Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy 2008-as w245-öm.
Középen nagy navis. Sajnos nem lehet rajta beállítani az órát. Hiába állítom be, nem küldi el a kormány mögötti kijelzőre. Autószerelő először arra gondolt, hogy kicsúszott kábel miatt, de a kormánykeréken a gombok vezérlik a rádiót, kijelzőt, szóval nem az a probléma.
Üdv. W163facelift hibakódok a közetkezők. Szalagkábel csere kell, vagy más a probléma? Kürt van, esp lámpa nem vilagít. Törlés után is visszajönnek a kódok. Normális géppel olvasva is ugyanezeket írja.
Emlékszem a motor hibádra,nagy szîvás az biztos.202-ből tényleg kevés a jó kasznis. Apamé olyan,de annak meg a motorja gyanús😏. Nézd meg a 190et,ha még megvan.
Azthiszem meséltem hogy elrepedt a motorblokkom a w202-ben. Mivel ilyet még senkin sem látott, senki sem hallott széles-e világon így ez nem feltétlenül tántorítana el.
Ellenben 202 kaszniból kifogni teljesen hibátlant szerintem kvázi lehetetlenség.
W219 CLS 320 CDI-ben ha behal az ajtónyitó rendszer, vagy lemerül az akksi és a távirányító nem nyitja, hogyan lehet bejutni az autóba. Látok a bal első ajtön kulcslyukat, de múlt héten mikor megvettem a vasat, csak két távirányítót kaptam hozzá, kulcsot nem?
Szia, csak írok ha valakinek szintén ilyen gondja lenne az megtalálja itt. Szóval én nem tudtam hogy a csomagtartóban a pótkerék mellett is van egy biztosítékdoboz :D Ott volt a hibás biztosíték.
Utángyártott nagyon puha sajnos, szal. Csak magas gumival ajánlott. Inkább egy foglalkozós gyári...
---Legalábbis a jó magyar utakra. (ha már ilyen "olcsó" a teljesítmény adó) Másik off márkás auto 19es kerékkel 1.5 évente kéri a teljes lengőkar készletet ☹---
A benzines V6-ra írtam a balansztengelyt és a láncot, a V6 CDI esetében ez nem jellemző, sokkal inkább turbó halál, hőcserélő tömítés halál, porlasztó halál (magas fogyasztás tünetek), kipuf leömlők terelőjének leszakadása, szívósor állítótag motorjának halála, DPF dugulás. A porlasztó hiba hajtókarcsapágy halált is okoz, jellemzően az 1-es hengernél (menet irány szerint jobb 1.). Nem árt ha prémium gázolajat kap, érzékeny rá, gázolajszűrő csere kiemelten fontos ennél a motornál, én minden második olajcserénél javaslom, amit én szintén ennél a motornál 10 000-re adok meg, így 20 ezrenként, de 30-nál mindenképpen, és csak gyári, vagy bosch szűrő.
Értem, köszi. Nekem valami kottyan bal elöl. Már mindent kicseréltem, lengőkartól stabilizátorig és csak kottyan, akkor lehet ez lesz az oka? És az az oldal lenyomható míg a másik nem, ezek szerint ez a gátlószár kopott...
Szép Ótó! Gratula! (Sajna én is fekete szín megszállott vagyok, összes kocsink fekete... Szóval ha van némi szabadidő akkor tuti automosásra használom fel😂)
Boldog nagy nyomatékot kívánok mindenkinek! ( olcsó hátsó gumi felajánlásokat elfogadok 😂😂😂)
Mondom, igazából kétféle módon tud tönkremenni: a gátlószár az gyakorlatilag egy teljesen sima gátló, pont olyan szimptómákkal megy tönkre, mint ahogy egy hagyományos gátló. Kopog, nem csillapít rendesen, stb.
A légpatron ereszthet, stb stb, általában az első jelek azok hogy hamar leül az autó, illetve sokat megy a kompresszor. Ez persze lehet sima szivárgás is, de ha nem kezelik általában a kompresszor vagy a rugó látja kárát. Ha lassan emel, az se nagyon jó jel. De minden ilyen dolog lehet szivárgás, kompresszor vagy rugó is, szóval elég nehéz egyértelműen dignosztizálni, pláne az előjekeből egyértelmű következtetést levonni.
Sziasztok olyan problémám hátha tudtok segíteni van egy mercedes w211 em a csomgtér ajtó eggyik nyitás után csak egy villanást láttam a csomagtér lámpákból azóta nem működik az elektromos csomagtérzár rendszámtábla megvilágítás pót féklámpa erre kérnék valami segítséget ha valakinek van ilyen tapasztalata!
180-200e egy gyári rugó élettartama. Ha a légpatron hal meg, az javítható, ha a gátlószár, akkor kuka az egész. Általában ilyen futás után az utóbbi szokott, mégis felújítják a patront, aztán csodálkozik a vevő hogy miért kopog még mindig valami...
A gyári (bilstein) új gátló darabja 190-220e forint, ebayről vagy más hasonló helyről, utánakutatva. Itthoni boltból, stb 270-300e.
ilyenkor már általában illik cserélni a kompresszort is, az 300-350 eur környéke.
Ezek a fő költségpontok, ami még szívás tud lenni vele, ha szivárog valahol, azt megtalálni általában eléggé macerás, mert az összes illesztést végig kell nézni, és természetesen nem mindegyik van végignézésbarát helyen :)
Mindenesetre amikor jó (és azért nem ördöglakat jóvá tenni, ha elromlott is, csak drága), akkor nagyon jó.
Ebay-ról van, kb 15000Ft-ra jön ki shippingel együtt. Én 6 foncsort fújtam le vele eddig, talán még kettő kijön belőle. Megéri, mert sárga foncsorozást ami ezt a színmélységet tudja, nem csinálnak sehol, és eleve sárgát talán csak 1-2 helyen, és abban az esetben is 5-6000Ft/db. Ha 6 foncsort csináltattam volna, az legalább 40ezer Ft, és nem lesz ilyen szép, erős sárga.
Segítséget szeretnék kérni. W211 panoráma tető problémám van. Tudna valaki jó szerelőt ajánlani (nem kell hogy olcsó legyen csak csinálja meg 100%) köszönöm
Én két napja vettem egyet, W219 CLS 320 CDI, és nem légrugós. Előtte körbejártam ezt a légrugós történetet, megnéztem a Totalcar-on, mit írnak róla, és itt a fórumon is megérdeklődtem a szakiktól. Ha lehet kerüld el, mert hiba esetén extrém esetben akár 1 millás költség is lehet belőle. Próbáltam légrugós változatot is, sokkal simább a futása, de a kereskedő, aki behozta, azt mondta, hogy ő soha nem hoz légrugósat, mert arra nagyon rá lehet fázni.
Sziasztok, egy CLS vásárlásán gondolkozom és azt szeretném megtudni, hogy az airmatic felfüggesztés mennyire megbízható? Valaki szerint nagyon jó valaki szerfint meg nagyon rossz. Kb. mennyit bírnak ezek ha veszek egy kocsit amin cserére szorulnak?
Egyébként ma reggel adtam be komplett tisztításra, és polírozásra, hogy kiszedjék belőle azokat a kis vékony karcokat, amiket általában bokrok szoktak húzni a kasznin. Este fogom elhozni, és holnap szép napsütésnél majd csinálok pár jó fotót. Az meg, hogy milyen jó, hónapok múlva fog kiderülni, sok-sok km megtétele után. Most rendezgetem a Francia papírjait, amiben van szervizkönyv, sok számla, biztosítási papírok, szóval egy csomó olyan dolog, amiből maximum a dátumot tudom kiolvasni.
A helyzet az, hogy tegnap hoztam haza a vasat Nyíregyházáról, és zöldre váltó lámpánál szokásból úgy léptem a gázra, mint a bálnánál, és rögtön kigyulladt a kipörgés visszajelzés. Én erre értem az aszfaltszaggatást, természetesen vannak ettől sokkal, és még sokkal-sokkal brutálisabb motorok is. Ahogy én ismerem magamat, ennél is ki fogom majd próbálni a végsebességet, ahogy a bálnánál is sokszor, autópályán, sok kilométeres egyenes szakaszon, bekapcsolt radarkontrollal, aztán megnyugszom, hogy tényleg tudja.
Sziasztok.Vettem egy 2001-es c220 cdi Mercit. Felvilágítást szeretnék kérni hogy a motor felső részén található nívópálca mi célt szolgál.Ha jól tudom a motorban az olajnak nincs nívópálcája,műszerfalon jelzi.Köszi előre is.
Igen, kompromisszumot kellett kötnöm, mert S320-at szerettem volna venni, de nem találtam megfelelő állapotút. Így egy picit szűkebb terű és keményebb járású lett, de többszöri kipróbálás után végül is beleszerettem. Nem lesz egy bálna komfort, de 10 évvel fiatalabb, ami még nőben is előnyös. Egy hatalmas előnyét már tapasztaltam, ha ennek odalépek egy előzésnél szinte feltépi az aszfaltot, míg a bálna olyankor kicsit gondolkodott, megkérdezte, hogy tényleg ezt akarod-e, és csak utána gyorsított. Egyébként próbáltam S320-at is, de még az is kisebb a bálnánál, bár sokkal nagyobb a komfortja.
Ha esetleg Vki. Unatkozik és akar foglalkozni ezekkel, akkor tegyen egy nem túl pofátlan ajánlatot😂 W221 en elég siralom volt, főleg h. A hátsókat első tengelyre rakták...
Elfolyt az összes víz, gőz jött be az utastérbe. Félre áll, esőelvezetobol dőlt a gőz. Csepp víz se volt benne. Mire kiért a tréler megtaláltam hol tört el. Tréleres mondta h. E héten ez az 5. Autó amit emiatt ment... szenzor megoldódott. Egész véletlenül a balos LE volt picit HÚZVA. Úgy látom en is nem kicsit ... kocsi azóta pöcc-röff
Én is parázok a karosszériásoktól. De ellenben csakis öreg autókat tartok, mert azokban van még hitem (egyelőre még kitart)
Engem 20 éve szívatott egy srác, voltak közös barátok, nem messze laktunk egymástól, a szülein keresztül sikerült valahogy olyan állapotba hozatni az egykori olasz csodám, hogy el tudjam tőle hozni. Majd úgy félkészen eladtam, olcsón.
Mostanra meg három fő probléma van a lakatolósokkal:
- tele van, sokára kapsz időt, de akkor is sokára készül majd el a munka,
- megfizethetetlen ár, előre nem prognosztizálható költségek,
- kókány munkás, és még lehet az sem olcsó.
Én az elég korrekt (karosszéria és belső állapot) w124-emmel most jártam úgy, hogy motor csere kellett. Bár lehet elég lett volna a hengerfej felújítás, de így legalább van egy tartalék motorom, amit bármikor felújítok.
Tavaly adtam el az öreg bmw-met, ami műszakilag teljesen ok volt, de a kasztnin egyszerre mindenhol jöttek a rügyek. Egy karosszériás srác vette meg, magának gondolom megcsinálta már azóta, nekem nem érte volna meg, kiszámoltam ajánlatok alapján, a kocsi értékénél többett kellett volna rá költeni.
Az újabbak meg: tegnap beszéltem egy CLS tulaj sráccal, mondta, hogy fasza, meg minden, de egy éven belül balansztengely meg valamely tömb csere miatt több, mint másfél misi ment rá, most jó (de meddig bírja nagyobb tétel nélkül?) és benzines..... Na ezek miatt inkább az öregek, míg nem esik szít a kasztni.
A 124-esen ha megindul a rozsda, akkor gyorsan el fogom vinni normális lakatoshoz, csak találjam meg majd...
És csak azért visel meg a kelleténél jobban, mert tegnap M3 on futescsap elszállt, Ring pihenőből tréler 16.kerbe. Srác jófej volt, soron kívül megcsinálta, meg uj olaj , uj akku, uj tukorindex... ma átvettem. Ahogy kigurultam 2 sarokkal arrébb már jött is a csoda. Irány vissza diag. Most pedig épp nem örülök. Bírom általában a számokat meg voltak költséges autóim, csak legalább elvezhettem volna pár napig😞
Ajjaj. Szóval csak ennyi van... S420cdi 2008-bol. Tünetek: check engine lámpa, motor 3000ig, de inkább 2000ig porog fel no kraft. Valószínű csak az egyik turbó kapcsol. Diag jobb oldali dpf hibát ír (balon 8 as érték, jobbon 1020) - elvileg 1250ig beleférne- valószínű nagy eltérés miatt buta. De mottt már nem is tudom🤔
"Sziasztok! W221 jobb dpf szenzor mennyire hozzáférhető helyen van?"
Ez most milyen kérdés? Milyen motor, milyen évjárat? Mi az, hogy jobb? :D :D Van alsó, felső, vagy első és második, vagy előnyomás, és utódnyomás szenzor, vagy hőmérséklet szenzor.
Nehéz dolgod lesz, sajnos típushibája, hogy törik a turbószájnál, és emiatt nem zár rendesen. Amint feltűnik egy, azonnal elkapkodják! Egyszer volt egy ilyen munkám, ezt kellett megoldanom, akkor én esztergáltam a letört rész helyére egy közdarabot, és kapott plusz rögzítést a cső. Az új sajnos nagyon drága, mert MAF szenzorral együtt adják.
1. Bal első kerék ABS jeladójától veszi a sebesség jelet, és igen, köze van az ABS lámpa világításhoz.
2. Váltószerelőt kell keress, de valszeg jobban megéri ha lecseréled a váltót, mert tömb hiba lesz. (Régebbi, pl 124 diesel váltó is jó hozzá)
3. Igaz, hogy vízbázisú festés volt, de nem az miatt rozsdál, ez egy urbán legend, főleg, hogy még volt másik 1000 gyártó is aki ugyanúgy vizest használt, és azok nem rozsdálnak. Egészen egyszerűen ócska lemezt használtak korrózió tekintetében....
Most nem tudom, én vagyok ilyen fax, hogy megjavíttatom az öreg autómat, amit lehet ki kéne már hajítani az ablakon. 300-ért már látok ilyen típust, bizonyos oldalakon. (kasztnizás előtt) De most fax leszek és végig üzemben tartom, minden negatív történet ellenére. A w124-emet röhögve elvitték 250-ért, rá egy évre már 500 alatt nem volt lehetséges megszerezni a típust, alsó áron sem. Most meg még több.
Egy év alatt kidobálják az összest talán, amit nem akarnak hegesztetni. Aztán, mint a bibliában. Elsőkből lesznek az utolsók, utolsókból pedig az elsők. Addig is megyek vele, de a szerelőkkel nagyon résen leszek ezentúl.!!! Félelmetesek. Még kicsit élni szeretnék, vannak még elintézetlen ügyeim, tapasztalatok, amiket tovább szeretnék adni, fiatal vagyok, viszonylag, legalábbis, úgy érzem.
Ezekkel a hegesztőkkel, amúgy sosem voltam jó viszonyban. Egyszer volt egy autóm, aminél padlólemezt kellett volna cserélni, de folyton elitta a javítás árát. Nem lett kész, soha, mint a luca széke, az is, úgy készült! Saját autóját cseréltem, az enyémre, és én fizettem még rá, mivel nekem munkaeszköz volt az autó,muszáj volt, kellett pénzt kerestem vele. Dízelt, a benzinesre....Ráfizetéssel.
Soha ne legyen rozsdás egy autó, mert csak faxkalapok vannak javítani. Romoljon a motor inkább, az sokkal jobb történet, azok rendesek, fizetsz, meg mész, no problém... Ez a hosszútávú tapasztalatom. A karosszériás, az egy külön emberfaj. (részemről)
1. Nem működik a sebességmérő és a kilométer számláló sem. Az ABS világít. Van egymáshoz közük? Az lenne a kérdésem, hogy honnan veszi a sebesség jelet. Kerék fordulatról vagy a váltóról? Ha kerékről akkor kitudom-e mérni multiméterrel, hogy melyik ABS jeladó szakadt. Ha az ABS kocka rossz annak gondolom nincs köze a sebességhez illetve a megtett úthoz. Ha a váltóról, akkor hol találom a jeladót.
2. Másodikba mikor elváltana, felpörög és kihagyja a harmadikat.
3. Eléggé rozsdál. Igaz, hogy ennél a típusnál is áttértek a vizes bázisú festékre és magától, minden féle külső behatás nélkül rozsdásodik? Ajtók alja, első sárvédők alja.
Pont lexarom, bajt nem akarok a fejemre, családom van, meg pici 4 hónapos kisbaba. Ha a pénzem kell, meg az olajam, egye meg, lexarom, de nyugi legyen. A hegesztéseket szépen megcsinálta, 2 küszöb volt, meg a jobb oldali rugótányér. Ezek jók, mert ha nem lenne jó, már nem élnék, az autó alatt feküdtem több órát, nem rogyott be. De, hogy miért lopta el az összes gázolajat, mind a 2x, meg miért volt fellazítva az összes kerékanya, ahol dolgoznia sem, kellett,,,ez rejtély, számomra.
2 küszöb javítás, emelő pontok, meg a képeken szereplő jobb első rugótányér javítás mennyibe kerül máshol? Mert lehet ezzel is lehúzott,,,fenébe. Ezeket javította még, a rugó tányéron kívül, 3 emelési pont, jobb 1 a legrosszabb:
Pontosítok, mert elírtam. Jobb oldali rugótányér javítás volt az autón, és bal oldalon volt fél centire laza az összes kerék anya, amiből egy már hiányzott.
Aztán, azt is elmondom, hogy, nagyon jó, hogy magam cseréltem indító motort. Előtte 5-6 hónapig nagyon kis megszakításokkal karosszériásnál volt, küszöb és Bal oldali, rugótányér javítás-csere.
6-7000 ft gázolaj volt benne, mikor először vittem, elhoztam egy napra, mert nagyon kellett, full üres volt a tank, csoda, hogy ment. Oké, tettem bele 10 ezerért, beviszem, aztán mikor minden kész, elhozom, fizetek, mint a katona tiszt, kb. negyed és fél között mutat az óra, elhozom, ugyanúgy van az óra, (mondom, jól van, most meghagyta), erre 6 km múlva sárga lámpa, alul, nincs gázolaj.
Elvette ismét,,,leszívta, annyit öntött vissza, hogy az óra jelzés határára, ahol még pont nem esik le a szint, sokat mutat...(nem lyukasak a vezetékek) 1 hónapja, amit beletöltöttem, most is ott van.
Kimegyek falura, cserélem az önindítót, magam, aknám nincs, tuskókra emelem, hozzáérek a jobb oldali kerékhez, vazzeee,,full laza a bal első kerék!! Ahol semmi dolga nem volt. Fél centit mozgott, minden kerékcsavaron, és az 5-ből már egyet el is hagytam, a megtett 40 km alatt. ! Volt másik, pótoltam.
Észre sem vettem a lazaságot az úton! Volt egy kis lada nivás feeling gumi hang, ami előtte nem volt, de ennyi.
Ha nem magam csinálom, ebben halok meg, előbb utóbb. Nem kerékkulccsal a kezemben kezdem a napot, az autó meg fel sem vette a hibát, szépen ment, mint máskor, 110-el mentem. Ehhez a szerelőhöz soha nem viszem vissza az autómat, inkább felgyújtom és csinálok róla egy képet, hogyan ég, eladom az újságoknak a fotót. No, de tényleg.240 ezret fizettem kasztnis munkákra, nem alkudoztam, adtam a lóvét, és akkor még elszedi a gázolajamat is, meg a kerékcsavart fellazítja nekem, amelyik oldalon dolga sincs, meg fél évig tart neki a munka....
Az a véleményem, hogy kell keresnem egy normális szerelőt.
Om 606. Nagyon el akartam adni, mert azt hittem, a motor gyengült le. Egyre keservesebben indított, hidegen még jól, aztán 5-10 km múlva, mintha egy kompresszió hiányos autót akartam volna elindítani, vagy mintha full le lenne merülve az akku, pedig nem szívja semmi, megmértem, az akku is maximális értéken van. Új akku ellenére, nyöszögött, alig tekert az önindító, mintha szorulna a motor, vagy nem tudom...Mindig elindult így is, de aztán kiderült, az önindító a ludas. Önindítót kicseréltem és azóta melegen izzítani sem kell, ilyen jó, pöcc-röffös lett a gépem, ettől jobb nincs is, a világon. (pici videó, tetőkárpit a napfénytető alatt itt még zörgölődött, de szilikon gumi darabbal rezgés csillapítás gyanánt később megoldottam): https://drive.google.com/file/d/1mN1gwhdOhN0OrzlXBkxh-YSyvsdVH2MA/view
Szevasztok ! már rég voltam itt és most megint kérdeznék. Mercedes w202 220d (95-ös)......kb. másfél éve elszállt a hardy tárcsám, melynek következtében sérült a kardántengely is. Én akkor rendeltem bontott kardánt ehhez a típushoz, meg is érkezett, be is lett szerelve....most másfél év után megint beszart a hardy. Leszedtük alul a burkolatot és láttam, hogy a kardántengely, amit anno bontottan rendeltem sokkal rövidebb a kelleténél, szinte lötyög és épp hogy csatlakozni tud a kardánkereszt ricnis szárához. Szemmel látható, hogy ez nem oda való, mert rövidebb minimum 8 centivel. Feltételezem, hogy a hardy tárcsát is ez a nem odavaló alkatrész tette tönkre, bár ezt nem tudhatom......a szerelőről, aki ezt így berakta ne is beszéljünk...
Felhívtam a bontót, megadtam az alvázszámot és az alkatrész cikkszámát, viszont a bontós azt mondta, hogy cikkszám és alvázszám alapján nem tud adni, mert ezek használt alkatrészek és az idő vasfoga megette a felragasztott cikkszámot az alkatrészről és ehhez a típushoz több méretben gyártottak kardántengelyt ....menjek fel és ott lemérik mekkora megy bele. Sajna az autóval most nem tudok mozogni.
Mivel most ezt a kérdést telefonon tudom csak intézni, így az lenne a kérdésem, hogy tudom meg a pontos tengelyhosszt?? Szóval a képeket látva úgy gondolom, hogy az eredeti tengely a kereszt végéig kellene, hogy elérjen, mivel ott kellene csatlakozni a porvédő gumival ami a kardánon van. Gondolom nem olyan sok méret van ebben a típusban, de Lehet, hogy rosszul tudom, ezért kérek segítséget.
Ha esetleg valaki tudna nekem segíteni e-mail-ben vagy akár telefonon, azt nagyon megköszönném. Képet sajnos nem tudtam valamiért ide felrakni, de e-mail-ben tudok küldeni. Előre is kössszi a segítséget.
A Varta Silver Dínamic 100 Ah 4 évet bírt ki nálam ( sok 1 hónapos állással ezért, minden tél előtt akkutöltőre rákötve, teljes töltésig ) Ritkán megyünk a kocsival, de ha autózunk 200 km megy minimum az esetek 90%-ban. Most vettem Exide Premium 100 Ah-t kíváncsi vagyok. Volt Bosch is 10 hónaposan cserélték garanciában a Vartára, még jó hogy 1 év gari volt rá.
Átnéztem ezt a légrugó ügyet, valóban problémás darab az autókban. Sokféle módon meghibásodhat a rendszer és elég húzós a javítása/cseréje. Egy W221-be 160-190 ezer/db a légrugó, a kompresszor egy százas, és van még jó pár egyéb alkatrész is. Tehát egy extrém esetben simán belekerülhet egy javítás
1 millába, ami egy ilyen 10-12 éves autó értékének fele-harmada!
A vélemények megegyeznek abban, hogy általában 6 évenként jelentkeznek meghibásodások. Van ugyan
jó pár szerviz, akik javítással és felújítással foglalkoznak, de az sem túl olcsó. Abban megegyeznek a szakemberek, hogy a légrugó sokkal nagyobb kényelmet és komfortérzetet biztosít, de ennek meg is van
az ára. A gond csak ott van, hogy az eladó használt autók 90%-a légrugós!
Természetesen nem várom azt, hogy egy patika állapotút találok, eddig mindegyiknek volt kisebb-nagyobb hibája, de nem is a látható hibákkal van gond, hanem azzal, ami majd a használatakor kiderül.
Mindig akad hiba, makulátlan pontozás nem létezik, de az Exide a legjobb, én másban nem is gondolkodom, javasolni is elsőként szoktam, és aztán a Varta, stb....
Anno a házvásárláskor ezt mi is végigjátszottuk. Minden hétvégén háznézés volt.:-))
Ne vegyél légrugósat! Az a vicc ebben, hogy a Mercedes nem tud 1 tartós lufit beépíteni, míg a kamionok elmennek ilyen légrugókkal Isten tudja mennyit. :-( Én nem értem.......
Jó vadászatot!;-) (Azt felejtsd el, hogy nem lesz semmi apró-apróbb gond az új autóval, ez a világ már nem erről szól!):-(
W218 CLS-nél mennyi igazság van abban, hogy a légrugó olyan 200.000 kilométer környékén megy tönkre, és a javítása több, mint 1 milla? Vagy inkább keressek nem légrugósat, mert olyant is hirdetnek?
Illetve, ha választani lehet dízel és benzines között, melyikkel lesz kevesebb baj?
Általában elég kitartó vagyok, úgyhogy ezt sem fogom elkapkodni. 2001-ben, mikor családi házat kerestünk Debrecenben, 147-et néztünk meg olyan napi 5 darabos átlaggal, mire sikerült az elvárásainknak megfelelőt találni. Remélem, most nem kell ennyi autót megnézni. Esténként több órát bújom a netet, letöltök minden valamire való hirdetést és népítéletet, valamint teszteket az adott típusokról.
Kedvenc mondásom egy igazi autós szakembertől:
"Akár azt hiszed, hogy meg tudod csinálni, akár azt, hogy nem, az élet mindig téged fog igazolni!" (Henry Ford)
2 év 2 hetet bírt az Exide, spec ezt bebuktam.:-(( Lehet, hogy volt 1 nagyon szar széria?? (B@sszák meg, ennyiért nem ezt várja az ember! A Perion is többet tudott!!!)
December óta napi szinten bújtam a mobil.de-t. Februárban (!) találtam német kereskedő, német tulajos GLK-t, szervízkönyves, kinyomtatva. AMG-s, imádom!:-)
Kitartás, igaz, nem könnyű, már nekem is tele volt a t.köm.....:-))
Biztos befut 1 jó S320, csak türelem. Autód van, akkor meg nem kell kapkodni.;-) (Én kölcsön (bér) autókkal jártam, gondolhatod...............):-(((
Első kőrben azt próbáld ki, ha éjszakára le veszed az aksisarut, akkor reggel indít e rendesen. Exide aksikkal nem szokott baj lenni, a legjobbak közé sorolható, ha nem a legjobb. 600ma ha jól értem (bár nem vagyok villanyos szaki) 0.6 amper. Ha jól mondom, akkor ez sok!
Szeretnék vásárolni egy dízel 126-ot. Beszéltem az alábbi linken szereplő 126-os tulajdonosával,szimpatikusnak tűnik az autó ,illetve az eladó elmondásai. Érdeklődni szeretnék tud-e róla valaki valamit? Egy picit gyanús, hogy túl régóta árulja, még nem volt időm, hogy megnézzem az autót. Véleményeteket kérném az autóba épített om 606 szívódízel típushibáiról megbízhatóságáról.
Diag szerint az Egr a rossz. Egyéb hiba nincs. De ha kiveszem a légszűrőt akkor jó legalábbis is alapjáraton. Ebből kiindulva lehet, hogy a MAF a rossz vagy mindkettő?Azon agyalok, hogy melyiket vegyem először, a MAF olcsóbb...
15 évvel ezelőtt a bálnámat is a Kárpát utcai Merci szervízben vizsgálttam át, akkor egy 4 oldalas jegyzőkönyvet kaptam. Mai napig a kesztyűtartóban van. De most visszaolvastam a bejegyzésemet, és látom, hogy elírtam a típust, nem W219-et, hanem 218-at vennék. Egyébként a Totalcaron nem túl hízelgő véleményt olvastam a 219-ről, míg egy 2006-os népítélet a 218-at nagyon dícsérte.
Ezek a kocsik annyira összetettek és viszonylag nagy értéket képviselnek, hogy egy komoly átnézést a vétel előtt mindenképpen megejtenék.
Szüleim, nyugdíjba mentek ezért meglepték magukat a hirdető szerint 70 000-et futott csilli-villi szervizkönyves w204-el. Kb 2 éve 50 000 Ft-ért a Mercedes márkaszervizben Atól Z-ig átnézték az autót, tizenegynéhány oldala átvizsgálási jegyzőkönyvet és az elektronikus szerviznaplót nyomtattak ki. Ebben diagnosztikai ázvizsgálás, festékvastagság , gumik fékek állapota, folyadék szint, állapot..stb volt benne. Úgy írták a szerződést a kocsiról, hogy a hirdetésnek megfelel az állapot, akkor viszik a kocsit alku nélkül, ha nem, akkor az eladó ( kereskedő ) állja a vizsgálat árát és mennek tovább.
Nem feltétlenül megy bele minden eladó, de egy tételes átvizsgálás során feltárt hiba jó alkualapot adhat.
Úgy néz ki, hogy nehéz lesz normális S320-at találnom, ezért barátkozok a gondolattal, hogy egy W219 CLS-re cserélném a bálnámat. Ezekből elég sokat hirdetnek, de van egy pár dolog, ami visszatart.
Smafu mester felhívta a figyelmemet a balansz tengelyre, és a vezérmű láncra, mint hibaforrás, de kaptam olyan infót is, hogy ha a légrugó meghibásodik, az millás nagyságrendű lehet.
Ha nincs az autónak szervizkönyve, honnan lehet tudni, hogy ezek voltak-e már cserélve? Az eldó nyilván az anyja életére esküszik, hogy a múlt héten cserélték.
Jellemzően mindegyik autó 190.000 és 210.000 km között van hirdetve, ez az a futásteljesítmény, ahol ezek a hibák többnyire kijönnek, és úgy gondolom, hogy ezért próbálják őket eladni. Hogy lehet ezt kivéden?
Van-e még más dolog, amire egy ilyen autónál figyelni kell? Ha van a csapatban valakinek CLS, szívesen venném a tapasztalatait.
A légtömegmérő nem koszos,hanem szar.Csak a gyári,illetve a Bosch lesz a jó,csak ezekkel kommunikál a vezérlőegység.10-15 e ft-os utángyártott szarok kidobott pénz.Szerintem 5 év után kuka a légtömegmérő.Tiszta légszűrő ház,évente 2 db levegőszűrő,többet nem tudsz tenni.Ebay-en 100 Euro körül van Bosch.Kopó alkatrész ez is,be kell kalkulálni.....
Én peches vagyok /voltam a légtömegmérőkkel. Az előzőben is a 3. lett jó ( 1 bontott gyári Bosch, 1 Pierburg, szerintem hamisítvány lehetett, majd végül csővel együtt Pierburg, mindez kb. 40 000 km alatt) A mostaniban ue. a helyzet, csak itt meg a Bosch lett a befutó, saját csővel és rászerelt szenzorral, igaz midkét esetben duplája volt az egybeszerelt ára a sima "késeknek", de így is 30 e Ft körül megúsztam. Ja és a fogyasztás is a saját csöves verziókkal lett a legjobb.
W220 320 CDI, OM648. Hibakód: 2355-02: kipufogógáz visszavezetés túl nagy - Levegőtömeg túl nagy és Y27/9 bal oldali kipufogó állító elem. Néha gyenge az autó mintha nem lenne turbó, fojtás van a rendszerben.
Egr-t kipucoltam mindkét oldalán, nem volt nagyon kormos. Mértem diaggal élő adatot: levegőtömeg nagy kb.500mg (max tartomány 300 lehet), és a töltő nyomás egy picit magasabb.
Ha kiveszem a légszűrőt, akkor Diag szerint jó, visszaáll a normál tartományba. Ekkor sokkal finomabban, aktívabban mozog az egr szelepszára.
Koszos lenne a légtömeg mérő , vagy az egr rugója gyenge?
Van összefüggés, hogy 3 hete cseréltem kartergáz lecsapatót?
Szokott légtömeg mérő hiba is lenni,viszont az élő adatokban látható.Sajna bele van építve a vezérlőegységbe. Át lehet éppen forrasztani másik vezérlőből, vagy a másik vezérlőt klónozni.
Testvéremnek van egy A140-es mercije, aminek a motorja dadog, durrog, leáll, nehezen indul. Nemrég cseréltek benne trafósort és gyertyákat, most a szerelő szerint légtömegmérő hiba van de nem vállalja a javítást.
Tudtok ajánlani megbízható szerelőt Budapesten a XVI. kerület környékén, aki esetleg keni vágja a típust?
Tudja valaki, hogy mit jelent a P1189 hibakód? W220 320cdi. Jelenség: Kb 15 percenként vészüzemre vált max 2000 fordulatnál elvált. Azonnal hibakódolvasás P1189 ( menet közben, élő adatok ) hibatörlés és mintha mi sem történt volna 15 percig. Valami adatkapcsolat megszakadást ír. De hogy mivel???? Valami kontakthibára gyanakszom ( már többet kiirtottam! ) Korábban már jeleztem itt a fórumon akkor légtömegmérőre gyanakodtunk. Diagot javasoltatok, megvan! Előre is köszönön a segítségeteket!
ui: Rudolf Diesel és még néhány márkatárs hiányzik, mivan velük? ( néhány évig távol voltam )
Nekem sokat ér a szakértői tapasztalat, mert én elektronikában utazom és nagyon nem értek az autókhoz.
Mondjuk a bálnán és a W124-en 20 év alatt sok mindent megcsináltam, de alapvető dolgokhoz nem nyúlok, az a szakemberek feladata.
Meg aztán jobb beülni egy olyan autóba, amire azt mondja a szerviz, hogy Pistám, ezzel most egy darabig megint nem lesz gond. Egészen más, mint ha átjönne a szomszéd, akinek már 10 Ladája volt, amit mindig maga javított, ettől aztán ő már "komoly szaki", és majd ő jól és ócsóért megbütyköli.
Egy CLS azért nem S, persze kényelmes meg minden (180Cm magasságig :D ) de nem S. Nem rossz a 350 V6, bár Damoklész kardja a balansztengely, és a lánc végett folyamat fölötted van. De ha kifogsz egy olyat ami túl van már ezen, elég tartós szerelem lehet. Amúgy meg a CLS-t úgy képzeld el (Ha W219) mint egy sport coupe W211-et, mert az igazából egy préselt W211. A 350-es motort 722.9-el is szerelték, ha az van alatta (7G tronic) akkor a váltót ellenőrizd, hogy szépen tegye a dolgát, mert a meghibásodása nem egy 722.6 költsége, nagyon nem! A Többi rendben van, stabil mint a forint, hozza amit a W211-től elvárhatunk, mert gyakorlatilag az is! :)
OKÉ! Mellényúltam. Természetesen CLS és amiket nézegettem, 350 V6 benzinesek. Nem ismerem a típust, még nem is ültem benne, de rövidesen kipróbálom, hogy legyen róla véleményem. Az utakat járva, ha látok egyet, kicsinek tűnik a bálna mellett, de hát nem egy kategóriáról beszélünk. Eszméletlenül nehéz egy ilyen 15 éve szívünkhöz nőtt családtagot "elengedni", de már túl sok probléma kezd előjönni a 21 éves vason. A legfőbb gond a megállíthatatlan rozsdásodás, már a tavaly januári vizsgához is elég sokat kellett rááldozni, hogy elfogadják. Itt Debrecenben a Mercis barátok azt mondják, hogy nagyjából fél millából úgy helyre lehetne rakni, hogy még két vizsgát is simán venne.
A közvetett reagálásodból kitűnik, hogy egyik sem lenne rossz választás, de az A/8-on mégsem csillag van.
Biztosan megfordult már nálad SLC 350 is, azokról mi a véleményed? Mennyire közelíti meg az S osztály kényelmét és biztonságát? És az a V6 benzines motor mennyire bevált?
Ha majd jösz autót nézni Pest felé az M3.on gyere le Gödöllőnél, kipróbálod mit tud mind2 autó. Mármint nem A8ba. De 3.0 tdi quattro (csak ez kópé) . És megyünk egy kört a mercivel is.
Tehát csatlakozva az előttem szólóhoz az Audival nem mentem sokszor 200 alatt, a merci erősebb és -azon kívül amikor hazajött- nem nagyon mentem vele 130 fölé 😊
350-es benzinmotort néztem én is, de bejött a V8 diesel, mert király.
Nagyjából ugyanaz a véleményem, csak máshonnan fognám meg: amikor Audim volt, állandóan toltam neki, az a kocsi egyszerűen akkor élt, akkor éreztem jónak. LAssan menni vele nem volt éppen rossz, de semmi extra. Amikor S klasseim voltak, ingerem se volt kinyomni a szemét. Tudott épp gyorsan menni, ha kell, de az meg nem abban volt jó. Mondjuk ez még mindig az a korszak volt, amikor a három nagy németnek tényleg eltérő volt a karaktere, mára (nem kis részben a sajtó miatt) már mindenki dinamikus, meg sportos, meg anyámtyúkja akar lenni, senki sem kényelmes meg békés. VAn is 19es meg 20as felni egy Golf méretű autón, mintha bárki kihasználná az általa adott kanyarsebességet, miközben folyamatosan rázza ki a veséjét (meg anyázik, amikor negyedmillióért kell gumit venni egy alsóközepes autóra).
Az ártatlanság vélelme mindenkit megillet a bizonyításig. Ez esetben személyesítve a 221 és az Audi. Én viszonylag sok 221-et javítok, és akad audi is, azt mondanám mind a 2 más területen kerül sokba ha.... Egy viszont biztos számomra, mint amúgy az audi formák, mind bent és kint közel állnak a szívemhez, hogy az audiba ülve azt érzem, hogy drága kocsi, a 221-be meg nyugalmat, békét. Én azt gondolom ez különbözteti meg a mercedest a többitől, hogy nem egy gazdag embert akar mutatni a tükörben (nem ritkán gazdag bunkót) hanem nyugtat, békés emberré tenne, komoly emberré tenne. De lehet elfogult vagyok. Ettől függetlenül ez az A8 nem rossz autó, mármint ez a típus, nem mondanám, hogy futni kellene előle.
Bocsi, lehet, hogy én néztem el, de 28 db ilyen autóhirdetést néztem át, és lehet, hogy már keverem őket. De amilyen állapotban voltak az ülések, az tuti nem hiteles óraállás.
Bizony nehéz fújni az ezüstöt... 😂 Honosítás nekem két hét múlva lesz. Váltóban most cserélünk majd olajat. Kevés van benne, amig be nem melegszik csúszik. Holttér figyelő nem megy, parkradar és a hifi sem. Vettem bele új akkut hátha limp módba kapcsolt, meg amúgy sem a gyári előírt erősségű volt benne(diagnosztika feszultseghibakat jelzett több modulban) De nem segített. Ja a bal tükörindex is elment. Egyenlőre ennyi 🤔
Amit tegnap megnéztem, az valóban Németországból jött, láttam a papírjait, a hirdetés szerint 2006/8 évjáratú, 294.000 km, de a két első ülése cafatokra volt szakadva, olyan nagyon taxis feelingje volt. A kaszni nagyon egyben volt, de a bal első ajtót meghúzták, az üvegét pedig "jóakarók" összekarcolták. A csomagtartója pedig patika tisztaságú, szinte eredeti állapot, ez is inkább taxis jellegre utal, és a kereskedő elmondta, hogy a váltóban már olajat és kapcsolót kellett cserélni, mert bizonytalanul váltott. A pótkerék pedig hiányzott belőle, de egészen különleges kerekei voltak, úgyhogy nehéz lett volna pótolni. Így ez ugrott. A legtöbb ilyen típus Budapesten és környékén található, de arra rá kell áldoznom egy hétvégét, mert én Debrecenben élek.
Neked mennyi elektromos problémád volt vele? Én itt a helyi Bosch szervizbe hordom 15 éve az autóinkat, ők eddig mindent megoldottak, egyedül tavaly már nem tudták kiszedni a bálnából a leghátsó izzítógyertyát, de ettől az még kicsit köhögve, de szépen indul.
Végigjártam ezt a kanyart én is 2 hónapja. Itthon csupa romhalmazt találtam.
W221- nél 320cdi volt a belépő dízel motor. Ergo taxisbacsik ugy pattantak bele ahogy elő van írva. (Ismerősömnek 211 facelift van 320cdi vel. Napi használatban 3 eve tünetmentes, ebből a taxisok a 200cdi-t preferalták) Kb. A km. Állást szorozhatod 4x. Vagy 5x. És ugye V motor nem lesz örök élet... Én Németorszagban találtam végül 420 cdi.t 260e valós km.el. Ez még elkaristol pár km.t 😉
Jó villamossági szerelő legyen azért ha ilyen autó kell.
Eljött az idő, hogy lecseréljem a W140 S300 TD 1998 bálnámat, mert 21 éves lett szegényke, és már jönnek a hibái.
Fájni fog utána a szívem, mer 15 évig kiszolgált teljes megelégedettséggel, de el kell engedjem.
Amit kinéztem helyette, egy W221 S320 CDI 2005-től gyártott változata, egyet már meg is néztem tegnap, de annak ellenére, hogy Németországból hozták, és még most zajlik a honosítása, elég sok kisebb-nagyobb hibája volt.
A kérdésem, hogy ezeket gyártották-e soros motorral, mert az a 28 db, amit eddig találtam a neten, mind V6-os,
és ezekről a motorokról nem túl sok jót hallottam. Kinek van erről tapasztalata?
Ha ebből a típusból nem találok megfelelőt, szóba jöhet még egy CLS 350, de ezek meg mind benzinesek.
Miért jobb? Erre a hozzáértők (pl. csabais, smafu) hitelesebben tudnak válaszolni. A lényeg, hogy a sor6 CDI a Mercedes valaha volt legjobb diesel motorja. A V8 teljesen más tészta.
Adott egy mercedes e220 cdi 2004 elegance. A problémám a következő lenne, a sebességmérő óra, egyik pillanatról a másikra megadta magát és nem hajlandó mutatni a sebességet. A fordulatszámmérő az jó, illetve a további kijelzőkkel sincsen probléma, kizárólag a sebességmérő. Nagyon idegesítő, hogy nem tudom mennyivel megyek. A segítségeteket előre is köszönöm, szép napot!
üdv Uraim, autó vásárlás előtt állok w211 320cdi v6 a kiszemelt mekkorán meg bízhatóak ezek a motorok ? menyire nyügös ez a motor ? vannak típus hibái ? vagy inkább a sor 6 ?
Szelepvezető elég kotyogós, emiatt szerintem nem zárt központosan, és mindig kicsit nagyobb ütést kapott valahol záráskor. Ezt feltételezzük a hiba okaként.
Jutott be olaj bőven az ominózus hengerbe.
A hiányzó darab a kipufogórendszeren át távozott. A hengerfal és a dugó teljesen ép, karcolás, nyom-mentes. Simán menthető, csak a hengerfejet kell felújítani, de ráér, mert az "új" motor nagyon jó.
Múltkor írtam ide a motor problémáimról a w124 kapcsán. Senki nem szólt hozzá sajnos, hogy a 124-esbe másból származó m104 motor beépítésével mire kell számítanom.
Nos nem akartam beírni, de én nem olyan vagyok, beépítésre került egy w210-ből származó 3,2-es motor. Saját tapasztalatból rájöttünk, hogy a látszólagos külső egyezések ellenére van némi különbség, de a 124-ből származó segédberendezések felszerelésével egy az egyben jó lett.
És kifogástalanul működik, szerencsére nagyon jó állapotú a bekerült motor.
Mindeközben a kiesett motor hengerfejét levettük.
A kompresszió hiány oka a 6-os hengerben az egyik szelep sarkát megette egy egér....
500-ast érdemes, szerintem. Ugyan az a motor mint a w140, megbízható, erős, tartós, igaz az első évjátatok még KE-jet. Nem rohadós, minden porcikájában van még anyag. Alkatrész még nem kellett hozzá (még nincs bejáratva), de sok mindene mással is egyezik a kasznin kívül. Pont teladó:-)
A szomszédom sógorának az öccsének a huga látott már olyan embert, aki hallotta azt az embert, akinek a báttyának az ismerőse mesélte a kollégájának, hogy ő már látta, hogyan kell a gondozásmentes-"törödésmentes"- akkut gondozni! :-)) Na? :-)))
Van olyan gondozásmentes akksi amin ott vannak a kupakok a fólia alatt. Hallottam olyanról aki látott olyat, aki a kiszáradt akksit desztvízzel utántöltötte, majd feltöltötte és utána boldogan használta tovább a járművét. :0) A tip toppos gumiharang vakolás azért ütős story
A zapám megfúrta és valami műanyag o gyűrűs kupakot tett arányosan elosztva,az akku még bírt fél évet. Vagy későn lett feltaláló vagy az akku amugy is elhullott volna,alap ...power volt🙂.
Mercedes w203 220CDI 2006os autó automata váltójával lenne egy kis gondom. Tavaly ősszel fel lett újítva a wandler, új olaj szűrő stb... ahogy kell. Utána szépen is ment a váltó, bár hideg állapotban éreztem egy kis rezonanciát, de ezt rátudtam a hideg olajra.
Most viszont jóval erősödött ez a rezonancia alacsony fordulaton és amíg be nem melekszik rendesen (15 perc menet után) addig bizonytalan váltásnál és hullámzik kis fordulaton is. A rezonancia bemelegetett motornál picit enyhűl, de megmarad akkor is.
Motor és váltótartó bak csere volt már ősszel, szóval ezt kizárnám. Mi okozhatja ezt a problémát?
Mégis, mi a megmerevedett kapanyél az a "kényszeres marketing rés"? Csak azért kérdezem, mert elég sűrűn kérdezik tőlem a korához képest (18 éves) remekül kinéző járgányom láttán, hogy nem eladó-e véletlenül. Szivesen felelném nekik, hogy ugyan már, csak nem akarnak megvenni egy kényszeres marketing rést?... :-))
Még egy kérdés, visszaolvasva láttam, hogy többeknek van ott R219-ese. 15 évesen az volt a szobám falán és a keretbe az is beleférne. A kérdés csak az mennyire fenntartható, mennyire megbízható és mennyire van hozzá alkatrész. Még mindig köszönöm a segítséget!
Látom,hogy egy márkatárs már érdeklődött az autó iránt, de adj már nekem is egy elérhetőséget, mert én meg szeretném lecserélni a bálnámat. p84chip@gmail.com. Ha küldesz egy telószámot, visszahívlak.
Lenne néhány kérdésem központi zárral kapcsolatban. Az autó egy 97-es Puch G 300 TD. Megvan mind a három kulcsa, de az egyik már ki van belezve. A másodikban valószínűleg lemerült az elem, mert az nem nyitja, gyújtáskapcsolót fordítja, de nem indul be a kocsi, csak forgatja. A harmadik kulcsa csak a jobb oldalát nyitja gombról, a bal oldalt és a hátsó ajtót nem. Ezt mi okozhatja? Valamint ha a fényszóró kapcsolót 0 állástól balra fordítom a nyilak irányába, akkor a kulcs nem állítja le a motort, de a kulcs kivehető. Megköszönném a segítséget. Ugyanitt keresek belevaló (W210 Bőr-fa kormányt és váltógombot.
Menj tovább, én is jártam így faceliftes w202 szedánnal van ott még bizti ami közös körön van a hátsó világítás és a csomagtér , talán még a csoamgtartó sem nyílt. Bizti csere megoldotta.
Sziasztok, mikor megvettem a kocsit (w202) nem volt belső világítás, csak az első jobb oldali olvasólámpa olvasólámpa. Utánanéztem, egy körön van az összes belső világítás + csomagtartó. Biztosíték rendben van, kicseréltem mindenhol az izzókat, viszont a csomagtartó és hátsó beltér világítás továbbra sem működik. Találkozott már valaki ilyennel, vagy végig kellene vizsgálnom, hol van megtörve a kábel?
A W203 C-240, 2003-as vezetőülés sztori megnyugtató véget ért ma délben. A probléma az volt, hogy a magasság állíthatatlan volt , az állítókerék szabadon forgott, az ülés nyeklett, csavarodott...sz...r volt. Ülés alatt " megtalálva" egy idomcsavar, meg egy ( akár ) rávaló 6-os anya, valamikor rábiztosításképp összenyomva...mint a példa mutatja, sikertelenül. Döntés : ülést kiszedni, megnézni , megoldás megtalálásában reménykedni. Tennivalók:
1., ülést előre-hátra mozgatva, a két sínben levő 4 Torx fejű csavart 12 Torx fejjel kiszedni.
2., a felszabadított ülést előretenni annyira, hogy a bizt.öv rözítését fedő elemet ki tudd pattintani és az
övet le tudd venni az ülésről --Torx 45 bit kell hozzá
3., Fejtámlát ki kell venni, háttámlát a motorral előrebillenteni
4., A majdnem szabad ülést hátrébb tenni, elölről felbillenteni, hogy elölról két csatit ki tudj húzni.
4+1 Nem szabad elfelejteni , hogy az imént kihúzott csatik tápvezetéke hozzá van kötözve az ülés aljához....
műa kötegelőt el kell vágni......
Mármost az ülés szabad mint a madár. Ki lehet venni két ember által a hátsó ajtón, és egy által az elsőn is...azért olyan 20 kg körüli.
5., Tiszta asztalon állitsd talpára az ülést , le kell venni a külső burkolatot. Az állítókereket, nyilván tengelyirányban , kifelé, le kell húzni. Húzni kell rendesen....
6., A burkolat hátsó felén van egy műa tüske, a burkolatot hátra -kifelé feszegetve az kijön e helyéből, ezután előre mozgatva felszabadul....kivéve 3 elektromos csatit, amik az állítókapcsolókhoz csatlatkoznak
7., Csatikat kiénekelni a fészkükből ...nem tudok jobbat mondani. ( A gyári összeszereléskor biztos, hogy ezeket
szabadon lengő kábelek mellett dugták be, felpattintották a burkolatot ..oszt jól meghúzták a kábelt.)
Ezzel szabad a burkolat, hanyatt lehet dönteni az ülést, és a kiesett idomcsavart belülről vissszahelyezni a helyére úgy , hogy az átmenjen a belső mozgó vázlemezen + egy fogasléces koszorú furatán is, +a külső, fix vázon is , hogy majd a burkolat alatti oldalról le tudd kontrázni. Ehhez jó lett volna négy kéz, de próbálkozva/ illeszgetve/ az állítókereket ( ideiglenesen visszarakva) tekergetve , a másik oldalon lévő idom rugót kiakasztva, kb 5 perc alatt sikerült betenni a csavart. A másik oldalra új, nem gyári, de lecsavarodásvédett anyát kapott.
A rúgót visszatenni jobb ha megkötöd egy erős zsinórral, azzal húzod a helyére. Többi visszamegy 10 perc alatt.
Ha csak SZ.G.E270CDI-nek, meg nekem szaródott el így W203 vezetőülés, akkor a fenti litánia tök felesleges!
Az A osztálynál egyértelműen azt mondta, hogy nem látja az elejét, és az nagyon zavaró.
A B osztályt nagyon keménynek találta, meg kicsit szűknek.
Az a helyzet, hogy 10 éve megvan a jogsija, de még soha nem volt saját autója, nemrég költözött el tőlünk Debrecenből Békéscsabára és most szeretne venni egyet.
Így eddig nem vezetett randszeresen, ha kellett, elkunyerálta a bálnámat, vagy a nejem 124-esét, és most ezekhez próbál viszonyítani, hiába mondom neki, hogy azt a kényelmet még a C osztályban sem kapja meg.
De első saját autónak nem igazán kell egy S osztály, így most egyéb márkák között is keresgél. Arról azért sikerült meggyőznöm, hogy ne kapkodja el a vásárlást, egyszer úgyis beleül majd egy olyanba, amiből ki sem akar szállni.
Majd azért arra vigyázz nehogy belefuss egy mmt/easytronic/robotváltós modellbe ahol a kézi váltót rafkós suta szerkezet működteti helyetted,utána kell nézni melyik gyártó mögött mi is van.
Valakinek évekkel ezelőtt csináltunk egy W210 E300TD-ét, olyan gondja volt, hogy alapjáraton bólogatott a motor, de D-ben, és R-ben, vagy bekapcsolt klímával nem csinálta. Van egy ilyen ügyem megint, és nem emlékszem mi volt a gond, ha köztünk vagy még, és emlékszel a megoldásra, ne tartsd magadban kérlek! :)
Sziasztok! ismét segítséget szeretnék kérni. hétvégén elővettem a W220-at és kegyetlenül kerregett a légrugó kompresszor. szépen fölemelte (az normális, hogy a téli hidegben 2,5 hónap alatt szép lassan leengedte az elejét?) működik minden normálisan és ha bemelegszik a kompresszor alig van hangja. ez a vég kezdete lenne?
tudnátok-e javasolni beszerzési helyet, bevált márkát kompresszorra? gyárit kérdeztem azt most nem szeretnék venni :-(
Sziasztok! Van egy magyarországi W211, 280 CDi 4matic automata ezüst mercim, 2006-os valos 130e km-el, törésmentesen, első tulajosan, garázsban tárolt. Cégautó miatt kb. 1éve nem használom, és nem is nagyon fogom, ezért foglalkoztat az eladása, vagy hogy beszámíttatom a feleségemnek újautóba. 1,5M-os ajánlatok nem érdekelnek, tudnátok esetleg segíteni, h mely fórumokon érdemes meghirdetni, ahol megtalálom a normális árat fizetni képes gazdáját? Köszi
W220 320 CDI, OM648. Hibakód: 2355-02: kipufogógáz visszavezetés túl nagy - Levegőtömeg túl nagy és Y27/9 bal oldali kipufogó állító elem. Néha gyenge az autó mintha nem lenne turbó.
Egr-t kipucoltam mindkét oldalán, nem volt nagyon kormos. Mértem diaggal élő adatot: levegőtömeg nagy kb.500mg (max tartomány 300 lehet), és a töltő nyomás egy picit magasabb.
Van összefüggés, hogy 3 hete cseréltem kartergáz lecsapatót?
Bár előtte is meleg autónál kb. 60-as tempónál a kocsi egyeletlenül járt, azt hittem idáig hogy váltó lehet, kis gázadásra már jó volt, kijött abból a tartományból.
Van ötletetek? MAF csere? Falsot szívhat valahol? DPF nyomástávadó?
Hát nemtom Sanyim, de mi rendszeresen veszünk ki 6-8 éves gyári Mercedes aksikat, és mennek a kukába, főleg a hidegek beálltával..... Van ügyfelem akinek 12 éves gyári aksi van a kocsiban, de az egy 211. GLK, W164, W204, W212, W221, stb, és csak úgy röpülnek ki az aksik.... Legutóbb egy CLA-ból dobtunk ki egy 4 éves aksit..... Azt gondolom kb 2010 után ezen területen is komoly visszaesések lettek.....
Még mindig próbálok segíteni a lányomnak autóvásárlásban. Ha valakinek az ismeretségi körében van jó állapotú automatás járgány úgy 2005-től fölfelé, kb 1,5 milláig, írjon rám, megkeresem. Kipróbálás után már lemondott a Merci A-B osztályról.
Egy Yaris,jazz,civic,swift nem volt e mellett a listáján🙂?
Rengeteg autóval a "hátam mögött" ezzel nem értek egyet. Még a hamutartó mérető Mercedesből is árad az a Mercedes feeling, ami egyetlen más kisautóban nincs meg: a csicsamentes minőségi anyagok, a 19 év után sem zörgő-csörgő belső, a megbízható működés, a hazai alkatrész ellátás, és azok beszerzési lehetősége és ára (!) magasan verik a felsorolt autókét.
Amit kinézett az nem egy c,e,s🙂 mercedes,ez egy külön piaci rést betöltő kényszer kocsi,hatalmas kompromisszumokkal és nem mercis komforttal.
Na igen, aki bálna mérető státusz szimbólumra vágyik (Mercedesem van!...) millió elektronikával (az összes hibalehetőségével), az gagyinak tartja, de egy gyermeknek szánt első autónak tökéletesen megfelel a megbízhatósága, a komfortja, az egyszerű kezelhetősége, a méretét meghazudtoló nyomatéka és végsebessége, és a kis helyigénye. A kezdőkre jellemző vezetési hibákat jól tolerálja, és a nagyobb társaira jellemző, repülőgép pilótafülkére hajazó rengeteg kapcsoló és kijelző nem vonja el a figyelmet a vezetéstől. Még nem hallottam-olvastam arról, hogy az "igazi" Mercikkel ellentétben egy A osztályú járgány hieroglifa hibajelzéssel bemondta volna az unalmast csak azért, mert egy légy beszállt a motortérbe.... :-))
Saját tapasztalat is ez. Az első kocsimből, a w202-ből én vettem ki a gyári 9 éves akksit, mert síelés előtt nem mertem megreckírozni, hogy nem indul. még 3 évet elszolgált a sógor 1000 éves dízel Fordjában. A 211-et megvettem, még 2 évet szolgált nálam, 10 évesen múlt ki. Szüleim 2007-ees w204-ében 12 éves a gyári akksi. Hibátlanul veszi a töltést, tartja is, a savszint rendben. A 211 és a 204 akksija Varta gyártmány, de mondom az utángyártott Varta Sylver Dynamic a 211-ben túl a 4. telén már halódik, hosszú állás után írja, hogy alacsony a feszültség, ezért gondolom, hogy utángyártott akksi más szintet képviselhet.
Azt nem tudom, hogy a gyári nem első szerelés milyen tartós lehet.
Annyiban van köze hozzá, hogy a teszt eredménye miatt áttervezték többek között az egész első futóművet, és ennek nyomán az eredetinél nagyobb lett a fordulókör is. Nagyon sok első kerék hajtású autót vezettem életemben, és igencsak meglepett a nagy fordulókör, amikor a vásárláskor beleültem a kis Mercibe, és kipróbáltam. Mindazonáltal beleszerettem, megvettem, és meg vagyok vele elégedve. Az Y tolatású fordulás sosem okozott problémát... :-)
A lényeg: aki (régebbi) "A" osztályú Mercit akar venni, annak számolnia kell az átlagosnál nagyobb fordulókörrel, bármi is az oka.
Ha vezette a 24est és a tiéd akkor nem lesz A,B szerelmes,sk vélemény. Nagyon ki kell azt vétel előtt neki próbálnia mert nem a megszokott bársonyos image fogadja majd. A szerelem meg vak és ha ekkora a love akkor esélyes a vétel🙂.
2x annyi pénzért 2x addig bírja. Nekem az volt a 211-ben, 10 évesen halt meg a gyári. Mondjuk nem hiszem, hogy az utángyártott akksik bírják... Én simat vettem bele Varta Silvert 4 éves és haldoklik.
Elvileg ez való oda A2168202189. Kérdésem az lenne, h. Ezt az egységet kiváltja a TV tuner? Mert h. + stekkert nem talaltam, pedig szetboritottam az egészet.
indul a szombati szoporoller... biztik mindenhol ok. Szal. Nagyobb lesz a baj. Volt mar bontva, tálaltam egy mini racsnit a kárpit mögött... gyorsbilincsek lógnak mindenfelé :S
Gondolkozom hova nyúljak, de leginkább magamhoz...
Ajánlásban itt is az AGM ajánlott. Csak azért kérdeztem, mert prémium kocsiba prémium akku, -ha már a paraszt megveszi van rá pénz- , vagy totál felesleges felár ha amúgy nem start-stoppos és nincs elforgatva meg ilyesmi...
Igen, most már egyéb márkákra is kacsingat, de eddig csak a bálnámat és a nejem 124-esét vezette, így egy kicsit Mercifan. Én pedig nem vagyok autós szakember, így nincs tapasztalatom abban, hogy mit ajánlanék neki szívesen. Mivel ez lenne az első saját autója én inkább egy kis női Toyotát, vagy Opelt ajánlanék neki, de ha itt a fórumon éppen van valakinek egy eladó járgánya, az írjon rám. Neki egyetlen elvárása van, hogy automata váltós legyen.
Egy Yaris,jazz,civic,swift nem volt e mellett a listáján🙂? Amit kinézett az nem egy c,e,s🙂 mercedes,ez egy külön piaci rést betöltő kényszer kocsi,hatalmas kompromisszumokkal és nem mercis komforttal. Érdekes hogy pl népítéleteten is mindenki aranyosnak,kedvesnek,stb cukiságnak nevezi,ez lehet a kapcsolat elején volt,aztán amikor a sokadik szerelő mondta rá hogy ááá ilyet mi itt nem vállalunk,vagy vállallunk de már a munkadíj kemény lesz a sok trükkös megoldás miatt,akkor már lehet nem is volt akkora a rozsaszin köd a fejekben. Egyet próbálj ki,városi szinten és fele érved/ellenérved ki is fog egyből alakulni.
Bocsánat,de a jávorszarvas tesztnek semmi köze a fordulókörhöz. Anno ezen a teszten a keskeny nyomtáv-magas súlypont-komfortosan puha felfüggesztés,meg a magas tempó szerencsétlen egybeesésénél borult fel egyébként enyhe bekormányzásra a W168.A hagyományos Mercedeseknél megszokottnál nagyobb fordulókör oka maga az elsőkerék hajtás, az összes ilyen építési módú autónál a féltengelycsuklót védik a túlzott szöghajtás alatti extrém terhelésétől.
A rendszeres átvizsgálásra, karbantartásra (olaj- és szűrőcserék, futómű), és a hosszbordás szíj görgőinek állapotára. Ez minden. Megbízható kis autó, nekem egy 2001-es kiadásúm van kilenc éve, és sosem hagyott cserben, sosem kellett megbontani a motort és az üzemanyag ellátó rendszert.
Egyáltalán érdemes-e foglalkozni vele?
Az ízlés dolga.:-) Nem egy versenyautó, a zöld lámpánál nem fog kilőni, de kettestől fölfelé már jól húz, és az autópályán sem vall szégyent. A rugózása elég kemény. A fogyasztása télen-nyáron 6 liter körül van, városban is, és 130 fölötti tempónál is. Nagyon jó a nyomatékrugalmassága, alacsony fordulatszámon sem rángat. Az emelt padlózat és az vezetőülés eleinte szokatlan, viszont maga az ülés nagyon kényelmes, hosszú vezetésnél sem fárasztó, és jól állítható minden irányban. A csomagtartója nem egy hajóbőrönd, de azét jól kihasználható. Nehéz megszokni, hogy nem látod az elejét, és hátrafelé is nehéz "bepozicionálni" a helyzetét. Azt is figyelembe kell venni, hogy a méretéhez képest nagyon nagy a fordulóköre (az a bizonyos jávorszarvas teszt...), általában csak Y tolatással lehet vele megfordulni, viszont olyan kis helyre is be tudsz vele parkolni, ahová más nem. Azt is tudni kell róla, hogy a szerelők általában nagyon nem szeretik - és akkor finoman fogalmaztam -, ha komolyan bele kell nyúlni, de egy karbantartott "A" osztályú Mercinél erre ritkán kerül sor.
A 170 CDI az a megbízható kis autó, amibe egy próbakör után vagy rögtön beleszeret az ember, vagy legyint egyet, és otthagyja... :-)
Ezzel vitatkoznék, hiszen a facelift előtti w211 sem start-stop rendszerrel felszerelt model, mégis AGM-es akkuval szerelt nehány fajtát a gyár, igaz ezt extra listán külön kóddal jelölte is.
A lányom autót szeretne vásárolni, és kinézett egy 2005 évjáratú A170 Classic 1,7-es dieselt ami németországból lett behozva, már megvannak a magyar papírjai és 970 ezret kérnének érte.
Mire érdemes figyelni ennél a típusnál? Egyáltalán érdemes-e foglalkozni vele?
Nem arra gondoltam hogy nem jó. Csak sokszor mondod a diagot az érdekelne hogy ezeket mivel lehet kiolvasni. Van e rá házilagos úgymond olcsó megoldás.
Amit linkeltél, bypass-t emleget a pacák, meg az a "drót" is olyan. Csomitartóban nézted azokat a ketyeréket? Lehet, széthúzott vm-t a török, amikor kimentette az "értékeit". ;-)
Mert kár találgatni, azzal azért már el lehet indulni valamerre. Akkor igazán érdekes a dolog, ha már mondjuk elköltöttél 100-200 ezret, és fölöslegesen.
Amikor a 210-ben szivatott a légtömegmérő,-még nem tudtam, hogy tutira az-, nem tárolta el a hibát, de már haldoklott. Élő adat is jó volt. Te milyen alkatrészt cseréltél volna?
Aztán végleg behalt, diag is megerősítette. 'Hál Istennek! :-)) Csere után megszűntek a random szerű letiltások.
Megtörtént a diag. (Nem volt kevés idő mire atnyalazott mindent) Feszültség hibákat talált egy csomó modulban. Nekiugrok sztem a biztiknek meg a stekkereknek első körben:S
Hetek óta művelődök itt a fórumon, (Több mint egy évet visszaolvastam eddig) gondoltam némi alap tudásra teszek szert mielőtt vásárolok valamit. Jó volt az elképzelés, de kimentem most németbe és nem bírtam ki h. ne vegyem meg... (persze előtte mindenkit vegighívtam h. Küldjön Eurót azonnal, mert nem maradhat itt az autó velem kell jönnie, engem várt stb.) Tehát Szerelem volt első látásra: W221 420cdi lang. Átnéztem minden patent, extrák működnek. (Meg is lepett h. török magánszemélynél sok szervizszamla, gyári merciolaj meg hasonlók vannak.)
Na tehát mindent vegignyomkodtam és fasza volt. Csak azt a rohadt rádiót nem. :S
Konklúzió 1430 km kocsiban ülés kussban. (Tegnap értem haza, ma raktam be CD-t is meg se szólal.) Némi tanács kellene tőletek merre induljak? Frekvenciakat sem talál... Lehet kilopták belőle a hifit?
Egy hete kéretem egy kis segítséget, nem jött rá válasz, ezért újra beteszem, hátha elkerülte a figyelmet:
W140 S300TD autómban a leghátsó kiégett izzítógyertyát nem tudják kivenni, de ettől az autó még kis köhögéssel de szépen indul. Viszont az izzítás visszajelző lámpa eddig az indítás után kb. 30 másodperccel elaludt, de most napok óta menet közben is égve marad akár fél óráig is, vagy, ha elalszik, menet közben váratlanul ismét kigyullad.
Ez azt jelenti, hogy ilyenkor mindig izzítja a gyertyákat, vagy valami elektromos problémára utal?
A 4 torxal kiveszed az ülést, akkor már látod, hogy mi van. A tekerő gombot meg erősen le kell húzni.
A fiatalok lementek Horvátországba nyaralni a kocsival, és így kaptuk vissza.:-)) Beleültem az ülésbe, és megrogyott.:-) Ami neked is kiesett, az 1 tartó csavar.
Nagyon köszönöm a megerősitést. ( az övet az ülésről gondoltam lekötni..rosszul írtam, a B oszlop tövében a helyesebb ) A burkolat lepattintásától félek egy kicsit, hogy mi lesz / hogy van rárögzitve az elektromos állítókarok külső része, meg a kézi csillagkerék ... pedig biztos le kell venni , mert a kb. 15-17 mm hosszú idomcsavart a burkolat alatt betenni se nagyon lehet , no meg egy kb 45 -ös TORX bittel kellene fokhagymásra behúzni. Hogy hogy jött ki ???? a redva se tudja, kitől vettem, nagyobb súlyú öreg volt , ki többnyire kifordulva szállt ki, úgy 130kilóval ...lehet hogy ez csavargatás generált oly nyomatékot, ami kiforgatta , és kinyomta annyira a burkolatot , hogy leessen. Csoda , hogy más baja nem látszik az ülésnek.
Ahogy szokás segítséget kérek. Nem volt elég bajom , így vettem a napokban egy 2003-as C-240 4Matic -W203- benzines gépet, márkaszerviz állapotfelmérés riport szerint mindig gyári szervizelt , gyakorlatilag hibátlan állapotban..a dokumentációs file a Okm-es szalonszámlával kezdődik. ( Aminek öszzege amúgy reálértékben kenterbe veri a mai MB új árakat ...) Két baja mégis van:
I., kipufogó dobok "külső korróziója". Kérdésem: Van-é olyan festék / maszlag/ kenőcs, amivel érdemes kezelni, vagy majd kilyukad, és csere ? ( Ez nemigen zavar amúgy ..amíg majd ki nem kell fizetni.)
A nagyobb , akutabb baj, hogy a vezetőülés magassága nem marad a helyén, ha benn ülök , az állító csillagkerék elforog ugyan, de kattog csak, ha terheletlenül állítom, és belehuppanok, vissza zuhan, egyértelműen valami gyíkja van, nem szilárd . ( Az elektromos kapcsolók / motorok működnek ) Találtam az ülés alatt két csavart , a képet mellékelem. Azt remélem, ha kiveszem az ülést, megtalálom a két csavar helyét ...az egyik szinte biztos , hogy egy hajlitott idomcső végébe való, nem látom a burkolattól tisztán.
II Kérdés , hogy a kiszereléskor helyes-é így eljárnom:
-1., kipattintom a biztonsági öv bekötési helyének fedelét, , lekötöm az övet . ( "B" oszlopnál!)
-3., ülés első széle alatt az elektromos csatlakozókat -itt tán 2 db, de egy vezetékbe van fogva- lehúzom.
Azt remélem hogy ezután az ülést ki tudom forgatni a kaszniból, asztalon pedig rájövök , hová kell visszatenni a csavarokat. Ha muszály , kiveszem az anyósülést is, az hibátlan, és remélem tükörforma.
III. Kérdésem: hogy ha a ajtó felőli burkolatot is le kell vennem, hogy az idom csavart a helyére tegyem, azt hogy a patvarba vegyem le? vagy kiszerelve van valami alul / belülről oldható rögzitése ?
Igen ez nekem is eszembe jutott de nem tudom, hogy lehetne kizárni. Kicsit fázom tőle, hogy a működő motort elkezdjem hidegindítóval fújkálni.. :-)
Meg az is fura, hogy csak hidegindításnál alapjáraton jön elő a hiba és mindig a 4-es hengernél. Arra gondoltam kitakarítom az alapjárati motort mert más autóimnál ingadozó alapjáratnál az segített. De itt nem találtam ilyet. Nem tudom mi vezérli itt az alapjárati üzemet.
Szeretnék megoldást találni a következő problémára:
Az alany egy 2010-es A160 (W169) 1.5-ös benzinmotorral. Hidegindítás után ha alapjáraton hagyom járni akkor amikor visszaesik a fordulat normál alapjáratra, a motor egyenetlenül jár majd a check engine elkezd világítani. Hibakód P0304. Égéskimaradás a 4-es hengerben. Mivel a hibakód magától nem törlődik így a check engine lámpa addig világít amíg ki nem törlöm a hibát. Ennek ellenére az autó működik.
Érdekes módon egyéb körülmények között nem jön elő a hiba. Ha indítás után egyből indulok vagy gázfröccsökkel nem hagyom leesni a fordulatot egy darabig akkor nem jön elő a hiba. Menet közben sem jelentkezik. A hiba mindig csak a 4-es hengert érinti.
Amit tudok, hogy 1000km-el ezelőtt volt gyertyacsere. Benéztem a légszűrőház felöl és a folytószelep tiszta.
Van esetleg ötletetek mi lehet az oka? Ha nincs akkor szivesen elvinném Budaörs környékén olyan szervízbe ahol megfelelő hozzáértéssel derítik ki a hibát és nem az akatrészek random cserélgetésével.
Szia, mi okozhatja nem tudod? Találkoztál már ilyennel? Angol fórumokon találtam ehhez hasonló - bár több tünettel járó - hibát, ott benzinpumpacserét vagy magasnyomású szivattyú cserét javasolnak, nálam is ezek okozhatják?
Sziaszto.Vásároltam egy Mercedes A 170 cdi-t.Az lenne a kérdésem,hogy valahol csöpög az üzemanyagom,Mi vagy mik lehetnek a hibái?Előre is köszi ha valaki segít.
Sziasztok, 1999 w202 200CDI, olyan kérdésem lenne, hogy bizonyos szint alatt nem veszi fel az üzemanyagot, és rá kell tankolnom kell hogy induljon. Legutóbb tele tankoltam mikor ilyet csinált, 8-10 liternek kellett még benne lennie... Arra gyanakszom hogy a nyeregtank egyik oldaláról nem jut át a túloldralra, de nem nagyon értek hozzá. Valaki találkozott már ilyennel? köszi előre is a választ
Szia. Autom tonkrement motorblikk csere volt uj vizpumpa stb.. Uj izzitogyertyak, izzito relé stb. Az uzemanyagszűrő kb egy év körül. Köszönöm segitséged! Holnap veszek egyet bele nem összeg és lehet megoldodik.
Finoman probalok vele menni de nagyon ovatosan akkor szépen megy. De nem kell nagy forulat ha gyorsitok felfele pl 4esben majdnem 2000ezres fordulat akkor igen leall a motor EPC hiba. Köszönöm a válaszodat, segítségedet, hogy ilyen gyorsan valaszoltal segitettel! Köszönöm szépen !!!
Kicsit nehezen értelmezem,amit írtál,de ha most az a baj,hogy menet közben erősebb gázadásra leáll a motor és a műszerfal kijelzőjére kirak egy EPC feliratot,akkor az valószínűleg nyomásprobléma a railcsőben,jó eséllyel a nagynyomású gázolajszivattyúd elindult az örök vadászmezők felé.Pontosabb információt csak diag kiolvasással kaphatsz.
Sziasztok! Segitsegetekre lenne szükségem. Van egy 2001es mercedes w203asom c200 cdi. 2148ccm 116le. Ma napon probaltam előzni vele és az auto letiltott a fordulat meg a 3ezret sem erte el. Aztan varosbol mentem volna kifele 3asban voltam es a fordulat 1500-2000 között volt es megint letiltott az auton ujra kulcsoltam. Nem lehetett picit se ugy nyomni persze nem kiporgetni stb.. Es leallt a motor ujrakulcsolom es negy de akjor is ugyanez a problema. EPC hibára. Anyit higy legtomegmerot csereltem akkor nem engedte 3000forsulat fole es most mar jo volt. Most viszont egyfolytaban leallitja a motort nagymama tempomba meg nyonni se merem a pedalt mert 80 körül 5dikben is eljatsza ezt. Tudna valaki SOSben ötletet adni megkönnyebüljek... Hetfin tudjak figadni az autom :( köszönöm előre is a segítséget!!!!!
220 cdi 2006,az izzítógyertyára ahogy csatlakozik a vezeték,van egy műanyag pipa szerű valami ami izzítógyertya cserénél eltört.Nem foglalkoztam vele,de mindig meglazul a csatlakozó annál az egy izzító gyertyánál és hibát jelez.Lehet ilyen kis műanyag "pipát" venni vagy szerezni valahonnan?Gondolom másnak is tört már el,elöregszik a hőtöl is a műanyag könnyen törik.
W140 S300TD autómban a leghátsó kiégett izzítógyertyát nem tudják kivenni, de ettől az autó még kis köhögéssel de szépen indul. Viszont az izzítás visszajelző lámpa eddig az indítás után kb. 30 másodperccel elaludt, de most napok óta menet közben is égve marad akár fél óráig is, vagy, ha elalszik, menet közben váratlanul ismét kigyullad.
Ez azt jelenti, hogy ilyenkor mindig izzítja a gyertyákat, vagy valami elektromos problémára utal?
Lehet rendes kerék, belefér a helyére, a pótkereket takaró lap így a hátsó ajtó aljával lesz egy síkban. A gumiabroncs mérete 185/65 R 15 88T vagy 195/55 R 16 87H.
Valaki épített már be utasoldali lábtérbe erősítőt? W124 esetében hogy érdemes elhelyezni úgy, hogy aztán ne sérüljön semmi?! Esetleg képet ötletet szívesen vennék!
Van egy 2008-as A-s mercim és pótkerék vásárláson vagyok... elso auto valaki meg tudna mondani, hogy milyen pótkerék megy bele? Lehet rendes kerék vagy csak mankokerék?
Sziasztok! Légyszi, valaki mondja meg, hogy 1998-as w210 300td-hez jó -e a képeken szereplő önindító motor! Bárdi oldalon szinte minden dízel motor variációt felhoz, csak pont a 300 td-t nem.
Ha nem hozzá való, nem venném meg feleslegesen, de amúgy meg kéne, mert meleg motornál nyöszögve indít az autó. (akku fesz. 12,71 volt, töltés is jó) Köszönöm!
Van esetleg valakinek lehetősége küldeni egy rajzot a M Benz R 350 (272 lóerő, benzines, 2006) fűtésrendszeréről, egyszerűen nem jön meleg levegő egyik pillanatról a másikra megszűnt (minden funkció tökéletesen működik ezt az egyet leszámítva. Szerelési könyv, gépkönyv bármi ami ezzel az autóval kapcsolatos az jöhet. Köszönöm
Sziasztok!E w211 270 cdi sbc modult kéne cserélni vagy felújítani tud valaki ebben segíteni telefon cím bármit meghalgatok!Merci szervizt hagyjuk kapásból 600eft mondanak telefonban!
Sziasztok. Vennék az asszonynak egy Merci A150-es kicsi kocsit. 2009-es évjárat. Milyen környezet védelmi besorolású ez a típus? Regisztrációs adó miatt kérdezem. Illetve pár jó tanács esetleg, hogy mire érdemes figyelni vásárlásnál?! Köszönöm!
ötletre lenne szükségem: adott egy W220 S500 4matic és az első lengőkarban van egy talpas csapszeg ami csak a lengőkarral együtt cserélhető, ami nem kicsi pénz, 235 ezer pénzért tudná beszerezni a Lángautó. van valakinek valami ötlete, hol, kivel , hogyan lehetne jót fabrikálni belőle? pl. gömbfej javító, de nem találtam eddig ilyet, aki vállalná.
Meg jött az egység.A másik gépen jó volt,itt nem :( Csak valami fura hang hallatszott a kuplungházból.Két hibát dob a P1747 és P1784-et.Meg az "F"-et a műszerfalon.Azért még futok vele egy kört.
Ötletekre lenne szükségem. Adott egy 98-as w210, E300TD 380.xxxkm-rel. A gondom az lenne ha pl.: rendőrlámpánál állok és taposom a féket, a váltó D-ben van, akkor remeg, rezonál a kocsi. P, R, N tökéletes, mintha nem is járna a motor. Egyedül csak előremenetben produkálja ezt, ha a váltót W-be rakom, akkor minimálisan enyhül a tünet, de még úgy is nagyon zavaró és idegesítő. Ha bemelegszik a kocsi (megteszek 120km-ert, ekkor már tuti üzem meleg minden) akkor kicsit, de csak kicsit enyhül is ez, de még akkor is nagyon zavaró. Amit még megfigyeltem, nyáron nem csinálta ezt egyáltalán, ahogy hűlt a levegő úgy erősödött a rezgés. Pl. a napokban volt +10 fok, akkor is remegett, de kevésbé mint -5 fokban. Az összes motor és váltótartóbak cserélve lett, váltóolaj csere esedékes lenne már, esetleg az elöregedett olajnak lehet köze hozzá? köszönöm!
Az olajszűrő cserénél valamit széthúztál, vagy elszakítottál, vagy a légszűrőnél van gond. Légszűrő esetében nézd meg nincs e valami tárolási dugó, nejlon rajta maradva, és próbáld ki légszűrő nélkül is. Ez utóbbi körül sejtenék gondod inkább.
Sziasztok ! Problémába ütköztem: ma olajcsere szerviz volt (olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, fékbetétek) az autón. (W168 A170cdi aut.) Olajbetöltés utáni első indítás óta egyenetlenül jár gázra lényegében nem reagál és szakad belőle a füst. 3x átnéztem. Minden vákumcső, levegő cső a helyén tanácstalan vagyok. EGR elég ótvaros lehet azt még megpróbálom kipucolni csak fura h ez most így előjött a semmiből.... Budapest vagy Pest megye környékén keresek Merci szerelőt aki ért a cdi motorokhoz. üdv.:Sz.A.
Köszi, a googlét én is ismerem, néztem is de nem vitt közelebb a megtalálásához. A modul formáját meg számát milliószor megtaláltam, de az elhelyezését, hogy pontosan hol van azt nem.
Most mind a 4 új bielstein már, a horvátországi kaland óta.
A jelenség ami felb@ssza az agyam ugyanaz, elkezd a jobb első 2 nap után leengedni, és persze követi a bal első is, nem egyszerre engednek, hanem követi...
A gyárival is ugyanezt csinálta, szóval azokat még nem dobtam ki...
Most mi lehet vele a gond?
Vezérlés, vagy a központi szelep vagy mi?
Hogyan lehetne kideríteni?
Vagy hova vigyem, ahol nem mégegy légrugót akarnak kicserélni?
Aki tudna segíteni nagyon megköszönném!
Elvittem merci szervízba, ahol közölték, hogy csak a légrugó lehet a gond...
Azt mondták a központi szelepnek nincs hozzá köze, mert a légrugókban saját szelep van.
Így csak maga a légrugó engedhet le... De teszteljem le, húzogassam le róla a csőveket...
Tényleg nincs valaki aki ért a w211-es légrugók egyéb bajaihoz a cserén kívül?
Nekem egyszer átégett a lánc és az 1 es henger között. Ment bele a motorolaj az égéstérbe. Füstölt mint állat. Szerencsém volt magam pikk pakk megcsináltam. Sanyi telefonon 2 perc alatt elmondta hogy kell. Azóta már sok km belement. Ott is volt hátul egy kis olajpára.
Izé,ez több mint pára,de addig tényleg nem bántkik amíg nem spriccel. Amúgy sajnos reális,le kell nyelni,off autókon sokat látom hogy a
sarkokon mutatkozik az olaj,kiváncsi voltam igazolható e a gyanúm. Fedéltömítés új és száraz,amennyire befértem megtakaritotam és onnan látom szivárogni(Hf).
OM605 nél mennyire jellemző a hengerfej tömítés kiégés,tönkremenetel(szemből a bal hátsó sorokból jön az olaj). Tudom kb számszerűsíthetetlen a sok km,stb miatt,de hátha több tulaj/szerelő látott már ilyen jelenséget. Köszönöm.
Off autóm egy soros négyhengeres jószág igen ritkán van használva,jo a tömítése és az elosztó fedele is szellőzős kialakítású és mégis párásodott. Sokszor olyan égett elektronika szag jött az elosztóból hogy simán beleéltem magam ezzel tovább menni nem fogok,de mindig megúsztam. A volt munkatársam mondta hogy offroados autóknál ez sűrűn előfordul,kössem össze a szívósor egy alkalmas pontját vákuum csővel a fedél szellőzőjével és használjam. Azóta is jó,nincs kellemetlen torpanás,durrogás,stb.
Ez nálam bevált,csak leírtam mert mukodik a dolog. Nem tudom speciálisan nálad ez miből fakadhat,lehet egy uj tömítéssel,valami egyéb bevált dologgal javítani a helyzeteden,hátha ír valaki akinek ilyen autója/tapasztalata van.
A választ nem tudom, de egy saját tapasztalat: amikor megvettem az autómat (722.6 ötgangos tiptronic váltóval), már a legelső lámpánál indulva üresben maradt, csak hosszú másodpercek után tudtam elindulni. Később is gyakran tette ezt, sőt menet közben is üresbe dobta magát, és volt, hogy időnként csak kettesből indult. Egy olajcsere (+ szűrő, meg stekker) teljesen megoldotta, három éve hibátlanul működik (üzemelés közben végzett diag szerint is).
Sziasztok Érdeklődnék hogy van valakinek tapasztalata 1995-ös W140 S420-as osztófedelével kapcsolatban? Párás, hideg időben indítás után pár perccel, mikor kb 80fokos a víz óra szerint, elkezd dadogni a motor, majd ismét pár perc múlva abbahagyja, szépen jár. Szétszedtem mikor elkezdett dadogni, mindkét osztófedél alatt pára/vízcseppek. A fedelek nincsenek elrepedve. A kérdés az, ezt a fedél alatt lévő osztófedél-alátéten lévő gumigyűrű öregedése, vagy a fedél-alátét hibája okozhatja e? illetve még egy kérdés, a fedél alátétek, (amik egy lyukas műanyag pohárra emlékeztetnek), ha leszedem az elosztó-fedeleket, jobbra-balra mozognak, lehet forgatni őket, ez természetes? Ha felkerül a fedél, és meghúzom a csavarokat, akkor minden stabil. a képeken az egyik gumigyűrű, egyik osztófedél, és egy új osztófedél alátát látható. Köszi a válaszokat daimlerb
Sziasztok!Abba tudnátok segîteni hogy 2000 s320 cdi egyszerűen nem vált fel nem îr semmit a diagnosztika a váltóról!Lètezne hogy csak egy olajcsere?köszi
Van egy s 320 cdi mercim amivel az a probléma, hogy 20 perc-1 óra után vészüzemre kapcsol (valószínűleg) elveszti az erejét, max 2000-nél elvált. Leállítom, ujraindítom: tökéletes egy darabig......:) Műszerfalon hibajelzés nincs! Bocs: 2000-es évjárat. Találkozott valaki ezzel a problémával? HELP!!
Szia!Igaz kicsit sok idő telt el válaszod óta,de nem volt időm küzdeni a géppel.A hibakódokat lehetett törölni,de visszajöttek.Cseréltem a komplett egységet bontottra,de teljesen döglött volt:( .Szétszedtem az eredetit,és találtam néhány forr.hibát.Próba,nem jó.Olyan mintha nem nyomná az olajat.Főhenger szét,gumigyűrű csere.Nemnyert.Átszereltem hagyományos főhengerre.Nem jó.Ha csendben vagyok hallom,hogy röhög.Létezik olyan,hogy 140e km-nél vehetem le a váltót?
Rettentöen nem értek hozzá, de ( W212) megfigyeltem , hogy amíg össze nem pászítom időről időre a telefont a kocsival, az időközbeni új névjegyeket nem írja név szerint , csak szám szerint ...azt is csak ha hív , vagy ha még fenn van a híváslistán. Ekkor -ha megunom-- csinálok egy talán "importálást" és akkortól benn van minden a kocsiban ( is).
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni tőletek! Van egy 2001es w203 cdi-m kombi. C200. Tudom van egy izzítógyertyáknak egy relé doboza a lámpám fölött nem sokkal. De elvileg ha jol tudom van egy biztositék táblázatban is pici normal méretű relé. Ha van akkor megtudná mondani nekem valaki melyik lehet az? Köszönöm szépen
Sziasztok! Szeretném segitsegeteket kérni. Van egy 2012-es W204-es mercim. Lecseréltem a telefonomat iPhone 6-ra és azóta nem írja ki a névjegyzéket csak a telefonszámot. Szervizben frissitettek az audio rendszert de továbbra se írja ki a nevet. Nem tudták megoldani. Segitsegeteket előre is köszönöm!
Ha a w124-be m104 műanyag szívósoros motor helyére a w140 m104.990 (231 LE) motorblokkját szeretném tenni, akkor mire számíthatok?
Különbséget a szelepfedél, és gyújtáselosztó, tehát a szelepfedél alatti elülső rész kialakításában látok. Nyilván a szívósor, meg a bálna légszűrőházas szívósora közt eléggé észrevehető a különbség.
A motortömb elvileg megegyezik.
A kikerülő motor szelepfedelét, gyújáselosztós delkijét át tudjuk tenni, nem tudom a kipufogó vezérmű tengelyben van-e különbség, de ha kell, azt is átpakoljuk. Nagyon szeretném a 3,2-essel megjavítani a motorhibát ;)
Fél füllel hallottam olyanról, hogy a karter és az olajszivattyút is át kell cserélni.
Valaki esetleg tud-e hozzászólni?
Pl a szívócsonk átcserélése plug&play-e?, vagy más a fentieken kívül nehezítené, akadályozná-e a műveletet. A motorszám probléma most nem érdekes
Ma megállapítást nyert, hogy a 6-os hengerfej egyáltalán nincs kompresszió. Hát megvan mi volt a könnyen forgás oka, még a következő lépés: hengerfej levêtel...
Szia! Jó ötlet volt, de nem jött be sajnos a toldó, ott a diffi fölött, amik futnak acél fékcsövek a lengéscsillapítóba, ahogy a szerelő hozzáért, mind szétjött, a korróziótól, szerelhetetlennek bizonyult.
24-et fizettem, ebben van 2 liter nagyon drága belevaló hidraulika olaj, a 3 csövecske meg újra lett gyártatva vörösrézből, láttam a régieket is, menthetetlenek voltak sajnos. Acélból nem tudtuk, sajnos, nem volt rá lehetőség. De végre nálam a gép! :) Töltöm az új akkut, mert úgy néz ki, lemerülve küldték, azért volt olyan olcsó. Délelőtt 11 óta töltöm, most van 1/3-on a töltés, csoda, hogy indította, a nagy motort, de legalább felveszi a töltést. Holnap nyargalhatok vele.
Ma az öreg 124-esen tesztelgettem. Az alany '94-es E280 m104 motor, automata. Valami gond van amúgy, mert olyan, mintha egy henger nem menne, alapjárat stabil ugyan, de a kocsi rángatózik a motor egyenetlen járása miatt.Ugye felmerült, hogy az m104-nél azzal kéne kezdeni, hogy kábel csere. Ezt elég nehezen vállalják, pláne nem vidéken, a kocsi Szabolcsban van munkaterületen, oda vittem hobbiból, de nem akarom öt hengerezve felhozni Bp-re, így próbálok rájönni, mi lehet a gond, mechanikai probléma is lehet. Kompresszió (végnyomás) mérés volt a cél. Mértem hidegen, és üzemmeleg motornál. A mért eredmények 1-5 hengerekben kis szórásúak, bíztatóak, de:A 6-os hengerben nem tudtam mérni, mert nem volt hajlandó forgatni az önindító. (- vagy forgatta, csak nagyon könnyen, olyan hangja volt, minta bendixes lenne, nem húzna be)Akkor forgatta meg a motort az önindító, amikor az 1-5 hengerekbe be volt rakva a gyertya, de a gyújtás le volt kötve, de akkor meg nem mért semmit a műszer.A fenti tünetre valaki szakértőleg esetleg nem tudna hozzászólni? Bmw-nél ilyen nem volt, ott olyan nincs, hogy egyik hengert ha mérni szeretném, nem forgat az önindító...:))) Nem hinném, hogy a merci is másabb lenne.Jó lenne tudnom, hogy akkor most van valami a 6-ossal, vagy más lehet a gond. Nagyon az az érzésem, hogy forgathatta, csak túl könnyen, - akár nem zárnak ott a szelepek - és csak azért volt a betekert többi gyertyával ugyanolyan forgatás, mert nagyobb ellenállás volt a hengerekben és lassabban ment, mint tisztán surlódási ellenállással.Sajnos nem volt segítségem, így nem láttam, hogy hogyan forog a motor.
Köszönöm a választ, de ez nem világos számomra. Én a középső gombra gondoltam, amin a hőmérsékletek vannak bejelölve. Az milyen kompresszort szabályoz, és hogyan?
Sziasztok, megvennék egy nem egészen kétéves, 21ekm-t futott V 220 CDI-t, márkakereskedésből. Outsider-ként kérdezném, hogy van-e valakinek rossz tapasztalata a most futó V-osztályról, illetve a benne lévő 220-as motorról (163LE)? Illetve igaz-e, hogy a 220 és a 250 CDI között nincs hardveres különbség, csak a szoftveres?
Egy kis segítséget szeretnék kérni, van egy c220 cdi autom beindul az autó és kis idő múlva leáll 8-10 perc vagy amikor már kezd bemelegedni.Újra indítok és 2-3 másodperc után ismét le áll.10-15 perces várakozás után ismét elindul.Amikor le áll ki írja epc.
Kollégák, az A osztályban (esetemben 2001-es A170 CDI) a középkonzolon lévő fűtési hőmérséklet szabályozónak mi a működési elve, azaz hogyan szabályozza a befújt levegő hőmérsékletét?
Egy 2007-es CLS-nél a légrugók mennyire tartósak? Hallottam, hogy 200.000 km-nél ki kell cserélni őket de legalább is javítani, sokan mondjak, hogy gyorsan tönkremegy. Ha kicserélem őket valami normál lengéscsillapítóra észlel hibát az autó?
Igen, Zoli550 is lebeszélt róla, meg azóta én is utána olvasgattam Opeles oldalakon, egy élmény volt, ez bizony nem hiányzik nekem és a családnak. Adagoló, 150 ezrenként egy vagyon, meg még ráadásul kettős tömegű lendkerék is van benne, meg porladó vezetékek. Tényleg nem egy kívánatos konstrukció. Valami másfélét keresgélek majd, van idő.
Elnézést ,hogy a csapos közbeszól,de bántja fülemet (szememet) a "vascső"kifejezés.Remélem olyat nem vesztek,mert vascsövet olyan falvastagsággal és olyan átmérőben nem árulnak. Amiről ti beszéltek az "acélcső".
A gépkocsikon vasból többnyire már csak a kipufogó csonkok (van acélból is,hegesztve)ékszíjtárcsák,féktárcsák turbó házak vannak.A régebbieken még van motorblokk is vasból,sőt a még öregebbeken a hengerfej is abból volt.
Vas csöveket kb 150 mm.-es átmérőtől lehetett venni vízvezeték csőnek amit az utcák alatt vezettek.Mára már ott is műanyag csövekkel váltják ki a vas csöveket.
Remélem nem veszi senki kioktatásnak,mert egyáltalán nem volt szándékomba olyat tenni,csak hát a kohász énem nem engedi ,hogy szó nélkül hagyjam egy merci fórumon ezeket a kifejezéseket.
Nekem volt egy 2001-es DTI-s vectrám, Y 20 DTH-s motorral VP 44-es adagolóval. Az adagolónak egy külön vezérlőegysége van (PSG5), ezt állítólag nem lehet javítani, csak csere! Az adagolóra majd egy autó árát ráköltöttem!!! Ha ilyen adagoló van rajta, én messzire futnék tőle...
Nem attól a sráctól lenne a csere, akit mondtam, most engem kerestek meg egy ajánlattal. Nem oroszlános lesz. Vectra 2.0 dti kombi, friss hengerfej, fényezés és lakatolás, 350 ezer km-el+4 kilót még dob rá. Elvileg korrekt,,,de még csak képen láttam, úgy nem rossz, aztán majd kiderül, nem ismerem ezt a típust. Kész lesz az autóm, aztán meglátom, jó -e, nem -e...
Én 6 éve vetten akkor 12 éves c mercit kevés km-el. Tettem bele 100 000 km-et, csak a fékpofak legtömegmérő amit cserélni kellet, viszont ahogy napi hasnálatba került, rozsdásodott rendesen, kapott alváz-üregvédelmet, aztán teljes külső fényezést, így most tip-top, az árát meg még festéssel együtt, is rég behozta.
Köszi, ma megrendeltük. Jövő hét elején lesz kész elvileg, megint várni kell rá.:( Remélem most már más hiba nem lesz, lenne egy csere lehetőség az autómra.
A fémcső toldót használtam már klímacső javításra is. Roppantó gyűrűs megoldás, belemarja magát a csőbe, és elég stabilan tömít. Évekig nem eresztett le a gáz az egykori mazdámból.
Réz csövet én se ajánlanám, gyengébb anyagszilárdsága van, mint a vasnak, kevésbé bírja a dinamikus nyomásváltozásokat. A féknél pedig van.
Ha nem férsz hozzá , ne gondolkozz ! Semmit nem fogsz gyengíteni! Vágd ki a fenéklemezt, kezeld le a vágást és önfúró csavarral egy fedél rá tömítve és kész!
Okés, amúgy nem bírtam ki, szóltam már a szerelőnek, hogy próbálja meg ezt a dolgot, hátha beválik. Bárdi is, Unix is, hozza ezt a terméket. A cső nem lesz új tőle, de legalább átmenetileg megjavulhat, most az a cél. Szerelő is tele van munkával, ha 15 autó nincs ott, akkor egy sem, nagyon lassú minden. Köszi!
Beválhat, talán, a régi 2 darab lengéscsillapítón van valamennyi vas fékcső anyag, görbe is, egyenes is, ami nem is rozsdás, abból levágni, toldóval összefogatni, legegyszerűbb megoldás lehet, ha valóban összefogja, ez a toldó.
Megvárom, Csabais mit ír rá, ha járható az út, szólok a szerelőnek, ez legyen.