Nem, Törtfehér volt. Láttam én is egy hirdetést, a faszi kb lenyúlta az én szövegemet, rendesen ellopta a leírásomat, itt-ott betett 1-2 szót, de a többség ctrl-c-v -volt. Elkelt az is ahogy láttam, legalább küldene jutalékot... , ha már lenyúlta a szövegem :)
Véletlenül nem bézs színű volt a tiéd? Ismerős a leírás és a km. Ha egyre gondolunk, akkor azt a hirdetést én is nézegettem sokat, csak nagyon messze volt... 300km. :) Aztán végülis 100km-re sikerült találni egy szintén 2013-as 1.6 Dinamique-t, csak ezüst színben 2.5-ért, egész jó állapotban. :) Nem ismerem még különösebben a típust, de egy Renault szerelő is azt mondta, hogy az utóbbi évben több százezret emelkedett a Fluence ára is, mint az összes többi használt autóé.
2013-as volt , facelift, 1.6 benzin Dynamique (félbőr,belső kétzónás digit klíma, napfényrolók stb..) Törés és sérülésmentes, patika, 95 ezer km volt benne (valós), max. 10 ezrenként olajcserével (vagy korábban ha az 1 év hamarabb letelt, mint a 10 ezer). Fullra karbantartott valóban szalon állapotú kocsi, ezért is sajnáljuk nagyon. 2.6 -ért ment el, de ahogy látom most megy fel az ára minden használt kocsinak, 2-7,2-8 -ért is irdetik már ezeket.
A facebook csoportban többen leugatják azokat akik árulják és nem 1,5M-et kérnek érte, hogy "én ilyet vettem 1,9-ért"..... jah, németből , azt járjon utána, hogy tényleg azt vett-e amit szeretett volna.....hagyjuk inkább.
A miénkel az új tulaj vastagon jól járt, mondtam is a feleségemnek, ha megnyerem a skandit felhívom és visszavásárolom ráfizetéssel :D
Igen, igazából nagyon sajnáljuk tényleg a Flu-t, még tegnap is a képeket nézegettem róla, hogy milyen szép kocsi volt. Csak bízni tudok benne, hogy a GC-t is fogom legalább így szeretni és megbízhatóságilag is hasonló stresszmentes autózást biztosít.
2017 év végi, 1.6 SCE Intens, 23ezer km -> 4.6M. Szerettem volna 1.33-as TCE-t, de elvitték az orrom elől pár nappal, de igazából évente 1x, 2x autópályázunk így ez is megfelel. Egyébként nem forog annyit mint a Flu és kevesebbet is eszik, meglátjuk hosszú távon. (BP-ről haza, 120 tempomat, klímával kerek 6 litert evett, 3400-3500-as fordulat mellett)
Nah, meglett a Grandcoupe. Sajnáltuk nagyon a Fluence-t eladni, mert hibátlan volt és nagyon nagyon szerettük. Életem legjobb autója volt. Ha nem kellett volna az ára akkor megtartottam volna. Bízom benne, hogy nem dötnöttem rosszul, de egyelőre úgy néz ki, hogy nem :)
Úgy alakult, hogy a mi családunk is újdonsült Fluence tulajdonos lett, így ha nem bánjátok és felmerülnek kisebb-nagyobb problémák néha kérdeznék itt a fórumon. :)
2013-as 1.6 benzin, K4M. Második autónak vettük egy kombi Lacetti mellé és remélem hasonlóan elpusztíthatatlan lesz. Soha nem volt még francia autóm, ideje volt. Fórumokon, népítéleten többségében jó véleményeket olvastam a típusról, így kíváncsi vagyok hogy mi lesz vele hosszú távon. :)
Egy-két kérdés azért máris felmerült:
1. Sajnos csak egy kulcskártyát kaptunk hozzá, elvesztették a másikat, nem került elő. A pótlására tudnátok ajánlani egy műhelyt, ahol a kártya házat, elektronikát is kapok és a tanítást is elvégzik. Szegeden és Debrecenben találtam eddig ilyet, de ha nem muszáj nem mennék olyan messze. Fejér megyében, vagy környékén, esetleg Budapesten ismertek ilyen műhelyt?
2. Olajat cserélnék első körben, de eddig nem találtam pontos specifikációt erre a motorra vonatkozóan. ACEA, API, RN xxxx szabványok mik vannak pontosan előírva? Ha jól olvastam elsősorban az ELF SRX 900 5W30-at ajánlottátok korábban itt a csoportban. Akkor A5/B5 RN0700 lenne az előírás?
3. Vezérlést is cseréltetnék. Mikor aktuális hivatalosan? 55600km van a kocsiban, gyári 8 éves gumikkal és akksival, gondolom akkor a vezérléshez se nyúltak még. Ennél is 60ezres a csereperiódus, mint a Chevynél?
Egyéb figyelmeztetés, jótanács amire figyelnem kellene, van esetleg? :)
Emlékeim szerint 6 év vagy 150.000 km a dízelnél. Én 6 éves korában 90.000 km-nél le is cseréltettem a vezérműszíjat a hozzá tartozó sallangokkal és a vízpumpával együtt.
Beléptem a Klubba. 2014-es Fluence 1.6 benzin (K4M 838) szeretnék vezérlést... olajat cseréltetni (olvastam, hogy a váltó olaj is erősen ajánlott a cserére) 130.000+ km felett ill. ami kell vásárlás után. Budapesten tud esetleg Valaki valami jó lehetőleg Renault szakszervizt?
Mi is ácsorogtunk a Kishegyesin ma reggel 7:30 körül, el sem akartam hinni, amióta suli van kb a Fészek Lakóparknál van a sor vége, ami testvérek között is 3+KM a Segner térig. Nem tudom egy iskolakezdés, hogy a viharba dugítja be a várost, de ez valami káosz. Ezt a várost nem ekkora forgalomra tervezték az tuti. 2x2 sáv, max 3x3 a kanyarodóval a nagyobb csomópontokban, ez nonszensz ennyi autóra. Tőlünk 30-40 perc alatt érek el az Arany Jánosig amikor viszem a feleségem és onnan még kiugrottam a Vezérre, mert ma így 1,5 után megnéztem már, hogy az iroda ott van-e még és bementünk páran, hogy lássuk már egymást ennyi idő után. Na így végül már simán 1 óra + volt a menetidő + haza is hasonló.
Ha találsz valami placcot szólj, mert én is kivinném már a párom, mert kezdem unni, hogy akárhova megyünk 1 korty sört sem tudok inni, neki meg van jogsija már évek óta, de nem vezet azóta sem, pedig a barátnője autóvezető oktató. Kár, hogy a repteret nem lehetett igénybe venni amikor Lufthansa és WizzAir parkoló volt a lezárások alatt :D
Ma reggel végigjöttem a Kishegyesin a Derék utcáig, végig be volt állva. Pásztáztam mind a két sort, de nem tudtam a forgalom miatt túl sokáig arra nézni, mert nagy volt a forgalom lefelé is, és elég gyakran van utolérős baleset azon az utcán... Kb. 7:25 körül fordultam be a Pesti utcáról, a Dusterrel voltam. Van amikor a Corsa van használatban, ami lehet megmarad a lányomnak, csak kellene már találjak egy elhagyatott leburkolt placcot, ahol kipróbálhatná, hogy tetszik-e neki a vezetés...
A múlt héten egy nő nyomta nekünk a dudát a Bethlen utcán, aztán a lámpánál egymás mellett álltunk és kiderült, hogy egy ismerősének pont ilyen színű Dustere van, pont abban az időpontban szoktak a Bethlen utcán találkozni, a rendszám betűi is egyeznek, csak a számok nem, de arra nem emlékezett... :-)
Néha én is készülök integetni a &&&-992 rendszámú Flu-nak, aztán amikor közelebb érek, már látom, hogy a számok nem stimmelnek... :-)
Bárcsak úgy lenne, jó lenne ha ismerőshöz kerülne. Ma reggel integettem egy Dusteresnek, pont mint a tied, aztán közelebb kerülve láttam, hogy nem egyezik a célszemély :D
Most olvasom a facebook-on, hogy épp olajcserére készül az új tulaj a régi Fluence-unkon, javasoltam neki, hogy ne térjen el a gyári ELF Full Tech FE olajtól... :-)
Néztem egy Intenst, nekem Dynamique van., Ugyanaz (vagy nagyon hasonló, picit design-ban eltér) a puha anyag mindenhol, annyi, hogy a Meganeon van varrás is, nagyon hasonló a kettő szerintem. Amikor kinyitottam az ajtót az első benyomás az volt, hogy alig másabb, még a foganytú sem változott :) Persze ez csak az ajtókárpitra vonatkozik, onnantól beljebb nyilván más :)