Ma reggel 6:30 körül egy kulcscsomót találtam az ALDI előtti buszmegállóban, amelyet leadtam az ALDI pénztárosának. Feltehetően a lakóparkban lakik az illető, aki elhagyta.
Nyáron igen kellemetlen bűz áradt, akkor az onnan jöhetett. Számtalan problémát gerjeszt mióta a lakóközösségbe került. Ünneplés lesz miután elhúz innen ez a koszfészek.
Igénytelen suttyó. Nyáron a háztartási hulladékokat is kint tárolja a teraszon. Azt hiszi, hogy tanya világban van, ahonnan ide érkezett. Antiszociális hulladék.
Vendég tudatlanságán ne lepődjél meg, nem ismered a leharcolt szőke cucut :(( Nemsokára költözés lesz, amire jó ideje várakozunk a környezetében. ÁMEN.
Eladó egy 120 literes Fagor, pult aLászló helyezhető, szürke hűtőszekrény, kis fagyasztórésszel. Új állapotú, sosem volt használva, tartalék volt ( már nem garanciális). 83x55x58 cm. Ára: 15.000 Ft.
Karbantartást, hogy ki végzi, arra azt a választ kaptuk: Egy cég.
A karbantartásokról munkalapokat nem láthattunk.
A kazánházba, hogy milyen személyeknek van bejárása, arra többen lakók szemtanúi voltak, miszerint az erősen ittas biztonsági őr ( régi biztonsági szolgálatról van szó, akiket időközben cseréltek ) is többek között, aki elmondása szerint megbíztak azzal, hogy a kazánt gyorsan kapcsolja vissza, ha ellenőrzése során nem működne, hiszen többször leáll az éjszaka folyamán. Itt jegyzem meg, hogy az új biztonsági szolgálat őrei közül is volt, aki neheztelt a gondnok utasítására, miszerint nem tartozik a munkakörükhöz és nem is értenek a kazán működéséhez.
A szivattyúkat nem cserélik meghibásodás esetén, mert az egy nagyobb volumenű kiadás lenne, inkább buherálnak. A társasház számláján volna rá fedezet bőségesen. Mégis miért nem vesznek új szivattyút, amikor indokolt lenne? A válasszal mindenki tisztában van szerintem.
Ne csodálkozzon senki, hogy itt tartunk, ahol. Most az I. ütem, holnap egy másik.
Ne kerteljél, nyugodtan oszd meg, tudja meg minél több lakó, annál is inkább, mert bárhol előfordulhat, ami az első ütem B-ben!
A fűtés rendszer ahogy az éjszakai üzemmódról átvált a nappalira, a csővezetékek berezonálnak olyan szinten, hogy a falak majd berobbannak. Hangfelvételeket készítettünk többen az esetekről. Félelmetes, amikor erre riadunk fel hajnalonként.
Kérdések sorait tettük fel az illetékeseknek, válasz általában a következő: "Nem tudjuk. Nincs megfelelő szakember"
Ki végzi a karbantartást? Erről dokumentáció? Kik mennek/ mehetnek be a kazánházba a 7.em-en? Két meghibásodott szivattyúból miért tákolnak össze egyet? Miért nem lehet cserélni? Bő egy hónappal ezelőtt cirka 10 lakás lakói nem aludtak, olyan elviselhetetlen zajforrás volt jelen.
Hogy engedheti meg magának ezt a lezser stílust a közös képviselet? Pontosan egy évvel ezelőtt volt egy robbanás a lakónegyedben, mai napig nincsen rá konkrét válasz, hogy mi is történt valóban. Mesék annál inkább terjengenek.
Természetesen az összes hiba bejelentés, levelezések, hangfelvételek mentve vannak visszamenőleg. Megoldás a mai napig nincsen.
Véleményem szerint a hosszú évek alatt megspórolt összegek, amiket a karbantartásra kellett volna fordítani ( hol van az az összeg?) most megbosszulta magát. Mindennek a levét, mi lakók isszuk meg. Köszönjük a becsületes és lelkiismeretes munkát a kk-nak! Egy biztos, folytatása lesz az ügynek.
Nekem akár szisztematikus hibakeresésnek is tűnhet. Napok óta visszajárnak szerelők, biztos komplexebb a hiba, amit nem csodálok ekkora házban.
Ha információra vágytok, kerssétek nyilvános elérhetőségein a gondnokot, aki bizonyosan tudni fogja, miről van szó és hol tart a folyamat. Ha valami rossz, azt meg kell keresni, gondolom, ez folyik.
Bár nem is igazán értem, mi volna a közlésetek igénye.