a változó geometriát műszerek nélkül (diagnosztikia program van) be lehet állítani valahogy? Nem nagyon találtam hozzá leírást. Nagyon el van állítva a rúd hozza, és a stopper csavar.
JTD motor egyébként, vákuumra húzós mechanika. Mindenképpen csak műszerekkel lehet beállítani, nincs esetleg valami guide? Ha jól tudom sok TDI-n is ugyan ez a rendszer van.
Sziasztok! Lenne egy amatőr kérdésem felétek. A nyomatéktartomány turbó dízelnél pl: 1950-2750-ig az egyenlő azzal hogy a turbó addigra tölt be teljesen, majd tartja a nyomást a megadott tartományig, utána elengedi a wg a felesleget? Ez minden fokozatban ugyanannyinak kell lennie? Vagy 1-es 2-esben tolódik ez a tartomány?
535d 272lovas kocsim olyan tüneteket produkál hogy egy erőteljesebb menet vagy nagyobb előzés után 1500as fordulat alatt ingadozik a ford szám mérő. Ha 1500 föle pörgetem szépen kisimul picit ha visszaesik újra elkezd ingadozni. Es ilyenkor az alapjarat sem egyenletes. Egyébként a kocsi ilyen korrekciós értékeket produkál. Ebből kiderül hogy konkrétan melyik porlaszto rossz vagy csak a sötétben tapogatózom?
1.henger -0.4mg/löket
2.henger -0.3mg/löket
3.henger +1.2mg/löket
4.henger -0.2mg/löket
5.henger +0.2mg/löket
6.henger -0.5mg/lökettl
Kérem csak olyan válaszoljon aki tudja is a választ, azt hogy a 3as kilóg a sorból egyértelmű, a kérdés az hogy ez konkrétan azt jelenti hogy eleg lenne a 3ast cserelnem? A legtöbb szerelő azonnal 6 porlaszto és magasnyomású szivattyú cserével ijesztget. De azért remélem nem ekkora a gond :/
üdv fék is a Turinghoz tartozik szóval lenne egy kérdésem 280 tárcsa hejére felmegy a 288 ? 4x1000 rol váltanék 5x100 ra valaki csinált már ilyet ? mire kel oda figyelni ?
Termosztát, vízpumpa, esetleg keringés nem megfelelő?
Nekem is hasonló ma raktam bele gyári termosztátot géppel nem lestem, (még) de felső vízcsövem majdnem hogy égeti a kezem míg az alsó, ami a termosztátra megy hideg....
Sziasztok,kérdésem a köv lenne,adott egy 1.9alh adagolós tdi g4,1756(1.8-bar) 0,26 11 adag, chip a tünet a következő:ha nincs terhelve is 96 fok körüli a víz vcds-el nézve,terhelésen 100-103-fokra is felmegy. vizet nem eszi csövet nem fujja,olaj nem fogy indul pöcc röff,füst minimális?
olyan kérdésem lenne ,hogy adott egy golf 2 ARL motor van benne de Szlovákiában és rendszámos is de azt mondja a tulaj hogy nálunk nincsen motorszám csak alváz szám a kérdésem az lenne magyarba ezt az autó hogyan tudnám be papírozni evvel a motorral ?
De nehogy az legyen, hogy csak a számat járatom, ezek közül jelzi valamelyiket. Csak ki kell választani a megfelelőt. Ha nem megy, akkor marad az előző tanács, diagnosztika.
Láttál már olyan tulajdonost aki ilyen estben belenéz a kezelési utasításba?? Az olyan snassz, azt minden ütődött meg tudja csinálni. Egyszerűbb egy ismerőst ráugratni, hogy járjon utána. ://
Köszönöm szépen. Remek, nem is gondoltuk volna! Arra gondoltam, nem csak nála jelentkezett mát ez a hiba, illetve sokan foglalkoznak itt a tahówagenekkel... Hátha valaki fejből rávágja...