Úgy hogy maga a szolgáltatás az jó, csak figyelni kell arra, hogy valóban raajtuk keresztül menjen a tranzakció. Példul fel lehet ajánlani olyan eladónak, akiben nem bízol...
vettem egy illetőtől 14 db vinylt (nem csomagban volt, egyenként), akarom adni a pozitív feedback-et, de sehol nem találom hogy hogyan lehetne egyszerre mindre vonatkoztatni a szöveget (fast delivery and great item. highly recommended).
Ugye nem kell ezt 14-szer beírni/copyzni....? Vagy mégis????
Kinéztem valamit, megírtam az eladónak a szokásos kérdéseket, (szállít-e hozzánk, effélék) visszaírt gyorsan hogy örömmel, sôt, ha nekem megér az éppen aktuális licitnél kissé magasabb árat a cucc, akkor félbeszakítja az aukciót és vihetem is. OK, próbáljuk meg. Küldött egy levelet, hogy az iSOLDit nev? társaságon keresztül szeretné bonyolítani a tranzakciót. Ez egy olyan cég, akiknél leteszed az árut, ôk küldenek egy számlát a vevônek, aki utalja a pénzt, mikor megérkezik akkor indítják a csomagot, s ha visszajelzel hogy minden OK, akkor küldik a csekket az eladónak. Van 7 napos visszaküldési gari meg mindenféle biztosítékok, nem hangzik rossszul. Lenyomoztam, léteznek, m?ködnek. Ok, mondok, próbáljuk meg.
Pár órán belül beesett az iSOLDit számlája. Csakhogy. Gyanúsan sokáig bizonygatták hogy mennyire biztonságosak meg jók, meg hogy mennyire szereti ôket az eBay, ugyanakkor Western Union átutalást kértek. Nem hagyott nyugodni a dolog, írtam leveleket az eBaynek, a brit meg a jenki iSOLDit üffélszógálatnak. Választ 24 órája nem kaptam, ezért elôástam valahonnan a központi teleffonszámukat és megcsörgettemn ôket, ugyan azonosítsák már be az ügynököt meg az eladót. A vonal túlsó végén a hölgy kedvesen közölte hogy ez sajna nem az ô biznicük, sokat xopnak a nevükkel visszaélô szélhámosok miatt. Valaki kiadja magát iSOLDit ügynöknek, de a lekoppintott csili-vili forma e-mailen kívül köze nincs hozzájuk. Felmarkolja a pénzt majd elt?nik.
No, hát ennyi. Az utóbbi két héten a bizonyos témában az eBayen futó 15-20 hasonló áru közül szerintem 3-4-5-öt ilyen módon hirdettek... Eddig ilyesmibe még nem futottam bele a briteknél. Nem árt óvatosnak lenni.
ebay.com: vettem az éjjel vmit és reggel jön a levél, ami azt tartalmazza, h nem küldi el nekem magyarországra. Visszaírom, h a szállítási cím USA. Jön megint a levél, h nagyon sajnálja, de már eladta másnak és ne haragudjak. Ő megkérdezte az ebay-t és azt javasolták, h törölje az én aukciómat.. Szerintetek?
Kizárathat-e valaki azért, mert PayPal claim-en keresztül visszakapta a pénzem egy meg nem érkezett árúért, amikor a termék leírásában odaírta, hogy simán feladott cikk elveszése az én felelősségem. A PayPal meg úgy döntött, hogy visszaadja a pénzt, csak 18,5 dollárról van szó.
Jelentem a DPD nálam jelesre vizsgázott. 3 nap Németországból.Mondjuk, ahogy azt olvastam, hogy kézbesítésre kész, azonnal reggel 8-kor hívtam őket, megadták a futár telefonszámát, 9-kor már az áru a kezemben volt. úGy látszik, a DPD-nél muszáj az áru útját szorosan követni, és akkor nincs baj.
Ha volt rajta biztosítás a teljes értékére, akkor veszteség nélkül újra tudja küldeni. Feltéve, ha nem valami ritkaság. Kérd meg, hogy nyomozza le, és ha nincs nyoma, akkor érvényesítse a biztosítást.
hali item not receivedet hány napon belül kell elinditani? mert egy amerika csomagom nem jött meg már rég és az eladó 100% os és 1500 feedback el9re megadta a feedbacket és elküldte a feladásit is. kézséges segitökész, de a postán elveszett a cucc , mit tudok csinálni? insuranceot is fizettem rá 70 dolláros a cucc. a track numberra azt mondta csak amerikábol kiment a csomag azt látja. global priorytivel adta fel, tehát mit javasoltok , tuti postán veszett el.
100%-ra nem lehet kijelenteni, de szvsz nem fog fennakadni a vámot. Sok (kb 20 db) cipőt, szandit papucsot vásároltam már az Usából 5-25e ft közötti értékben, soha nem vámolták meg. Bezzeg amikor műszaki cikk érkezett......