Keresés

Részletes keresés

tomizo Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2604

Pedig egyszerü. Az egyik letudhatta a kétévenkénti repülését egy vadászgéppen, a másik meg végre tolhatott egy F1-as gépet. Két év múlva, valami hasonló rendezvény várható, hasonló mértékű propaganda értékkel a HM javára. Biztos mind a háromezer ember maga alá vizelt a kerítés mellett, aki láthatta ezt a csodálatos produkciót... Mert rajtuk kívűl senki! Nem tudom, hogy hány ember váltott kizárólag a verseny miatt jegyet a repülőnapra? De azért volt a dolognak gyakorlati értéke. A HM sajtó osztályának munkatársai egyfajta kommunikációs gyakorlatként kapták a pénteki napon megjelenő apukát, anyukát és a gyerekeiket akik szerint a sláger rádió megengedte a részükre, hogy nyugadtan menjenek be a bázisra. Némelyiket elég nehéz volt meggyőzni, hogy kizárólag hétvégén és érvényes jegy birtokában tehetik ezt meg. Viszont néhány ember élvezhette a helikopteres repülést Kecsóra, talán ez volt az egyetlen értelmes vetülete a patkány kongresszusnak.

Tudja valaki pontosan, hogy mekkora volt a látogatottság?

Előzmény: Törölt nick (2602)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2603

És ez esetben nem azt nézem, hogy pl. az F-16-os melyik alváltozatát nem hozták el... Nem hasonlítom egyik nagy nemzetközi repülőnaphoz sem, melyen volt szerencsém résztvenni, önmagában nézem és önmagában értékelve érzem úgy, hogy nem csalódtam, UGYANIS JÓL ÉREZTEM MAGAM

 

Én azt gondolom, hogy egy repülőnap abban különbözik egy proli majálistól, hogy különleges, ritka, és Hi-Tech repülőgépeket láthatunk közelről, olyanokat, melyeket normál esetben nem. Én is jól éreztem magam a repnapon, de meglátásom szerint ez a rendezvény elsősorban nem arról szól, hogy napozunk a fűben, tömjük az arcunkba a kolbászt, a gyerek meg a vattacukrot. Más kérdés, hogy ezt is meg lehet tenni, de talán egy repnap mégsem erről kéne szóljon. 

Éppen ezért, egy REPÜLŐNAPON igenis joga van bárkinek azt nézni, "hogy az F16-os melyik alváltozatát nem hozták el"

Én jobban élveztem volna, ha több Hi-Tech harci/vadászgépet, vagy óriás katonai szálíltógépet is láthattam volna. A legtöbb embert ez vonzza oda, nem egy csettegő 50éves matuzsálem, vagy egy Extra amit számtalanszor látni élőben, TV-ben, akárhol...

Amikor ott volt előttem az A10 vagy az F15 -melyeket addig csak képeken láttam-, akkor dobogott igazán a szívem...Ha Ancsát akarok látni, kimegyek Budaőrsre azt kész...

Előzmény: Dynax 7 (2536)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2602

Még valami.

Azt az ostoba ripacs Palikot nem tudom ki engedte a repnap közelébe, de sikerült az F1-es hülyeségével egyfajta prolishow jelleget kölcsönözni az egész rendezvénynek.

Mit keres egy versenyautó egy repnapon, azt fel nem foghatom. Ezt nem kellett volna...

Előzmény: Törölt nick (2601)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2601

Véleményem a repnapról.

Messze elmaradt a NATO csatlakozás előtti repnaptól. Igazi különlegesség nem nagyon volt. A NATO-s repnapon még igazi kuriózumok voltak, pl. F15, Tornádó, Harrier, még A10 is volt ha jól emlékszem. Látszik, hogy nem jött össze az üzlet az USA-val, most le se tojtak minket. Pedig igazán jó harci gépekből ők tudnának hozni...A C130-at nagyon megnéztem volna közelebbről, de sajnos csak annyira tellett, hogy felszállt majd repült vissza Olaszba.

A törökök bemutatóján halálra röhögtem magam. Nem a produkción, azzal természetesen nem volt semmi probléma, szépen repültek a srácok, de az a kommentátor...Röhely volt...törkis sztarsz...a béke...a szív...a tehetség...:-DDD

 

Nem tudom mennyi néző volt, de legalább kétszer annyi embert véltem felfedezni, mint a NATOS repnapon.

A T72-es tankokba bemenni számomra élmény volt, különösen, mert nem voltam katona. :-) Bár szegény járműveken nagyon látszik, hogy harcban már szinte használhatatlanok, olyan öregek. Nem tervezik modernebb tankok beszerzését?

A Gripen viszont gyönyörű volt. Az F16 és a mirage is szépet alakított.

Az olaszok műsora se volt rossz, szerintem élvezetesebb volt mint a törkis sztarsz...

Egy B2-est megnéznék egyszer közelről, bár erre semmi esély :-)

estom Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2600
ja és még valami: valaki mondta - már nem keresem vissza - hogy az oldtimerek nem ide valók feltétlenül. hát én speciel szeretem a repülőgépeket, legyen az egy spitfire, vagy dakota, vagy 737es, vagy thunderbolt, vagy bear. akár heli. persze vannak kedvenceim, de kinek nincsenek?
estom Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2599
szóval strato...
estom Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2598
egy kis elmélkedés. hát egy flankerért kimentem volna. egy statofortressért pedig még akkor is, ha egyszál maga lett volna. na majd egyszer a riaton. én neten néztem az eddigi repnapokkal ellentétben. azért közel nem volt olyan mint élőben. de erre számítottam. úgyhogy nem is tudok nyilatkozni arról, hogy milyen is volt igazán. a bömbölő zene azonban most és így is idegesített, akárcsak az ezelőttieken. és nemhogy bömbölő, még ráadásul a hevesi té is. vajon miért nem lehet cseppet halkabb zene mellett minden gép hangját élvezni? na mindegy ez is szubjektív. azért a tizenhuszonezer egy napra sem gyenge az eddigiekhez képest.
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2597
A kokakóla és valamelyik sörgyár kizárólagos jogot vett a repnapra, úgyhogy volt repnap söre és üdítője, csak sok volt a vendéglátós, kevés a néző.
Előzmény: Égensétáló Lukács (2587)
glacibacsi Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2596
Írtam...
Előzmény: tomcat#01 (2553)
Ramius Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2595

Áááááááá, szia Csikkes!!

 

Eltűntél, mint szürke a ködben!!

 

 

Lükj egy mailt, publikus a címem!

 

 


 

 

Előzmény: romeomike (2590)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2594

Arról lehet valamit tudni, hogy 2007-re akarnak-e még repnapot csinálni?

2003-ban a nagy tömegen felindulva rögtön kijelentették, hogy két év múlva tuti lesz. Most nem hallottam semmi ilyet.

 

Más:

Nézegettem a jövő évi bemutatókat, hát román barátaink jól elszervezték magukat.

Sikerült pont a RIAT-tal azonos időpontot találniuk. Kiváncsi leszek ők mit hoznak össze. 

 

http://www.milaviapress.com/airshowdates/index.php

Leadfoot Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2593
Jujj, ne is mondd! Egy Flankernek még egymagában is brutális hangja lehet, nemhogy egy egész köteléknek!
Előzmény: Kele64pisti (2591)
Égensétáló Lukács Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2592
Jogos.
Előzmény: Kele64pisti (2591)
Kele64pisti Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2591
Hi!
A szuperszonikus harci gépes kötelékek közül ne feledkezzünk meg a Stirzsiről, az Ukrán solymokról, az Orosz Vitézekről sem.

üdv. Kele
romeomike Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2590
Én megálltam az első parkolónál M5-ön mentem ( a lehajtóig volt dugó kb. 20perc araszolgatás), a buszok folyamatosan indultak kb. 30 perc múlva(kb8:30) már letelepdtem a guruló út mellett, visszafelé (a Bocskor -Palik féle baromságot nem vártam meg) szintén 30 perc múlva az autóban ültem és akkor még nem volt dugó sehol.

ui. szvsz. sokkal gyengébb volt a felhozatal mint 2003-ban mind a repülőprogram mind a statikus, bár a magyar blokk nagyon jó volt.


Ramius-t üdvözlöm

Csikkes
Előzmény: Leadfoot (2530)
Égensétáló Lukács Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2589
A digók az egyik legrégebbi, legjobb kötelék, a törökök tizenkevés éve kezdték. Szintén korlátozza őket, hogy az F-5 jóal kevésbé fordulékony mint az olaszok vasai. A kötelékek ált. szeretnek gyakorlógépekkel repni. Kevés az olyan, amelyik szuperszonikus géppel csinálja. (pl. a két amcsi kötelék, a törökök, P. Ch., )
Előzmény: kanfóka (2588)
kanfóka Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2588

Üdvözlet!

 

Még egy szubjektív vélemény, ha még nem lenne elég.:)

Én is tudtam, hogy ez olyan magyar narancsos repülőnap lesz (kicsit kicsi, kicsit savanyú, de a miénk), mégis ott a helyem hamár úgyis csak két évente van rá lehetőség (jobb esetben, egyébként három vagy még több)

A megközelítéssel most sem volt gondom, pedig két éve is kocsival voltam.

Egy tipp: Ha van mód Kecskemét megkerülésére, akkor érdemes Békéscsaba felől érkezni a 44-esen. 8 óra körül érkeztem, de állóra már csak a parkolóba való bejutásnál kellett lefékeznem.

Érezhető volt a bejutás lehúzás jellege (jegy 3500, parkoló 1000 Ft), de ezen már meg sem lepődtem igazán. Mikor pedig végre kapun voltam, már nem igazán tudott zavarni semmi. Rögtön ott volt a kapunál a Red Bull Mitchell és a Corsair, utána a statikus sor, miközben már az eget is nézni kellene, pedig hol vannak még a hangárok. Sajnos csak vasárnap tudtam kint lenni, de meggyőződésem hogy talán a két nap sem lett volna elég mindent alaposan megszemlélni. Ezen a ponton nem értem a fanyalgókat, mit tudnak hiányolni a statikus sorról?

Jó, a repülő program az más, ha valami nem tetszik azt is muszáj végignézni. Az ember nem szaladhat el hangárokat nézni öt percre.

Azért megjegyezném hogy én a Török Csillagok produkciójával nem voltam maradéktalanul elégedett. A Frecce csapata annyival profibb, hogy nem lehetett nem észrevenni a törökök kínos szüneteit. Alakzatba rendeződés alatt egy-egy sima áthúzás? Kés, orsózás vagy háton repülés csak hébe-hóba. A Frecce Tricolori előtt viszont tényleg le a kalappal. Az indítózónájuk elől végigfigyeltem az egész készülődést egészen a leszállás utáni parkolásig. A szerelők már 10 óra körül kinn voltak a gépeknél!

Végezetül egy olyan momentum, amelyet az eddig taglaltakkal ellentétben még egyik repülőnapon sem láttam, a MiG hangár.

Egy felbakolt 29-es külső generátoron. A pilótafülkében egy szerelő futót nyit, csuk, valamint minden mozgatható dolgot beindít az orrsegédszárnytól a féklapokig. Lélegzetelállító volt mindezt öt méterről nézni, mindössze amiatt téptem a hajam hogy nem tudtam az egészet videóra venni.

Égensétáló Lukács Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2587
Én két éve is, de most sokkal jobban, bizonyos koncepció hiányát éreztem, és engem ez nagyon bánt. Azért bánt mert így hatalmas lehetőségek maradnak ki. Valóban nem jártam még külföldi repnapon, a Cosford AirShow előkészületeit volt alkalmam látni, a pilótákkal beszélgetni, illetve voltam Coventryben oldtimernézőben és repültem is Dakotával.
Kecskemét alapvetően jól megközelíthető reptér. Vonat, autópálya visz oda, ezzel nem lehet gond. Erőssége még, hogy sok, a nyugatiaknak egzotikus gépet lehet mutatni. Ezt tudják tót és polák testvéreink is, de amint már írtam egy Galeb vagy Soim az mindig egzotikum.
A koncepció hiánya ott érhető tetten, hogy vonalat kellene húzni a repbuziknak szóló szakmaiság és a parasztmajális közé. Sajnos a belső sávon villogva közlekedő és és a pály közelében 15 négyzetmétert foglaló, azt körbehugyozó, vörhenyes valagát villogtató, szépen fejlett magyar őspáviánokkal nem lehet mit kezdeni. Annak viszont meg lehet találni a módját hogy a számára érdekes dolgok messze legyenek a repülőktől, gondolok itt a színpadra a pálya mellett, ahol a jófajta csakmaislágermegy szólt egész nap.
Írni mindig könnyű, de egy kis jó értelemben vett "zsidóság" szorulhatott volna a szervezőkbe. A repnapnak hatalmas a reklámértéke, lásd a palikbocskor megmégmittudoménki szépelgését. Kb annyi szponzort lehetne találni hozzá mint az olimpiai csapathoz. Pl.

-a repnap internet szolgáltatója (pl egy hotspot kihelyezése, vagy ha az zavar vmit, akkor a sjatósoknak 20 gép valahol elkülönítve.)
-a repnap söre (nem hiszem hogy ne fizetett volna az a sörgyár amelyik lemaradt a Szigetről úgy 10-20 millát a reklámért+a várhatóan elfogyó sörért)
-stb

A bérleti díjakra nem tudok mit mondani, sajnos a lehúzás nagyon megy minálunk. Ha még lenne miért. Szerintem minimális erőfeszítéssel lehetett volna még vagy tíz-húsz gép a stat. soron . Meghirtdettem volna az egészet az angoloknak és a franciáknak. Árulni kellett volna családi jegyet, de vasárnapra, így szombaton talán jobban a szakmai közönség vasárnap a fentebb tárgyalt csürhe lett volna kinn, jobban eloszlott volna a vendégsereg. Meg egyáltalán, Sgt. Bilko nagyon hiányzott a szervezésből.

/partvonalról bekiabálás vége

Hülyesamu Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2586
Szerintem az ilyen pontosság bőven elegendő.
Előzmény: sdragon (2585)
sdragon Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2585
A repulonap.hu-ra csak olyan infokat tudtunk feltenni, amit a szervezők velünk közöltek. Amit küldtek az látható az oldalon. A repülő program azért nem tudott valós lenni, mert reggel 10 óra körül alakult ki az első megbeszélésen és voltak változások közben is. Lehet, hogy feltehettük volna, de ha 10 órakor felteszem az akkor pontosnak mondott programot az érdeklődő már kint van a repülőtéren és nem olvassa.
Előzmény: Leadfoot (2572)
Vgyuri Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2584

látom=láttam

 

Előzmény: Vgyuri (2583)
Vgyuri Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2583

Hiányoltam a térképészeket, a katonai kütyü árusokat.

 

Térképészek bennt voltak az egyik zöld hangárban. Kütyü árusokról nem nyilatkozom, mert a bazároknak csak kb 1/4-ét látom.

 

Előzmény: Kimi (2580)
goldeneagle Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2582

Köszönettel venném. ELképzelhető egy csere-bere, mert végig videóztam egy fixen a müszerfalra lerögzített DV-vel. Nem lett rossz.

zsolt.szule@skyeurope.com ide jöhetne a kép, ha van időd.

 

Köszönettel

 

Zsolt

Előzmény: Hülyesamu (2560)
kunag01 Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2581

Na szóval, akkor arról lehet vitatkozni, hogy milyen volt a repülőnap pro és kontra... De arról nem, hogy milyen volt a pénetk délután a reptér hátsó kerítésénél bámulva: überkurvafasza!

Gyakorlatilag a fél programot végignéztük (F-16, Mirage, törökök), de nem is ez az érdekes, hanem a végén a leszállások "karnyújtásnyira" a fejünk fölött. Ja, és An-26 Mitchell, Corsair érkezés, és jugoszlávok kötelékben áthúzás és leszállás.

Na, szóval a nemhivatalos program is jól ki volt találva...:) Igen, és itt a közönség is jó volt: nem voltak idegesítő-napernyős-hülyeségetbeszélő nénik-bácsik, csak olyanok, akik megéljeneznek, megtapsolnak egy Mig-21-es földetérést.

Akinek már szállt le Mig-29-es kb tíz méterrel a feje fölött, az érti, hogy mire gondolok, aki nem, az is mindenképp jöjjön el legközelebb (44-es út, betonkerítés vége).

Kimi Creative Commons License 2005.08.09 0 0 2580
Csak igazat tudok adni, a szervezés tekintetében csapnivaló volt a repnap.
Mi északról közelítetük meg a repteret, és bíztunk abban hogy az elővételben megvett jegyeinknek köszönhetően sima utunk lesz.
Nem így történt.
Két éve még a kerítés bejáratánál, a parkolók közelében adták a jegyeket, és ott is ellenőrizték azokat. Ezután szabad volt az út, 2-3km kutyagolás, és már ott is voltunk.
Az idén megvolt a kerítés, a nép beterelve, az út tele sárral és pocsolyával, volt ahol csak libasorban tudott menni a tömeg. Ráadásul ezt a szűk kis folyosót keresztezte a VIP bejárat, és a sok majom mikor jött, az embereket tolták bele a sárba. Hol busszal, hol luxuskocsival, ami éppen akadt. A bejáratnál semmi tájékoztatás, a tömeg meg csak tolongott. Nagy nehezen kiderült hogy az elővételesek melyik oldalon mehetnek be, arra mentem így spóroltam vagy két percet a fél órás tolongás után.
Még azt hozzá kell tennem, hogy a kialakított folyosóval párhuzamosan több helyen szép aszfaltozott út volt. Nem lehetett volna áttenni a kerítéseket oda?

Szóval az odajutás megadta az alaphangulatot.
A program jó volt, de nem több mint máskor, olyan jó közepes.
A kommentárból szinte semmit sem hallottam.

A bazársor kicsit kiábrándító volt, mert tele volt kolbászsütővel, meg póló, és kínai vacak árussal. Sokan voltunk, de enni azért ennyit nem tudtunk, meg ráadásul drága is volt minden.
Eléggé egyhangú volt a bazársor.
Hiányoltam a térképészeket, a katonai kütyü árusokat.
A gyerekeknek kevés játszó helyük volt, egy két légvár, mobil játszótér például elfért volna.

2 éve több bemutató volt, úgy éreztem hogy akkor a katonák jobban a magukénak érezték a rendezvényt, többet beleadtak.
Most olyan érzésem volt mint a régi majálisokon, sör, kolbász, műsor.

A sláger rádió nem tudom mi a francnak volt ott, elnyomtak minden normális hangot. Tiszta búcsús banda!
A gripen-F1 verseny egy nagy baromság volt. Rengetegen álltak közvetlenül a kerítés mellett, azoktól nem lehetett látni a kifutót, így pedig nem sok értelme volt az egésznek.

Ezeket azért is írom le, hogy a hibákból tanuljanak a szervezők, mert máskor is el szeretnék menni a repnapra.
Most sem a pilótákon, és a rep. program múlott a hangulat.
Remélem ennél még lesz jobb.
Előzmény: Törölt nick (2577)
Andrasovszky Péter Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2579

amugy énis nagyon jol éreztem magam!! Jó volt az egész. komoylan köszönöm a szervezőknek!!!

Előzmény: papugaja (2573)
Andrasovszky Péter Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2578
Biztos vagy benne??:D:D:D
Előzmény: HEnci (2571)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2577

Sziasztok,

Pár dolgot én is írnék az idei repülőnapról, bár szerintem senkit se érdekel, de azért is leírom. Azért gondolom, hogy nem érdekel senkit, mert Ti állandó topiklakók egymással vagytok csak elfoglalva, néha kérdeztem itt valamit, de le se sz@rt senki a válaszával.

Nem járok külföldi repnapokra, annyira azért nem érdekel a téma, de Kecskeméten még minden alkalommal kint voltam, mert ilyenkor dolgozni jövök ki mind a két nap. A repülőgépek közül is csak az ismertebb vadászgépeket ismerem fel. Van egy DVD-m a Zeltvegi 2003-as repülőnapról, onnan ismerem fel a gépeket.

A szombati napról; hajnalban fél 5-től 6-ig álltunk sorba autóval a reptérnél, hogy bemehessünk, pedig pénteken direkt kimentünk regisztrálni, csuklópántot, autóbelépőt elkérni, hogy szombaton ne kelljen ezzel tölteni az időt. Ez nagyon rossz szervezés volt. Ezen kívül a szervezéssel semmi gond nem volt.

Nem tudom, hogy 2 éve mennyi látogató volt szombaton, de most azért kevesebben voltak. Ha most 70ezren voltak, akkor 2 éve legalább 90-100 ezren.

Amit már délelőtt észrevettem, hogy nagyon kevés gyereket hoztak el. Ez szerintem a magas belépő miatt volt. Külföldi vendéget szinte nem is láttam, ez se így volt eddig.  A repülőprogramot nagyon élveztem, de azért hiányzott egy két gép, amit az átlagos látogató (nem annyira szakértő) nagyon kedvel, pl. a Harrier, Tornado.

Az embereknek a kötelékek tetszenek a legjobban, a törökök meg a Frecce. Onnan tudom, hogy ilyenkor teljesen kiürül a bazársor. Úgy emlékszem, hogy 2 éve franciák is voltak, na ezt az idén már lespórolták. 

Kiürült a bazársor még amikor a 29es, F-16 és a Mirage repült, szerintem is ezek voltak a legjobbak. A helikopterek és a motoros kis gépek mutattak a legcsekélyebb érdeklődést.

Vasárnap; hát az egy nagy csőd volt. Ha szombaton 70ezren voltak, akkor vasárnap kis szépítéssel is max 25 ezren. Ez összesen csak 95. Ez már biztos, hogy a magas jegyár miatt volt, bár biztos ráfogják a rossz időre, meg ilyesmire.

Összességében én nagyon élveztem a programot, de azért látszott, hogy gyengébb minőségű, mint az előző repnapok, eléggé teszkógazdaságos volt. Az alacsonyabb érdeklődés a jegyárak miatt volt.  Én a bazársoron dolgoztam, a forgalmam kb  25%- kal volt kevesebb, mint 2éve, de így is megérte. A bérleti díjam 2 éve 8ezer volt, most 30ezer, ugyanakkora helyért.  A vendéglátósok sokkal nagyobbat buktak. A vendéglős sátrak bérleti díja több, mint 200ezer Ft volt. A kaja ezért drágább. Az italok árait a forgalmazók szabják meg, attól eltérni nem lehetett.

Az előző repnaphoz képest ez egy lehúzós repnap volt, sokkal több pénzért sokkal kevesebbet, ettől igazán magyar.  Üdv. mindenkinek.

Hülyesamu Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2576
Na, szóval, szumma szummárum, ez a repülőnap nem volt olyan rossz, mint amilyennek én előre sejtettem, nem utolsó sorban, mert sikerült, bár a Hawk nem repült, de azért mégis, a megvalósult programot leírni, és nem az álmokat, mint ahogyan azt még nem olyan sok éve is tapasztalhattuk (pl. Eourocopter Tigre Szentkirályon...)

Én szombaton a jól bevált reggel hatos Budapesti indulásomat erőltettem, ami azért kisebb kétségbeeséshez vezetett, amikor megláttam az autópályán a kocsisor végét, ilyen azért még soha nem volt... A móka elején még egy dolgon rökönyödtem meg: jó, hogy at SzRt rendszerét használták, de egy kicsit nyomathattak volna igényesebb jegyet is, ez olyan snasszul néz ki a gyűjteményemben :)

A statikusról én is a görög Canadairt emelném ki, aminek egyrészt örültem, másrészt meg kicsit meglepődtem, hogy ideengedték, amikor Görögországban ilyenkor állandóan nagy tűzvészek vannak, azoknak most van a szezonja. Akkor már küldhettek volna egy A-7-est, vagy valami ilyesmit. Viszont sikerült befényképeznem a német Phantomba, a pilóták nagyon jó kedvükben voltak, mindenkinek megengedtek mindent. Érdekes volt, hogy a szerb Super Galebet pont az avianoi F-16 mellé húzták ki, annak idején a háboróban volt G-4 lelövés F-16-tal.

Háát, a program elején a miniszteri beszédet nem fogom elcsomagolni a szép emlékeim közé, az biztos. Azt megértem, hogy az imbecilis nagyfőnöknek senki nem akarta elmagyarázni egy kirúgás lehetőségének az árnyékában, hogy én nem azért fizettem négyezret, hogy űtet lássam-halgassam, fogom jövőre eleget, akár akarom, akár nem, de nehéz volt ilyen fárasztó beszédet kitalálni. Arról dumált a csávó, hogy ha már nem is szeretjük, de legalább ne útáljuk a katonákat, mindezt olyan emberek előtt, akik utaztak/fizettek, hogy itt lehessenek, és nem kis részben szédelegnek a boldogságtól, ha bármilyen haditachnikát látnak. Bravó. Amikor a megyei közgyűlés elnöke is belekezdett a kerek kis beszédébe, még fölsejlett, hogy majd tart egy takaros kis beszédet a Kecskeméti polgármester, a bázis parancsnoka, a szakszervezet akárkicsodája, közben a gépeknek elfogyik az üzemanyaga, de ez szerencsére nem kövezkezett be.

A magyar programról már leírtam a véleményem, ez alapvetően rendben volt, bár nem teljesen értettem, mért nem jöttek a nyitóképnél Mi-17-esek. Nekem még az ejtőernyősök is tetszettek, pedig őket nem szoktam szeretni.

A Red Bull-os szekcióban nekem nagy meglepetés volt a Pitts-8-as, ami bozasztóan jól nézett ki, és nagyon találó volt a "Mérges kis darázs" 'becenév' a típusra. Őt már távolról korábban is ismertem, és tetszett is, de az egész repcsi most naggyon bejött, pl. amikor vasárnap elutazóban beállt a kétszer akkora Corsair mellé. A Corsair motorjának a 46 literes lökettérfogata egyébként nem lehet semmi.

Airbus A320 Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2575

Én csak azt nemértem hogy tényleg eléggé látványos egypár áthuzás de miért nincsen ilyemkor Touch and go???Szerintem az is jó lenne.

Előzmény: Hülyesamu (2551)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!