Bár a mester azt mondata nem mindegy milyen a kéder, csak gyárit mert csak az elég puha hogy tömítsen de elég kemény hogy tartsa az ablakot(formuchá-nál van frankó).
Köszi a válaszokat, valószínűleg én nem fogom inkább szétszedni a rácsokat. Rájöttem, hogy ha a középső kettőt elzárom, akkor a szélsőkön jobban jön a levegő, és így nekem elég is. Veszek szűrőt kintre, és ennyi...!
obb hátsó lámpánál beázik a csomagtartó! Valami megoldásotok van erre a problémára??
Amugy a fűtő motor levegőszürőjét napokban otthoni körülmények között mosogépbe 30 fokon gyönyörűen ki lett mosva és igy az utastérbe is kellemesebb illatok vannak!
A takarítással kapcsolatban még , hogy: annyira nem tud elkoszolodni, hogy ne jöjjön a levegő, ami por meg le van rakódva benne az meg már úgy sem fog kijönni.
Én néha "gyorstisztítást" szoktam csinálni benne, ez abból áll, hogy beindítom a motort és a fűtőventillátort maximumra kapcsolom, közben feltváltva nyitogatom a szellőzőket. Ha mindig csak egy van kinyitva, akkor marha gyorsan nyomja ott a levegőt és ami mozdítható kosz van benne, az ki is jön olyankor.
Azokat a kis szellőzőrácsokat is kilehet szedni, az enyémből is valamikor kiszedhette az előző tulaj, mert most csak lógnak a helyükön, meg van amelyik magától kiesik néha, ha rossz az út. Már próbáltam megcsinálni, de reménytelen.... A lényeg, hogy szerintem ne szedd szét ha nem muszály!
szia ma néztem a trafot látok rajta egy repedést nem akarlak átverni inkább nézél valahol mert kiprobáltam müködik de nemtudom medig vagy jolmüködik e nemakarlak átverni bocs.
Szia én csak annyira bontás nélkül engedte. Csak a rácsokat vettem ki, azt viszont óvatosan el ne törd, meg van a rács forgó felületén 1 gumi ami négyszög alakú és lyukas, azokra figyelj nehogy elhagyd mert nélküle vagy vissza se tudod rakni vagy ha vissza is megy laza lesz és mozogni fog. A rácsokat úgy vettem ki hogy csak 1 picit a csuklójánál az egyik oldalt megfeszítettem és lassan kihóztam a másik oldali már jött is. Csak figyeld meg mi hogy van benne, mert vannak benne lapok amik zárják a levegőt meg nyitják és azokat szereléskor nem árt helyre rakni. Ha teljesen akarod takarítani bontani kell a konzolt szerintem, de kintről is lehet ha bontod a légboxot az tán csak pattentos. De én ahhoz se nyúltam.
Nem tárcsát cserélünk ilyenkor, hanem komplett kuplung szettet, ami 16-18 ezerből megvan. Ezt szerelője válogatja, de papír nélkül 12-15 ezer a munkadíj... ;D Áttételt cserélni baromi komplikált és drága! Ehelyett szokás a sport vezérmű tengelyt betenni, de ott is "csiszolni" kell a gépet még hozzá... Ezekben az autókban cserélhető hüvely garnitúra van, nem fúrjuk, kidobjuk...
Csáó Kérdés..: Kuplungot kell cserélni a kocsiban. Kb mennyi lehet egy új tárcsa?. A másik, hogy megérné más áttételek belerakni? , hogy jobban gyorsuljon?..jobb gyorsulást szeretnék:P. És felfuratás nem vékonyítja el a falat?. és mennyi lenne és merre tudom megcsináltatni?:)..köszi Szűcs Gergő
az ajtótól látod a folyást vagy a cockpit felől? Ha cockpit akkor szélvédőgumi csere(nekem bevált4000alkatrész+2000szerelés). Ha ajtó felől: vagy az ajtó belső felében lévő fólia szakadt, vagy az ajtó gumikédere a ludas.
megmondom az igazat most nem henerfejen gondolkozok hanem egy másik auton ez a szar mármegint beázik valahol a küszöb müanyag müszerfal felöli részén folyik végiga viz nincs valami ötleted??????????
Mivel a löketet nem változtatták, így a köbcentit csak a furat növelésével érhették el. Tehát az 1,3-as motortömbön nem fog illeszkedni az 1,4-es hengerfej...
Ma néztem a fűtést, hát az enyém is kb. úgy nyomja a levegőt mint a tiéd. Takarítást még én sem csináltam, de nekem van szűrő benne, az sok koszt, szemetet megfog, érdemes venni bele. Egy 3-4 cm vastag szivacskinézetű anyag.