Keresés

Részletes keresés

Hókuszpók974 Creative Commons License 2013.12.10 0 0 5074

Sziasztok.Azt szeretnem kerdezni amikor a ledaralt buzat fozzuk(hogy kemenyitot kapjunk)szamit hogy most 80-82fokon tartjuk masfel oran at,vagy akar 100fokon is mehet? Mi a kulombseg? Eloszor keszitettem buza+cukor cefret.Foztem 100 fokon.(nem egettem le) 10kg daralt+2kg malata,majd+7kg cukor.Az alszesz 10L 39-40fokos lett(40L cefre volt).Gyanitom,hogy tobbnek kellett volna lennie. Ha szerintetek is tobbnek kellett lejonnie,akkor mennyivel? Elore is kossz a segitseget.

unisol2 Creative Commons License 2013.12.10 0 0 5073

Nos, full amatőr vagyok én is benne, de a válaszom, hogy én pont azért nem nagyon kevergetem, mert recept szerint a gabona felső rétege használódik el, azt kell lekaparni, és frissre cserélni, ha bekeverem, akkor homogén lesz, nincs mit csrélni. Így tényleg látszik, ami megarnult, bár kevés, de azt kicserélem. Ha kevered, akkor gondolom sok generáció után cserélni kell az egészet, persze akkor a 0. lépéstől reboot az egész, nem lesz érett cefre...  A fehér trutyi a felszaporodott élesztő lesz, a víz amit ráöntesz, azonnal ugye, felhígítja, és alatta látszik a gabona, hogy friss-e, vagy kuka. A kukoricát daráltam, 1 leselejtezett kávédarálón, szaporátlan, de nem sok kell belőle. Így nagyon heterogén, volt durvára tört szem benne, meg szinte liszt állígú is, de hát így sikerült. A tömörödés lehetséges, lehet, hgoy kipróbálom kevergetve én is...

Előzmény: shineontheboard (5065)
unisol2 Creative Commons License 2013.12.10 0 0 5072

Szia.

Azon nem csodálkoztam, hogy jobb a gabonás, mint a cukros, csak azon kicsit, hogy nem tűnik jobbnak egyelőre a gabonaágyas cukros, a sima cukrostől, tehát a gabonaágy lesztőtápnak jó volt, de nem nagyon vettem észre, hogy ízt adna neki... Meg azt írtam, hogy a kukoricából készült durván más, mint a Jim Beam illata, de írtam is, hgoy ez végképp nem csoda, pláne, hogy az nem csak kukorica, és már érlelt is...