Én nem keverem, miért keverném? Gondolom a csávó meg csak észre fogja venni, hogy sem árban, sem külsőségekben nem illik a többi közé. Vagy szerinted nem fogja kiszúrni? Bízz benne. ;-)))
Amúgy ha lehetett volna szűrni rá, akkor megtettem volna. ;-))) 2008-as autó a jelenlegi hirdetések között csak egy volt.
A 65 évnek milyen jelentősége van? Az anyósom most már valamivel több, ő vagy tíz éve vezetett úgy, hogy városi forgalomban elindult egyessel, utána második, majd természetesen harmadik. Így harmadikban el is ért a célig. Amíg nem állt meg, addig harmadikban volt az autó, ha lelassított 20-ra, vagy 30-ra akkor sem kapcsolat vissza. Ha már nagyon rángatott az autója, akkor csúsztatta a kuplungot.
Csak azt akartam ezzel jelezni, hogy sem a 65 év, sem a "Női vezető" nem jelent garanciát semmire.
Megvételre ajánlottak egy 2008-as superb 1.9 pd tdi greenline megvásárlására. Tulajdonostól. A tulaj 65 éves. A kocsiban 80000 km (garantált) van. Mennyi ennek a piaci értéke? Milyen nagyszerviz várható a közelben? És kb mennyibe fáj?
De nem :) Céget kell elköltöztetni, bérelni meg mástól függeni nem akarok, ha egy mód van rá, ez meg egy elég megfelelő, bár kicsit költséges mód. Viszont a mai lakásárak mellett akár befektetésnek is tekinthetem, ha úgy tetszik.
Autócsere nélkül simán kibírom, öregszem, vagy túl jó a SzuperBé ;) vagy mindkettő, de tényleg nem igazán vágyok ki belőle. Az O2 is kibír még talán egy évet így 150e km és 5 év környékén... ;)
Nekem a Jetta csak kívülről tetszik igazán, sokkal formáésabb mint a Passat, ami viszont konkrétan nem is kéne. Belül a Jetta nekem nagy csalódás, a legmagasabb felszereltségi szint is, O2 mintha egy kategóriával feljebb lenne. Ettől még jó autó, szeretek vele autózni.
(Az lehet, hogy a lakás nem akkor pénzkidobás, de a dolgo alakulása miatt most semmiképpen nem az öröm forrása a vásárlás, csak kényszer, inkább vennék autót, az szórakozás. Nem baj, ha asszony esetleg kidob, lesz hol aludnom :)))
Mennyire van tapasztalat vagy egyaltalan ismeret a 3U4 Superb fényszóró polirozás témában... Eléggé homogén már a sok apró porszemtől és a xenonok már nem biztosítanak jó megvilágítást. Most valahogy nem lenne kedvem (zsebem...) fényszórót cserélni.
De ezek az szilikonalapú ragasztók órákig képesek száradni, amit meg én használtam az azonnal erős kötést biztosít. (és ez sem teszi tönkre a tükröt...)
Látod nem mindegy a ragasztó... elvileg sziloplaszt alapú kell ami nem ecetes, tehát kimondott üvegre való az nem tesz semmilyen kárt a tükörben! A kipattintás , műanyag lap takarítás stimm :) Így történt !
Én már mindkét oldalon ragasztottam vissza tükörlapot. Sima egyszerű kontaktragasztót használtam (pl.: Palmatex). Érdemes kibontani a lapot és úgy levenni a fűtőbetétről, megtisztítani mindkét felületet, vékonyan bekenni szintén mindkét felületet, (a balos tükörnél a függőleges osztáshoz ne kenj mert ott látszani fog a sárga ragasztó, bár végül is nem olyan zavaró) és amikor már megszikkadt, hogy az ujjadat végig tudod húzni a ragasztós felületen és nem lesz ragasztós, akkor pontosan pozicionálva erősen nyomd össze a felületeket kb.: 1 percig. Ezek után soha nem lesz bajod a tükrökkel!
Bocsánat nem írtam! Külső tükörrel történt az eset! Konkrétan nekem a jobb oldali! Azt mondta az öreg szaki amúgy , hogy skoda , passat , volvo stb... betegség rossz minőségű tükröt használnak és a ragasztó "lemálik" lehet nem ez a legjobb szó, szóval a matt része a tükörnek ami amugy a ragasztó lenne elöregszik és ezért lejön a tükörlap...
Belső tükörnél tudom nagyon kell vigyázni! Mert a szélvédő eszi a kárát...ilyet nem is vállal a szaki.
Előbb nem írtam de hatalamas pozitivum , hogy nem érdekelte , hogy hétvége van telefonáltam és mehettem!