erre mondják sokan, hogy vasúti átjárót tisztelettel..... nem véletlenűl van itthon is egy közelítési sebesség, mondjuk nállunk nincs ilyen durvaság, mint arrafelé!
én mikor beérkeztem honba, szegeden a belvárosba azt vettem észre, hogy 70-el megyek a belsőben..... akkor elgondolkoztam, hogy miért is mennek úgy mont a *ülyék a balkániak..... bele lehet jönni a száguldozásba!
nekem meg a gerob féle tanulójáratnak madridot dobott :) jah képzeld a tanulójárat nem dob élménybeszámolót;)
egy rohadt nagy élmény román! de a büdös életbe még gyalog sem fogok odamenni.....
éjjelmenni????? én azért nem szeretek éjjel menni, mert ha ismeretlen helyen járok, lásd román, akkor szeretem tudni merre járok...... a táblákról nem is beszélve amiket csak úgy eltakar egykét ágacska, aztán a helyi seriff-nél meg lehet becálen-ezni.....
Milyen jó kis biztosnágos vasúti átjáró felé jártál :) Amikor vittem a román-bolgár-görög kanyart, én csak ilyen átlagos, fénysorompó nélküli átjárókat láttam, egyszámjegyű főúton is. Az elsőn simán, lassítás nélkül tipliztem át, mert egy használaton kívűli iparvágánynak nézet ki az egész a gazzal, sok szeméttel. Aztán a sínekre érve döbbentem le, hogy azok biza fényesek, tehát jár rajtuk vonat. Az átjáró után az első fán annyi koszorú, hogy több már nem is fért volna rá. Ezután óvatosan mentem már át az ilyen átjárókon, elég sokat be sem lehet látni az út menti bokroktól, dzsumbujtól. A keresztek-koszorúk száma minden átjárónál döbbenetes mennyiségű volt.
majdnem eldobtam a kulcsot, mikor megkaptam, hogy napoli a lerakóm........ mondjuk a románnál is rezgett a léc......
szóval délolaszban rómától tényleg megszűnik a kresz! lehajtón ahol elfér egy kamion, ott melléd balról bejön egy szgk, jobbról meg hogyne mi is ne jönne, hát motorka..... izgalmas! meg hogy kamionnal 90?????? hahaha
reggeli induló csúcs napoli előtt :)
ez a turbostar előzött meg úgy mint pölö a 130al menő autós a 100-al haladót......
napoli majdnem belvárosa, úgymond belváros széle :)
bukarest-cintura..... picit nyomvájús..... a megaszerelvényeknek picit leér a hasa :-)))
szokásos cintura-i forgalom! egy szabály van, hogy a cintura alá van rendelve a betorkolló utjainak..... nem meglepő ha nekem stopptáblával elsőbbséget kell adnom..... ezért van ilyen forgalom errefelé :)
kis hágó-i utacska.... az utak meglepően jók, viszont rentgeteg településen kell átmenni..... az 50amolyan gördeszkás téma..... ha jól beáll az emberfia egy konvoj-ba, akkor szépen lehet haladni
az ominózus vasúti átjáró, ahol spanik pattantak..... a pót simán beleng félmétert...
sokan kérzeték, s már tudom a választ, hogy miért van orbitális sor, ill várakozás nagylaknál is példáúl...... mert egysoron megy az eu-s s a nemeu-s.... nemeusnak rögtön tir-carnetet csinálnak...... Hogy miért is emlékezetes még ez a határ hazafelé????? lemosták a kocsimat... elég drágán, mivel az életemmel fenyegetőztek az ottani útszéli mosodások..... nagypenge, stb.....remélem a torkukonszáradt, illetve beléjükkeményedett amit a pénzemért vettek!
amíg araszoltunk, majd összevizeltem magam a nevetéstől..... látszik a pót alján, hogy "lószállítás"..... mindent láttam már, de hogy billenccsel lovat.......
továbbfolytatva utamat, sikerült bukaresti-cinturaig(ring) eljutnom, ahol a navi írt egy tir-parkolót, de helyén más volt..... kis kavargás után egy török-iráni fullporos parkolóban sikerült megállnom. Volt még egy óra vezetésem, de egy órával nem indultam neki a ring-nek meg a köv parkoló nemtudom hol lett volna.....
bukarest előtt mol-kút a széttaposott autópályán
bukaresti parkoló...
a lerakón cseppest sem fújt a szél, s cseppet sem hordta az egész országban a port.... zuhanyzás addig adott értelmet, míg a zhanyzóból ki nem jöttem...
vigyorogni annyira nem vigyorogtam mikor a referenciaszám kidobta a calarasi (bukarest-constanca közt) címet, de túléltem!
szóval nagylak felé haladva kicsit szontyi voltam, de vártam, hogy milyen is lesz életem első balkán felé haladó útja..... nagylaknál már belebotlottam egy kis araszolásba (1kép), ahol is majd 2-3órát sikerült bennhagyni..... 60euróért hetimattrinyavétel, majd irány......
Az arad-ring egyszerűen katasztrófális! tetőig rakott pácélüveget vittem, ami persze le volt kötve, de a vasúti átjáróba pattant is rögtön kettő.... (2kép), egyórát hagytam csak a ringen, volt pici araszolás......
arad és deva közt lett pihenő.... egyből megtaláltak az árusok.... hol pia, hol cigi, hol női test került kalapács alá..... sikerült iráni kollégákkal egyparkolótválasztanom... csendes nép, nemúgy a médiában :-))))))))
Másnap jószóra hallgatva sebes-nél, és sibiunál, valamint pitesti-nél odafigyelés a ringnek nevezett útra... de mivel trükkös gyerek vagyok, és nem bíztam a véletlenre, lekövettem a törököket, hogy merre mennek..... drága történet egy teherautóval behajtani tilos.....
Amúgy nem emlegettek a többiek? Némelyik biztos anyázott, mert 40 el mentek befele azon az autópálya minőségű úton, én meg 80-al mellettük, oszt ha volt szembejövő az meg csak villogni tudott.
Azért nincs duda, mert sosincs előttem senki mert én megyek elöl:o) az igazság az, hogy van duda, csak nem igen akar működni, mert a 18 év alatt vhol elveszik a kábelből az amper:( és nem volt még időm utána járni, hogy hol.
Amúgy meg jó lenne, ha lassabban dolgoznál mert a kék fülkés, meg a széles fülkés kolegákkal mindig találkoztam, de Te állandóan elviharoztál :o)
Versenyadagoló van,duda nincs... Gratula! ;))) Bazaltbeton-keverő települ oda,(amiből az út lesz majd)a mogyoródi berendezést telepítik át. Onnan hordjuk a telep aljából felszedett darált betont. Dunaújvárosból is vittünk oda salakot. Ha bejön a projekt,remélhetőleg sokáig ott leszünk.
Én is láttalak, prószáltam integetni, csak a kormányt is rántanom kellett mert majdnem utolértem a furgont előttem:o) kiabálni még ne kiabálj mert a daf ideiglenes auto volt, abba nem raktam be a cb-t, holnaptól meg ha minden igaz már ott vár a telepen az abrosz:o(
Én láttalak többször is, szerda este mikor kiskocsival mentem be még nem voltatok ott, mire a naggyal mentem vissza éjjel már aludtatok az ipariban, reggel csütörtök reggel mire mentem be a naggyal addigra Te már nem voltál ott csak a kolegák.
Csütörtökön olyan 4 óra tájban mentél ki az Ömw-re vagy a mekibe, de a kiskocsin nincs duda így nem tudtam dudálni ( az meg nem fordut meg a fejemben, hogy utánad menjek)
Elvileg az abrosz már marad fixen, így abba amint lesz időm beteszem a cb-t, oszt ha megint ott jártok ordibálok.
Meddig lesztek ott? honnan hordjátok a cumót? és mi lesz ott?
Semmi közöm hozzá. A személyautón semmilyen névtábla nincs, csak a kamionon van kint a kishapsi. A husky-t azt csak az index fórumon használom mert mikor régen reggeltem, még husqvarna motorom volt és így jelentkeztem be a motoros fórumba és megmaradt a név.