.Majd hétfőn tudok csak lépni ez ügyben,mert dolgozok most hétvégén,addig is buszozok :( Még egyszer köszi.
Megnézte felületesen egy autóelektronikás szerelő és ő is annyit mondott hogy nem kifinomult technika, nem az elektronika szar. Na ezzel aztán sokra megyek, de hogy mi lehet a kínja azt nem mondta.
Sziasztok lehet már kicsit unalmas a kérdés de mennyi a normál alapjárata az 1.3-as MPI-s Feliciának? Nekem 1500 és 800 között ingadozik. 1 hete takarítottam a pillangót, mondjuk nem szedtem szét csak felületesen pucoltam meg, aksit lehúztam róla 1 éjszakára, utána úgy 50 km-t ment úgy hogy jó volt az alapjárat. Naponta megyek vele 50km-t és azt vettem észre hogy néha beáll stabilan 800-as alapjáratra de van olyan hogy 1200 kürül áll meg és felugrik néha 1500-ra de onnan hamar vissza is esik 1200-ra. Olyan is van hogy 800-ról ugrálgat le és fel. Mi lehet a baja ? Olyat is mondtak rá hogy valami alapjárati motor szar. Olyan lehet hogy az injektor mocskos már?
Szevasztok! Szeretnék segítséget kérni tőletek! Holnap kellene a tesómék 1,3-as Feliciáján láncot cserélnem, amit nagyjából tudok is, hogy kell de azért ha valakinek van akkor ehhez szeretnék valami szerelési kézikönyvet vagy robbantott ábrát kérni! Előre is köszönöm! Üdv: Géza
Egyébként, a rossz fesszabájzó valószínűleg kinyírta az akksit, ugyanis , az fel van puffadva, és ma le is merült, és nem indította be a kocsit. Pedig ez az akksi teljesen jó volt, egy másik autóban használtuk eddig. Gondozásmentes 55 ah, Varta. Az indikátor teljesen fekete, zöld helyett.
Még mindig keresek 1999-es Felíciához való váltóboxot. Ha lehet, nem pohártartósat és hibátlant! Ha valaki tud segíteni írjon: foldvari@vitae.hu Köszönöm!