Szeretném megköszönni Csubakkka-nak a KO-CSI autósbolt címét. Benzinesben cserélték az AC-pumpa motorját. Már a réginek nagyon erős volt a zúgása. Az a helyzet, hogy a csere után is van egy kis hang. Autó alá figyelve hallani (kb méter távolság). Azt kérdezném tőletek, hogy ennek mindig van hangja, vagy észre sem kellene hogy vegyem a létét? Esetleg valami nem lett tökéletes?
Más: Divat még a kipufogó csövön lukat csinálni a kondenzvíznek?
Az autó 2005. 12. havi, 1.9 multijet, 120 lovas. Mikor megrendeltem, még a 115 lovas JTD motor volt, visszaigazolásnál már szóltak, hogy csak az új motorral lehet megrendelni. Nem bántam, csak 200- al több lett. Rendelésnél, amikor raktuk össze a kocsit, a kárpit és műszerfal választásnál egyedüli kikötésem az volt, hogy ne legyen kék. Szerintem az egy szőrnyű kék. Mikor megjött, minden kék volt belül. Nem vettem át. Nem értettem miért nem lehet egy Active felszereltségnél rendelhető kárpitot megrendelni a Dynamichoz? Ott még találtam kedvemre valót, de azt mondták, hogy nem lehet. Akkor hozzanak egy újat. Decemberre megszűnt a piros szín, és csak az a többi semmitmondó fényezés maradt, ráadásul mindegyikhez csak kékes kárpitot lehetett rendelni. Már belenyugodtam, amikor a szalon előtt megláttam egy tesztautót (pár ezer km. volt benne) pont azzal a kárpittal, műszerfallal amivel szerettem volna a sajátom. Légzsákok, minden megvolt. Egyedül a hátsó üléseket nem tudom tologatni, de a réginél sem használtam ki, úgyhogy ez nem nagyon érdekelt. Szóval átadás előtt, átpakolták az egész belsőt az enyémbe, és mondhatni lett egy egyedi autóm.
Nagyon sajnálom, hogy a második sorozatban ilyen semmitmondó színekkel rukkoltak ki. A réginél szebbnél szebb fényezések voltak, szép telített színek!
Na ma du szétvágtam én is a pótkerékemelőt. Nekem nem tört el semmi egyenlőre, "csak" letekeredett a bowden a hengerről és a tengelyre hurkolódott. Kiegyengettem, bezsíroztam, összeheggesztettük és holnap felrakom megint.
Nem vagyok biztos Tika autójának évjáratában és típusában, csak így rémlik, majd ő kijavít.
Úgy tudom, hogy igen. De lehet, hogy valahogy "meg van nehezítve" a rákötés. Valaki írta, hogy még az sem elképzelhetetlen, hogy valami digitális "üzenet" kóborolhat a fej és a CD-váltó között. Mindenesetre utánnanéztem a Blaupunkt oldalán, és találtam egy Ipod-csatolót, aminek ugyanilyen kék miniISO csatija van, de az belemegy egy fekete dobozba. Talán abban van a megoldás. Mindenesetre még keresgélek.
Úgy látszik, hogy ez csak a magnósrádiónál műxik :o( Nekem CD-s van, és ott az "SRC" a rádió és a CD között vált. Van valaki, akinek CD-s motyója van, és sikerült megcsinálnia a bekötést?
Egyszer megnéztem a szervízben egy ilyen cserét, ugyanis valami 2500 ft-ért cserélték ki az elsőt. A kijelző feletti félgömb elemet kell kipattintani. Valahogy csavarhúzóval finoman alá kell nyúlni, vagy próbáld meg valahogy két kézzel megmarkolni és lepattintani. Ezután csak a középső tekerőt kell lehúzni (rongyot teszel rá, és fogóval lehúzod), és alatta van egy db. imbusz csavar. Ezután leemelhető az előlap.
Esetleg tudna vki segíteni hogyan kell izzót cserélni a szellőzés beállítónál?A három tekerergetőt vhogy le kellene venni de nem merem erösen huzni ,gondolom azok alatt van vmi csavar ami tartja a müanyagot vagy tévedek?Segitsetek,ha tudtok köszi!!
ajvé, nem hangzik túl jól... milyen az autód, dízel, benzines?
képfeltöltés ügyben ha ki tudod tenni valahová letöltöm és kiteszem a szakkörre szívesen, vagy ha nem nagyon sok kép, akkor emilben is jöhet ugyanoda pl, ahova a térkép koordinátákat is küldted. Ha több, akkor mondok egy helyet emilben, ahová fel tudod rakni. A népszerűsítést pedig köszi előre is :)
Be akartam már jelentkezni, de épp lerobbantam a Multiplámmal. Segélyszolg., tréler, szervíz, másnap ismét leállt, ismét szervíz, de akkor már én mondtam meg mit csináljanak. Le is fotóztam, okulásotokra elküldeném/feltenném valahova a képeket.
Pár nap óta fent vagyok a térképen, és majd szólók a szomszédban lakó szürke Multiplásnak is, hogy nézzen be a honlapra.
Szvsz ezt nagyon benézték:) Ami jó ötlet, azt elhagyták: váltó fönt, a felfelé és előre fújó szellőzők, klíma- és rádiókezelés egy blokkban a többi kapcsolóval. Ami meg sajátjuk, az elég elvetélt: fordulatszámmérő és kilométeróra totál külön, kmóra digitális. Dehát a franciákat nem is a logikájukért szeretjük;)
Behozza a kereskedés is, csak magánbehozatali eljárás alapján. Csak az a kérdés, milyen árfolyammal számolnak, mert így nincs listaár, hanem a kinti árat veszik alapul.