nagy esőben beázik a felicia, jobb oldalt, az ülés előtti mélyedésben, a szőnyeg alatt áll a víz. hol keressem a víz útját? hogy jut oda, ha sehol máshol nem látok ázást?
Én úgy csináltam, hogy kivettem a lámpát, ott ám látszik az antenna csavarja. Az új kábelt összeszigetelőszallagoztam a régivel, s az A oszlopról lepattintottam a burkolatot ( bal oldalit ) s a régivel szépen behúztam az új kábelt. Majd a kormány alatti műanyag takatóris levettem, illetve lábnál található szintén műanyag takaró részt ( bal oldalon ) húztam tovább a kábelt, s a végeredmény, új kábel a helyén. Az antenna meg sima dugokulcsal levéve, s új feltéve, kábel rácsatlakoztatva, s működik a rádió!
Lerántod a tető élén belül lévő szürke takaró műanyagot(4 db. bolha szerű tartja) majd a tetőkárpitot tartó egy fekete bolhát kiveszed, és annyira le tudod húzni, hogy a csatlakozókat széthúzva egy 17-es csőkulccsal levedd a csonkot. Vissza, fordított sorrend... :D
van egy olyan gondom hogy néha csak ezt csinálja az önindító,hogy: katt-katt (aksi jó emiatt vissza is vittük garanciába) ilyenkor önindítómotor csere vagy van más megoldás is? Ki tapasztalt már hasonlót?
Szia! Igen, még megvan. 8ezer az ára. A postázás sajnos ki van csukvan, mert egy embernek elpostáztam már, és nem kereste jelzéssel szépen visszajött. Nem 1-2 forint feladni, és ha sikerül is eladnom, már nem vagyok az áránál, mert én is 8-ért vettem anno. Szóval csak Miskolcon tudom odaadni. Ne haragudj, ne vedd magadra.
Bizonyára úgy kell, ahogy írtad, pontosan nem emlékszem már rá... lehet, hogy a hűtőmaszk miatt kellett levennia a lökhárítót mert alatta fogta valami csavar...
A lényeg, hogy a lámpa viszonylag könnyen szétszedhető és ki lehet törölni az üveget belülről is. Viszont a foncsol takarításnál vigyázni kell, nehogy összekenődjön valami zsír-féleséggel.
Olyan problémám lenne hogy ha lefullad a motor valami ok miatt utána nagyon nehezen csak gázadással indul be újra, egyébként pedig a legnagyobb hidegben is könnyen beindul, ennek mi lehet az oka? 1.3 MPi 136M a motor típusa.
Nekem a bal első ajtó kezdett egyre nehezebben nyílni. Mármint a kilincset teljesen felhúztam, és nem nyílt ki a zár, csak ha megtornáztattam. Megnéztem a zárszerkezetet (mármint nem azt, amibe a kulcsot dugod, hanem azt, ami az ajtót a karosszériához fogja), és irgalmatlanul poros volt. Fújtam rá WD40-et bőven (lehet, hogy barbár vagyok?), és azóta könnyen nyílik a kilinccsel.
Aztán a zseb baloldalán is van egy kis műanyag lapka amit ki kell pattintani. Ott is egy csavar les mögötte... A nyitó gombot is tekerd le, könnyebben szeded le a kárpitot... Nem bowdenes, hanem rudas az ajtó mechanika, de állítható!
Lökhárítót nem kell leszedni, csak az index kihúz, bajusz tartó csavar ki, belülről(motortérből) a hűtő mellett 6-os csavarok le, a zárhídon lévő kettő kereszthornyú csavar ki, és a hűtőmaszkot levettük ezzel, a lámpa hozzáférhető
Én már takarítottam. Ki kell szedni a lámpákat. négy vagy hat rápattintós lemezke fogja össze az üveggel. Ha jól emlékszem le kell hozzá szedni a lökhárítot is. Az enyém még a 98 előtti évjárat.
Régebben volt már róla szó, meg fotók is voltak, ha jól emlékszem, szerintem még én is tettem fel, csak hát vissza kellene olvasni...
Ezt egy leírásból másoltam be:
Felicia ajtókárpit leszedése
Az ablaktekerő burkolatát le kell óvatosan pattintani. Alatta csavar, amivel a tekerőt leveheted. A könyöklő egy része is lepattintható. Ha figyelmesen megnézed, akkor meglátod, hogy melyik része pattan le. Persze nagyon óvatosan, hogy ne legyen "sorjás" a műanyag.
Ha jól emlékszem, itt is vannak csavarok. Utána már "csak" maga a kárpit lebontása van hátra. Én csavarhúzóval álltam neki, de a fényezés és a csavarhúzó éle közé tettem egy vékony műanyag lapocskát, hogy arra feküdjön föl. Pár bolhát azért érdemes venni tartalékba, hogyha mégis törik valamelyik, egyből pótolhasd.
Először én is félve álltam neki. Az első kárpitot kb. egy óra alatt szedtem le, a többit már 5-10 perc alatt.
Ja, az ajtó belsején levő nejlonburkolatra vigyázz, hajlamos elszakadni, mert a szegélye elég jól meg van ragasztva az ajtóhoz, de kellő óvatossággal sérülés nélkül is leszedhető.
1 Anyósnak kölcsönadtam az autót, hiba volt de ő addig ideadta az oktáviát. Sajnos valahogy kiakasztották a vezető felőli ajtó zárát, azaz belülről lehet zárni gombbal de kívülről kulccsal csak nyitni lehet zárni nem. Hogyan kell levenni a bal első ajtó burkolatát (és ablaktekerő kart)? 2 Bal hátsó ajtó bovdenje megnyúlhatott mert egyre nehezebben lehet nyitni, a bal hátsó ajtó burkolatát hogy veszem le?
Nem akarok semmit eltörni rajta, csak nem tudom hol van csavar és hol van patent? Az ablak tekerő kart se tudom, hogy szedjem le?
1-2 fotó többet mondana mindennél, de azért valami leírás is jól jönne? Előre is köszi.
Az a baj, hogy csak hidegen csinálja. Így meg kell várnom, hogy kihüljön az autó, illetve amotor. Nem ékszíj hangja van. Szerintem valami csapágy lesz. Szombaton ki is próbálom. AMúgy mire gondolsz, mi lehet. Generátos tengely gyönyörűen forod, megpörgetem és utánas még fél percig forog amíg le nem lassul.
Sziasztok, új tag lévén üdvözlöm a többieket. Múlt héten hozzájutottam egy Skoda FeliciaPick Up-hoz, van egy kis bosszantó hibája viszont. Tehát hidegen alapjáraton nyikorog valami a mutortérben, ha növelem a fordulator egy kicsit, elhalkul, majd melegszik egy kicsit és elhallgat. Levettük a szíjat, megpörgettem minden kereket, de nem hallottam semmi furát. Új szj, s még mindig csinálja. Hajnalban járok dolgozni, nem akarom, hogy a szomszédok szóvá tegyék. Aki tudja esetleg, hogy mi a baja, vagy találkozott már ilyennel az kérem segítsen, vagy ha megtudja javítani, felvenném vele a kapcsolatot. Nagyon finom háziszalámim van cserébe, igazi falusi termék, saját részre.
Nekem muszáj volt kitisztítani mert már lefulladt szinte indulásnál!Lassan 2 éve történt és azóta 10ezret vagy többet ment az autó és még mindig csinálja hidegen!