Mi ma vettünk komplett hüvely garnitúrát oroszt, zetor gyűrűkkel, hbr tömitésekkel, hajtókar és nyugvócsapággyal együtt 50000Ft volt + még az olaj kell..
Ez egy Lengyel 3,5 t pót 5t elbír simán. Én is elfogadnám, mert kölcsönbe volt. :))))) "idegen tollakkal nem szoktam ékeskedni" itt a gépet kell nézni :D Debreceni Farmerexpón néztem "ki" egy Pronar 3,5t 1,2 milla volt akkor.
2,8x10000=28000m2 = 2,8ha Ez az ún. elméleti területteljesítmény, mert nem veszi figyelembe a járulékos időket (fordulók idejét, pihenőidőket stb.) Ha a műszak idejének 75%-a fordítódik tényleges munkavégzésre
Hát igen a Cseh gyürük azok nem rosszak csak nagyon edzettek az Orosz vagy az utángyártott hüvelyekhez és megválasitja a hüvelyt szó szerint megeszi a hüvely falát.Hát nem tudom most mi tévő legyek agyalok a dolgokon mert HBR-es cucc lett belerakva és nem tudom ha szét szedem akkor mit vegyek.Mondjuk az olaj nem fogy belöle olyan vészesen mint amenyire füstöl,már azon is gondolkodtam ,hogy az adagolóm lett rosszul megcsinálva meg a porlasztóim nem megfelelőek.Elöször az üzemanyag ellátó rendszert nézetem meg vagy csak porlasztókat cserélek és utána meglátom ,hogy mi is van.
Szia.Hát igen ezt mondom nem mindegy ,hogy ki hajt egy gépet.Meg az igazat megvalva még a kilencvenes években még nem volt az anyag ki spórolva és az alkatrészeket sem hamisitották mint most minden gagyi anyagból van.Én most csináltam meg a gépem motorját szinte minden tiszta uj belül 60 üó. van benne de lehet ,hogy meg kell bontani mert nagyon füstöl és nem csilapodik a füst szóval nagyon szar a minőség.Egyébként teszem hozzá ,hogy igy nem csak én jártam ,hogy ujitás után bontani kell már más is járt igy sajnos.Egyszerüen már nincs normális alkatrész sehol mindenki gagyit árul........
Egyébként a piros szinü gépekben is voltak jócskán elfuserált szériák amikben pl: folyamatosan főtengely törés volt,állandöan hengerfelyes lett a fülke az üveg gumi alól rozsdásodott,a fülketartó konzolok eltörtek vagy fel lazultak állandóan,a fogaskerekek kipikkelyesedtek,és még voltak olyan dolgok amik még hibák voltak-gyári hibák.Szóval minden szériában voltak hibák.
Ha kiveszed a lengéscsillapítót, akkor le fog ütni az ülés. A magasságát hátul lehet állítani, a rugónál, ricniszerű valamivel. De leszel te még bajban azzal az üléssel, oszt majd úgyis megveszed a gyári MTZ ülést.....
Szia és üdv mindenkinek.Hát ezeket a szineket már párszor kidumáltuk ,hogy melyik milyen és miért olyan a szine.De az biztos ,hogy egy gépnek ha jó gazdája van akkor az lehet bármilyen szinű is akkor is jó de ha rossz a gépkezelő mert durva és nincs hozzá szakértelme és érzéke akkor meg teljesen mindegy ,hogy milyen a szine.Persze ha egy gépet ha széria hibával gyártják le az teljesen más mert ott az a széria hiba minden esetben ki fog jőnni.
Bepróbáltam az Ifudli űlést, nagyon kényelmes de vagy 5 centivel valahogy lejjebb kéne az ülés pozícióját hozni. Ha kiveszem a lengéscsillapítót, akkor lehet-e lejjebb menni vele? Szerintem nem de hátha valakinek volt már ilyen tapasztalata. Jó 10 centi a fejem meg a tető között és nincs rugózás :O)