Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stemplis Creative Commons License 2009.11.27 0 0 7397

Bizonyára úgy kell, ahogy írtad, pontosan nem emlékszem már rá... lehet, hogy a hűtőmaszk miatt kellett levennia a lökhárítót mert alatta fogta valami csavar...

A lényeg, hogy a lámpa viszonylag könnyen szétszedhető és ki lehet törölni az üveget belülről is. Viszont a foncsol takarításnál vigyázni kell, nehogy összekenődjön valami zsír-féleséggel.

Előzmény: arthur877 (7392)
PeterStyle Creative Commons License 2009.11.27 0 0 7396
Olyan problémám lenne hogy ha lefullad a motor valami ok miatt utána nagyon nehezen csak gázadással indul be újra, egyébként pedig a legnagyobb hidegben is könnyen beindul, ennek mi lehet az oka? 1.3 MPi 136M a motor típusa.
homa78 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 7395
én is ugyanezt csináltam,azóta yooo!
Előzmény: keresztg (7394)
keresztg Creative Commons License 2009.11.27 0 0 7394
Nekem a bal első ajtó kezdett egyre nehezebben nyílni. Mármint a kilincset teljesen felhúztam, és nem nyílt ki a zár, csak ha megtornáztattam.
Megnéztem a zárszerkezetet (mármint nem azt, amibe a kulcsot dugod, hanem azt, ami az ajtót a karosszériához fogja), és irgalmatlanul poros volt. Fújtam rá WD40-et bőven (lehet, hogy barbár vagyok?), és azóta könnyen nyílik a kilinccsel.
Előzmény: kst (7387)
arthur877 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 7393
Aztán a zseb baloldalán is van egy kis műanyag lapka amit ki kell pattintani. Ott is egy csavar les mögötte...
A nyitó gombot is tekerd le, könnyebben szeded le a kárpitot...
Nem bowdenes, hanem rudas az ajtó mechanika, de állítható!
Előzmény: kst (7387)
arthur877 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 7392
Lökhárítót nem kell leszedni, csak az index kihúz, bajusz tartó csavar ki, belülről(motortérből) a hűtő mellett 6-os csavarok le, a zárhídon lévő kettő kereszthornyú csavar ki, és a hűtőmaszkot levettük ezzel, a lámpa hozzáférhető
Előzmény: stemplis (7391)
stemplis Creative Commons License 2009.11.27 0 0 7391
 Én már takarítottam. Ki kell szedni a lámpákat. négy vagy hat rápattintós lemezke fogja össze az üveggel. Ha jól emlékszem le kell hozzá szedni a lökhárítot is. Az enyém még a 98 előtti évjárat.
Előzmény: V43_1285 (7388)
stemplis Creative Commons License 2009.11.27 0 0 7390

Régebben volt már róla szó, meg fotók is voltak, ha jól emlékszem, szerintem még én is tettem fel, csak hát vissza kellene olvasni...

Ezt egy leírásból másoltam be:

 

Felicia ajtókárpit leszedése

    

Az ablaktekerő burkolatát le kell óvatosan pattintani. Alatta csavar, amivel a tekerőt leveheted. A könyöklő egy része is lepattintható. Ha figyelmesen megnézed, akkor meglátod, hogy melyik része pattan le. Persze nagyon óvatosan, hogy ne legyen "sorjás" a műanyag.

Ha jól emlékszem, itt is vannak csavarok. Utána már "csak" maga a kárpit lebontása van hátra. Én csavarhúzóval álltam neki, de a fényezés és a csavarhúzó éle közé tettem egy vékony műanyag lapocskát, hogy arra feküdjön föl. Pár bolhát azért érdemes venni tartalékba, hogyha mégis törik valamelyik, egyből pótolhasd.

Először én is félve álltam neki. Az első kárpitot kb. egy óra alatt szedtem le, a többit már 5-10 perc alatt. 

Ja, az ajtó belsején levő nejlonburkolatra vigyázz, hajlamos elszakadni, mert a szegélye elég jól meg van ragasztva az ajtóhoz, de kellő óvatossággal sérülés nélkül is leszedhető.

Előzmény: kst (7387)
Epeter01 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 7389
Kalapáccsal :)))
Előzmény: V43_1285 (7388)
V43_1285 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 7388
Márkatársak!!!

Az első lámpának az üveg búráját hogy tudom leszedni hogy belül is kitakaritsam???
kst Creative Commons License 2009.11.27 0 0 7387
Segítsetek!

1 Anyósnak kölcsönadtam az autót, hiba volt de ő addig ideadta az oktáviát. Sajnos valahogy kiakasztották a vezető felőli ajtó zárát, azaz belülről lehet zárni gombbal de kívülről kulccsal csak nyitni lehet zárni nem.
Hogyan kell levenni a bal első ajtó burkolatát (és ablaktekerő kart)?
2 Bal hátsó ajtó bovdenje megnyúlhatott mert egyre nehezebben lehet nyitni, a bal hátsó ajtó burkolatát hogy veszem le?

Nem akarok semmit eltörni rajta, csak nem tudom hol van csavar és hol van patent? Az ablak tekerő kart se tudom, hogy szedjem le?

1-2 fotó többet mondana mindennél, de azért valami leírás is jól jönne?
Előre is köszi.
hubo44 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 7386
At pereg a siytača a fô tengejen. Huza čikot a sij tarčan eš maš nap nezd meg. Nem fog jol alni a jel.
Előzmény: mocika032 (7385)
mocika032 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 7385
Az a baj, hogy csak hidegen csinálja. Így meg kell várnom, hogy kihüljön az autó, illetve amotor. Nem ékszíj hangja van. Szerintem valami csapágy lesz. Szombaton ki is próbálom.
AMúgy mire gondolsz, mi lehet. Generátos tengely gyönyörűen forod, megpörgetem és utánas még fél percig forog amíg le nem lassul.
Előzmény: Adm (7384)
Adm Creative Commons License 2009.11.27 0 0 7384
Inditsd be a hosszbordásszíj nélkűl, hogy akkor is nyikorog.
Előzmény: mocika032 (7381)
mocika032 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 7383
Megvan még a váltóbox, engem érdekelne. Postai szállítás megoldható?
Előzmény: qwrt (7331)
mocika032 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 7382
Ja és 1.9D., 98.03. havi
mocika032 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 7381
Sziasztok, új tag lévén üdvözlöm a többieket. Múlt héten hozzájutottam egy Skoda FeliciaPick Up-hoz, van egy kis bosszantó hibája viszont. Tehát hidegen alapjáraton nyikorog valami a mutortérben, ha növelem a fordulator egy kicsit, elhalkul, majd melegszik egy kicsit és elhallgat. Levettük a szíjat, megpörgettem minden kereket, de nem hallottam semmi furát. Új szj, s még mindig csinálja. Hajnalban járok dolgozni, nem akarom, hogy a szomszédok szóvá tegyék. Aki tudja esetleg, hogy mi a baja, vagy találkozott már ilyennel az kérem segítsen, vagy ha megtudja javítani, felvenném vele a kapcsolatot. Nagyon finom háziszalámim van cserébe, igazi falusi termék, saját részre.
redrum89 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 7380
Nekem muszáj volt kitisztítani mert már lefulladt szinte indulásnál!Lassan 2 éve történt és azóta 10ezret vagy többet ment az autó és még mindig csinálja hidegen!
Előzmény: stemplis (7372)
homa78 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 7379
Speciel én sem szedtem le a kormányt!:o
Előzmény: svgyula (7370)
Epeter01 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 7378

Hali!

Van egy pár hangszóróm - gyári, mivel lecseréltem a régit egy kicsit nagyobb teljesítményüre.

Ha érdekel és értejössz, akkor a tied!

Hibátlanok

Előzmény: Zájborg (7376)
drtuka Creative Commons License 2009.11.26 0 0 7377

13cm, a watt meg mindegy. Nem egy teljesítmény őrült hangszóró(kb. RMS 50-60Watt)

Veszel egy 13cm komp.szettet és agyő.

Előzmény: Zájborg (7376)
Zájborg Creative Commons License 2009.11.26 0 0 7376

Végre nem ázik be!

Visszaragasztottam az ajtófóliát!

Köszi a segítséget!

Nem tudja  véletlenül valaki, hogy az eredeti felícia első ajtóhangfalnak mik a paraméterei?

Nincs ráírva sokminden, csak hogy 4 ohm-os.

Előzmény: arthur877 (7348)
drtuka Creative Commons License 2009.11.26 0 0 7375

hello,

 

Kuplung-bowdent akarok cserélni.

Mennyire nagy a különbség a 1.9d és a 1.3b bowdenje között?

Csak azért mert 1.9d-s bowdent újat tudok ma szerezni, de 1.3b-st cssak hétfőre hoznának.

 

Kösz,

 

arthur877 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 7374
NEM kell leszedni a kormányt hozzá!
Nekem nem kicsi kezem van, de mégis befér, és a km. spirált is fent kötöm ki, és úgy fordítom ki a műszer egységet...
Előzmény: svgyula (7370)
bgombas Creative Commons License 2009.11.25 0 0 7373
Úgy is lehet, csak felesleges. Elég a motortérben a spirált kipattintani az egyik csövön lévő rögzítőből, a kormányt meg alapállapotba tekerni ami sima 55 lovasnál általában annyit jelent, hogy mindkét küllő lefelé áll. Ezután ha kiszedte a csavarokat, akkor már enged annyit, hogy mögé lehessen nyúlni és a csatlakozókat kiakasztgassa. A műszeregység ezután oldalra szépen kifér. A kormányt még nem szedtem le, a műszereket már vagy 5-6-szor. azt mondjuk nem árt megjegyezni, hogy melyik kapcsolóról mit húzott le az ember, mert aztán az elakadásjelzővel kapcsoljuk a ködlámpát...
stemplis Creative Commons License 2009.11.25 0 0 7372

Folytószeleptisztítás után nekem  is pl. sebességvátáskor 2-3 másodpercig magasan maradt a fordulat és  csak utána állt vissza normális értékre. Meg a fogyasztás is megugrott madnem egy literrel.

De aztán 3-4száz km után észhez tért és olyan lett mint tisztítás előtt, alapbeállítást nem is csináltattam rajta.

Ja, és utána azt is megfogadtam, hogy "karbantartás" miatt nem fogom többé tisztogatni a folytószelepet, majd csak akkor nyúlok hozzá, ha valami érezhető jele lesz az elkoszolódásnak:)

 

Más. A műszerfalkiszerereléshez nem kell leszeni a kormánykereket, bár biztosan jobban hozzáférni, de nem muszály... én legalábbis nem szedtem le.

 

Előzmény: redrum89 (7371)
redrum89 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 7371

Szia!

Igazság az az,hogy családban 2 felicia van,mindegyiknél csináltam fojtószelep tisztítást, a sajátomnál semmi probléma nem akadt, apámén viszont ugyanaz a probléma van amit leírtál, bár nála csak hidegen csinálja, de ha adsz neki egy nagy gázfröccsöt már vissza is áll!Az enyémnél az a probléma, hogy az alapjárat nem az igazi, nem olyan vészes,csak pl állás közben remeg a kormány meg az egész kasztni, pluszba a kipufogó időközönként köp egyet!Elvittem én is Szekszárdon alapbeállításra srác azt mondta teljesen normális minden egy két dolgot azért állított rajta, de mondta ha már kettő felicia van vigyük le a másikat is és össze hasonlítja, levittük de mindegyik elvileg teljesen rendben van!egészért fizettem 3 ezer forintot!Most még arra gyanakszom, hogy lehet valahol falsot szív a motor vagy nem tudom.

Előzmény: badi01 (7364)
svgyula Creative Commons License 2009.11.25 0 0 7370
Hali egy dolgot nem említettetek hogy azzal kell kezdeni hogy leveszi a kormányt!
Előzmény: arthur877 (7367)
DEM992 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 7369
Cseheknél elvétve találni újat, horror áron (50e HUF; amíg nem szüntették be a gyártását, huszonpárezer Ft volt az új ára).
Én is vadászok egy működő példányra, de eddig semmi...

TC6 TC 6 Trip Computer a neve.
Előzmény: bordoLX (7368)
bordoLX Creative Commons License 2009.11.25 0 0 7368
Köszi szépen. Csak azért kérdeztem ezt a gomb izzó dolgot, mert hallottam már mást, aki cserélte. De mindegy. Köszi az infokat.

Arról a computerről csak az érdekelt volna, hogy van-e a műanyag lap mögött valami csatlakozója gyárilag.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!