Az a gáz, ha sokat vársz vele, akkor elkezd lógni a csapágyozás, a lapátok belevernek a házba, ettől szétrobbannak, a motor a törmeléket az intercooleren keresztül beszívja és akkor oda az egész. Nem ritka ez a forgatókönyv, ha lapátok nem sérültek, akkor csak csapágyozni kell, ami megáll 45nél. Az egész kipufogócsonkot kell leszedni és úgy kell elvonni a szerelőhöz, nem nagy meló. Ha már ott vagy, akkor az önindítót is érdemes kiszedni....
ez a bödön uj,ilyenről még nem hallottam! mi a lényege,és mit vársz tőle? a turbó akkor fájdalmasan érint majd azt már látom! nekem kereszt irányú lógása van egy kevés. ez nem is aggasztana. de ami gond hosszába is lóg egy keveset. amit nem volna szabad!
A turbóm gyakorlatilag darabokban volt, a csapágyak berohadtak, a lapátok eldeformálódtak, a kipufogó leömlő cső szétrepedt, szerintem a nyomás szabályozó is berohadt, látszólag tragikus, viszont...
A leömlő házat találtam jó állapotut a LandyCarnál, egy 10-esért odaadták. A turbó felújítás, beszabályozás 75 000 Ft volt, de hangsúlyozom durván szét volt menve, a kocsi korábban a PannonGSM szolgálati mérőautó volt, a srácok nem kíméltélk, csoda, hogy eddig bírta, köztünk közt szólva én is adom neki az ívet rendesen, alapvetően terepmunkára vettem nem operabálba járkálásra. Valamit beszívhatott, az adta meg a kegyelemdöfést, de még tudtam volna járni, csak nem volt nyomás. Képeket a hétvégén csinálok. Ha jobb állapotban lett volna, akkor kb. 45 eHUF-ból kijött volna. Nem reklámn, de ajánlás http://www.ahturbo.hu/
Az önindító felújítása 15eHUF volt, ebben a bendixen kívül minden benn volt (csapágyak, perselyek, szénkefe, meg nemtom mi a szösz). A generátort szintén 15-ből rakják rendbebn, az a jövő hónapban fog sorra kerülni.
Nyáron nyugodt nyaralást szeretnék, még Fejes úr keresztjét kell megszereznem.
Szeretnék a kerter gáz csőbe beépíten igy bödönt, hogy leválasszak az olajat, az biztos csak javára válik a szerkezetnek.
Terveim vannak bőven, de ha nam matatnám a gépet, akkor is menne, nem beteg a verda, csak egy kicsit reumás, de már kezelem. Alapvetően ezek az alkatrészek egyike sem Land Rover, hanem Garett, Bosh.......
ha szabad megkérdezni? a turbó felujitás mibe fájt? nekem is lassan megérik a felujitásra. a generátor már nekem kétszer volt ujitva. az nem nagy tétel volt. a turbótól már viszont tartok egy kicsit.
Van olyan, hogy pörgettyű a légszűrőházban, annak van értelme. A Hiluxnál maga a műanyag légszűrőház belső oldala van úgy kiképezve, hogy megforgassa a levegőt, mer úgy a centrifugális erő kipergeti oldalra a levegőből a port, a homokot. Ugyanígy működik a snorkel tetejin a monocikon is.
Egyébként azért is kreténség ez a pörgyettyüs történet, mert a turbo igencsak megforgatja a levegőt, ez a kis előkeverés az kb annyi neki mint a lónak a légyfing.
Jut eszemben turbo, felújítottam, mikor összerakom a kocsit (igen, én vettem le és én teszem vissza:) fényképezgetek, egyuttal az önindítót is felújítattam, ramaty állapotban volt és nem volt drága, kiváncsi vagyok a végeredményre. A következő felújítás a generátor lesz, a nyári túrázás alatt nem szeretnék meglepetéseket.
hali! összerakták már a pénz nyelőt?! nekem is keriteni kell majd egy jobb első ajtót! de megvárom a jövöhét szombatot. hátha kell még majd más is. nagy tételbe lehet kapok kedvezményt.
Valószínüleg igazad van. Amikor megláttam akkor az jutott az eszembe, hogy ha egy üvegböl kiöntöd a vizet, akkor az lassan bugyogva folyik ki. De ha elkezded forgatni benne, hogy örvény keletkezzen, akkor egy pillanat alatt kijön a víz. Valószínüleg fontos, hogy az üvegnél, levegőnek kell visszaáramolnia.
Kiderülne a hatékonyság, ha ezt a kütyüt beraknám egy porszívó csövébe. Ha mélyebb lenne a hangja, akkor szar.
Ha magasabb, akkor csodálkoznék, de ennyit én sem adnék érte.
az ötlet már nekem is megfordult a fejemben,de ezek az autók mindig akkor vannak hirdetve(de tényleg) amikor már nyakig vagyunk a szerelésben és már elköltöttem egy ilyen donor felét.....legalább...
Nem vagyok ugyan "áramlástani" szakértő, de ez nettó szélhámosságnak tűnik. Jön ott a levegő, nagy csövön. Szépen, "egyenesen" (egyébként nem is biztos, hogy egyenesen jön). Aztán elé teszünk egy ilyen valamit, amiről egy dolog biztos: a semmihez képest akadály. Amitől kevesebb levegő fog átmenni a nagy csövön - értem, az majd jól pörög-forog (minek is?), de ettől még nem lesz több. S mire a levegő oda érkezik, ahol az üzemanyag belekerül, hol van már ez a levegő pörgés-forgás? 50, ső 85 fontért nem rossz üzlet egy darabka pléhlemez, elismerem - remek ötlet.
Egy barátom nagy cégnél, ahol igen sok jármű sok üzemanyagot fogaszt el, (részben) azzal foglalkozik, hogy hivatalból teszteli a különféle ilyen csoda találmányokat, amikkel a feltaláló zsenik letámadják a céget. Ebben van az üzemanyag adaléktól a kozmikus sugárzást felhasználó mágnescsíkig minden. Eddig soha egyetlen egy sem hozott mérhető megtakarítást. Pedig évi millió liter üzemanyagnál már tétel lenne pár százalék is.
András egy ilyet neked nem volna érdemes venni, hogy legyen mihez nyúlni ha valami beszarik? Pótalkatrésznek nem drága a maradékból meg még az ára is lehet visszajönne amit kiárulnál belőle.
Horst Fuchs is ajánlja, neeeem? És egyet fizetsz és kettőt kapsz és a gép innentől kezdve termeli a gázolajat. Zöldvasnak is hogy bejött milyen fasza a fogyasztása:)))))Persze az is lehet lecsökkenti neki 15-ről CSAK 12,5-re:)
Ápr 29.-én lesz 11-től ameddig tart, tegnap jött meg a meghívó, a Pál kőfejtőben lesz és lesz faszányosan keresztbe egy 120m hosszú drótkötél csúszka:)))) hozzál slószt is:))))