Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

paddyjoe Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65146
Hát ja, ott legalább elöre, de a Fabianál igencsak kövér rükverc lett kapcsolva! Mai napig rábólintanék egy vadiúj FI-re, a többi már csak selejt.
Előzmény: Törölt nick (65134)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65145

Nekem van lencsém a lámpatestben, de nincs színtállítóm és lámpamosóm és H7 halogént használok. A kocsi ilyen gyárilag.

A fiam a fekete Scouttal jár, ami xenonos, és azt mondja, hogy az szürkével - azaz a halogénessel egyeltalán nem lát. (ostram nightbraker)

Azt hiszem, hogy a lencse picit kopott vagy piszkos.  Meg lehet ezt valahogy tisztitaní?

Én elég jól elvagyok a halogénnel is és sokat vezetek este. 

De most olvasom, hogy elég vékony a fényereje a ledes H7-nek.

Előzmény: mauzi (65144)
mauzi Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65144

Többször előkerült már ez a téma. A konklúzió az volt, hogy ilyenből nincs műszakilag jó megoldás (a lámpatest nem LED-re van tervezve) tehát a vetített fény rossz lesz, és legalább még szabálytalan is.

 

Előzmény: Törölt nick (65142)
mauzi Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65143

Ja, és hogy melyiket ajánlom? Hát, a 101 lovas verziókat.

 

Előzmény: Bombyna (65139)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65142

Be lehet szerelni O2-be ledes H7-es ízzót a rövid fényre?

mauzi Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65141

Facelift előtt:

AEE = 55kW (74LE), 1996.08-tól, Euro 2, 9.8:1 kompresszió, 1.598 cm3
AEH = 74kW (99LE), 1997.04-től, Euro 2, 10.3:1 kompresszió, 1.595 cm3
AKL = 74kW (99LE), 1997.08-tól, Euro 3, 10.3:1 kompresszió, 1.595 cm3

Facelift után:

AVU = 75kW (101LE), 2000.10-tól 2004.02-ig, Euro 4, 10.5:1 kompresszió, 1.595 cm3
BFQ = 75kW (101LE), 2002.05-től, Euro 4, 10.5:1 kompresszió, 1.595 cm3

 

(remélem, jól írtam)

:)

 

Előzmény: Bombyna (65139)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65140
Bombyna Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65139

1.6 os 1es octaviabol melyik motort ajanljatok? 74 vagy 75kw? 

Octi19 Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65138

Én is srudolf1 topiktársunkat ajánlottam volna kompresszor ügyben, de ha valóban az első évjáratokból való az autó akkor szinte biztos, hogy klímahűtő is kelleni fog majd. Abból simán jó bele egy utángyártott is! ...olyan 30 körül emlékszem az árakra amennyiért már jókat lehet kapni.

Nem tudom, hogy milyen felnik vannak az autón, de ha tényleg ennyit kapott az az autó és ennyire lelakták a futóművét, akkor én belevágnék egy garnitúra lemezfelnibe! Az megvan olyan 20-25 körül már az újszerűek is! Sőt, szerintem jó állapotú gumival is lehet találni, ha esetleg a gumik is kukások lennének...

Előzmény: GERY_LACI (65135)
GERY_LACI Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65137

Oké, köszi!

Előzmény: Törölt nick (65136)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65136

Nekem van egy elladó, majdnem új. 

Majd a hétvégén magadom a kódját. De keress vissza, mert ebben a topikban már leírtam.

De ahhoz kell hűtó is és egy szelep. 

Előzmény: GERY_LACI (65135)
GERY_LACI Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65135

Oké köszönöm, a kocsit egy baráttól vettem. Úgy egyeztünk meg mert nem volt sok pénzem, hogy elvisszük átvizsgálásra és a piaci ár aljából elengedi a javítási tételek árát. Így közel háromszázezerrel olcsóbban kaptam meg. Most kezdtem hozzá a rendbehozatalhoz, a klíma kompresszor lesz még egy nagy tétel. Apropó azok milyen áron mennek bontottan, egyáltalán érdemes olyant?

 

Az autót újkorától ismerem, kétszázezer alatt kapott ez is jócskán , a futómű valóban nagyon gatya volt. Jártak vele teljes terheléssel a Balkánon keresztül jócskán. A karoszszéria a balső és a motor viszont szép állapotú és garantáltan nem volt törött.

 

Akkor gumishoz megyek először. Köszönöm!

Előzmény: Octi19 (65133)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65134

Van az új Superbnek egy benyás TSI-je, 28o lovas, 4x4-es.

Ma elvittetek tesztvezetésre, mert hajtásim az nincs :), hát... az egy rakéta. 

Sokat lépett előre a Skoda.  Megfontolandó, ha szereted a tágas kocsikat. Pár év múlva lesz belőle használt is. 

Előzmény: Draganovic (65130)
Octi19 Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65133

Nem akarok ezzel semmit sem mondani, de mivel magam is beletettem +300 ezer km-t egy kettes Octaviaba néhol úttalan utakon, és mint írtam sokszor kellett a felnimet is javíttatnom, de a futóművet nem sikerült elpusztítani, ezért nem tudom, hogy milyen autót vehettél, ha ennyire le volt gatyásodva a futóműve...

 

A problémádra visszatérve: egy jó gumishoz mennék el legelőbb és nem csak a kiegyensúlyozatlanságot de a felni peremeit is alaposan szemügyre vetetném...

Előzmény: GERY_LACI (65131)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.14 0 1 65132

Lehet egy pukli a gumin vagy egy túlfújt gumi is.

Előzmény: GERY_LACI (65131)
GERY_LACI Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65131

Félre érted a kettő egymástól teljesen függetlenül ment. A futóművet szakszervizben átvizsgáltattam vásárlás előtt és ezeket a tételeket mondták cserésnek. Megvettem az autót és amikor lett pénzem akkor megcsináltattam a szerelőmmel. Az alkatrészek rossz állapotban voltak.

 

A pattogás ettől függetlenül kb 1 héttel a javítás előtt jött elő, gondoltam ezek közül valamelyik okozhatja hiszen tudtam, rossz állapotban vannak. De mégsem javult meg. Ezek szerint a felni vagy a gumi sérülése lehet? Vagy még mi szerinted?

 

Köszi

Előzmény: Octi19 (65125)
Draganovic Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65130

Nekem az O2 a szívem csücske :) az oroszlánt meg imádom majd meglátjuk milyen lesz az o4 ;) 

Előzmény: Törölt nick (65129)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.14 0 1 65129

Add el azt a franciát és vegyél egy egyenes gerincű használt O3-as dízelt. 

Ide húz a szíved.:)

Előzmény: Draganovic (65126)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65128

Első körben ved le a bordásszíj fedelét és ellenőrizd, hogyha nem laza.

Előzmény: Balikaa (65124)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65127

A Scouton stab. pálcákat cseréltem vagy ötször (elől és hártúl) 31oe km alatt, úgy látszik nem szeretik a rossz utakat. 

Diót egyet sem. Amúgy a dió csúnyán dörömböl ha megkopott, a stab. pálcát néha nagyritkán koppan. Lengőket sosem, toronycsapágyat sem. Egyszer segédrugót.

Első villa hátsó perselyén és jobb első csapágyon kivül, szerintem az O2 felfüggesztése örök életű.

Vagy nem értett hozzá a szerelő, aki hozzányúlt a kérdező autójához (vagy meg akarta vágni), vagy rettenesen ökör módon vezette a kocsit valaki földúton, nagyon gyorsan és nagyon sokat. 

 

Osztom Octi19 véleményét, a gumis-felnis meg fogja oldani a kérdező problémáját.

Szerintem a felnit kell megforgatni a gépen gumi nélkül. Ovális lessz. 

Előzmény: Draganovic (65126)
Draganovic Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65126

A stab pálcák nekem 265 ezer km et birtak elől az O2 nek egyszerű de tartós futóműve van, szillenteket kell csak cserélni azon kívül nem sok baja tud lenni. 

Én is elsőre centir,stb néznék. 

Előzmény: Octi19 (65125)
Octi19 Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65125

Nyilván valami forgó tömegre, vagy esetleg "szögletes" felnire gyanakodtam volna mielőtt kibelezem a futóművet... Egyébként milyen állapotban voltak a cserélt alkatrészek? ...csak mert az a futómű, például a gömbfejek kivételesen sokat ki szoktak bírni. Nekem például szinte alig volt olyan szezon ami után nem kellett görgőztetni legalább egy felnimet, de a futómű a két hátsó szilent kivételével még az eredeti volt... és akárhányszor valami miatt szét kellett szedni mindig tökéletesen feszesek voltak a gömbfejek, még a stab-pálcák is!

Előzmény: GERY_LACI (65119)
Balikaa Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65124

Üdv! 

Az mitől lehet, hogy az 1.9 pdtdi octim kb. 15-20 indításonként csak sok próbálkozásra indul,  és először pöffent egy szép fekete füstpamacsot?

Törölt nick Creative Commons License 2016.03.14 0 0 65123

Na igen, őket néztem utána én is ki, már csak azért is, mert rendeltem már tőlük korábban többször is cuccot, csak valahogy megfeledkeztem róluk.

Lemegy az "ünnepi" forgatag próbálom kicseréltetni helyben, ha nem akarnák, akkor befogom Octit. :)

Kösz mindenkinek!

(Egyébként lehet fújni bármit, de egy tengely esetén 30, két tengely esetén 60 ezer mondjuk fél óra írkálsáért, nézelődésért ahhoz képest, mint amit eléd tesznek ugyanennyi könyörgésért a "jó nevű" szervizek első körben. Aztán mindenki azt hisz, amit akar.)

 

Előzmény: Horváth Ozzy (65112)
TWdoktor Creative Commons License 2016.03.13 0 0 65122

Nem tudom, mennyi a 7 col, de van egy garnitúra R17 225-ös Romana Route alufelnim felesleges. 225/45-ös gumi volt rajta, O2-n volt. Ha érdekel, csinálok róluk képeket. Zuglóban lehet megnézni, átvenni. Elérhetőség a nick alatt!

Előzmény: lobelt77 (65117)
lucacci866 Creative Commons License 2016.03.13 0 0 65121

Sziasztok!

 

szeretnem a tanacsotokat kerni dobfék ugyben. 

Az octavia 1-esem most 10 eves, es a hatso dobfekek esos hideg teli idoben mindig iszonyatosan nyikorog fekezesnel. volt amikor kitisztattam de ugy is csak egy hetig tartott. Megeri lecsetelni a dobfeket egy vadiujra?

 

koszi!

sanya_82 Creative Commons License 2016.03.13 0 0 65120
GERY_LACI Creative Commons License 2016.03.13 0 0 65119

Nem remeg be hanem piciket pattog. Egyenes úton csinálja.

Előzmény: Törölt nick (65118)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.13 0 0 65118

Remeg vagy pattog? Egyenes úton vagy kanyarba?

Előzmény: GERY_LACI (65116)
lobelt77 Creative Commons License 2016.03.13 0 0 65117

Üdv! Elcserélném ráfizetéssel ezeket a gyári 16-os kerekeket valami szép 17-esre max 7col szélességig! 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!