jim202 - Neked is köszönöm az infót! Fejet hajtok előttetek! :)
Most nincs lehetőség rá, de amint tudom, megnézem a fejegységet újra és ha sikerül a kapott infók alapján beállítani, akkor vendégeim vagytok egy sörre! :) Egyébként nyomogattam a rádiót (hangszínszabályzás, stb...), de ilyen funkcióval nem találkoztam, viszont nem adom fel! :) Amúgy már alakul az időállítás... levettük a sarut és kis idő múlva visszaraktuk és 12 órát mutatott... egy gondom van, hogy mindezt 12:30-kor csináltuk! :D (na majd holnap! :D )
Sz.G.E270CDI - egyébként meg persze, hogy variálok! :D
Én egy felhasználó/tulaj vagyok, akinek van ötlete és elképzelése (talán majd egyszer pénze is lesz rá :D) a szerelő meg azért van, hogy valóra váltsa a vágyaimat! :)
"If the vehicle is equipped with COMAND or Audio 30 APS, you can set the time via the audio system"
Ezt néhány kinti fórumba belenézve több helyen is láttam, tehát jó eséllyel a navit nyomkodva be tudod állítani. Ha nincs, keress hozzá a neten egy 30 APS User/Operation Manual-t. abban le kell legyen írva.
Akkor az az eredetije és navis. Arra saccoltam, mert a cd tárat ritkábban tették sima cd-s rádió mellé, a navis meg a navi cd-t eszi, és az mellé jellemzőbb a cd tár.
A navi kezelésijében kéne benne legyen a clock setting nem a kocsiéban. De egyébként valóban automatikusan szokta állítani, nekem mondjuk a ráncfelvarrott 2005-ösben már az audio 50APS van, de az is állítja gps alapján az órát.
Hát igen! Ezt én is sejtettem, mármint azt, hogy egy régi navi-val nem sokra megyek, főleg Magyarországon! :) De a flancolás akkor is bennem van, mert elég puritánnak érzem a belső kialakítást, mármint a középkonzol tekintetében! Tudnál küldeni linket a Samsung Naviról? Nekem egy Samsung Note-om van és van rajta iGo, de azért inkább szeretnék valami minőségi megoldást az autóba! Akár egy ilyen minőségi cserét! :D
Persze kaptam árajánlatot tuning cégektől, akik a világot is megváltják az autóban a multimédia terén, de ahhoz a világ össz' vagyonára lenne szükség! :)
De végül is még mindig nem oldódott meg a fő problémám: nem működik pontosan az óra a kocsiban! :D
Nem használom a navit, hiszen nincs is benne! :) De talán a diagnosztikával át lehet írni a programot a kocsiban... - sajnos ez csak találgatás, részemről! :) Ugyanez a berendezés (1din-es Cd-s rádió + CD tár és automata manuális klíma vezérlő) van az én kocsimban is, de szerencsére minden más különbözik (enyémben full bőr és ezüst berakás díszeleg)! :)
Köszönöm a visszaigazolást! Akkor ezek szerint (és az általam az előzőekben felvázolt teória szerint is) tényleg navis rendszer volt a kocsiban, csak kicserélhették, mert amint írtam, most egy alap 1 din-es CD-s rádió van beépítve. Vagy attól függetlenül is van beépítve gps - bár annak meg mi értelme lenne kijelző és navigáció nélkül?
Megválnék szeretett lorinser felnijeimtől mivel a házzá tartozó autót eladtam, és a kerekek megmaradtak.
Mivel már nincs mire tennem így eladnám őket. Ezek a felnik 19 coll és Lorinser LM1 típusúak.
Igazán ritka darab kétlem hogy találkoznál ilyennel az utcán.
Érd.: zsolt.kis100@gmail.com persze úgy gondolkozzon a leendő tulajdonos hogy új ára szállítással mindennel együtt kb 1 milla :D persze csere is érdekel.
Én arra gondolnék hogy valami fel lazulhatott,pl szilenteket megnézném,nem tudom a 123 nak van-e kormánymű segédkarja. Nekem egy álló lámpáson csinált ilyet a futómű. Ott az volt a baj,hogy a segédkart ,( ez az alvázhoz van hegesztve ) megette az idő. Ezért főleg fékezéskor rázta a kormányt. Betétek egyformán kopnak?
Amikor megvettem a kicsikét , patent volt minden , fékezhettem akkorát hogy felgyűrte a flasztert , bármilyen sebességről bármennyiszer , pedig látszott a tárcsán hogy már nem egy titán . kb 10-13e km vad hajtás után megadta magát , elkezdett nagyobb fékezéseknél dübörögni és remegtetni a kormányt . idővel egyre erősebben , ahogyan ennek lennie kell ilyenkor sajna . Eljött az idő , bekerült a gépbe egy új tárcsa , új betét , aztán mint kiderült , kerékcsapágy után állítás is kellett , két felső lengőkar , és egy bal axiál is beugrott . Olyan volt mint az álom , és ez tartott kb 600-700 km -ig és ismét elkezdte a búgást rázást ......... hogy vágnám ki a szívét . Természetesen minden elpucolva lett összerakva , drotkorongozva a felfekvő felületek , stb .
Na mondom akkor megy vissza gariba a tárcsa , a régi tárcsákat még nem dobtam ki , gyorsan elvittem felszabályoztatni , és ott ért a meglepetés , egyik sem ütött . el, el voltak kopva de semmi ütés , és mint kiderült gyári merci tárcsák . most így éppen minimum értéken vannak , addig jók lesznek amíg nem lesz megoldás. Na szóval akkor mi rázhat még ? Illetve milyen együttes hatások okozhatnak ilyet . Mondjuk én tényleg hajtós vagyok ha hajtok 120 alatt nem megyek , inkább 140-180 között , sokszor kell intenzíven használni a féket .
Abszolút nem írsz f@szságot és köszönöm a tanácsodat, de sajnos ezen már túl vagyok, angol nyelvre állítottam és mindent be tudok rajta állítani, de fizikálisan nincs rajta ez az opció! :/
Lehet marha nagy faszságot írok,de a menüt /nekem / lehet állítani angolra. Így könyebb beállítani a dolgokat,ha ez segít. Tudom ez nem kezelési ,de csak könyebb ha érted mit is ír ki a fedcomp.