Felesleges beméretni az injektorokat,sajnos biztos ez a gond,cserélni kell őket,11-es index számú az aktuális a hibás autókban 03 vagy 04 szokott lenni (azóta 7 változtatás volt,a 11-es kb 1,5 éve élő cikkszám,végleges)
Szia! Pont ez volt a bajom nekem is pár hónapja. Hidegen rángatott, kihagyott egyik-másik henger. Igaz nálam N54-35i motor. Bemérettem az injektorokat, mind a hat szar volt, és ki kellett cserélni újra. Hogy melegen miért javul meg, mert melegen a rendszer tudja kompenzálni az égést. Hidegen határértéken kívül teljesített mindegyik. Persze benzinest senki nem újít fel, de nem annyira drágák, mint a dízelnél. 450k Ft, hülyének is megéri. Gyanúsan a szervizben volt készleten nem is egy garnitúra.
Keresnék e60-at... autót keresek, nem km órát... teht a 80-90e futásteljesítmény nálam nem előny
Amit kb tudnia kellene:
- 2008 de inkább 2009 évjárat.
- csak sedan, kombi nem
- színe főként fekete, fehér... esetleg ezüst.
- csak és kizárlóag automata
- 530D elsősorban, esetleg 535D (525D sem kizárt de nem elsőszámú befutó, 520D viszont kizárt)
- ha összkerekes se baj
- komfort/sport bőr
- M pakett előny
- nagy navi
- kanyar xenon
Ami biztosan nem érdekel:
- facelift előtti, faceliftesítve... attól a 2005-os modell nem 2009-es
- kiherélt DPF-es, koromgyár
- nem baj ha sérülve volt és szépen javítva lett, de kosárból összerakott nem érdekel
- csipsztuning se kell bele
- a 120-et futott példányokat kétve fogadom... kb 8 éves autónál viszont egy kb 200e elfogadható lehet (én pl 25e-t megyek egy évben)
Csak komoly ajánlatokat várok, 6 éve van e60-am, gyakorlatilag mindent tudok róluk, úgyis meg fogom nézni hogy van-e olyan baja, amit nem mondasz vagy tákolva van, ne fussunk fölösleges köröket.
Inkább ide menj vele: www.injektor.hu, ilyen esetekre specializálódtak.
Mivel ez már a problémás, közvetlen befecskendezéses N53 motor, ezért sokminden lehet: Nox szenzorok (van 4 darab...), nagynyomású pumpa kezdődő halála, vagy éppen injektorok, amiket benzines motor esetén sajnos szettben kell cserélni mind a 6-ot...
Ja, és hát ez a motor már erősen kokszolódik, és a tisztító már nem sokat ér, mert külön úton érkezik az égéstérbe a levegő és a benzin.
Sziasztok! 2008-as 523im van és az lenne a kérdésem, hogy mitől lehet, hogy amikor beindítom az autót, alapjáraton ugrál a fordulatszámmérő. Ezt kb 2 perc után abbahagyja de érződik hogy nem jár egyenletesen a morot illetve gyengébben is gyorsul. Olyan mintha nem kapna rendesen üzemanyagot. Rendeltem injektor tisztító adalékot, nem tudom hogy ez segítene-e valamit vagy inkàbb vigyem el megnézetni. Egy az egyenetlen morotjárás kb 5 perc után megszűnik, gondolom addigra kellően felmelegszik a motor. Ha valaki tapasztalt már hasonlót szívesen venném ha tudna tanácsot adni. Köszi, üdv!
Szép napot, mai nap kirakta hibának a bal hátsó helyzet jelzőt,széthúztam a csatát és tiszta bakrozsda az összes érintkező. Nagyjából kipucoltam, összedugom, és semmi nem működik!! Most mit lehet csinálni? Csatiban van áram,10v.
a következő jelenséget produkálja az autóm. Amint felmelegszik a motor nagyon elgyengül, leromlik a gázreakció. Mély, búgó hangot ad a motor. Alacsony fordulatról gyorsítva a csupán 2-3 másodpercet követően lódul meg a gázadás pillanatától számítva. Van valami tipped mi lehet a baj? 2004-es E61 525D-ről van szó!
a következő jelenséget produkálja az autóm. Amint felmelegszik a motor nagyon elgyengül, leromlik a gázreakció. Mély, búgó hangot ad a motor. Alacsony fordulatról gyorsítva a csupán 2-3 másodpercet követően lódul meg a gázadás pillanatától számítva. Találkozott valaki hasonlóval. 2004-es E61 525D-ről van szó!
2006-os E60 525D. A klíma kompresszorhoz kell szíjfeszítő vagy a szíj sztreccses kivitelű. Tudna ebben segíteni valaki? mert mikor megvettem az autót a klíma kompresszoron nem volt szíj mert tönkre ment, így nem tudom hogy feszítő is kell-e hozzá.
Sziasztok.infot szeretnék kérni. 2005-ös e61 recaro bör ülésben ,Az ülés fűtés vezető oldalon csak a deréktámaszban megy. Ez külön van biztositva?? Vagy mi a tipikusan fellépö hiba? Két hete van meg a drága.
Sziasztok! Pár hete feltöltöttem egy képet egy láncfeszítő patronról. Akkor 18mm-t állt ki és nem tudtam, hogy ez már a vége, vagy normális a BMW-nél. 35i-ról van szó, 57.000 km-rel. Kicseréltettem az egész vezérműláncot, vezetőt, olajláncot, fogaskerekeket mindent. Azóta sokkal jobban megy, kevesebb a fogyasztás, halk a motor stb. Nyomok képet a láncnyúlásról is: