Keresés

Részletes keresés

Kele64pisti Creative Commons License 2005.08.11 0 0 2634
Hi!
Sokan olvassuk az AFM-et..
Kele
Mahawk2 Creative Commons License 2005.08.11 0 0 2633
Szintén AirForces olvasó:)))?
Előzmény: Hülyesamu (2612)
Mahawk2 Creative Commons License 2005.08.11 0 0 2632
"Ha legközelebb lesz repnap, tutira elmegyek már csütörtökön, megszállok valahol a közelben, és lecövekelek a kerítésnél vagy a környékén. Így legalább nem kell majd parázni az oadérés miatt..."

És még meglesz az az előnye is, hogy láthatod bejönni pl. a jugoszláv Mig-21bisz-t, meg a nagysebességű áthúzást nagyon alacsonyan csináló 29UB-t is - pont a fejed fölött :)
Előzmény: Leadfoot (2617)
zizikém Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2631

Nem is kell kimenned Budaörsre hogy Ancsát láss. Én ma a repülés szempontjából teljesen közömbös helyen, a (nyíregyházi) buszmegállóban állva láttam Ancsát. De hogy láttam! A fejem felett repült el! :-) Ha szúnyog lettem volna, meg is döglöttem volna, rögvest.

Előzmény: Törölt nick (2603)
sdragon Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2630

Sajnos tévedsz. A Red Bull ígérte, hog yottlesz szombaton délelőtt. A terv szerint lvegőből érkezett volna, lerepüli a bemutatóját, majd irány vissza Tököl.

Ők vállalták végül nem teljesítették. Tisztességesebb lett volna nem elvállalni, de így sikerült.

Előzmény: prod (2629)
prod Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2629

sdragon:

Nem tisztem megvédeni a Besenyei Pétert, de ismerve őt nem hiszem, hogy igérte a kecskeméti részvételt mivel ezen a hétvégén Angliában indult a Red Bull Airrace-n. És ezek az időpontok mindenki számára nyilvánosak.

Az más kérdés, hogy a rendezők beírták.

De hát láttunk már olyat, hogy rendezvény reggelén még B2-t is igérnek. :-)

 

Előzmény: sdragon (2614)
Klexi Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2628

Én is örülök neki!:)

Azt hiszem, ezt a drágulást mi generáltuk:), mármint a kereslet, a MIG-es fényképezkedés is drágult némileg vasárnapra, de szerintem azért ez egy olyan élmény volt, hogy ezen nem sok múlt. A minőséget meg kell fizetni:))

A jegyeket én is elővételben szereztem be, és jó ötletnek tartottam, hogy így oldották meg.

A kajalelőhelyeket nem látogattam, ezek mindig resti-szitű árakkal dolgoznak, minden rendezvényen. Mert az illat étvágyat csinál, és melyik szülő tudna ellenállni egy, az éhenhalás szélén álló gyermek kérésének?:)

Természetesnek tartom, hogy az ilyen élményeket az emberek valami módon könnyebben visszaidézhetővé szeretnék tenni -fényképpel, videofelvétellel- csak azt nem szeretem, amikor kosaras méretű egyének egy hastáncosnő kígyózó mozdulatait kiegyészítve némi mellúszás-szerű könyökemeléssel araszolnak előre a tömegben, feledve gyermekszobát, illemtankönyvet. Azért szerencsére ez csak a Forma 1-Gripen játékra állt elő, addig olyan jó piknikes volt a hangulat.

A gépek nagyon érdekelnek, bár nem vagyok szakértő.

 

Előzmény: Ercsa (2616)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2627
A CL-415-nek nem az orra, hanem a bal ('port ', de lehet, hogy keverem, és a 'port' a jobbat jelenti) szárnya alatt van a FLIR. A fotómon egyébként nem látszik a FLIR.

sdragon: Az "Aha. Ez így kerek." neked szólt, csak elfelejtettem betenni a nevedet.
Előzmény: Hülyesamu (2612)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2626
Aha. Ez így kerek.

Égensétáló Lukács: (2465)-ben az egyik fotón 747, a másikon 340 volt, még itthon van (valszeg) 330 is.
Előzmény: sdragon (2625)
sdragon Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2625
A pontosítás kedvéért. tavaly feloszlott a 3. Szárnyacsikó Kiképző század. A repülőgép állománya az L-39 Albatrosok a Dongó századba kerültek, ezért is volt dongóra festve a 119 oldalszámú gép, mivel ez volt az első repülőnap, amikor ebben a században repül.
Előzmény: Hülyesamu (2622)
Égensétáló Lukács Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2624
Jut eszembe 747. A repnap fölött megy vmi nemzetközi útvonal, a messzelátó behozott egy Jumbot és egy A340-et is.
Hülyesamu Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2623
Egyébként az itt kitett (2612) képem a szombat délutáni felszálláskor készült, és a 4-esben ott a szürke sisak :)

Egyébként van két titkom a (2465)-beli képekkel kapcsolatban: az egyik, hogy az első képe a MiG-29 segédernyője működik éppen (ez nem is titok) a másik, meg hogy a harmadik képen a szembejövő 747 mellett van egy kéthajtóműves is, ami nem húz kondenzcsíkot :)
Előzmény: sdragon (2615)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2622
Ercsa: még lesz egy repnap Brno-ban is, nem tudom, merre laktok, de az is érdekes lehet... Budapestről közelebb van. Egyébként (természetesen) nem ütközik az olasszal.

Leadfoot: én sem gondoltam, hogy ez érdekes fotótéma, csak én a gépek mögött álltam a töltésen mindkét nap (a készültségi hangárok mellett), és amikor már másodszor milyen jól nézett ki, akkor rányomtam egy ötös sorozatot. Ha meg már szombeton is ilyen jól nézett ki ez az egész, akkor vasárnap miért ne fotóztam volna újra :)

sdragon:A Frecce némelyik gépében (nem mindegyikben: a 4, 5,6, és esetleg a 9-es gépben) a display alatt is voltak szerelőnak látszó tárgyak, legalábbis a fényképezőm látta őket.
Engem az zavar a legkevésbé, hogy Bessenyei helyett 29-est láttam. Csak arra utaltam, hogy szerintem tavalyelőtt is, meg amióta a Szabó/Molnár páros repüli a bemutatókat, gyakrolatilag nem változott semmit a program, legalábbis ami a lényegét illeti. (Ez nem biztos, hogy baj, a holland F-16 is mindig azt repüli.)
Az Albatroszok programja, hangsúlyozom, nekem is nagyon tetszett, ld. alább. A "hivatalosan.." nálam azt jelenti, hogy eredetileg volt két század, a Puma és a Dongó, ugye, Kecsón, ehhez jött a Szárnyas csikó az Albákkal, de ezt azóta fölszámolták. Erre gondoltam. Bár a Dongó-festésű szólógépből kederülhet, hogy végülis a Szárnyas csikók most dongók lettek. Valószínűleg.
Ercsa Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2621
Ugye, ugye! Én is élveztem, párom ráncigált el rá, először kedvem se volt, de végül nem bánta meg!! Lehet szeptemberben megyünk az olaszok 45. évfordulós repnapjukra!! Nagyon rákattantam:)
Előzmény: Leadfoot (2619)
Kele64pisti Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2620
Hi!
A t. televiziós bagázshoz, csak annyit, hogy a TV2 munkatársai 11 óra tájban kivetődtek a sajtónak elkerített részhez, majd azonnal elkezdtek panaszkodni, hogy ott nem tudnak dolgozni, mert mindenféle szar amatőr elfoglalta a helyeket!!! És hogy ők leszarják az egész repnapot, ha nem mehetnek be közelebb meg ide-oda. A TV2 és az RTL csürhe csak a Palik-Bocskor szarra volt kiváncsi, hogy abból az este 7-es magazinmüsoraikba csináljanak egy kb. 10-15 perces felhajtást. Hozzá 100x a REDBULL nevet, mert ekkora reklám azér ne kell nekik... Amugy a repnapon tényleg sokan voltak kiváncsiak erre a dologra, ami különben nagy szar lett. Magyar módra. Az olasz ujságírók mondták, hogy hát nem ferrari. Több ismerősöm volt kinnt taljánföldön mikor Schumi piros rakétája és egy eurofighter állórajtból versenyezett. Annak volt értelme.
Ennek csak mediafelhajtás...
Az M1, M2, és a DUNA TV-seket nem is láttam.

Más: Látta valaki a internetes közvetitést. Tők érdekes volt. A sávszélesség miatt szvsz 320x240-ben ment a Jetfly kameráiról szerintem. Ebből lesz összevágva a DVD gondolom. A kamerákban a szalagokat időnként visszacsévélték, mert hátrafelé gyorstekeréssel lehetett látni néhányszor a dolgokat. A hang jó tiszta érhető volt.
Ahhoz képest, hogy ingyenesen lehetett nézni egész jó volt a műsor, igaz olyan összedobott helyszini közvetitésnek tünt, amikor nincs igazi rendező és probál valaki helyette összehangolni egy közvetitést...


üdv. Kele
Leadfoot Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2619
Egyébként én is elcsaltam egy haveromat, akinek ez volt az első repülőnapja, és érdekes volt figyelni a reakcióit, főleg a hangokra... :-) Úgy láttam tetszett neki... :-)
Előzmény: Ercsa (2616)
Leadfoot Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2618
Már agyon lett tárgyalva itt a fórumon, így csak röviden: a lottózók eladóinak nem szóltak, hogy csak statisztika/egyszerűbb adatkezelés miatt kell jegyvásárláskor megmondani, melyik napra kéri a vevő.
Na jó, nem baj, meg lehetett venni a helyszínen is, ahol 3-400 ember állt sorba, és 1, azaz egy ember árulta a jegyeket (legalábbis a 4-es kapunál).
Előzmény: Ercsa (2616)
Leadfoot Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2617
Pénteken (vagy csütörtökön, már nem emlékszem) az MTV-n az Este c. műsorban volt szó elég röviden a repnapról.

A képek nagyon jók. Legközelebb is jön valami old timer, remélem. Amég meg nem láttam a képedet, eszembe se jutott, hogy meg kellett volna nézni (meg méginkább meghallgatni) a Corsair meg a B25 indítását...

Ha legközelebb lesz repnap, tutira elmegyek már csütörtökön, megszállok valahol a közelben, és lecövekelek a kerítésnél vagy a környékén. Így legalább nem kell majd parázni az oadérés miatt...
Előzmény: Hülyesamu (2612)
Ercsa Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2616

Akkor egyetértünk! Szerintem is jó volt, nekem főleg, hogy első repülőnapom volt, így igazán nagy élmény volt számomra! Mondjuk ami engem még kimondottan érdekelt, az a forma-1-es autó, maga az autó, nem is szégyelltem magam, mikor tolakodtam rendesen, hogy előre tudjak menni videózni és fényképezni.

Nyilván vannak olyanok, akik ezt-azt hiányoltak, párom is, ő fejből tudja szinte össze típust, jellemzőket:)

Amúgy a színvonal is jó volt, én nem láttam sehol eldobált szemetet, mondjuk délelőtt kinéztem egy helyet, ahol főtt kukoricát akartam enni, délután vissza is mentem, és annyiban változott az ár, hogy délelőtt még 250 Ft volt, délután már 300 Ft lett! Nem rossz, de mindegy. Megérte a belépő ára, szerintem.

Azzal sem értek egyet, hogy valaki szerint nem volt jó a jegyeladás menete, hogy lottozók+ helyszín, pedig pont az volt a jó, hogy szinte minden kisvárosban, faluban sőt nagyvárosokban pedig jó pár lottozó található, és így könnyen meg lehetett venni bárhol a jegyet, még olcsóbb is volt, mint a helyszínen!!

Örülök, kedves Klexi, hogy egyetértünk, hogy jó volt!

Előzmény: Klexi (2610)
sdragon Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2615
A freccenek csak az első repülsekor, a megérkezéskor ültek kettesével a gépben. ők a szerelői az adott gépnek.
Előzmény: Hülyesamu (2612)
sdragon Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2614

A MiG-29-es programot azért láttad naponta kétszer, mert például Besenyei Péter igérete ellenére nem jött el. Az Alba programhoz hozzá kel fűzni, hogy mint mindig most se volt sok idejük gyakorolni, így együtt összesen hatszor repültek. Ha értékelsz ezzel a tudattal tedd.

Különben azt honnan veszed, hogy az Albák hivatalosan már nem repülnek?

Előzmény: Hülyesamu (2612)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2613
Két dolog: így utólag, a Palik-sóval nem volt baj, lett volna ez a legroszabb program... (különféle hakniegyüttesekkel vesd össze.)

Megjegyezném, hogy érdekes módon ez a biztonságőrület csak rajtunk lett úrrá, a tavalyi SIAD-on, vagy idén Sliacon és Zeltwegben, tavaly a CIAF-on stb. Mindenütt tejeszacskó-system volt. Pedig azok is 09.11 utáni repnapok. Ez inkább ilyen félreértelmezett "profizmus"-mánia, hogy igaz, hogy nem lehet rajta átlátni, de ez "erre lett kitalálva".
Előzmény: Leadfoot (2611)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2612
Na, még egy pár szó.

Szerintem a MiG-29-esek egyébként nagyon jó programjának a frissítésén el lehetne kezdeni gondolkodni, mert négyszer ugyanazt látni (vagy inkább 3+1-szer, mert a vasárnapi programban Szabó már örömködött egy kicsit a végén) kicsit fárasztó.
Az Albatroszok egyvébként dicséretes repüléséből -főleg ahhoz képest volt dícséretes, hogy az Albák hivatalosan már nem is repülnek- kimaradt a szemberepülés, vagy ha már az nem, akkor legalább a hármas ék (lassan, nyitott futókkal) melletti gyors elhúzás. A szemberepülést nem kötelező "becsületesen" csinálni, lehet egymás mögött, mint ahogy pl. a törökök is szeretik ezt előadni. Pesze, safety first.
Még egy kis packázás: az Ancsákról nagyon szépeket írtam alább, de meg kell jegyezni, hogy a Szarajevó-leszállás azért nem volt olyan meredek és agresszív, mint ahogyan ezt pl. a svédektől (akik egyszer sem jöttek el Kecsóra... Grrr) láthattuk. Mondjuk nekik lőttek már ki Herculesüket, pont Szarajevóban.
A helikopterekkel állandó probléma, hogy nem "repülik be" a teljes repteret, most is így volt, csak pár dinamikus manőver vége volt mielőttünk, a kifutó széle felé.
Bosszant, hogy én, meg a látogatók kb. kétharmada nem látta azt a Mi-2-es programot, mert a gépnek símán be kellett volna férnie a "nagyvasak" közé, azért annyival nem lehetett rosszabb a Bo-105 és a Sokol egyébként magas szintjénél, hogy reggel nyolckor reptessék, főleg, ha füstölt is. Szerintem ez egyszerre igazságtalanság és kishitűség. A lengyeleket egyébként rá kellene venni, hogy valami mást is hozzanak, mert a Sokol nagyon jó, csak állandóan ezt látjuk. Persze a többségnek, aki kétévente jön ide, ez kell is, mert kétévente nem sok.
A HSK B-737 áthúzása nagyon tetszett, kellene ilyenből több is, sok időbe nem kerül. Jellemző, hogy nem a Malév küldött az usque 30 gépéből egyet, hanem a Sky, de remélem két év alatt a többi magyar vonatkozású légitársaság (Malév, Wizz, de akár EasyJet is) megérti, mi fán terem a reklám.
A DC-6 mellé, aminek egyébként mindenki nagyon örült, jövőre, vagy két év múlva, bár ha a minszter azt mondta, hogy egy fillért sem adott a minisztérium (jellemző: erre büszke, hogy a PR-ra egy garast sem költ), akkor mért ne lehetne jövőre, szóval elhozhatnák a Breitling-es Lockheed Constellationt is, az minden oldtimerek anyja.
A szombati Mirage-repülés is nagyon tetszett, mert a pilcsi más programot repült, mint amit a Mirage-tól általában látni szoktunk, főleg az a magasból meredeken leborítás tetszett. Vasárnap is jót repült a repcsi, látványos volt a sötétben a forszázsláng, és még látványosabb volt, hogy milyen instabilan ég, ez a negyedik generációs gépeknél nem így szokott kinézni, pl. az osztrák Draken még olyan, hogy időnként kicsap valami nagyobb lángnyelv. Az is igaz, hogy a Mirage forszázslángja a Zeltweg-i zivatarban volt a leglátványosabb.
A Frecce szombati programján is egy csomó gépben voltak szürke sisakos arcok a hátsó kabinban, ők kik voltak, ez lehet tudni? Az olaszokra egyébként mérges voltam, mert vasárnap összemaszatolták az eget a Super Galeb előtt, nézzétek meg, milyen lett szegény Super Galeb towerje (marketing: a MiG-29 harangot csinál, a többi csak towert/tauchert :)) ).
Szombaton a Gripenből folyt valami, csak most, a képek nézegetése közben vettem észre.

A statikusról még egy keveset:
Érdekes, nem tudtam magamról, hogy én ilyen balkáni repülőgépgyártás-fan vagyok, de a statikuson nagyon örültem a román Socat-nak, az nagyon jól nézett ki.
Viszont kiderítettem, hogy a görög Canadair/Bombardier CL-415 nem akármilyen gép volt ám: nem tűzoltógép volt, bár elvben arra is alkalmas maradt, hanem egy speciálisan átépített kutató-mentő gép, sőt, CSAR-nak (Combat Search And Rescue) hívják. Feladata gyakorlatilag az Égei-tenger felett katapultált pilóták (ugye, ismerjük az itteni kamu-légiharcokról szóló legendákat...) mentése. A görögök 10 CL-415-öst rendeltek, eleddig kilencet szállítottak le, és ebből a kilencből kettő (2055 és 2056) ment ki Svédországba átépítésre. Kaptak a törzshátsórészen mindkét oldalon egy-egy oldalra néző radart, meg az orrban egy FLIR-t, mind-mind a pilóták felkutatására való. A gépben van hely egy szintén Bombardier gyártmányú (no ja: a Ferrarikhoz a kulcstartó is ferraris) gyors ötszemélyes motorcsónak is, amivel a tengeren a pilótáért mehetnek a jónépek. Ezt a példányt (2056) idén júliusban vették át, szóval ez a görög légierő legújabb vasa (lagalábbis ebben a feladatkörben, az átépítés előtt már volt odahaza.) A gépet a 383 MEEA (Moira Enaerion Eidikon Apostolon-Különleges légi hadműveleti század) üzemelteti Elefsisen. A gép olyan új, hogy júniusban a Párizsi Légiszalonon még a 2055-öst mutatták be.

Volna egy kérdésem, mért van az, hogy ellentétben a két évval ezelőttivel, azt a mostani repülőnapot a sajtó a legnagyobb ívben leszarta? Lehet, hogy az én mintavételem volt rossz, de pl. az indexen nem jelent meg róla írás, az MTV (nem a muzsik televizsön :) ) Híradója sem számolt be az érkezőkről pénteken... Azért ezekre a dolgokra oda kellene figyelni.







































Leadfoot Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2611
Abból ítélve, hogy a csorda hogy elkezdett nyomulni a kerítés felé, mikor Palikék majomkodása következett, volt ilyen bőven. Mi úgy voltunk vele, hogy jól van, megnézzük... kb.3 méterre álltunk a kerítéstől, akkor elkezdődött, de mire észbe kaptunk, már nem is tudtunk közelebb menni, akkora tömeg lett abban a sávban. Persze látni meg úgy nem láttunk semmit, főleg hogy sok paraszt a nyakába vette a másikat, nehogy a mögötte álló hülye lásson valamit.

Ami a kerítést illeti: 92-ben Taszáron kifeszített "tejeszacskó" volt, de eszébe se jutott senkinek átmenni rajta, viszont fotózni prímán lehetett. Na jó, azóta úrrá lett mindenkin a biztonságmánia, de nem hinném, hogy ha csak 1,5 méteres kerítés lett volna 2méteres helyett, azon bárki is elkezdett volna keresztülmászni...
Előzmény: Klexi (2610)
Klexi Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2610

Sziasztok!

Örülök, hogy látok végre egy vidám hozzászólást, merthogy én is amondó vagyok, hogy érdemes volt kilátogatni erre a repnapra! Számomra pörgős, érdekes volt a légibemutató szombaton, mindenki nagyon tetszett, Bagira százados és a belga F-16 talán a legjobban, mindenféle szakértelem nélkül. Vasárnapra maradt a statikus feltérképezése. Az is nagyon tetszett. Meg az, hogy -talán csak szerencsém volt- mindig olyan társaságok ültek körülöttem, akik szintén nagyon élvezték a bemutatót, így jó volt a hangulat. Valaki nehezményezte a korlátozó kerítést. Gondoljátok, hogy egy olyan fegyelmezetlen társaságban, ahol a szülő a KÉT éves gyerekére nem tud odafigyelni, az emberek egymást löködve nem próbálnának minél közelebb kerülni a mozgó gépekhez? Ezt inkább kihagynám. A forgalomról csak annyit, mivel én pénteken lebuszoztam a hírös városba, mondván, felderítem a terepet -és bejártam a várost-, semmiféle dugóval nem találkoztam:-) Szerintetek volt olyan a látogatók között, aki a Palikék produkciója miatt jött ki?   

Előzmény: Ercsa (2608)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2609

Ha röhejesnek tartod a török szpíker mondatait, akkor igen csak meglepődnél, ha egy általad hiányolt nemzet, az amerikai hasonló beosztású emberét hallgatnád.

 

Ebben nem kételkedem. Sőt, tőlük még azt sem tartanám furcsának, ha pom-pom lányok ugrabugrálnának a kerítés belső részén, miközben a légibemutatójuk zajlik :-)

De ez mit sem von le szegény törkis sztarsz kommentátor nem kicsit demagóg szövegének "értékéből"...

Egyébiránt, félreérthettél, mert nem a nemzetet hiányoltam, hanem a gépeiket ;-) De azt nagyon!

 

 

Előzmény: sdragon (2605)
Ercsa Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2608

Nekünk szerencsénk volt, nem mentünk korán, mégis bemerészkedtünk egészen a bejárattal szemben lévő parkolóig, és volt hely, bőven!! Mindenki más már az elején leállt a kijelölt parkolóban, ahonnan buszok vitték őket. Hazafele pedig a Palik féle bohóckodás előtt eljöttünk, sehol dugó, simán el tudtunk jönni!!

Amúgy Nekem személy szerint tetszett, persze szakmailag sokat hozzá szólni nem tudok, viszont első repülőnapom volt, és bazira élveztem....

És jól le is égtem! (arcom, kezem, lábam)

Előzmény: romeomike (2590)
Kele64pisti Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2607
Hi!
Szerintem nem voltak rosszak a törökök. A Biele Albatrosy is gyenge volt az elején, a Iskrás lengyelek meg a gépükből adódó hátrányokat nem tudják legyözni. Az F-5-ösökkel repülő Svájci köteléknek is vannak üres másodpercei, mert ezekkel a vasakkal, nem lehet ugy manőverezni mint egy hawk-al, f-16-al, Alpha Jet-el vagy éppen az olaszok gyakorlógépeivel...

üdv. Kele
Leadfoot Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2606
Szerintem nem nagyon van olyan ezen a topicon, aki ezt másképp gondolja... egy repnap a pilótákról, műszakiakről, katonákról szóljon, ne az ilyen műmájer-fasazgyerekvagyok paprikajancsikról.
Előzmény: Törölt nick (2602)
sdragon Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2605

Ha röhejesnek tartod a török szpíker mondatait, akkor igen csak meglepődnél, ha egy általad hiányolt nemzet, az amerikai hasonló beosztású emberét hallgatnád. Ők csak azzal büszkélkednek, hogy az amerikai légierő elhozta önöknek a világ legkiválóbb vadászgépét, ami csodálatos manővereivel szórakoztaja Önöket. Ez a duma, közben pedig az F-16 nagysebességű áthúzásokat csinál a végén emelkedésekkel, amit akár Te is megtudnál csinálni.

A török programot nem szabad összehasonlítani az olasszal. Már lejjebb is írták, hogy a Frecce egy jól manőverező oktatógéppel repül, míg a törökök sugárhajtású repülővel, ami ha beleszakadnak, akkor sem fog olyan elemeket repülni. A másik a törökök teljesen új formációt repültek itt Kecskeméten, míg az olaszok a régi megszokott formációjukat repülték.

 

Előzmény: Törölt nick (2601)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!