Én már mindkét oldalon ragasztottam vissza tükörlapot. Sima egyszerű kontaktragasztót használtam (pl.: Palmatex). Érdemes kibontani a lapot és úgy levenni a fűtőbetétről, megtisztítani mindkét felületet, vékonyan bekenni szintén mindkét felületet, (a balos tükörnél a függőleges osztáshoz ne kenj mert ott látszani fog a sárga ragasztó, bár végül is nem olyan zavaró) és amikor már megszikkadt, hogy az ujjadat végig tudod húzni a ragasztós felületen és nem lesz ragasztós, akkor pontosan pozicionálva erősen nyomd össze a felületeket kb.: 1 percig. Ezek után soha nem lesz bajod a tükrökkel!
Bocsánat nem írtam! Külső tükörrel történt az eset! Konkrétan nekem a jobb oldali! Azt mondta az öreg szaki amúgy , hogy skoda , passat , volvo stb... betegség rossz minőségű tükröt használnak és a ragasztó "lemálik" lehet nem ez a legjobb szó, szóval a matt része a tükörnek ami amugy a ragasztó lenne elöregszik és ezért lejön a tükörlap...
Belső tükörnél tudom nagyon kell vigyázni! Mert a szélvédő eszi a kárát...ilyet nem is vállal a szaki.
Előbb nem írtam de hatalamas pozitivum , hogy nem érdekelte , hogy hétvége van telefonáltam és mehettem!
A szélvédősök is vissza tudják ragasztani. Csak akkor állj neki magad, ha valóban ahhoz alkalmas ragasztót használsz, különben könnyen szélvédő csere lehet belőle. Az üveg hőtágulása érdekes dolgokra képes.
Képzeljétek beülök a kocsiba elindulok olyan furán mozgott a tülör..elengedett a ragasztás a műanyag laptól. Aki úgy érzi nem elég bátor de szeretné szakszerűen megcsináltatni Tárnokon van egy öreg szaki nagyon lelkiismeretes és kiválló munkát csinált! Így utólag nézve nem lett volna nehéz megoldani bár ő nagyon hangoztatta a speciális ragasztóit! Másikat már lehet én csinálom ha elenged viszont ami fontos mivel üveges, tükrös tud vágni méretre tükröt !
Teccem ;) Mindenki boldog a sajátjával, boldogság van.
Mindegyik jó autó, az S1-et ugyanúgy nem venném meg, mint ahogy te az S2-t :) Lassan kíváncsivá teszel az utóddal kapcsolatban (én O3 tsi-t vennék, nekem a méret jó, beleférek, tetszik is, a Superb kb fölösleges, de autóproject elnapolva, kell venni egy lakást sajnos)
Szerintem nem lesz ott Genfben a faceliftes Superb, most az Octit nyomják, a Superb talán nyáron lesz bemutatva.
Ettől függetlenül jó lett volna kimenni.
Valaki fújja a szívócsőbe, a másik meg nyomja a gázt. 3000-es fordulaton tartva indul a fújás, majd újabb gáz neki, mert bedadog (1500-2000 között dadog)..
Amit leírtál az nekem arra utal. 2000-ig semmi, utána meg gondolom szinte rántásszerűen jön meg az ereje. Olyan mintha a geometriaállító "késne"/geó le lenne tapadva.
De tedd fel az autószerelő műhely topikba is a kérdést, mert én nem vagyok szerelő..