A te motorod annyira más mint a szokványos motorok ,hogy eldönteni nem lehet hogy nem e valami nem oda való alkatrész van beszerelve ! Holnap még megnézem a szomszédban ott egy fűnyíró van Honda motorral azon ezek a rugós részek hogy állnak hátha látok rajta valamilyen támpontot .
Honda klónom van de mindene ugyan az ,nincs is külön alkatrészek ezekhez . Nem tudom betenni a képeket az én telefonom mini képet csinál a gyereké meg ehhez a fórumhoz túl okos a tied az a fekvőhengeres ha jól láttam ,nekem meg álló motorom van . Attól megnézem mi a különbség .
Ácsi ez így került ide. Annyi a rugót még nem volt gyári oda tettük jobb híján tesztre megy-e egyáltalán... Szóval fogalmam sincs esetleg ha van képed amin rajta van szivesen venném. Én amiket találtam ilyen valami kinézetüek voltak...
A kép jobboldalán az a kar az jó helyt van vagy még valami hiányzik onnan ? Mi lenne a lelapoláson ? Valamilyen kókányolás eredménye az a probléma ! Azért nem stimmel a rugó sem !
Itt is van egy gxv az még eztán jön üzembe állítása...
Ha itt vissza tolom a gázkart akkor le is áll ahogy kell. Ha oda húzom neki koppra akkor szivató ez oké(ott indul csak 1 rántásra szivató nélkül nem nagyon). Ott persze van egy kis játék a szivató és a teli gáz között ez stimmel. Valójában a max. fordulata nem jó amiért ez a rugó kellett. Na majd ha megjön a fordulat szám mérő molyolok még vele. Az idegesít ha vissza tolom a gázt(leállítás) akkora hasa lesz ennek a rugónak embertelen(összenyomódik nagyon). Nem tud ez kiakadni(persze lehet mindben ilyen ez nem tudom ez az első Honda a gcv eztán jött ajándékba rotakapával)? Mert akkor ez sosem lesz meg úgy elszáll... A fogyasztás gondolom mivel nem gyári karbi így a kis kínainak a főfúvóka mérettezés nem az igazi gondolom ahogy sikerült(gyárilag 60 van az eredeti karbiban)... Ideális fordulat 2100 a max. meg 3100. Tán gyári leírás szerint...
Felső rúd a rugóval még eredeti, de itt van a gyári új rugó ahhoz is azzal nincs gond nem ingadozik semmit...
Szóval lehet ez mindben ilyen. Ha vissza engedem a gázt össze nyomódik nagyon. Attól félek el fog szállni... :) Persze ha gázon van akkor ilyen gondja nincs...
Fogyasztás állítási lehetőség konkrétan ezeknek nincs igaz csak főfúvóka csere?
Lemaradt mivel a honda gázrudazat ütközésig ráhúzott gázkarnál zárja a kettes pillangót, (szivató állás) Előfordulhat rosszul beállított rudazatok esetleg sérülése esetén részben zárja a szivató részt gázkar max fordulat helyzetben, kipörögni még kipörög viszont zabál.
Nekem nincs gxv mocim csak 3db gcv sorozatú. A fotón látható rugónak alapjáratra tolt gázkarnál egy holtjátéknak kell lenni ilyenkor az alapjárati csavarnak ütközik a pillangó-rudazat, ráhúzott gázkarnál pedig a rugóerő-előfeszítés határozza meg a max fordulatot3000-3300. Gyárilag 2800 a beállított kivétel az usa piacra gyártott generátor motorok ott természetesen 3600. A fotón levő kar felső végéhez csatlakozik egy hosszú rudazat ami mozgatja a pillangót a rudazaton levő hosszú vékony rugó lényeges(kiegyenlítő), mivel hiánya vagy nem megfelelő állapota fordulatszám lebegést okozhat.
Lenne egy kis gond megjöttek az eredeti rugók a gxv-140-hez a Hondata megrendelte és küldte, de az egyiket kicseréltem mint a képen is látszik az még csak oké bár az sem egészen olyan mint a régi. De ez a másikkal valami nem stimmel. Esetleg valakinek valami ötlet? Valahogy nem kicsit hoszabb mint kellene. Állítani kellene valahol valamit vagy...? Esetleg az lehet gond nem az eredeti karbi van rajta? Vagy vágja le a szárából és hajtsam meg azt annyi, hogy jó legyen, de az olyan... ?
Kérdés a kuplung holtjáték megvan? A másik érezhetően egy ponton határozottan kiemel? Az alsó rugótányér jó pozícióban van(fordítva is betehető)? A határozott kiemelésről azért írtam mivel a motor esetleges le és felszerelésekor központosítás lényeges(a rögzítő furatok nagyobbak mint a csavarok) /csigatengely-főtengely egy vonalban/.
Van egy kf-04 hajtoművem honda motorral, ami most kapott egy teljesen új hajtómű házat. Most pedig kegyetlenül csúszik a kuplung. Már cseréltem nyomcsapágyat, rugót, rugótányért, de még így is. Kb fél perc után tűzforró az alsó kuplung és a csapágy is.
A kuplung bowdenen már állítottam. Mi lehet a gond?
Az csak kb 4,5 lovas lenne a régi számítás szerint ! De 5-8 éve volt ebben változás szerintem valamilyen környezetvédelmi megfontolás volt hogy másként számolnak mindent ,mint előtte !
Rendben, csak akkor a 5.5le gép mennyin dolgozik ha az 5.5le-höz tartozó fordulatot sosem éri el, mert a regulátor nem engedi. Értem a terhelés szabályzó ( regulátor ) változtatja a pillangó szelep nyitásának a mértékét, de akkor ne adja meg a max teljesítményt ha azt nem lehet használni mert a fordulatszám sosem lesz annyi.
A lóerőt nem a végfordulaton adja semmi sem ! Hanem az ajánlott munka fordulaton az meg 3000 fordulat ahogy írod . Pl egy traktor végfordulata 2500 de a munkafordulata ahol a legjobb a fogyasztás és már az erő is rendelkezésre áll az csak 1950 fordulat . Nagyobb cm3 gépeknél meg 2000 a plafon fordulat és 1500 a munka fordulat . Abrikx motoroknál is sokan azt hiszik a gázkarral gázt adnak de nem ,csak a lehetőséget biztosítják ahhoz hogy a motor üzemanyagot kapjon ! Gyakorlatilag a terhelés szabályozóra van bízva mennyi benzint iszik és milyen fordulatokon meg a motor . Ha terhelés éri automatikusan benzinhez juttatja a motort a szelep benne ,megpróbálja tartani a beállított fordulatszámot ameddig bírja egy ilyen kis motor .
Egy bajom van ezekkel a lóerőkkel, a gyártók megadják Pl: 3600 as fordulaton a teljesítményt, aztán oda van írva, hogy normál üzemben 3000-et forog a motor. Akkor???? És az elméletileg elérhetővel sokra nem megyek.
Véleményem szerint nem szerencsés olajsűrűséggel manipulálni. Adjuk meg neki ami jár. Még ha eszi is az olajat. Gyakrabban kell ellenőrizni az olajszintet.
Egy kis apró kérdés kimaradt. Alapjáraton ez a Honda löki egy idő után idő után a kék kojtot most vettem észre eddig nem ment nagyon alapjáraton(munka közben nem volt rá szükség :) ). Ez sok jót nem jelent ha eszi az olajat. Tehát a B&S és Honda olajon kívül milyet lehet még ezek a csodákba tenni ami sűrűbb és nem öli meg teljesen? Most nem lesz motor generál még egyenlőre így kicsit még ki kell tartania...
Valahogy nem vagyok meglepődve ezen! Mint kb. sokminden másban is van ilyen... Egyikre a szárkúpban a kínai ilyen matricát tesz a másikra másmilyet azt jó... Sajnos ilyen világot élünk...
Ezt nem tudom, de az itteni "ágdarálósok" esküsznek rá, hogy a 6,5 lovas Zongshen vígan hajtja az ágdarálót míg a többi olcsó típusból még a 7 lovas sem bírja.
Szóval tényleg egy kaptafán készülhetnek a Hondával...
Ez egy káosz ez a Honda géphez rendelés. Kb. az összes hivatalos Honda helyet körbe érdeklődtem mire a Hondata előtt le a kalappal eddig úgy néz ki ők be tudják szerezni nekem ezt a pár rugót, stb. Holladiátol kezdve osztrák meg a fene emlékszik már honnan jönnek majd össze. Szedeginél azt sem akarták tudni milyen gyertya való bele meg értetlenkedtek világnak majdnem még a vércsoportom is bekérték egy vicc... A többi meg kb. le sem sz.rta a felkeresésem. Szóval nem gondoltam volna ennyire nem egyszerű téma ez... Vagy kb. ott tartunk nem érdemes heftelni ezek a gépeket dobni ki azt venni egy újat az annyi. Ennyi időt áldozi rá mire csak pár dolog meglesz... Persze azt hozzá kell tenni ment már ez is eleget így lehet itt a cucc bele teszem és másnap széthullik, de akkor ravatalozás lesz... :)
Sziasztok! Most vettem egy RK02-es kapát. Olajat akarok cserélni, leszedtem a kuplungtól fölfelé de nem találok rajta olajleeresztő csavart. Tudnátok segíteni? Előre is köszi...