Keresés

Részletes keresés

Airbus A320 Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2574
Sajnos nincs mert csak szombaton voltam kint de ha tudom hogy vasárnap lesz akkor biztos akkor is kimentem volna .
Előzmény: goldeneagle (2547)
papugaja Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2573
Örülök hogy neked nem tetszett, én sajnos élveztem és jól szórakoztam.
Előzmény: HEnci (2559)
Leadfoot Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2572
Épp ezt akartam írni...

Még mindig fönt van a "pontos program" (http://www.repulonap.hu/airshow/rovatok/hu/2005/program_050715/) , össze lehet hasonlítani a valósal. Biztos nagy ördöngösség lehet átírni, ahogy változik a program... gondolom ráment volna egy informatikusnak akár negyed órája is.

Hozzá kell tennem, a valós programban több pont szerepelt, és nem kell nagy ész rájönni, hogy valamit rosszabbra hirdetni, mint amilyen valójában lesz, igencsak rossz marketing...
Előzmény: Törölt nick (2569)
HEnci Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2571

Oszt hiszem nem lett volna értelme vip belépővel menni, vasárnap pedig otthon is maradtam. Szerintem így is többször voltam testközelben a gépekhez, meg többször ültem néhány gépben, mint te, csak épp nem repülőnapon.

 

Hülyesamu oszt? Akkor is kommerszedik a repnap, mondhatsz bármit, érvelhetsz bárhogy, ez már nem az a leOSZTás.

 

Remélem azért ízlik a kOSZT.

 

oszt?

 

Előzmény: Andrasovszky Péter (2562)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2570
Ezt a felmérést javasolnám, vagy még inkább, hogy keress valamilyen külföldi fórumon, monnyuk, ezen, cseh rajongókat, asztán velük beszéld meg a dolgot... Ők csak jobban tudják.

A képet persze alkalmas képszerkesztő programmal lehet lecsökkenteni. Az eredetit azéert ne írd fölűl, én néha hajlamos vagyok rá :)
Előzmény: su37 (2568)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2569

Azért a repulonap.hu négyesét én meggondolnám mégegyszer:

itt még mindig azt írják, hogy repül a Hawk...:

http://www.repulonap.hu/airshow/rovatok/hu/2005/airshow2005/

 

De legalább a Harriert, meg a Su-t kitörölték:-)

Előzmény: Hülyesamu (2560)
su37 Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2568
Szia! Én harmadik alkalommal megyek Brnoba rep.napra. A Hradec Kralove-i helyszín nekem sokkal jobban tetszett, bár Brnoban polgári forgalom is van. A küszöbnél is jártam már, de onnan a kifutót nem igazán lehet fotózni. Valószínű az lesz, hogy a rep.nap előtt pénteken felmérjük a terepet.
Előzmény: Hülyesamu (2567)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2567
Én szoktam ott lenni, a túloldalon nem emlékszem emberekre, de pl a küszöb környékére el lehet jutni, bár nem tudom, hogy onnan látod-e a kifutót.
Előzmény: su37 (2561)
su37 Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2566
Túl nagyok a képeim. Hogyan lehet kisebb méretűvé tenni?
Hülyesamu Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2565
:)))

Azt azért, csak az objektivitás kedvéért elmondanám, hogy az általad leírtkaból pár gép már nem tudott eljönni, de nem azért mert a szervezők ilyen lujzer tipusok, hanem mert már nemigen léteznek. A Viggenek pölö már a hdegvágókkal ismerkednek, leszámítva azt a párat, ami múzeumokba kerül. Az oszrák Drakenek sem hadrafoghatóak, és Zeltweg részben az ő kivonásukról szólt, ha már egyszer elbúcsúztak, akkor már máshol sem akarnak velük repdesni. A MiG-21-esek, akármilyen elektronikát raksz beléjük, már nem túl biztonságosak, senki nem erőlködik, hogy repüljenek. Persze 2000-ben, amikor még mentek a pápai gépek, a románok, gondolom, próbálkoztak az eladással, kicsit akartak reklámozni. Egyébként 21-est más, külföldi repnapon sem láttam repülni. A franciáktól kivonták a Jaguarokat, az angoloktól még nem, azok tényleg erőlködhettek volna egy kicsit, bár gondolom, ők meg mérgesek ránk, hohy nem küldünk 29-est a RIAT-ra, jellemző, hogy ők a RIAT-ot az AirForces Monthly-ban a magyar 29-es fényképével reklámozzák. Az F-15-ösök sem szoktak display-t repülni.

Na most már abbahagyom a különféle reflexiókat, vacsorázom egyet, oszt leírom a saját verziómat is a repülőnapról, meg beteszek pár fotót is, elvégre csináltam 2000-et :)
Előzmény: HEnci (2559)
su37 Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2564
Ez nem sikerült,bocs.
su37 Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2563
Azért én is küldök 1-2 képet.
Andrasovszky Péter Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2562

Sztem VIP-belépővel kellett volna bemenned, vagy otthon kellett volna maradnod. de én nem akarok senkinek ötleteket adni..:) csak gondoltam ezt a véleményem megosztom..

üdv

Előzmény: HEnci (2559)
su37 Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2561

Sziasztok!

Nem tud valaki valami használható infót a brnoi rep.nappal kapcsolatban? A www.airshow.cz oldalon még nem sok mindent találtam. Következő kérdés: tudja valaki,hogy át lehet-e menni a rep.tér túloldalára, mert a közönség részére kijelölt helyről ellenfényben nem nagyon lehet jó fotókat készíteni. Járt már valaki a túloldalon? Köszi.

Hülyesamu Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2560
HEnci: " Volt egykét vadászgép oszt helló." Hát igen, a repülőnapok általában ilyenek, van egy-két vadászgép, oszt helló. Nem mondom, hogy ez volt életem repülőnapja, de:
1. Azt kaptuk, amit ígértek. Gyakorlatilag nam volt elmaradt program, mondjuk, a lángoló motorú B-25 az vis maior, arról nem a szervezők tehetnak (insiderek: a Mitchell még mindig ott áll, vagy azóta sikerült megjavítani? Azt gondoltam, hogy vasárnapra repülőképes állapotba hozzák, de nem, és a Red Bull-os gépekksel sem tudott hazamenni.)
2. Azért a repulonap.hu is kitett magáért, angolul is elérhető volt a dolog, én erre is adnék egy masszív négyest.


Égensétáló Lukács:

Ramius: "csehek és a szlovákok példája" erről bővebben majd az idei Brno után, de pl Sliac is gyengécske volt az előzőekhez képest, és ha megnézem, hogy mi maradt le, akkor pont az angol és a német gépek hiányoztak onnan is (az objektivitás kedvéért: a francia Mirage is).

csetlés-botlás: sajnos ez teljesen igaz, Murphy törvényét kicsit kiforgatva, ami állami, az el is romlik :)

"Azt nem vitatom, hogy a lefosozás oktalanság... elítélem." azt gondolom, hogy a "kedves topiktárs sokkal higgadtabban reagált, mint a z előtte szóló, de ez szubjektív. Egyébként az egész OFF.

"ennek nem lehetne pénzkérdésnek lenni": hát igen, nálunk a PR-eseménynek kell nyereségesnek lennie, de a nem nagyjavított 29-esek meg ott rohadnak a szabad égen, mert... Nálunk a vadászgépbeszerzés nem katonai, hanem gazdasági szempontok alapján történik, de lefogadom, hogy az utakat (vagy akármi mást) honvédelmi szempontok alapján vezetik. Persze ez nem csak itthon van így.

"amivel simán a térség első számú repnapja lehetne": háát, ha anyagilag nem terhel meg nagyon, jövőre ugorj ki a tót atyafiakhoz, zézzél szét a SIAD-on, hogy milyen a térség első számú repnapja, azért Kecsónak az idei teljesítménnyel még van hova fejlődnie, akár Pozsonyt, Zeltweget, vagy Brno-t nézem...

"csürhét": sajnos, ezeket az embereket nem lehet kiszűrni, ill. ugyanúgy kicsengetik a zsetont, mint mi. Ha valami pofátlanság, de nem tilos, azért nem szólhat senki. Legfeljebb remélhetjük, hogy idővel ragad rájuk kultúra.


Leadfoot: "előzők ellen az M5-ösön": arról nem is beszélve, hogy utána a leállósáv folytatásába, a lekanyarodósávba azok nem akartak beengedni, akik előtte jobbról előztek.


sdragon: nem hinném, hogy nagy ész kell ahhoz, hogy a MiG-ek vendégszereplését összekössük az ellenirányú meghívóval... Ie. "ha ti jöttök, mi is megünk". Egyébként a Red Bull-tól szerintem elég volt kb. amit hoztak, bár az Alpha-Jet géppárjukat el tudtam volna viselni, de az is igaz, hogy Zeltwegbwn is csak az egyik repült.
"francia pilóta barátom": nehogy megsúgd neki, hogy vannak ennél jobb repnapok is, pl. Pozsonyban :)))

Zivos: "Axalpon": sztem ha leszünk négyen egy kocsiban, nem lesz olyan drága...

"Talán a sajtóközpontban ... telepítve.": én attól félek, hogy ez volt a bázis, vagy a Honvédség (nélkülözhető) számítógép-állománya. (Ne vedd szó szerint.) Én nem látok bele, de a honvédség, és általában az egész állami szektor informatikai hozzáállása katasztrófális, amikor a sorozást anno abbafejezték, volt egy interjú, hogy valamilyen homályos okból a sorozandók adatait folyamatosan vezetik, hogy be lehessen hívni őket... nem tudom minek, erre mutatták a Hadkieg. Parancsnokság irodáját, hogy ott tárolják a személyes adatokat - papíron, 2004-ben! Komolyan, én kevés dolgon lepődöm meg, de ezen azért sikerült. Egy haverom mesélte, hogy olvasott az állami szervek számítógépre átállásáról holland meg japán tanolmánykat - 1980 körüli időkből. Igen ez akkor volt aktuális a világ szerencsésebb felén - 25 éve.


goldeneagle: Ha kellenek a nyersek, tudom őket küldeni. Ezek croppoltak/kicsinyítettek.
HEnci Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2559

Köszönöm szépen, a nagymamám jól van, de még édesanyám is, és vízágyúval sem mostam még fogat, bár lehet ki kéne próbálni, biztos nagy örömet okozna egy két embernek, biztos nagyobbat, mint nekem a repnap. Hát valóban, lövésem sincs a repülésről, most láttam először ilyet, és nem tudok megkülönböztetni egymástól két repülőgépt sem sajnos.

Szóval azt mondtok, amit akartok, nekem akkor is ez a véleményem, tudom, ezért büdös bunkó paraszt és tudatlan vagyok, de sajnos ez van.

Nekem mások az igényeim ezek szerint egy repnappal kapcsolatban, nem a magamfajtának szervezték, így jártam.

Akkor is az a véleményem, hogy anno mikor néhány nagyobb vassal több repült, akkor talán picit jobban élveztem (harrier, hornet, eagle, fishbed, viggen, draken, jaguar, hogy csak néhányat említsek - bár nem tudom, ezek micsodák, csak úgy találtam a neten ezeket, állítólag repülők).

Azon a véleményemen sem változtatok, hogy lehúzós repnap volt ez (100k visit).

 

Azt hiszem az is sokmindent elárul, hogy fater, aki légvonalban kb. 1,5 km-re lakik a reptértől (és volt annyi esze, hogy nem jött ki), úgy 3 körül felhívott és megkérdezte:

 

- Na mi van, elmaradt a repülőnap?!

Atrox Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2558
Ez utobbi 6 gép alacsonyan repült, a szerbeké távolabb, a román gépek a házunk felett.
Előzmény: Atrox (2557)
Atrox Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2557
Ma több résztvevő ország gépét is láttam hazafelé repülni. 10 órakor a görögök CL-415 gépét láttam, igaz magasan repült de szerintem az lehetett. Délben a szerbek 4 gépét láttam, pár percre rá a románok két Soim-ját.
Kele64pisti Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2556
Hi!
Nem mindennapi látvány volt Mi-2 vel műrepülést látni. Füstölővel méginkább nem. Itt még Márványi Peti hangját is hallottam, nem nyomta el a zene. Kár, hogy kicsit "korán volt" a müsorban a beosztás, mert talán többen figyelték volna. Ilyenkor a nép várja a nyitókötelék felszállását...
A Mi-2 repülése az angol és olasz sajtósoknak is tetszett, mert kattintgattak keményen. Sajnos a sajtósok része kicsit távol volt igy közeli nem nagyon készülhetett, és ráadásul elégg balra volt tőlünk, tehát a háttér erősen szürke volt.
Szerintem a típus adottságaihoz képest jobb bemutató volt, mint néhány más repülőeszközé (pld a BO-105 német csatakopteré) . Én magam részéről gratulálni tudok csak.

Kele

goldeneagle Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2555

Egyre jobb.... :) Köszönöm...

Előzmény: Hülyesamu (2551)
rachny Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2554
Sziasztok!Lenne hozzátok egy kérdésem:Nektek hogy tetszett vasárnap reggel a füstölő Mi-2-es produkciója?rengeteg munkánk és gyakorlás feküdt a dologban,és most kíváncsiak vagyunk a nézők véleményére....
tomcat#01 Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2553

Ja, és egy "szolgálati közlemény" a 2506-os hozzászólásra:

 

glacibacsi!!! Írj egy e-mailt a DVD-vel kapcsolatban, ha még aktuális !!!!!

 

Asszem megvan valahol....

Előzmény: glacibacsi (2506)
papugaja Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2552
Azt én is bánom hogy nem voltam résen...
Előzmény: goldeneagle (2550)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2551
Kele64pisti: Ha ez a Bocskoros sztori igaz, legalább a következőkben kevesebbet fog repdesni, én nem bánom...

goldeneagle: A Sky áthúzásos képeimet küldjem? Kb. 2-3 darab azért van...











goldeneagle Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2550

Köszönöm, ez már akakul. Arról nincs amikor nagy sebivel behúzott fékszárnyakkal történik a dolog? :)

Goldeneagle

Előzmény: papugaja (2548)
tomcat#01 Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2549

Üdv Mindenki!

 

Régóta olvasgatom a topikot, de csak most szántam rá magam, hogy regisztráljak. Sokféle vélemény olvastam a kecskeméti repnapról előtte és utána, pro és kontra. Az én véleményemet már jó páran leírták, így bővebben nem kívánom kifejteni, csak zanzásítva. A két évvel ezelőtti repnapon sajna nem voltam itt, csak az azelőttin 2001-ben. Szerintem a repülőprogram összeségében jó volt. Nem volt annyi holtidő a gépek között, mint 2001-ben, akik repültek a maguk nemében mind színvonalasan repültek. Tény, hogy én is sok típust hiányoltam mind a dinamikus programból, mind a statikus sorról (F-15, Harrier, Viggen, stb), azonban valóban volt jó pár olyan típus, főleg a szomszédos államokból (Románia, Jugoszlávia, Szerbia, stb) amelyek viszont más repnapokon nem láthatóak (pl. Zeltweg-ben).

 

A szervezéssel kapcsolatban magas minőségi javulást tapasztaltam 2001 óta. Győrből mentem (mentünk) le, mindössze az M5-ön a lehajtónál kellett 15-20 percet araszolni a sorban. Nagyon jó volt, hogy a parkoló rögtön az autópálya mellett volt, mert nem kellett végigaraszolni keresztül a városon és a repnap végén is indulás után kb. 3(!) perc alatt az autópályán voltunk. A busz transzfer a parkoló és a reptér között is jó volt. Nagy "élmény" volt, hogy a repülőtéren a nap folyamán is folyamatosan ürítették, mind a WC-ket, mind a szemeteseket, sőt a szemetet is szedték a földről! Nem úgy mint 4 éve, hogy a nap végén nem lehetett budira menni, mert délre már full-ra volt az összes.

 

Összességében én jól éreztem magam, még a hiányérzeteim ellenére is.

 

 

 

papugaja Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2548
Előzmény: goldeneagle (2547)
goldeneagle Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2547

Szia,

Nincs véletlenül a SKY B733 áthúzásáról képed?

 

Üdv Goldeneagle

Előzmény: Airbus A320 (2477)
sdragon Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2546

Ha visszanézel, tavaly örületes alkatrész hiányokkal szenvedett a típus. Január helyett májusban érkeztek meg a nagyjavított hajtóművek és azt senki nem gondolja komolyan, hogy ha már van hajtómű akkor a kiképzési repülés terhére repülőnapokra menjen a típus.

Érdekes 2002-ben sem volt a MiG-29 sehol és még is jöttek gépek.

Előzmény: Törölt nick (2543)
Ramius Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2545

Őszintén szólva egyáltalán nem értem, hogy mi a francnak kell egy repnapra odaengedni azt a csürhét. Vagy ha igen, akkor miért nem úgy helyezik el őket, hogy ne zavarják a rendezvényt...

 

Tényleg, nem zavarta őket a repnap?!?!?

Előzmény: Foltos (2541)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!