Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.08.08 0 0 16548

Csiszolhatom le teljesen és kezdhetem elölről , vagy 2000-es papírral megoldható?

Előzmény: Atti6909 (16547)
Atti6909 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 16547

Fújtam vele +1:20 hígítóval 3rétegben 15 perc szellőzéssel,25-28 c fokban s jó lett. Ilyen a sűrű vastag festékréteg miatt lesz.  

Előzmény: Törölt nick (16546)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.08 0 0 16546

Nem

2K Valspar

betartva az arányokat.

Előzmény: Atti6909 (16545)
Atti6909 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 16545

Vastagon fújtad,és gyorsan száradt a teteje.  Ez Trinát?

Előzmény: Törölt nick (16544)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.08 0 0 16544

Erre már nem tudok mit mondani.

Mitől lehet ilyen a felület amikor 2000-essel teljesen finomra lett csiszolva a felület?

Illetve orvosolható vagy kuka?

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.08.08 0 0 16543

Anno az esztergályost arra tanította a mestere, "hogy az a hülye lakatos", a lakatost pedig, "hogy az a hülye esztergályos". Nekünk szakembereknek össze kell tartanunk, nem pedig rivalizálnunk. Azt nem vonom kétségbe, hogy egy jó festő egy szétrohadt autót csodálatosan széppé tud tenni, de a megfelelő karosszériás munka nélkül, csak szép, de nem jó, és főleg nem lelkiismeretes! Az, pedig tény, hogy egy trehány karosszériás munka, rengeteg pluszt kíván egy festőtől, sőt a jó festő látja azonnal mit kapott, és mi a várható élettartam. Minden szakma egyformán fontos, és nélkülözhetetlen.:-)

Előzmény: Steven 68 (16542)
Steven 68 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 16542

A felhegesztésre is figyelni kell az igaz,de a nagyobb mutatvány az a megfelelő szobrászkodás, és fényezés.

Előzmény: Törölt nick (16541)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.08 0 0 16541

Nagyon szépen dolgozol, gratulálok hozzá!

Előzmény: bexxter (16538)
Paco155 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 16540

Szia, Nekem adsz majd valamilyen választ?

Előzmény: bexxter (16539)
bexxter Creative Commons License 2017.08.08 0 0 16539

Így készült:

 

Előzmény: bexxter (16538)
bexxter Creative Commons License 2017.08.08 0 0 16538

Nálam általában 25, ilyen minőségben:

 

 

Én csak addig szoktam kívül alapozni amíg átér a telep másik végére a fényezőhöz. Ő úgyis lecsiszolja és a saját anyagrendszerét használja. Az ív belső felére és a doblemez belső felére pedig teroson vr4510 kerül. Fényezés után pedig rengeteg viaszos üregvédő. Az alapozó és az üregvédő benne van az árban, ha nincs szarrárohadva a doblemez belső fele. 

Előzmény: papg79 (16536)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.08.08 0 0 16537

latni kell, de rendes roszdamaroval (ismerosoknek a fedogel valt be, vmint a  Fertan ill. a Würth hasonlo anyaga). Ha femtisztara sikerult letisztitani es rendes festek kerul ra akkor szerintm 2-3evre kitolhato a problema. de tenyleg az a kerdes, hogy mennyi idöt, penzt akarsz rakolteni es milyen vegeredmenyt varsz el.

 

(es spec. a sajatomon befoltoztam a lyukat es drotkorongozas utan kapott hammerrite-t, hogy ne folyon be a viz, mert ha befolyik, akkor csak jobban rohad belul. masik autot femig pucoltam, majd korant, majd cinkkromatos es abban a 3evben amig nalam volt nem rohadt ujra)

Előzmény: papg79 (16536)
papg79 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 16536

Köszönöm a választ! Sejtettem, hogy előbb vagy utóbb ívcsere lesz belőle...Azt megtudnátok mondani, hogy kb. mennyibe fáj egy ívcsere?

Előzmény: bexxter (16535)
bexxter Creative Commons License 2017.08.08 0 0 16535

Az ro55 és társai NEM járműipari anyagok, akármennyire is rozsdamentesítésre ajálják őket. Amúgy ívcsere. Addig csak folyamatos tákolás lesz. 

Előzmény: papg79 (16531)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.08.07 0 0 16534

"lecsiszoltam, amennyire lehetett"

ez is nem tünik tul meggyözönek. femtisztanak kell lennie. (sodort drotkorong, negertarcsa, es ha sikeres voltal, akkor lehet hogy a vegen egy javitoiv es egy CO)

 

mikor csinaltad, mennyi ideig tartott?

 

mennyit penzt, idöt akarsz raaldozni es mennyi ideig akarod hogy tartson?

Előzmény: papg79 (16531)
Steven 68 Creative Commons License 2017.08.07 0 0 16533

Igen van,ha első sárvédő akkor venni kell újat,ha hátsó akkor pedig új javítóívet kell tenni.

Előzmény: papg79 (16531)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.07 0 0 16532

Sziasztok.

2K-val festettem, de a fényezésbe apró kráterek lettek, azt 2000-es papírral el lehet tüntetni, vagy kezdhetem elölről? 

papg79 Creative Commons License 2017.08.07 0 0 16531

Sziasztok!

 

Van 2000-es gyártású MK1-es Ford Focusom. Az lenne a kérdésem, hogy a sárvédőívemen előjött a rozsda. Egyszer már megpróbáltam, hogy lecsiszoltam, amennyire lehetett, majd féktisztítóval zsírtalanítottam, ezután lekezeltem RO-55 rozsdaátalakítóval. Ezt 2x megísmételtem, majd ezután rozsdagátló alapozófestékkel lefújtam, 2 rétegben, majd erre ment a szín. Sajnos most azonban újra előjött a rozsda, és újra nekilátnék, de előtte szeretném megkérdezni, hogy van-e valami jobb módszer, amivel egy kicsit tovább lenne rozsdamentes? Előre is köszönöm a segítséget!

Jelenleg így néz ki a sárvédőív:

Steven 68 Creative Commons License 2017.08.06 0 0 16530

Igen van, ha lusta vagy eltakarítani hagyd, és vegyél egy új pisztolyt !

Előzmény: Törölt nick (16529)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.06 0 0 16529

Feladom ezzel a spray-el.. másoknak jó a véleménye róla, nekem kudarc

inkább szórópisztollyal csinálom meg.

Csak lusta vagyok eltakarítani. Van rá valami praktika amivel gyorsan de jól el lehet pucolni?

Előzmény: mykeman72 (16528)
mykeman72 Creative Commons License 2017.08.06 0 0 16528

Polír után bármikor csak alaposan zsírtalanitani kell a felületet. Amúgy friss fényezésre kB 2-3 hét után lehet biztonsággal matricázni. 

Előzmény: Törölt nick (16527)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.06 0 0 16527

Polír után mennyi idő után lehet felragasztani a márkajelzés matricáját?

Előzmény: mykeman72 (16526)
mykeman72 Creative Commons License 2017.08.05 0 0 16526

Mivel nem tudod a hőfokot szabályozni ezért lehet hogy annyira felforrósodna,hogy a festék kiforr és károsodik. Az UV hatásról nem is beszélve.

Előzmény: Törölt nick (16525)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.05 0 0 16525

Most kitettem a napra, ilyenkor már nem süt erősen, hátha.

Egyébként ha tűző napra tenném ki akkor mi baja lenne?

Előzmény: mykeman72 (16524)
mykeman72 Creative Commons License 2017.08.05 0 0 16524

Akkor lehet hogy kevesebb edzőt tettek bele bár ennek ellenére is meg kellene száradnia.

Előzmény: Törölt nick (16523)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.05 0 0 16523

Az egészet primerrel fújtam, utána pedig rendes szórópisztollyal teljesen lefújtam 2k-val

Az tökéletesen megszáradt

Utána javítanom kellett kis helyen, a primer réteg nem jött elő csiszolásnál, szóval a megszáradt 2k-ra fújtam, de azt már ezzel a spray-el csináltam a fújást mert a rendes 2k elfogyott és nem akartam újra bekeverni mosogatni stb. De ez meg nem hajlandó rendesen száradni.

Előzmény: mykeman72 (16522)
mykeman72 Creative Commons License 2017.08.05 0 0 16522

Ahova nem fújtál primert csak festéket ott megszáradt úgy érted?

Előzmény: Törölt nick (16521)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.05 0 0 16521

De ahol nem kellett javítani ott semmi gond sincsen.

Előzmény: mykeman72 (16520)
mykeman72 Creative Commons License 2017.08.05 0 0 16520

Lehet hogy a primer és a festék nem bírja egymást! 

Előzmény: Törölt nick (16519)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.05 0 0 16519

Hát, szag alapján butaság lenne megkülönböztetni, de szerintem 2K, hisz ugyanolyan édeskés szaga van mint annak amit szórópisztolyba töltöttem 2K

Kicsi felületnél akartam javítani, és inkább ilyet vettem, nem volt kedvem újra betölteni a pisztolyt, elmosni, stb...  

 

1k primer alapozóra fújtam.

Előzmény: mykeman72 (16518)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!