Igazad van téves infót kaptam, mailben rá is szóltak a fejemre hogy végig 180, de próbák csak Győr-Hegyes között vannak, de azok bent is vannak a szolgálati menetrendkönyvben 180/180 -as vonatnak.
12:40-kor érkezett vissza Ebenfurthra, bécs felöl. A két vezérlőkocsinál volt összekapcsolva. Majd megcserélték a szerelvényt, hogy a gépeknél legyenek összekapcsolva. Az egyik gép a 205-ös volt.
Vigyázz a nappal, mert fél 2-től továbbra már megy lefelé a házak mögött, kvázi nyúlik az árnyék, és pl. 14:04-re már nagyon megnyúlt az árnyék, épphogy tudtuk fotózni a RailJet-et, inkább előbb menj ki, fél 12-től már jól áll a Nap.
"Az 1-esen ahol a nagysebességű futópróbák szoktak zajlani, mi a maximális sebesség limit amit még a pálya is kibír?:) (és az ívben a gép sem repül ki)"
A 200-as kocsikat is ott szokták próbázni 200+10%, de az csak Győr-Hegyes között. Egyebekben 180 (ahol nincs lassú).
Szerintem nem a legszebbik színtervet választották végül, az utolsó előtti tetszik nekem a legjobban (1116 034). Az sokkal ütősebb, modernebb lett volna.
A két 1016-os egyáramnemű, ezért nem tudna nálunk közlekedni. Azért volt 3 dizájn, hogy az osztrákok válasszanak a 3-ból 1-et, milyen színben szeretnék látni a majdani RAILJET szerelvényeket.