Feltűnt, de ettől még szerencsésebb lenne szerinted, ha a "Dél-Alföldi Közlekedési Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság Bajai Üzemegysége" kifejezést használnám? Ne kötözködj már még itt is.
Igenis logikusabb lenne, ha az egyes típusok egy-egy helyen lennének. Talán pl. a BKV is ezért szedegeti össze különböző garázsokból a szétszórt buszait, és rakosgatja őket egy-egy telepre.
Szentesen az FLM-967 van, a másik kettő az FKE-409 és 411 Csongrádi kocsik. Hódmezővásárhelyre azért került Credo, mert az volt a kintalvós kocsi Békéssámsonon, és az összes kocsi onnan Vásárhelyhez került.
Lehet, hogy tévedek, de nekem ez nem cserélgetésnek tűnik, hanem inkább a volt Tisza Volán buszait szórják szét a szomszéd megyékbe :-(
Csongrádba nemigen érkezett az ex BácsKunságKörös Volánoktól busz. Egyedül talán a (számomra) kimondhatatlan nevű bajai midi rémlik, mintha Szentesre került volna ...
Azt hittem, mind a 6 B12BLE-s. Elvileg a flottából 7 kocsi maradt, ez meg 6, szóval akár ki is jöhetett volna. Mondjuk ebből még két kocsiról jelzi a svéd oldal, hogy forgalomban van, szóval okozott egy kis fejtörést, de mondtam, hagyom, megvárom, míg kiderül valami.
A holland rendszámot meg én is köszönöm, tudtam az ötödikről, csak mindig is lusta voltam utánanézni.
Az NDU holland eredetű (BR-HP-47), 2005-ös, és annak a 4 kocsinak a tesója, amelyik Szolnokon van MYK-rendszámokkal. Az NDV-k svéd eredetűek, a 819-822 B7RLE alvázas és 2004-es, a 823/824 pedig az MRY-kkel egyezik meg, azaz B12BLE alvázas és 2005-ös. Szerencsére kaptam egy svéd kollégától némi segítséget. :)
Ha jól számolom, ez már idén a második hirdetés, de lehet, hogy a harmadik:
DAKK Dél-alföldi Közlekedési Központ Zrt. tervezetten Csongrád megyei munkavégzésre D tanfolyami képzést indít autóbusz-vezető munkakör betöltéséhez. Jelentkezési feltételek: ˇ betöltött 24. életév ˇ C kategóriás jogosítvány ˇ PÁV-II. alkalmasság A kiválasztott jelentkezőkkel a tanfolyam idejére részmunkaidős (4 órás) munkaviszonyt létesítünk. Jelentkezés: személyesen Szeged, Bakay N. u. 48. I. em. 123.
Én azért gondoltam hogy Makóhoz kerülhettek, mert EMKE pénztárgép került a KBJ és a KWX-be is.
KZR-283 topictárs pár hsz.-el lejjebb írta, hogy a kiskunmajsai HPD és IRZ-ben a Kunság által használt pénztárgépeket használják. Ez erősítette meg a gondolatomat.
Ha a pt. gépek cseréje nincs összefüggésben a buszok üzemegységváltásával kapcsolatban, akkor lehet tévedtem.
A Tótkomlósi autók a volt Tiszás KBK-844 és GIM-057 került át Orosházához nem pedig fordítva, bizony itt is forda cserélések vannak, hogy a volt Tiszás autók betérjenek Orosházára!
Mezőhegyesi MXU-932 pedig Mezőkovácsháza irányítása alá került!