Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.07 0 0 38659

Pffff🙈

Ez kb ilyen->

na idefigyu csoze e60 tulajok!

aki ugy gondolja penzt akar latni nagyon jol felszerelt makulatlan e60-asaert az megalazkodva aljon most sorban mert van eselye penze tenni.

Szutykos kis navis-bikszenon nelkuliekkel,esetleg herelt szivosorosokkal ne is probalkozzatok mert nagyon toppon vagyok es bunti lesz...

Hajra

 

 

Előzmény: szokes83 (38647)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.07 0 0 38658
Előzmény: szokes83 (38647)
Steeef Creative Commons License 2016.06.07 0 0 38657

Felesleges beméretni az injektorokat,sajnos biztos ez a gond,cserélni kell őket,11-es index számú az aktuális a hibás autókban 03 vagy 04 szokott lenni (azóta 7 változtatás volt,a 11-es kb 1,5 éve élő cikkszám,végleges)

 

üdv,Steeef

Előzmény: DrFecN54 (38656)
DrFecN54 Creative Commons License 2016.06.06 0 0 38656

Szia! Pont ez volt a bajom nekem is pár hónapja. Hidegen rángatott, kihagyott egyik-másik henger. Igaz nálam N54-35i motor. Bemérettem az injektorokat, mind a hat szar volt, és ki kellett cserélni újra. Hogy melegen miért javul meg, mert melegen a rendszer tudja kompenzálni az égést. Hidegen határértéken kívül teljesített mindegyik. Persze benzinest senki nem újít fel, de nem annyira drágák, mint a dízelnél. 450k Ft, hülyének is megéri. Gyanúsan a szervizben volt készleten nem is egy garnitúra.

Előzmény: Ginuska86 (38641)
Én528 Creative Commons License 2016.06.06 0 0 38655

Helló!

 

530d E60-ba való tolató modult ( ami a pótkeréknél van ) szeretnék vásárolni. AKi tud ilyent, kérem jelezze. Köszi!

HG. Creative Commons License 2016.06.06 0 0 38654

Mondjuk ezzel a Kaya Automobile-lal azért óvatos lennék :)

 

Előzmény: kiss_atti (38650)
HG. Creative Commons License 2016.06.06 0 0 38653

Ha már ennyire specifikálsz, akkor a helyedben ragaszkodnék a 2008/09 hónál frissebb modellhez, leginkább a normalizált iDrive miatt is.

Meg tudtommal ekkortól HDD alapú a navi.

 

Amúgy szerintem is itthon ez esélytelen, go west...

Előzmény: szokes83 (38647)
kiss_atti Creative Commons License 2016.06.05 0 0 38652

Én nem tudom,

 

ki, mit keres ( meg mennyit ..:-))))), de amit "kell tudjon" a keresett autó, azt ütöttem be a keresőbe.

Odakinn ez ennyibe kerül, aztán lehet, itthon vannak még csodák ...

:-))))

Előzmény: Obici (38651)
Obici Creative Commons License 2016.06.05 0 0 38651

Ennyi penzert mar f10-et keres a nep, nem e60-at!!!! ;-)

Előzmény: kiss_atti (38650)
kiss_atti Creative Commons License 2016.06.05 0 0 38650

http://tinyurl.com/hg849zr

 

A német választék a mobile-ről... Itthon szvsz reménytelen ....

Előzmény: szokes83 (38647)
szokes83 Creative Commons License 2016.06.05 0 0 38649

Ne fossál... az legyen az én dolgom...

nem a 2 milliós kategóriát keresem, nyugi

Előzmény: EEE60 (38648)
EEE60 Creative Commons License 2016.06.05 0 0 38648

oszt pénzed van e? Ilyen igények esetén ki kell nyitni ám a buxust!

Előzmény: szokes83 (38647)
szokes83 Creative Commons License 2016.06.05 0 0 38647

Keresnék e60-at...  autót keresek, nem km órát... teht a 80-90e futásteljesítmény nálam nem előny

 

Amit kb tudnia kellene:

 - 2008 de inkább 2009 évjárat.

 - csak sedan, kombi nem

 - színe főként fekete, fehér... esetleg ezüst.

 - csak és kizárlóag automata

 - 530D elsősorban, esetleg 535D (525D sem kizárt de nem elsőszámú befutó, 520D viszont kizárt)

 - ha összkerekes se baj

 - komfort/sport bőr

 - M pakett előny

 - nagy navi

 - kanyar xenon

 

Ami biztosan nem érdekel:

 - facelift előtti, faceliftesítve... attól a 2005-os modell nem 2009-es

 - kiherélt DPF-es, koromgyár

 - nem baj ha sérülve volt és szépen javítva lett, de kosárból összerakott nem érdekel

 - csipsztuning se kell bele

 - a 120-et futott példányokat kétve fogadom... kb 8 éves autónál viszont egy kb 200e elfogadható lehet (én pl 25e-t megyek egy évben)

 

Csak komoly ajánlatokat várok, 6 éve van e60-am, gyakorlatilag mindent tudok róluk, úgyis meg fogom nézni hogy van-e olyan baja, amit nem mondasz vagy tákolva van, ne fussunk fölösleges köröket.

 

 

Steeef Creative Commons License 2016.06.05 0 0 38646

Szia! 6db befecskednező csere,csak igy lesz jó. Sajnos nem adnak elegendő menyiséget és hidegjáratásban kihagynak a hengerek.

 

Steeef

Előzmény: Ginuska86 (38641)
HG. Creative Commons License 2016.06.05 0 0 38645

Inkább ide menj vele: www.injektor.hu, ilyen esetekre specializálódtak.

Mivel ez már a problémás, közvetlen befecskendezéses N53 motor, ezért sokminden lehet: Nox szenzorok (van 4 darab...), nagynyomású pumpa kezdődő halála, vagy éppen injektorok, amiket benzines motor esetén sajnos szettben kell cserélni mind a 6-ot...

Ja, és hát ez a motor már erősen kokszolódik, és a tisztító már nem sokat ér, mert külön úton érkezik az égéstérbe a levegő és a benzin.

Előzmény: Ginuska86 (38643)
iKereskedo Creative Commons License 2016.06.05 0 0 38644

Dieseleknél az injektorok befecskendezesi korrekcioja sokat elarul az allapotukrol, ilyet neztetek?

Előzmény: Ginuska86 (38643)
Ginuska86 Creative Commons License 2016.06.04 0 0 38643

Már meg lett nézve, semmi hibakódot nem írt ki, de köszi a választ, ha ettől az adaléktól sem változik irány a Bmw szervíz. :(

Előzmény: iKereskedo (38642)
iKereskedo Creative Commons License 2016.06.04 0 0 38642

Azt hiszem az injektorok lehetnek ilyenkor a ludasak, de az a biztos, ha digra dugjarok az autot, szakerto helYen

Előzmény: Ginuska86 (38641)
Ginuska86 Creative Commons License 2016.06.03 0 0 38641

Sziasztok! 2008-as 523im van és az lenne a kérdésem, hogy mitől lehet, hogy amikor beindítom az autót, alapjáraton ugrál a fordulatszámmérő. Ezt kb 2 perc után abbahagyja de érződik hogy nem jár egyenletesen a morot illetve gyengébben is gyorsul. Olyan mintha nem kapna rendesen üzemanyagot. Rendeltem injektor tisztító adalékot, nem tudom hogy ez segítene-e valamit vagy inkàbb vigyem el megnézetni. Egy az egyenetlen morotjárás kb 5 perc után megszűnik, gondolom addigra kellően felmelegszik a motor. Ha valaki tapasztalt már hasonlót szívesen venném ha tudna tanácsot adni. Köszi, üdv!

cbrnorbi Creative Commons License 2016.06.02 0 0 38640

 

Beázik a lámpánál!!! Csodás!!

Előzmény: cbrnorbi (38639)
cbrnorbi Creative Commons License 2016.06.02 0 0 38639

Szép napot, mai nap kirakta hibának a bal hátsó helyzet jelzőt,széthúztam a csatát és tiszta bakrozsda az összes érintkező. Nagyjából kipucoltam, összedugom, és semmi nem működik!! Most mit lehet csinálni? Csatiban van áram,10v.

cbrnorbi Creative Commons License 2016.06.01 0 0 38638

Regeneráláskór szokott a kipufogó, búgó hangot adni. Talán ott a hiba!

Előzmény: tittmannd (38637)
tittmannd Creative Commons License 2016.06.01 0 0 38637

Szia,

 

a következő jelenséget produkálja az autóm. Amint felmelegszik a motor nagyon elgyengül, leromlik a gázreakció. Mély, búgó hangot ad a motor. Alacsony fordulatról gyorsítva a csupán 2-3 másodpercet követően lódul meg a gázadás pillanatától számítva. Van valami tipped mi lehet a baj? 2004-es E61 525D-ről van szó!

A segítséged köszi előre is!

 

Üdv!

Előzmény: atiTDI (20388)
tittmannd Creative Commons License 2016.06.01 0 0 38636

Sziasztok,

 

a következő jelenséget produkálja az autóm. Amint felmelegszik a motor nagyon elgyengül, leromlik a gázreakció. Mély, búgó hangot ad a motor. Alacsony fordulatról gyorsítva a csupán 2-3 másodpercet követően lódul meg a gázadás pillanatától számítva. Találkozott valaki hasonlóval. 2004-es E61 525D-ről van szó!

A segítséget köszi előre is!

Zsé1979 Creative Commons License 2016.05.31 0 0 38635

Sziasztok.

2006-os E60 525D. A klíma kompresszorhoz kell szíjfeszítő vagy a szíj sztreccses kivitelű. Tudna ebben segíteni valaki? mert mikor megvettem az autót a klíma kompresszoron nem volt szíj mert tönkre ment, így nem tudom hogy feszítő is kell-e hozzá.

Előre is köszi

Bagi61 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 38634

Ugyanez a problémám volt. EGR nyomásátalakítót kellett cserélni benne és megoldotta a gondot (kb. 20 ezer forintos alkatrész + munkadíj).

 

Előzmény: giovannidjkapi (38594)
pfly Creative Commons License 2016.05.30 0 0 38633

Sziasztok.infot szeretnék kérni. 2005-ös e61 recaro bör ülésben ,Az ülés fűtés vezető oldalon csak a deréktámaszban megy. Ez külön van biztositva?? Vagy mi a tipikusan fellépö hiba? Két hete van meg a drága.

 

HG. Creative Commons License 2016.05.30 0 0 38632

N52-ig bezárólag (azaz kb 2007-ig) a benzines motorral azért sok gond nincs. Utána van...

Futómű, elektronika, minden más ugyanúgy van.

 

Előzmény: BNR34 (38618)
DrFec Creative Commons License 2016.05.29 0 0 38631

Sziasztok! Pár hete feltöltöttem egy képet egy láncfeszítő patronról. Akkor 18mm-t állt ki és nem tudtam, hogy ez már a vége, vagy normális a BMW-nél. 35i-ról van szó, 57.000 km-rel. Kicseréltettem az egész vezérműláncot, vezetőt, olajláncot, fogaskerekeket mindent. Azóta sokkal jobban megy, kevesebb a fogyasztás, halk a motor stb. Nyomok képet a láncnyúlásról is:

fo_lo Creative Commons License 2016.05.28 0 0 38630

Szerintem ne kiserletezz, egy rendes diagnosztika valoszinüleg megmondja hol a gond. Lehet az erösitö is, lehet hogy csak programozni kell. 

Előzmény: Koszta0527 (38628)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!