Keresés

Részletes keresés

kavicsos64 Creative Commons License 2023.04.27 0 0 35086

A te motorod annyira más mint a szokványos motorok ,hogy eldönteni nem lehet hogy nem e valami nem oda való alkatrész van beszerelve ! Holnap még megnézem a szomszédban ott egy fűnyíró van Honda motorral azon ezek a rugós részek hogy állnak hátha látok rajta valamilyen támpontot .

Előzmény: a.k. (35083)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.04.27 0 0 35085

Találtam egy filmet így hirtelen ,mert az én motorom annyira más nem látszódik semmi sem a rugós részekből ! https://www.youtube.com/watch?v=MXC9Z9y7mLw

Előzmény: a.k. (35083)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.04.27 0 0 35084

Honda klónom van de mindene ugyan az ,nincs is külön alkatrészek ezekhez . Nem tudom betenni a képeket az én telefonom mini képet csinál a gyereké meg ehhez a fórumhoz túl okos a tied az a fekvőhengeres ha jól láttam ,nekem meg álló motorom van . Attól megnézem mi a különbség .

Előzmény: a.k. (35082)
a.k. Creative Commons License 2023.04.27 0 0 35083

Akár hogy nézem ott nincs kókányolás az előző felszólalók részéről. Persze lehet tévedek. Szóval ha egy kép amin tuti jó azt szivesen veszem... 

Előzmény: a.k. (35082)
a.k. Creative Commons License 2023.04.27 0 0 35082

Ácsi ez így került ide. Annyi a rugót még nem volt gyári oda tettük jobb híján tesztre megy-e egyáltalán... Szóval fogalmam sincs esetleg ha van képed amin rajta van szivesen venném. Én amiket találtam ilyen valami kinézetüek voltak... 

Előzmény: kavicsos64 (35081)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.04.27 0 0 35081

A kép jobboldalán az a kar az jó helyt van vagy még valami hiányzik onnan ? Mi lenne a lelapoláson ? Valamilyen kókányolás eredménye az a probléma ! Azért nem stimmel a rugó sem !

Előzmény: a.k. (35076)
a.k. Creative Commons License 2023.04.27 0 0 35080

Itt is van egy gxv az még eztán jön üzembe állítása... 

Ha itt vissza tolom a gázkart akkor le is áll ahogy kell. Ha oda húzom neki koppra akkor szivató ez oké(ott indul csak 1 rántásra szivató nélkül nem nagyon). Ott persze van egy kis játék a szivató és a teli gáz között ez stimmel. Valójában a max. fordulata nem jó amiért ez a rugó kellett. Na majd ha megjön a fordulat szám mérő molyolok még vele. Az idegesít ha vissza tolom a gázt(leállítás) akkora hasa lesz ennek a rugónak embertelen(összenyomódik nagyon). Nem tud ez kiakadni(persze lehet mindben ilyen ez nem tudom ez az első Honda a gcv eztán jött ajándékba rotakapával)? Mert akkor ez sosem lesz meg úgy elszáll... A fogyasztás gondolom mivel nem gyári karbi így a kis kínainak a főfúvóka mérettezés nem az igazi gondolom ahogy sikerült(gyárilag 60 van az eredeti karbiban)... Ideális fordulat 2100 a max. meg 3100. Tán gyári leírás szerint... 

Felső rúd a rugóval még eredeti, de itt van a gyári új rugó ahhoz is azzal nincs gond nem ingadozik semmit...

Szóval lehet ez mindben ilyen. Ha vissza engedem a gázt össze nyomódik nagyon. Attól félek el fog szállni... :) Persze ha gázon van akkor ilyen gondja nincs...

Fogyasztás állítási lehetőség konkrétan ezeknek nincs igaz csak főfúvóka csere? 

Előzmény: studiod1 (35078)
studiod1 Creative Commons License 2023.04.27 0 0 35079

Lemaradt mivel a honda gázrudazat ütközésig ráhúzott gázkarnál zárja a kettes pillangót, (szivató állás) Előfordulhat rosszul beállított rudazatok esetleg sérülése esetén részben zárja a szivató részt gázkar max fordulat helyzetben, kipörögni még kipörög viszont zabál.

Előzmény: studiod1 (35078)
studiod1 Creative Commons License 2023.04.27 0 0 35078

Nekem nincs gxv mocim csak 3db gcv sorozatú. A fotón látható rugónak alapjáratra tolt gázkarnál egy  holtjátéknak kell lenni ilyenkor az alapjárati csavarnak ütközik a pillangó-rudazat,  ráhúzott gázkarnál pedig a rugóerő-előfeszítés határozza meg a max fordulatot3000-3300. Gyárilag 2800 a beállított kivétel az usa piacra gyártott generátor motorok ott természetesen 3600. A fotón levő kar felső végéhez csatlakozik egy hosszú rudazat ami mozgatja a pillangót a rudazaton levő hosszú vékony rugó lényeges(kiegyenlítő), mivel hiánya vagy nem megfelelő állapota fordulatszám lebegést okozhat. 

Előzmény: a.k. (35076)
a.k. Creative Commons License 2023.04.27 0 0 35077

Ja igen az kimaradt eszik is elég komolyan azon lehet valamit állítani... Kb. zabál... 

a.k. Creative Commons License 2023.04.26 0 0 35076

Lenne egy kis gond megjöttek az eredeti rugók a gxv-140-hez a Hondata megrendelte és küldte, de az egyiket kicseréltem mint a képen is látszik az még csak oké bár az sem egészen olyan mint a régi. De ez a másikkal valami nem stimmel. Esetleg valakinek valami ötlet? Valahogy nem kicsit hoszabb mint kellene. Állítani kellene valahol valamit vagy...? Esetleg az lehet gond nem az eredeti karbi van rajta? Vagy vágja le a szárából és hajtsam meg azt annyi, hogy jó legyen, de az olyan... ? 

 

 

 

studiod1 Creative Commons License 2023.04.26 0 1 35075

Kérdés a kuplung holtjáték megvan? A másik érezhetően egy ponton határozottan kiemel? Az alsó rugótányér jó pozícióban van(fordítva is betehető)? A határozott kiemelésről azért írtam mivel a motor esetleges le és felszerelésekor központosítás lényeges(a rögzítő furatok nagyobbak mint a csavarok) /csigatengely-főtengely egy vonalban/. 

Előzmény: ianas (35074)
ianas Creative Commons License 2023.04.26 0 0 35074

Sziasztok. 

Van egy kf-04 hajtoművem honda motorral, ami most kapott egy teljesen új hajtómű házat. Most pedig kegyetlenül csúszik a kuplung. Már cseréltem nyomcsapágyat, rugót, rugótányért, de még így is. Kb fél perc után tűzforró az alsó kuplung és a csapágy is. 

A kuplung bowdenen már állítottam. Mi lehet a gond? 

kanoc2 Creative Commons License 2023.04.26 0 0 35073

Üdv szeretném megkérdezni hogy ez mijen tipusu motor mert nekem is van egy szétbontva 

Előzmény: actionman26 (13391)
kanoc2 Creative Commons License 2023.04.26 0 0 35072

Üdv.

 

 Szeretnék érdeklődni hogy érdekelne valakit HONDA GCV160 motor alkatrészei?

kavicsos64 Creative Commons License 2023.04.18 0 0 35071

Az csak kb 4,5 lovas lenne a régi számítás szerint ! De 5-8 éve volt ebben változás szerintem valamilyen környezetvédelmi megfontolás volt hogy másként számolnak mindent ,mint előtte !

Előzmény: t.zsolti (35070)
t.zsolti Creative Commons License 2023.04.18 0 0 35070

Rendben, csak akkor a 5.5le gép mennyin dolgozik ha az 5.5le-höz tartozó fordulatot sosem éri el, mert a regulátor nem engedi. Értem a terhelés szabályzó ( regulátor ) változtatja a pillangó szelep nyitásának a mértékét, de akkor ne adja meg a max teljesítményt ha azt nem lehet használni mert a fordulatszám sosem lesz annyi.

 

Előzmény: kavicsos64 (35067)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.04.18 0 0 35069

Láttam egy hirdetést az előbb a Szevafém háza táján érdeklődj ,úgy tűnik egy időben ők gyártották ,lehet .

Előzmény: Arkos50 (35068)
Arkos50 Creative Commons License 2023.04.18 0 0 35068

Sziasztok.

Hozzam került egy Arkos S50 rotációs kapa, amit szeretnék felújítani.

Olasz gyártmány, 1987-es évjáratú. 

Neten szinte semmit nem találtam. Benzincsap, gyújtótrafó, berántó tárcsa amiket felleltem.

Egy gépkönyvnek örülnék a legjobban.

Tud ez ügyben valaki segíteni?

kavicsos64 Creative Commons License 2023.04.18 0 0 35067

A lóerőt nem a végfordulaton adja semmi sem ! Hanem az ajánlott munka fordulaton az meg 3000 fordulat ahogy írod . Pl egy traktor végfordulata 2500 de a munkafordulata ahol a legjobb a fogyasztás és már az erő is rendelkezésre áll az csak 1950 fordulat . Nagyobb cm3 gépeknél meg 2000 a plafon fordulat és 1500 a munka fordulat . Abrikx motoroknál is sokan azt hiszik a gázkarral gázt adnak de nem ,csak a lehetőséget biztosítják ahhoz hogy a motor üzemanyagot kapjon ! Gyakorlatilag a terhelés szabályozóra van bízva mennyi benzint iszik és milyen fordulatokon meg a motor . Ha terhelés éri automatikusan benzinhez juttatja a motort a szelep benne ,megpróbálja tartani a beállított fordulatszámot ameddig bírja egy ilyen kis motor .

Előzmény: t.zsolti (35066)
t.zsolti Creative Commons License 2023.04.17 0 0 35066

Egy bajom van ezekkel a lóerőkkel, a gyártók megadják Pl: 3600 as fordulaton a teljesítményt, aztán oda van írva, hogy normál üzemben 3000-et forog a motor. Akkor???? És az elméletileg elérhetővel sokra nem megyek.

Előzmény: Nobody1 (35062)
ali kis Creative Commons License 2023.04.16 0 0 35065

Véleményem szerint nem szerencsés olajsűrűséggel manipulálni. Adjuk meg neki ami jár. Még ha eszi is az olajat. Gyakrabban kell ellenőrizni az olajszintet.

Előzmény: a.k. (35064)
a.k. Creative Commons License 2023.04.16 0 0 35064

Egy kis apró kérdés kimaradt. Alapjáraton ez a Honda löki egy idő után idő után a kék kojtot most vettem észre eddig nem ment nagyon alapjáraton(munka közben nem volt rá szükség :) ). Ez sok jót nem jelent ha eszi az olajat. Tehát a B&S és Honda olajon kívül milyet lehet még ezek a csodákba tenni ami sűrűbb és nem öli meg teljesen? Most nem lesz motor generál még egyenlőre így kicsit még ki kell tartania... 

a.k. Creative Commons License 2023.04.16 0 0 35063

Valahogy nem vagyok meglepődve ezen! Mint kb. sokminden másban is van ilyen... Egyikre a szárkúpban a kínai ilyen matricát tesz a másikra másmilyet azt jó... Sajnos ilyen világot élünk... 

Előzmény: ali kis (35060)
Nobody1 Creative Commons License 2023.04.15 0 0 35062

"Honda és a Zongshen egy kaptafára készül"

 

Ezt nem tudom, de az itteni "ágdarálósok" esküsznek rá, hogy a 6,5 lovas Zongshen vígan hajtja az ágdarálót míg a többi olcsó típusból még a 7 lovas sem bírja.

Szóval tényleg egy kaptafán készülhetnek a Hondával...

Előzmény: ali kis (35060)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.04.14 0 1 35061

Ami nem kínai az már hamisítvány ((::!!

Előzmény: ali kis (35060)
ali kis Creative Commons License 2023.04.14 0 0 35060

Nem csak a rendelés, az egész gyártás is az.

Tudtad, hogy a Honda és a Zongshen egy kaptafára készül. Most aki Honda motort vesz nem tudhatja, hogy Kína mely részén készült a gép.

https://kimukft.hu/termek/honda-gx200-zongshen-168fb-motorblokk/

 

Előzmény: a.k. (35059)
a.k. Creative Commons License 2023.04.13 0 0 35059

Ez egy káosz ez a Honda géphez rendelés. Kb. az összes hivatalos Honda helyet körbe érdeklődtem mire a Hondata előtt le a kalappal eddig úgy néz ki ők be tudják szerezni nekem ezt a pár rugót, stb. Holladiátol kezdve osztrák meg a fene emlékszik már honnan jönnek majd össze. Szedeginél azt sem akarták tudni milyen gyertya való bele meg értetlenkedtek világnak majdnem még a vércsoportom is bekérték egy vicc... A többi meg kb. le sem sz.rta a felkeresésem. Szóval nem gondoltam volna ennyire nem egyszerű téma ez... Vagy kb. ott tartunk nem érdemes heftelni ezek a gépeket dobni ki azt venni egy újat az annyi. Ennyi időt áldozi rá mire csak pár dolog meglesz... Persze azt hozzá kell tenni ment már ez is eleget így lehet itt a cucc bele teszem és másnap széthullik, de akkor ravatalozás lesz... :) 

Foveon100 Creative Commons License 2023.04.13 0 0 35058

Hello,

A tank felőli oldalon, alulról felfelé nézegess a hátsó sarkon.

Cuki négylapú csavar :)

Előzmény: Makesz_ (35057)
Makesz_ Creative Commons License 2023.04.13 0 0 35057

Sziasztok! Most vettem egy RK02-es kapát. Olajat akarok cserélni, leszedtem a kuplungtól fölfelé de nem találok rajta olajleeresztő csavart. Tudnátok segíteni? Előre is köszi... 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!