A legszebb az egészben, hogy kifizeted a regisztrációs adót, amiért cserébe nem kapsz regisztrációt, hiszen azért külön fizetsz. Aztán kifizeted a vagyonszerzési illetéket, pedig pl. Németországban a piros szélű rendszámmal a nevedre írják az autót, már ott kapsz egy többnyelvű (magyar is) forgalmit is, tehát egy már papíron is a tulajdonodban lévő autóra kérsz magyar okmányokat, vagyonszerzés nem történt. Szerintem azért csinálták az egészet, mert már alig lehetett szlovák rendszámos autót látni, akit szivathattak volna...
Vagyonszerzési illetéket nem kell fizetni itt az I. kerületben,ha a kétnyelvű adásvételi megfelel a hatályos normáknak és külföldö vetted az autót, külföldi állampolgárról... az ocsmányiroda szerint.
Lehet, hogy csak szobadisz lenne :) :) :) Ha mar ott tartanek, valoszinu nem a regado kulonbozet tartana vissza. Akadnak azert m111-es kompresszoros motorok, gondolom eleg sokban kulonbozik a szivotol. Nekem sem feltetlen erne meg vele veszodni, ha csak nem tartanam meg hosszu tavra.
És lepapiroztatnád, a regadókülönbözetet nem sajnálva... :P
Engem is kerülget néha ilyen perverzió, hogy egy kompresszoros m111 200as motort valahonnan elővarázsoljak, ami nyilván 1000 évente egyszer bukkan fel bontottan, pláne jó állapotban. Szerencsére nálam regadó különbözet nem lenne, mert a lökettérfogat ugyanannyi. Már csak annak kéne utánajárni hogy milyen alaktrészekben különbözött a c200k a sima c200tól. Motor, motorvezérlő, folytószelepház tuti, de gondolom váltó is, talán fékek is... Áh, jobb bele se menni, mert csak a szívem fájdítom :D
Nem érdekel. Lényeg, hogy nincs füst. Illetve van, de az a gyökér szomszédom, aki zsákszámra hordja haza a szemetet fűteni, de jövőre szerintem feljelentem, mert 14 éve szagolom és már nehezen viselem el.