Ha már bele kell nyúlni, akkor érdemes +csinálni precízen hogy tartós is maradjon. Ezeket a dolgokat érdemes jól rendbe rakni, mert nem könnyű a hozzáférés.
Szeretném segítségeteket kérni abban hogy tudja e valaki hogy a jumz vagy MTZ45 difiben levő két kis kúpkereket ki lehet e cserélni úgy hogy felveszem a váltó/difi fenti lemezburkolatát, kiszedem a kúpkerékben levő tengelyt, újat be és kész.
A valóságban is ennyi, vagy nagyobb megbontást igényel?
Én tervezem hasonló áron a beszerzést, de eddig jól elvoltam a kis fűrészélező háromélű reszelővel és a tűreszelő készlettel, ilyen esetekben. A Kecskeméti börzékről sok jó szerszámot gyűjtöttem már be.
Na igen, ha olyan menettel találja magát szemben az ember, amihez már nemigen gyártanak metszőt, vagy fúrót, kivenni és esztergapadba befogni sem egyszerű, akkor valóban hasznos lehet.
De eddig, ha egy fontos helyen lévő, nehezen helyettesíthető fontos csavaron valamiért (egy bizonyos határon belül) nagyon viseltes lett a menet, nemes egyszerűséggel ráhajtottam a metszőt, és kész. A nagyon megviselt csavart meg mese nincs, ki kell cserélni, nem hiszem, hogy arra amire egy metsző nem képes, azt egy reszelő helyre tudná hozni. Vagy tévednék?
Meg ugye nagyságrendi különbségek vannak egy mondjuk M10x1x45-ös csavar, egy M10x1-es metsző és egy több mint húszezer forintos menetreszelő beszerzési árai között.
Sziasztok! Olyan problémával szembesültem hogy a fürge 3 hajtóműből nem tudom kivenni az egyik váltó tengelyt! (3 fogaskerék van rajta ebből kettő rá van préselve a harmadik pedig tengelybe van marva) Akik szedett már szét teljesen Fürge váltót az kérem írjon! Már próbáltam melegíteni a fogaskerekeket de úgy sem engedtek és olyan lehetetlen helyen van hogy lehúzóval nem lehet levenni. ..