Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tomi 01 Creative Commons License 2009.11.18 0 0 7282
bocs nem volt gépem de nem kaptam mailt
Előzmény: kemeh (7238)
hubo44 Creative Commons License 2009.11.18 0 0 7281
Van meg par darab iyen feňsoro emelo motrom.
Előzmény: DEM992 (7277)
hubo44 Creative Commons License 2009.11.18 0 0 7280
Ved ki a musert eš pucold meg a erintezoket a aňak alat. Dakran čak ez a gondd.
Előzmény: badi01 (7274)
stemplis Creative Commons License 2009.11.17 0 0 7279

Elektromosra én is kicserélném, ha ingyen hozzájutnék egy szetthez... de hogy pénzt nem adok érte, az biztos. Igazából nincs is nagyon szükség rá, csak hát ha már benne van akkor működhetne:)

Előzmény: DEM992 (7277)
ghab0r Creative Commons License 2009.11.17 0 0 7278
Sziasztok!

Talán nem a legjobb hely erre, de ha érdekel vkit egy garnitúra kiváló állapotú 90%-os pirelli cinturato p4-es nyárigumi 27-ért, akkor az írjon! Méret Feliciára passzol, mivel azon voltak.

Üdv.
DEM992 Creative Commons License 2009.11.17 0 0 7277
Asszem valamelyik cseh fórumon van képes leírás, hogy cserélik le (most nem emlékszem, hogy Octavia vagy Fabia) elektromos fényszórómagasság-állítóira.

Bár ott meg a(z új) motorok drágák, hacsak nincs (olcsó) bontós kapcsolatod.
Előzmény: stemplis (7268)
Adm Creative Commons License 2009.11.17 0 0 7276
Google a te barátod is.

http://www.sziklai.hu/WebKatalogusTermekek.aspx?CId=d3fcea10-f7b2-409a-9a92-821fc95a7f91&RowId=859b795a-f852-4aae-945b-0aabfce1dcfb
Előzmény: V43_1285 (7273)
stemplis Creative Commons License 2009.11.17 0 0 7275
Régebben már volt erről szó... pontosan nem emlékszem rá, de talán 10-15 ezer egy komplett szett ára... (?)
Előzmény: V43_1285 (7273)
badi01 Creative Commons License 2009.11.17 0 0 7274
Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni 1999-es 1.3 MPI skoda feliciám fordulatszámmérője megbolondult. 1500-as fordulat alatt le és fel ugrál nullára majd vissza. Mikor a motor fordulata 1500-as fordulat felett van akkor semmi probléma nincs mutatja rendesen a fordulatot. Aki tud valami megoldást, vagy azt hogy a fordulatszámmérő miről kapja a jelet légyszíves irjon. Egyébként cseréltünk müszeregységet, de akkor is ugyanezt a hibát produkálta.
V43_1285 Creative Commons License 2009.11.16 0 0 7273
és kb mennyiért lehetne kicserélni hogy jo legyen?
Előzmény: Adm (7250)
stemplis Creative Commons License 2009.11.16 0 0 7272

Azt nem tudom biztosan, hogy átengedi-e a vizet vagy sem. Elképzelhető, hogy van egy kis nyomáskiegyenlítő furat, de ez nem biztos...

hát az nem  nem túl jó, ha 90 alatt van, főleg akkor, ha 1-2 mm-rel, mert az csak 86-88 fok lehet.

Előzmény: azse (7270)
Bombyna Creative Commons License 2009.11.16 0 0 7271
Hellosztok!Itt a megoldás a belső féltengely gumiharang szétszakadására a kipufogó közelsége miatt.
azse Creative Commons License 2009.11.16 0 0 7270
Hogy 1 termosztát tökéletessen működik-e,jó-e vagy rossz,épp azzal a módszerrel lehet megállapítani,amit már leírtam.Ha 1 kicsit nyitva marad és 88 foknál teljesen ki is nyit,"szerintem" az nem jó termosztát,lassabban megy fel a vízhőmérséklet és általában 90 alatt marad.Nálam is a hőmérséklet úgy 1-2 mm 90 fok alatt van,hogy a kérdésedre válaszoljak.Nekem csak egyetlen kérdésem van: egy 100%-os termosztát zárt állapotban átengedhet-e 1 kis vizet,vagy sem?
Előzmény: stemplis (7267)
PeterStyle Creative Commons License 2009.11.16 0 0 7269
Amúgy akinek alapjárat gondjai vannak, nekem bevállt 1 módszer MPi motornál. A pillangó takarításával nem változott semmi, akulevétel se ért semmit, szervízbe nem vittem, nem nulláztam semmit. Hívtam 1 szerelőt aki régi 120 Skodákon tanult még annó. Azzal kezdte hogy lekapta a szelepfedelet átnézte az összes szelepet és láss csodát talált is nem kis eltéréseket, a gyári 0,2 helyett 1 szívó szelep 0,45-ön állt a többi átlag 0,3-on volt. Azóta tökéletesen működik és a motor is érezhetően erőre kapott, és már jó az alapjárat. Csak mikor hidegen indul akkor 1100 mikor, de 2 perc után lemegy 700-800 körüli értékre és ott is marad. A hidegre visszatérve, valaki tapasztalt olyat hogy hidegben az injektor vagy a benzinszivattyú fura hangot ad mikor befecskendez a motorba indítás előtt?
stemplis Creative Commons License 2009.11.16 0 0 7268
Én már vagy 3szor nekivágtam, hogy megcsinálom... semmi értelme nem volt.
Előzmény: PeterStyle (7266)
stemplis Creative Commons License 2009.11.16 0 0 7267

Nekem ez egy kicsit túl van bonyolítva...

Azt írd le, hogy menetközben, (pl. 90-es sebességnél, országúton) hány fokot mutat a vízhőfokmérő?! Abból megtudom neked mondani, hogy jó vagy rossz a termosztát.

Előzmény: azse (7263)
PeterStyle Creative Commons License 2009.11.16 0 0 7266
Sziasztok valaki nem tud arra 1 módszert hogy a hidraulikus fényszóróállítás újra működjön ? Vagy csak komplett csere van?
azse Creative Commons License 2009.11.16 0 0 7265
Hát én úgy tudom,hogy a hűtőt összekötő gumicsőnek,addig hidegnek kell maradnia,amíg először ki nem nyit a termosztát.Persze lehet hogy én tudom rosszul.
hotib Creative Commons License 2009.11.16 0 0 7264
  A régebbi termosztatokon is volt egy kis lyuk a levegösödés ellen.
Előzmény: azse (7263)
azse Creative Commons License 2009.11.16 0 0 7263
Sziasztok
Ma leteszteltem a termosztátot.Hideg motornál megfogtam azt a vastag gumicsövet ami összeköti a hűtőt a termosztáttal.Fokozatossan melegedett,ami ugyebár azt jelenti,hogy mindig nyitva van a termosztát és 1 kis vizet átenged.Kiszereltem,próbáltam átfújni és valóban 1 kicsit nyitva volt.Az üzletben azt mondták,kicserélik.Csakhogy.Próbáltunk pár darabot átfújni,mindeggyik átengedett,ami szerintem nem 1 normális dolog,ha zárva van a termosztát.A pénzt visszaadták,mivel csak ez az 1 fajta lengyel gyűrűs termosztátjuk volt.Most vegyek fülest,ami kitudja mennyit fog bírni,vagy lengyelt ami nem zár el teljesen?Vagy ez így rendben van???
Előzmény: azse (7251)
stemplis Creative Commons License 2009.11.16 0 0 7262
Jól!
Előzmény: Stevyy (7261)
Stevyy Creative Commons License 2009.11.16 0 0 7261
Előzmény: stemplis (7260)
stemplis Creative Commons License 2009.11.15 0 0 7260

Ja tényleg, nekem Favorit venti kapcsoló van, az hamarabb kapcsol...

Én jobban szeretem, ha 89-92 fokon van a víz, és nem 100-on, és a motor is jobban szereti, ha normális üzemi hőfokon dolgozhat.

Előzmény: ó-vodás5407070 (7259)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2009.11.15 0 0 7259

97 foknál kapcsol a venti

 

115fokig nincs baj,de felette már nem szereti

stemplis Creative Commons License 2009.11.15 0 0 7258

Huu, azt a venti kapcsolót cseréld ki gyorsan, 92-94 foknál már kapcsolni kellene neki. Kár lenne azért az "új " motorért.

Az enyémben 95 fokig talán még soha nem ment fel a víz...

Előzmény: Stevyy (7256)
Furak Creative Commons License 2009.11.15 0 0 7257
dawier fizetsz a fórumért?
Stevyy Creative Commons License 2009.11.15 0 0 7256

Sziasztok!

Ma kész lett a csoda! Első tapasztalatok: jóval halkabb motor, egyenletesebb járás, kiegyensúlyozottab is. Az gáz ha a venti kb 100 foknál kapcsol? Volt 1 termosztátcsere is mert el volt törve benne vlmi fül... Majd a gyújtást kell még megnézetni, mert alapjáraton nagyon kicsit hebeg-habog. A termosztát az egyedüli ami gyengébb minőségű, mint a többi alkatrész. Köszönöm mindenkinek aki segített.

PEACE :)

skodzoli Creative Commons License 2009.11.15 0 0 7255
Nekem is ez a tapasztalatom.Régi fülessel melegebb volt a víz mint a mostani gyűrűssel.
Előzmény: azse (7254)
azse Creative Commons License 2009.11.14 0 0 7254
A réginél volt hogy megálltam az utcán,kinyitottam a kaput,garázskaput és mikorra visszamentem az autóhoz már ment a ventilátor,főleg nyáron.Most még egyszer sem kapcsolt be,igaz hogy még csak 1 hete van benne az új termosztát és most hidegebbek is vannak.
stemplis Creative Commons License 2009.11.14 0 0 7253
Jól tudod, 88foknál. Az új jó, a régi egy picit már későn nyitott 91-92 foknál... A ventillátorod nem kapcsolt be nagyon gyakran?
Előzmény: azse (7251)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!