Gyakorlatilag 15ezer km után mindig be kell állítani.
Annyira nem venni észre, esetleg akkor ha nagy és csörög, de ha kicsi, akkor egy idő után eléghet a szelep is, mert nem zár le rendesen. Ezt úgy veszed észre, hogy nincs erő benne vagy rángat, ill. sokat zabál...
Ha MPi-s a géped, akkor a hárompólusú jobb lenne bele... szerintem.
Köszi a válaszod, amúgy sajnos nem 3 pólusa van csak simán 1 és nem is állítottam rajta semmit csak beraktam és kész. Elvileg 40000 km-t kellene mennie vele. Azt miről tudom meg hogy esetleg nem jó a szelephézag?
Sziasztok! 98-as Felícám nem indul, amióta beállt a hideg. Reggelenként kb a 20 -szori ráindításra végül is nagy nehezen beindul, de meg kell várnom míg belangyosodik kicsit, mert az elején az alapjárat még annyira alacsony, hogy töltés sincs. Az indítások előtt lehet hallani a szörcsögő hangot, ahogy szívja fel a benzint az automata szivató, valami mégis mintha útján állná. A szervízben csak több hét múlva van időpont, autószerelőm nincs, ellenben rutinos ezermester barátommal nagyon lelkesek vagyunk, ha szét kell szedni valamit, és aztán újra összerakni.
igazadvan, most azon agyalok hogy leveszem a folytoszelep fedelet ledugozom a kartercsö nyilást a szelepfedél felöli oldalt meg levezetem a kocsi alá valahova valami szürövel a végén
A fojtószelep tisztításhoz lenne egy javaslatom. Megtettem 1 éve én is a Felicián, előtte az alapjárat ugrált, lefulladt. Tisztítás után felszaladt 1500 fölé, kellett majd 1 teletankot elautóznom, mire normál 800 ra visszaállt. De- levettem a kartergáz elszívó csövet, hogy ne koszolódjon el újra a szelep az olajgőztől(+por). 1 éve így megy az autó (10eKm); nincs gond az alapjárattal; jó a fogyasztás, 6,2 vegyes használat.
Valószínűleg, akkor tényleg a fojtószeleppel lesz a gond... Én is pucoltam már ki az enyémen, és utána egy ideig nekem is magas volt az alapjárat, de aztán magától helyreállt.
Viszont ahogy olvastam itt a fórumon, pucolásnál vigyázni kell, hogy amikor le van szerelve és takarítod ki, akkor nehogy hirtelen visszacsapódjon benne a szelep, mert olyankor tönkremehet a mikrokapcsoló... (ha nem így van, akkor javítsatok ki)
Szóval nagy valószínűséggel azért kell nektek most újat venni, mert valaki "hibázott".
én nem sokat értek a kocsikhoz, csak azt tudom, amit apu elmondott. A szerelő egy ezer éves Skoda szerelő, ez a típus az élete. Nem hiszem, hogy át akarna vágni, hisz mi is ezer éve járunk hozzá, meg apu régi haverja.
Nincs alapjárata a kocsinak, ha apu megy vele és leveszi a gázról a lábát, azonnal rángatni kezd az autó, ha megállt egy kereszteződésben, akkor rendre le is áll neki. A szerelő csinálta ezt a törlés és újrakódolás játékot, de semmit nem változott.
Az alapjáratot nem lehet beállítani sehogy sem, ezért gondolták, hogy a fojtószelep lehet a bűnös.
Ez a probléma, mióta olajcsere volt a motorban és a váltóban. A fojtószelep is ki lett pucolva és azóta nem megy. Az alapjárat 2000 lett és nagy nehezen le tudták szedni 1000-ig, de tovább nem megy le (állítólag 700 körül kellene....) Komputer azt mutatja ki, hogy nem lehet alapjáratot állítani.
Sziasztok ! Gyertyákat cseréltem ma a Feliciámban. Azt szeretném megtudni hogy a hézaghoz kell e nyúlnom mert gyárilag 0,9-en van. Ilyen gyertyákat vettem hozzá: BOSCH SUPER FR7D+ + 8.
"Elôsor ,,szerelő,, čere astan fojto selep čere. Mit produkal a motor?"
Hubo mester ezzel arra akart célozni, hogy előbb vidd el a gépet egy másik szerelőhöz, nézze meg az is műszerrel az autót , mert lehet, hogy nem is kell cserélni. De ha mégis akkor meg tuti, hogy nem feleslegesen dobtok ki "70 rongyot". Na meg ha eleve 70 ezerrel kezdi, akkor lehet hogy megfog titeket "kopasztani", már csak ezért is érdemes mással is megnézetni.
Amúgy meg elég ritkán szokott "magától elromlani"...
Ja és bocs a folytószeleptulajdonosoknak, nem azért írtam, hogy ezzel bárkinek is rontsam az üzletét!
1999-es 1,3LX Feliciának az alapjáratán hogyan lehetne emelni?
A másik...
Szerintetek mi lehet? 50 és 60 közt kezdi el és onnan végig csinálja, hogy ha olyan 10-15 fokot fordítok a kormányon jobbra akkor a jobb oldalról a keréktől egy elég hangos kopogó zaj jön elő. ha jobban elfordítom a kormányt elhallgat.
Induláskor nem tűnt még fel hasonló sem. Csapágycsere volt nem régen. Lehet ez féltengely?
én gödöllö mellet lakok valkón biztos hogy jó mert nekem picit ingadozik az alapjáratom és felraktam ezt a folytoszelepet és ugyanolyan és monták nem az a baj de 2 honapig jártam azzal a szelepel és müködöt
Még mindig keresek 1999-es Felíciához való váltóboxot. Ha lehet, nem pohártartósat és hibátlant! Kecskemét környékén jobb lenne, de Bp. környéke is jó.. Ha valaki tud segíteni írjon: foldvari@vitae.hu Köszönöm!
apu megnézte a 7100-as hozzászóláshoz megadott képet és ja, ilyen kelle neki!!! A tied az ilyen? És hülye kérdés: biztos működőképes??? Mert akkor lehet érdekelne minket. Mi Baján lakunk, gondolom Te az ország valamelyik másik végén.....