lehet én vagyok bamba, de ma rájöttem egy jó dolgora a P3-ban.Állítgattam az ülést, de a tükör belógott a látótérbe.Jobban megvizsgálva láttam,hogy a száron a tövében is van egy gömbcsukló,így tőben szépen felhajtva máris kikerült a látótérből....egy újabb plussz pont a kis japóknak.
Amit konnyen be tudsz szerezni ;) En sokaig ENEOS-t vettem, de sajnos a biztos forrasom alltal egyre macerasabb volt a beszerzese. Volt Mobil1, egy ideig, de miutan talaltam forrast eredeti Toyota olajra, azota az kerul bele.
...es mielott meg kerdezned: inkabb csereltesd 10e km-enkent ;)
Érdekes engem ezek a csipogások nem zavarnak. Tolatni sem szoktam órákig, és az meg alap, hogy az öv bekapcsolva, ha valaki velem akar autózni, annak is és pont. :-)
De ellenben volt egyszer, hogy valami hosszú bútort szállítottunk, és csak úgy lehetett, hogy a csomagtartó ajtót nem csuktuk le egészen. Na az idegesítő volt, hogy hazáig jelzett. Azt ki lehet ideiglenesen iktatni?
P3? Ha jóban vagy a toyota szervizessel kikapcsolja neked.
Egyébként azért van, hogy amikor elsőre beül valaki a kocsiba és tol neki egy 1-est, akkor csipogjon hogy te barom, amikor gázt adsz, akkor a mögötted levőt fogod letolni. Ezt én majdnem élőben láttam, mikor vásárlás előtt az első kocsi próbakörén voltam (nem én vezettem) és az egyik lámpánál a csávó majdnem megcsinálta. Úgy szólt rá a kereskedő hogy nehogy gázt adjon.
Ha kikapcsolod, akkor is fog sípolni, de csak 1-et. Én kikapcsoltam magamnak OBD olvasóval meg torque-val. A két első öv figyelmeztetővel együtt :-D
Ami meghatározó az állapot, kor, km óra állás kevésbé, és a felszereltség.
AZ Elite Autó jó, mindenki dicséri. De amikor én voltam ott, a legtöbb P2 valamilyen külső deficites volt. Nem komoly törések, de húzások, horzsolások több autón, ettől még vitték őket. A legszebb autó amibe majdnem beleszerettem, gyönyörű állapotban volt, DE tök alap felszereltséggel 1.9 milla körül. Végül ezért az árért, máshol sikerült venni egy full extrásat, szép állapotban levőt, de olyan km óra állással, ami korához képest reális, de biztos sokan húznák a szájukat.
Prius 2 vásárlását tervezem első autómnak. 2019 elejéig visszaolvastam a fórumot hasznos információkért.
Láttam, hogy a csepeli Elite Autók kereskedést ajánljátok több szempontból is (bevizsgált autók, stb). Ha azonban nem tőlük venném, hanem magánszemélytől/másik kereskedőtől, mit ajánlotok, mire kell leginkább figyelnem az autón? Carverticalos csekkolás alapszinten megtörténne. Érdekelne az is, hogy milyen minőségbeli különbségek vannak, mi határozza meg az árat egy 1.400e és egy 1.900e árú autó között. Max 1.700e-t tervezek szánni rá, de nyilván örülnék, ha olcsóbban is hozzá juthatnék.
Nem figyeltem, mert éppen felhívtak telefonon is kimentem addig a műhelyből. Mire visszamentem már kész is volt :-) Max. 10 perc volt, de inkább kevesebb.
Ranezesre hasonlot szereltek be nekem Godollon egy magan muhelyben. De mivel a szerelo szerezte be, nem tudom, hogy honnan. Azota is szuperul mukodik, olyan mint a gyari. Persze Toyota markaszervizben 2 helyen is azt mondtak, hogy nem tudnak utolag tempomatot beszerelni. A privat szerelonek kb. 5 percig tartott.