In 2007 Siemens announced variants available as a six-axle Co'Co' locomotive. The first order for this type came from Lithuanian Railways (Lietuvos Geleinkeliai or LG) for 34 of a 1,520 mm (4 ft 11 27⁄32 in) gauge freight-specific version; the new variant was given the reporting name ER 20 CF[23] Higher-powered versions are also offered, designated ER30.
Amit most írok, az nem hivatalos, meg nem infó, meg ott se voltam.
Tudomásom szerint a leány az anyjától a nem villamosított útvonal(szakasz)ak kiszolgálására kunyizta a dízelgépet.
Mivel az anyjuk 18 darab ER20-ast szeretett volna használtan vásárolni (eddig nem sikerült egyet sem), meg mivel jelenleg is kénytelen hajtani a 2143-asait (sokszor szinkronban), ezért nagyon nem az a szitu, hogy nincs villany, de tobzódunk a dízelben, menjetek azzal (villanymozdonyból épp szabadult fel egy rakat, a cicijetekkel kiváltott ingavonatokról), és benyeljük a kilométerenkénti 2,3-szoros üzemeltetési költséget (egy herkuleskilométer 2,3 tauruszkilométer plusz a nyál).
Aztán hogy a leány operatív irányítása mit csinál, azt szerintem csak ők tudják, vagy még ők se.
Eleinte veszekedtem, aztán idővel megjött a szisztéma. Persze, ha ez van, akkor ezzel megyek. Az irányban azonban semmilyen vállalást nem tudok tenni, hogy meddig.
Nyilván volt, hogy alapproblémája volt a lomnak. Pl. jelzést adó berendezés. Na, az olyan maradt az ólban. Ha volt másik, ha nem.
Annyira nem aranyásás.... Kövér 300E többlet ha összejön, baráti kezdések-végzések, combos 12h 45' szolik. Néha, vagy sűrűbben beesik 1-1 piros Tau, az meg bónusz....
Cserébe lehet merengeni a celebsorsról az utolsó hazatérő zárfényeinek a tüzében valami ragyaverte Taplófalva peronján....
Aztán váltani a Mad-Max díszletek között megspékelve pár km gyalogtúrával, netán sprinttel tarkítva. Igaz van hogy ha pihenten mész akkor hajnalig alig valami, majd váltásidőben indul a világmegváltás.....
Alkalmatlannal nem lehet. Nincs más. Két napja tapsikoltam, mert 6 motoros volt. Nagytalpú. Aztán mérséklődött az örömittas csápolásom-táncikálásom : 80-as, 007. Igaz csendes volt, de ha nem vontatott-fékezett akkor úgy szitált mint a Bogrács 80-nál...
te otthon kioszthatod magadnak a vasút hőse érdemérmet, ha neked ettől jobb lesz.
Nem osztom ki!!!!!!!!!!
Tudod, az a buszsofőr aki havi 130 ért dolgozik, és 13,5 méteres busszal a 12 méteres kocsira alkalmas úton/útvonalon elközlekedett annak nehezebb dolga volt mint nekem.
Tegnap vonatpótló volt felénk, és kicsit belekóstoltam a dolgokba én is tudom mit jelent ha a gkv centizik visszatolat , hogy elférjen.
Vannak veszélyesebb szakmák, vagy nehezebb melók amik nem fizetnek olyan jól, és ugyanúgy nagy felelősséggel járnak, én nem magasztalom a saját melómat, sőt jól elvagyok , hogy ennyire könnyű számomra könnyű melóval 610 es csavargással ennyi pénzt összehozok. Igaz 24 órókat vagy többet simán fenn vagyok egyhuzamban.
Vannak sokan akik rosszabb melót végeznek fele vagy harmadannyiért...
Aki a Keletiben van a tartalékon az szerintem sokkal rosszabb melót végez mint én is nincs ennyire se megfizetve...
Én szeretem a változatos össze vissza ide oda utazgatásokat, a változó váltási helyeket , imádok csavarogni ennyi.... :)
Nekem még a kezelt jelzőnél sem történt semmi. Azt hittem az a sárga sz@r azért van a jelző előtt, hogy ha máshol nem, legalább ott észrevegye, hogy történt valami változás a sárga előjelzés után. Hát... bele kellett törődnöm, hogy ez másképp működik. :-)))
Ha meg elmentél aranyásónak, az is a te dolgod. Én nem látok benne semmilyen hősieset, de nyilván te otthon kioszthatod magadnak a vasút hőse érdemérmet, ha neked ettől jobb lesz.
Térjünk vissza a szakmára inkább, az sokkal érdekesebb, mint ez az izé!
Nektek etécsé egyben, ha megálltál jelző előtt, és az kezelhetetlen, de felhatalmaztak az elhaladásra, hol kell override-ot nyomni? Már az elinduláshoz is, vagy csak a jelzőnél? Mennyi a release speed?