Elektromosra én is kicserélném, ha ingyen hozzájutnék egy szetthez... de hogy pénzt nem adok érte, az biztos. Igazából nincs is nagyon szükség rá, csak hát ha már benne van akkor működhetne:)
Talán nem a legjobb hely erre, de ha érdekel vkit egy garnitúra kiváló állapotú 90%-os pirelli cinturato p4-es nyárigumi 27-ért, akkor az írjon! Méret Feliciára passzol, mivel azon voltak.
Asszem valamelyik cseh fórumon van képes leírás, hogy cserélik le (most nem emlékszem, hogy Octavia vagy Fabia) elektromos fényszórómagasság-állítóira.
Bár ott meg a(z új) motorok drágák, hacsak nincs (olcsó) bontós kapcsolatod.
Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni 1999-es 1.3 MPI skoda feliciám fordulatszámmérője megbolondult. 1500-as fordulat alatt le és fel ugrál nullára majd vissza. Mikor a motor fordulata 1500-as fordulat felett van akkor semmi probléma nincs mutatja rendesen a fordulatot. Aki tud valami megoldást, vagy azt hogy a fordulatszámmérő miről kapja a jelet légyszíves irjon. Egyébként cseréltünk müszeregységet, de akkor is ugyanezt a hibát produkálta.
Hogy 1 termosztát tökéletessen működik-e,jó-e vagy rossz,épp azzal a módszerrel lehet megállapítani,amit már leírtam.Ha 1 kicsit nyitva marad és 88 foknál teljesen ki is nyit,"szerintem" az nem jó termosztát,lassabban megy fel a vízhőmérséklet és általában 90 alatt marad.Nálam is a hőmérséklet úgy 1-2 mm 90 fok alatt van,hogy a kérdésedre válaszoljak.Nekem csak egyetlen kérdésem van: egy 100%-os termosztát zárt állapotban átengedhet-e 1 kis vizet,vagy sem?
Amúgy akinek alapjárat gondjai vannak, nekem bevállt 1 módszer MPi motornál. A pillangó takarításával nem változott semmi, akulevétel se ért semmit, szervízbe nem vittem, nem nulláztam semmit. Hívtam 1 szerelőt aki régi 120 Skodákon tanult még annó. Azzal kezdte hogy lekapta a szelepfedelet átnézte az összes szelepet és láss csodát talált is nem kis eltéréseket, a gyári 0,2 helyett 1 szívó szelep 0,45-ön állt a többi átlag 0,3-on volt. Azóta tökéletesen működik és a motor is érezhetően erőre kapott, és már jó az alapjárat. Csak mikor hidegen indul akkor 1100 mikor, de 2 perc után lemegy 700-800 körüli értékre és ott is marad. A hidegre visszatérve, valaki tapasztalt olyat hogy hidegben az injektor vagy a benzinszivattyú fura hangot ad mikor befecskendez a motorba indítás előtt?
Azt írd le, hogy menetközben, (pl. 90-es sebességnél, országúton) hány fokot mutat a vízhőfokmérő?! Abból megtudom neked mondani, hogy jó vagy rossz a termosztát.
Hát én úgy tudom,hogy a hűtőt összekötő gumicsőnek,addig hidegnek kell maradnia,amíg először ki nem nyit a termosztát.Persze lehet hogy én tudom rosszul.
Sziasztok Ma leteszteltem a termosztátot.Hideg motornál megfogtam azt a vastag gumicsövet ami összeköti a hűtőt a termosztáttal.Fokozatossan melegedett,ami ugyebár azt jelenti,hogy mindig nyitva van a termosztát és 1 kis vizet átenged.Kiszereltem,próbáltam átfújni és valóban 1 kicsit nyitva volt.Az üzletben azt mondták,kicserélik.Csakhogy.Próbáltunk pár darabot átfújni,mindeggyik átengedett,ami szerintem nem 1 normális dolog,ha zárva van a termosztát.A pénzt visszaadták,mivel csak ez az 1 fajta lengyel gyűrűs termosztátjuk volt.Most vegyek fülest,ami kitudja mennyit fog bírni,vagy lengyelt ami nem zár el teljesen?Vagy ez így rendben van???
Ma kész lett a csoda! Első tapasztalatok: jóval halkabb motor, egyenletesebb járás, kiegyensúlyozottab is. Az gáz ha a venti kb 100 foknál kapcsol? Volt 1 termosztátcsere is mert el volt törve benne vlmi fül... Majd a gyújtást kell még megnézetni, mert alapjáraton nagyon kicsit hebeg-habog. A termosztát az egyedüli ami gyengébb minőségű, mint a többi alkatrész. Köszönöm mindenkinek aki segített.
A réginél volt hogy megálltam az utcán,kinyitottam a kaput,garázskaput és mikorra visszamentem az autóhoz már ment a ventilátor,főleg nyáron.Most még egyszer sem kapcsolt be,igaz hogy még csak 1 hete van benne az új termosztát és most hidegebbek is vannak.