nekem van benne a trakiban kivettem a szerszámosládát és egy deszkából egy ülést tettem bele de majd szerzek bele egy skoda ülést annak a célra megfelel
Azt jelenti oroszul mennyibe kerül igaz nincs orosz billetyü de vágó istván meg kinaiul beszél na azt hogy olvassa ki macskakaparást! Az nem is sok én többre gondoltam olyan 2000ft
akkor mit csináljak? pl ha megveszem az órát és nem az a baja nem biztos visszaveszik Ja nem tudtok mennyi kerül egy MTZ-82esbe VIZMÉRÖ ÓRA? KOLSZKÁ STAIT?
Szépjóestét! Valakinek valami utasülés megoldás panorámakabinosba? Meguntam hogy bármi dobozt teszek az ülés mellé, mindigbszéttapossák amikor hátra az aksi dobozára ülnek. Szeretnék valami ládát gyártani, aminek a teteje párnázott. Csak a lábtér cikis.
Ha kidobja az 500-1000-t akkor lehet hogy a tengely csapágya folyt őssze és igy a tengely akkorár lötyenik ,hogy szét kapcsolódik a kapcsoló kerék.A haverom 82-e a felezőt a csapágy széthullása miatt szorta ki.Egy tanács amiből meg lehetne állapitani a hibát szét bontás nélkül......A diferenciál házból ereszd le az olajat és nézd meg ,hogy az edény aljában nincsenek e csapágy darabok golyó és kosár darabokra gondolok.Ha nincs akkor az olaj le eresztő csavar lyukba ha belenézel akkor a kardánhalytás tengelyének a hátsó csapágyát meg tudod nézni,hogy milyen pont rálátni persze megfelelő világitással.De ha be inditod a gépet és van seditséged akkor miközben a csapágyat nézed valaki kapcsolgassa a kardán bekapcsoló karját és ha látod ,hogy a tengelynek valamilyen fura mozgása van akkor lehet az első csapágy hibálya amit nem lehet látni.Szóval talán igy valami kiszürhető......
Szia.Köszönöm a dicsérést hát törekszem a gépem jó állapotára de még sok dolog kell ahoz hogy még jobb legyen mert vannak még hiányosságai amit a kép alapján nem nagyon látni.Mos akarok hátsó üveget bele mert sajnos kitört,kell elsö sárvédő,2db első gumi,a levegő fékrendszert is javitani kell a szelepekre gondolok.De egyébként sok munkám és pénzem van benne mert ez a masina fele enyire sem volt ilyen,most már nagyon jó üzembiztos gép,bármikor munkára fogható ugy ,hogy nem kell félni a meghibásodásától.
Nekem akkor csinált ilyet a tlt, amikor a hasa alatt lévő 500/1000 kapcsoló "kis füle" megkopott és egy nagyobb terhelésnél átlépett a kacsolóhüvely a kis fülön.Kicseréltem ezt az állítót de rövid időn belül kitörte azt a kis pöcköt ami a kapcsolóhüvelybe illeszkedik.
Megoldás az lett, hogy újra kellett csapágyazni a tengelyeket, mert a kopott csapágyak miatt nem jól illeszkedő fogaskerekeket nem volt képes a helyén tartani az a kis 8mmes pöcök.
Ha az áramtalanító bekapcsolása után kezd kiakadni a vízhőmérő mutatója, akkor az ampermérő csatlakozását kell meghúzni ( ez már engem is megszívatott egyszer). Gondol egyet a vízhőmérő, és kimászik a mutató az órából, de ha oldalbavágom a műszerfalat, akkor jól mér. Az ampermérő vezetékének a meghúzása után megszűnt ez a jelenség.
De lehet az is a gond, hogy különböző a gomba (=bomba) hőértéke az óráétól, mert ugye már abból is van húszféle.............................
Mikor lekapcsolod az áramtalanítót, balra "ledől" a mutató?
De az órával lessz valami valószínüleg.... valami zárlat lessz, ahogy melegszik a tekercs benne idővel. A ruszki elektromos órák átka, párásodnak üzem közben. A víz és az elektromosság nem éppen jóbarátok, ilyen körülmények között....